ساخت یک کلید در ریجیستری در پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

به نام خدا

سلام بر همه عزیزان، امروز یه کدی رو میزارم که باهاش میتونید یک کلیدی رو در ریجیستری بسازید..نیازمند دسترسی ادمینه که دور زدیمش! در این اموزش از کتابخونه ی winreg استفاده میکنیم و از تابعی به اسم openkey استفاده میکنیم... خب اول کتابخونمون رو اضافه میکنیم :

from winreg import*
import winreg

سپس کد هامونو مینویسیم :

keyVal = r'SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run'

try:
key = OpenKey(HKEY_LOCAL_MACHINE, keyVal, 0, KEY_ALL_ACCESS)
except:
key = CreateKey(HKEY_LOCAL_MACHINE, keyVal)
SetValueEx(key, "Start Page", 0, REG_SZ, "snakes")
CloseKey(key)

توضیحات کد :  خب اول یه متغیر تعریف کردم و بهش ادرس خودم رو که در ریجیستری هست دادم، مثال اینجا ادرس استارت اپ رو دادم، سپس وارد try و... شدم و درونش یک شی رو ازش نمونه گرفتم... تابعی به اسم Openkey و اونجا بهش مقدار ادرس هام رو دادم، اما این قطعا خطا میده! ما این رو گزاشتیم تا شاید طرف بخواد کلیدی که قبلا بوده رو ویرایش کنه... ولی وقتی خطا بده یعنی طرف میخواسته که این کلید ساخته شه... خب میره تو قسمت خطا ها... از تابعی به اسم CreateKey استفاده میکنیم و بهش ابتدا سرفصل کلید ها و سپس متغیر ادرس هامونو میدیم... خب بعد از تموم شدن این مسلهاز تابع SetValueEx استفاده میکنیم و مقدار اول رو، متغیر شی میدیم، مقدار دوم اسم کلیدو مقدار سوم هم نوع کلید که SZ هست... و مقدار چهارم هم مقداری که میخوایم درون کلید ذخیره بشه رو میزاریم. در اخر هم با تابع CloseKey کلیدمون رو میبندیم، امیدوارم باهاش چیز های باحال خلق کنید و سی شارپی ها رو هم نابود کنید D:، با تشکر از کیلر و پایتون کار های گرامی...

نظر (۳)

با تشکر از اتریب گل:)

من به اشتباه با خط فرمان این کار رو میکردم

اما این درسته

ایول :)

Virus32 Attrib32 32 32 :
قربونت
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

سلام و عرض خداقوت

 

الان باید به جای

"snakes"

آدرس فایل رو وارد کنم ؟

 

و این که می شود یک آدرس اینترنتی <ارد کنم ؟

Virus32 ولم کنید (: :
YES

من یه نرم افزاری ساختم که میخام اطلاعات مهمش رو توی ریجستری نگه داره تا کاربر نتونه متن رو پیدا کنه یا تغییرش بده توی چه ادرسی از ریجستری اطلاعات رو نگه دارم تا به تنظیمات ویندوز کاری نداشته باشه و ریجستری رو خراب نکنه؟

Virus32 MicRoB 32 :
توی کلید HKEY_LOCAL_MACHINE اطلاعات ویندوز نگه داری میشه
میتونی توی HKEY_CLASSES_ROOT یا HKEY_CURRENT_USER یه کلید جدید برای خودت درست کنی و توی اون اطلاعات ذخیره کنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی