شمارشگر معکوس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

شمارشگر معکوس

به نام یزدان پاک
امروز برنامه شمارشگر معکوس در سی شارپ رو براتون آماده کردم.
با ما همراه باشید.

خب دوستان بنده در اوایل دوران شکوفایی و یادگیری سی شارپ خیلی بیشتر از بچه ها سر این درس بودم؛ من میگم شما میشنوید برای همین برام شمارشگر معکوس معظل بود چرا؟چون دوست داشتم یجوری خاصی برنامه هام رو بنویسم برای همین همش خودمو تو چالش میزاشتم

اینارو نگفتم که فکر کنید من دارم برا خودم کلاس میزارم
نکته حرفام این بود که اگه شما دوست داری یادبگیری برنامه نویسی رو همین الان شروع کن، کد بزن، چالش درست کن برا خودت و برو دنبالش و از همه مهمتر تمرین تمرین تمرین
خب شمارشگر معکوس آووردم براتون و میتونید برای ساخت ویروس در صفحه لاگین یا صفحه اصلی و یا ... استفاده کنید.

آبجکت های لازم برای این برنامه:
1- 8 عدد Lable.(میتونید کمتر و به سلیقه خودتون ساعت و دقیقه و ثانیه رو بذارید یا خیر)
2- تایمر.(تایمر رو از طریق کد و یا از طریف خصوصیاتش فعال و روی 1000 بگذارید)

       1- TimeSpan time = new TimeSpan(0, 1, 59);
       2- TimeSpan d = TimeSpan.FromDays(1);
       3- TimeSpan h = TimeSpan.FromHours(1);
       4- TimeSpan m = TimeSpan.FromMinutes(2);
       5- TimeSpan s = TimeSpan.FromSeconds(1);
       6- TimeSpan ms = TimeSpan.FromMilliseconds(59);

شما میتونید اولی که به صورت کلی هستش رو انتخاب کنید که شمال همه اینها میشه و یا بقیه رو با سلیقه خودتون انتخابش کنید.

حالا روی تایمر دبل کلیک کنید . کدهای زیر رو داخلش بنویسید

 
time = TimeSpan.FromSeconds(time.TotalSeconds - 1);
sec.Text = time.Seconds.ToString();
min.Text = time.Minutes.ToString("0");
Hours.Text = time.Hours.ToString();
if (time.Hours==0 &&time.Minutes == 0 && time.Seconds == 0)
 {
   timer1.Enabled = false;
   DialogResult d= MessageBox.Show("زمان شما به پایان رسیده است", "System", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Information);
    if(d==DialogResult.OK)
       {
          Application.Exit();
       }
  }

به همین راهتی و به همین خوشمزگی.

امیدوارم لذت ببرید.
برای دانلود فایل EXE برنامه کلیک کنید.

نظر (۴)

سلام

اول اینکه با پایتونشو میتونید بزارین؟

یا اینکه میخواین خودم بفرستم؟اگر صلاح میدونید

دوم یک مشکلی داشتم

ببینید

من برای پایتون یک کدی میخواستم که هر جایی موس کلیک کرد بیاد مختصاتشو بهم بده

برای یه برنامهع کلیکر میخواستمش

برای یه ربات

اول اومدم یه برنامه نوشتم که میای مختصاتو بهش میدی و اون موسو جابجا میکنه اونور

حالا میخواستم کاری کنم که بیاد ضبط کنه هر جا میزنم

 

Virus32 Attrib32 32 32 :
سلام بفرست به ایمیل ویروس
from ctypes import windll, Structure, c_long, byref

class POINT(Structure):
    _fields_ = [("x", c_long), ("y", c_long)]

def queryMousePosition():
    pt = POINT()
    windll.user32.GetCursorPos(byref(pt))
    return { "x": pt.x, "y": pt.y}

while True:
    pos = queryMousePosition()
    print(pos)

یه متغیر سراسری درست کن به اسم LOGIN مقدارشم 0 بده، بعد کد های زیر رو بزار توی دکمت:

if (textBox1.Text == "admin" && textBox2.Text == "admin")
            {
                MessageBox.Show("welcome admin");
            }
            else
            {
                MessageBox.Show("user and pass is not valid");
                login++;
            }
            if (login >= 5)
            {
                timer1.Start();
                label1.Text = "please wait 5 min";
                textBox1.Visible = false;
                textBox2.Visible = false;
            }
 

و این کد ها رو هم بزار توی رویداد تیک تایمر:

timer1.Stop();
            login = 0;
            textBox1.Visible = true;
            textBox2.Visible = true;

البته می تونی از این پست هم استفاده کنی و خوشگل ترش کنی. اگه جایی از کد ها رو هم متوجه نشدی کامنت بزار تا برات توضیح بدم

 

_________________________________________________________

میکروب جون اینارو نوشتم مشکلی نداشت الان مشکلش اینه که وقتی 5 بار اشتباه زده میشه تایمر شروع میکنه مثلا 5 دقیقه میبنده تایمر معکوس مینویسهو میرسه به 0 و میشه اطلاعات رو دوباره وارد کرد و تایمر هم استاپ میشه حالا اگه 5 بار هم اشتباه بزنه تایمر از 0 شروع میکنه میره منفی و معلومه تو منفی هیچ وقت به صفر نمیرسه چیکار کنم دوباره برگرده به اون تایمی که اول مشخص کرده بودم از اونجا دوباره 5 دقیقه ببنده و همینطور تا آخر

Virus32 Virus 32 :
سلام
تایمر هم خوبه میتونه قشنگ تر باشه ولی من کد زیر رو پیشنهاد میکنم
if (login >= 5)
{
label1.Text = "please wait 5 min";
System.Threading.Thread.Sleep(6000);
}
تا 6 ثانیه غیر فعال میشه
6000 رو افزایش بده
در کل در هر صورت برنامه بسته و دوباره باز بشه دوباره همون آش همون کاسه
بهترین راه کار استفاده از تایم جهانی و ثبت در دیتابیس هستش
معقولانه ترین کار در ایران استفاده از تایم سیستم و ثبت در دیتابیس هست و ...
ساده ترین روش هم کد بالا

الان من قاطی کردم Dشرمنده ویروس جان

من الا نچیکار کنم ؟ ثبت در دیتابیس ؟ من اکسس رو بلدم و یک سوال الان اینو به صورت عدد ذخیره کنم یا ساعت چطوری ؟

و اینکه ساعت سیستم رو چیکار کنم خب اون موقع ساعت سیستم عق ب جلو بشه حله چه راهی پیشنهاد میدی و چطوری یکم راهنمایی میکنی

Virus32 Virus 32 :
من نمیدونم جریان چیه و قبلا چیا بهم دیگه گفتین
اومدم دیدم کامنت دادی عشقی عشقی جواب دادم D:
امیدوارم میکروب اخراجم نکنه چون مشتریه اونی فک کنم D:
درباره سوالت اگه خیلی برات مهمه کارهای زیر رو بکن اگه نه هم زیاد پیچیده نکن کارت رو گناه داره ....
یه تیبلی یه کلومنی چیزی تو دیتابیست ایجاد کن
مثلا تیبل log و یه کلومن به اسم name و یه کلومن به اسم time و برای هر دو یه مقداری بده مثلا برای name مقدار virus32 و برای time مقدار صفر رو بده
حالا یه متد بنویس که ببینه مقدار تایم صفر یا بزرگتر از 300 هست یا نه (متد چک)
اگه بود شی های فرم رو فعال کنه و تایمر رو غیر فعال
                  اگه بزرگتر از 300 بود مقدار تایم رو صفر کنه
در غیر این صورت شی هارو غیر فعال کنه و تایمر رو فعال
برای تایمرت هم بنویس که هر 15 یا 10 ثانیه یکبار مقدار تایم رو آپدیت کنه (ینی ده یا 15 تا بهش اضافه کنه) و متد چک رو فراخوانی کنه (میتونی هر ثانیه یا هر 5 ثانیه این کار رو انجام بدی)

حالا تو دستور شرطی اگه مقدار بیشتر از 5 شد متد چک رو فراخوانی کنه

متد چک رو تو فرم لود هم بهتره قرار بدی

سلام ویروس میگم تو که اونجا نوشتی برای دانلود فایل exe  کلیک کنید تو فایل exe رو چطوری ساختی؟ با برنامه  یا با کد؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نیاز به برنامه یا کد خاصی نداره
توی Visual Studio بعد از تکمیل شدن پروژه فقط کافیه یکی دو تا کلیک کنیم تا خروجی Exe رو بهمون تحویل بده -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی