ساخت ماتریکس پیج در سی شارپ :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

عرض سلام و درود به طرفدارای و پرچمدارای پر و پا قرص سی شارپ ;) به کوری چشم حسودا اومدم این پست رو براتون انتشار بدم که یاد بگیرین چطور یه ماتریکس پیج خوب طراحی کنین D; البته باید بگم که این پست رو به عشق محمدصدرا جون نوشتم که قبلا قولش رو بهش داده بودم.

 ماتریکس پیج رو قبلا دوست و داداش عزیزم بلک هت(مستر کدر سابق;) اینجا براتون توضیح داد و با بات یکی خوشگلشو براتون نوشت. ولی این یه ماتریکس پیج کنسولی تمام صفحه ست که با سی شارپ مینویسیم.

خب اول یه پروژه کنسول ایجاد کنین و کدها زیر رو تووش اضافه کنین:

static void Main(string[] args)
{
Console.Title = "Virus32";
Console.ForegroundColor = ConsoleColor.DarkBlue;
Console.WindowLeft = Console.WindowTop = 0;
Console.WindowHeight = Console.BufferHeight = Console.LargestWindowHeight;
Console.WindowWidth = Console.BufferWidth = Console.LargestWindowWidth;
Console.CursorVisible = false;
int width, height;
int[] y;
int[] l;
Initialize(out width, out height, out y, out l);
int ms;
while (true)
{
DateTime t1 = DateTime.Now;
MatrixStep(width, height, y, l);
ms = 10 - (int)((TimeSpan)(DateTime.Now - t1)).TotalMilliseconds;
if (ms > 0)
System.Threading.Thread.Sleep(ms);
if (Console.KeyAvailable)
if (Console.ReadKey().Key == ConsoleKey.F5)
Initialize(out width, out height, out y, out l);
}
}
static bool thistime = false;
private static void MatrixStep(int width, int height, int[] y, int[] l)
{
int x;
thistime = !thistime;
for (x = 0; x < width; ++x)
{
if (x % 11 == 10)
{
if (!thistime)
continue;
Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Red;
}
else
{
Console.ForegroundColor = ConsoleColor.DarkGreen;
Console.SetCursorPosition(x, inBoxY(y[x] - 2 - (l[x] / 40 * 2), height));
Console.Write(R);
Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Green;
}
Console.SetCursorPosition(x, y[x]);
Console.Write(R);
y[x] = inBoxY(y[x] + 1, height);
Console.SetCursorPosition(x, inBoxY(y[x] - l[x], height));
Console.Write(" ");
}
}
private static void Initialize(out int width, out int height, out int[] y, out int[] l)
{
int h1;
int h2 = (h1 = (height = Console.WindowHeight) / 2) / 2;
width = Console.WindowWidth - 1;
y = new int[width];
l = new int[width];
int x;
Console.Clear();
for (x = 0; x < width; ++x)
{
y[x] = r.Next(height);
l[x] = r.Next(h2 * ((x % 11 != 10) ? 2 : 1), h1 * ((x % 11 != 10) ? 2 : 1));
}
}
static Random r = new Random();
static char R{
get
{
int t = r.Next(10);
if (t <= 2)
return (char)('0' + r.Next(10));
else if (t <= 4)
return (char)('a' + r.Next(27));
else if (t <= 6)
return (char)('A' + r.Next(27));
else
return (char)(r.Next(32, 255));
}
}
public static int inBoxY(int n, int height)
{
n = n % height;
if (n < 0)
return n + height;
else
return n;
}

خب حالا وقتی پروژه رو استارت کنین، میبینین یه ماتریکس پیج خوشگل کل صفحه رو گرفته:) البته میتونین به صورت گرافیکی هم یه ناناز ترشو طراحی کنین که زیاد سخت نی :) میسپارم به خودتون.

و اینکه رنگ و تیتر و همه چی رو طبق سفارشی خودتون تغییر بدین و ...

من دیه برم فقط اومدم به قولم عمل کرده باشم و پرچم سی شارپ رو همچنان بالا نگه دارم ;)    تا درودی دیگر به درود :)


ایران همیشه جاودان

نظر (۹)

ماشالا فعالیت رو بردی بالا

Virus32 32 Attacker ‌ :
بله دیگه به عشق کاربرا D;
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

ببخشید من الا می خوام سی شارپ یاد بگیرم از کجا شروع کنم یک زره هم به پایتون مسلطم

Virus32 Attrib32 32 32 :
سلام عزیز
بنظرم نیای سی شارپ بهتره پایتون رو دیگه رو  هوا میزنن
حالا غیر از اون
حوزه ات چیه
برای چی شروع کردی؟
هک؟ برنامه نویسی ساده؟؟
اول اینارو بگو
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

سلام برای هک شروع کردم ولی دوست دارم همه زبان ها رو یاد بگیرم

Virus32 Attrib32 32 32 :
 ولله علمم در حد ویروس نیست.... بزار این کامنت رو ببینه جوابت  رو میده
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

ببخشید من رمز نرم افزار های هک هم می خواستم 

Virus32 MicRoB 32 :
رمز همه مطالب یکیه 
فقط برای دریافت رمز باید جای درستش درخواست بدی
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

سلام من درخواست دادم ولی کسی ایمیل نکرد

Virus32 Attrib32 32 32 :
دیر و زود داره
سوخت و ساز هرگز
____________________________
تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

سلام

تولد وب ویروس مبارک باشه...

به منم لطف کنین رمز رو بدین یه فیضی ببریم . تشکر فراوان ...

نمیشه همینجا ایمیلنی برام

Virus32 Attrib32 32 32 :
خیر

سلام ببخشید اگه من زبان پایتون رو یاد بگیرم در چه حوزه ایی به کارم میاد چون فقط میخوام یه کم هک رو یاد بگیرم و یه سایت بسازم برای خودم مرسی دمتون گرم

Virus32 MicRoB 32 :
توی همه حوزه های کاربرد داره 
میتونی حتی سایتتم با همون پایتون بنویسی
باید ببنی خودت چی میخوای

سلام اتکر بیا تل کارت دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی