جلوگیری از ورود هکر به مودم :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام در این پست ها آموزش هک مودم ای دی اس ال رو توضیح دادم

هک مودم ای دی اس ال برای یه هکر کار خیلی ساده ای هستش جوری که امروزه حتی هکران تازه وارد هم براحتی میتونن این کار رو انجام بدن

حالا فرض کنید یکی قصد مودم شما رو کرده

برای جلوگیری از این نفوذ ها بهترین راه تغییر دادن پسوورد پیشفرض مودمتون یعنی همون Admin هستش

برای اینکار وارد تنظیمات مودم خودتون بشید

192.168.1.1
admin
admin

از قسمت Management به قسمت Access Control برید و بر روی گزینه Passwords کلیک کنید حالا در صفحه باز شده نام کاربری و پسوورد قبلی خودتون همون Admin رو وارد کنید و در قسمت بعدی رمز جدید خودتون رو وارد کنید ، دو باره رمز جدید خودتون رو وارد کنید و در آخر بر روی گزینه ی Save کلیک کنید تا تغییرات ذخیره بشه.

به همین راحتی :|


ویروس32

نظر (۹)

سلام مطالبت خیلی خوب بودن لایک لایک لایک
Virus32 Virus 32 :
فدات ;)
سلام دوست عزیز مطلبت عالی بود.
من می خواستم مودم همسایمونو هک کنم چون اون چندبار این کارو کرده ولی ای پی رو نمی تونم گیر بیارم قبلا بود الان نمی تونم.
می شه کمک کنین تا بتونم هکش کنم؟ممنون میشم.
تا حالا همچین کاری نکردم با زبان ساده تر توضیح بدین خیلی عالی میشه.می تونین به ایمیلم بفرستین
Virus32 Virus 32 :
مودمش چیه؟
راه ارتباطتون چیه؟ میتونی باهاش جایی چت کنی؟
یکم بیشتر توضیح بدین
سلام مطالبت خیلی عالین...
من خودم زمانی به دنبال این کارا بودم ولی بعد یه مدت ولش کردم...
آقا اون مطالبی که به درد می خوره قفله بقیش چیزی نبود هههههه
رمزشونو بده :))
اگه یاهو مسنجر می ری بگو تا بچتیم که کارت دارم...
با سلام میشه رمز زا برایم بفرستید با تشکر.
Virus32 Virus 32 :
ارسال شد
سلام لطفا رمزرو برام بفرستید
سلام داش
میشه بگی چه جوری یوزرنیم و رمز پیش فرز مودم خودمو پیدا کنم
یکی تغییرش داده نمیدونم چیکارش کنم
فقط به غیر از ریستارت کردن مودم
Virus32 Virus 32 :
سلام داداش
بلد نیستم ؛(
سلام بر ویروس عزیز
عاقا تو برنامه ای پی اسکنری که گذاشتی باید ای پی مودم رو بزارم یا ای پی کامپیوتر خودم؟
Virus32 Dark Killer :
مودم
سلام ممنون از سایت خوبتون رمز فایل لطفا
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اول اینکه تو جای مناسبی درخواست ندادی
دوم اینکه چون الان حالم خوش بود :)
هم برای این آدرس ایمیلت فرستادم و هم آدرس ایمیلی که با اسم علی تو پست رمز مطالب درخواست دادی

مودم همسایمونو هکیدم ☺خخخخخخ احمق رز پیشفرضو عوض نکرده

Virus32 Ax0o 32 :
بعله :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی