جلوگیری از نفوذ هکر ها :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

اولین قدم برای نفوذ به یک سیستم پیدا کردن آی پی آن سیستم میباشد هکرها با یافتن آی پی سیستم و یک پورت باز و .... میتوانند به سیستم شما نفوذ کنند.

نرم افزاری که در این پست قرار میدم نرم افزاری است که سیستم شما رو لحظه به لحظه از نظر نفوذ آی پی های مختلف کنترل کرده و میتواند آنها را در لیست سیاه قرار دهد تا اجازه ورود به هکر به سیستم شما داده نشود.

Virus32

این نرم افزار بر خلاف دیگر فایر وال ها کم حجم تر ساده تره و سرعت سیستم رو کاهش نمیده.

کار با اون خیلی ساده است ابتدا نصبش میکنید و بعد اجراش میکنین نرم افزار شروع میکنه به مانیتورینگ سیستم شما و آی پی هایی که با سیستم شما در ارتباط هستن رو نمایش میده. در صورت شناسایی آی پی مشکوک شما میتونید روی اون آی پی کلیک راست کنید و گزینه Add the remote IP address(es) to the IP black list بزنید تا آی پی مورد نظر به لیست سیاه اضافه بشه.

Virus32

دریافت

عنوان: BeeThink.IP.Blocker

حجم: 1.74 مگابایت

نظر (۱۰)

  • Virus32
  • آرین نرم افزار
  •  لایک داری (;
    سوالی که الان واس من پیش اومده
    روی سیستم خودت هم این برنامه هست یا ن ؟
    Virus32 Virus 32 :
    یه زمانی بود
    عالیه ولی اگه در باره انیمیشن سازی هم چیزی بزارین خوب تر میشه راستی چن سالته؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    انیمیشن سازی
    ایده خوبیه
    ببین نصفه شب چجور با مغزِ ما بازی میکنی :||

    چرا اینقد مرموز صحبت میکنی ؟ o_O

    " یه زمانی بود " !!

    الان از چه ابزار هایی برای مراقبت از سیستمت استفاده میکنی ؟

    چه چیزایی و واقعا پیشناهاد میدی ؟!
    Virus32 Virus 32 :
    از هیچی
    وقتی یاد گرفتی دیگه نیازی به آنتی ویروس و فایروال و این برنامه ها نیست
    خطری باشه حس ششمت بهت میگه :)
    سلام
    من دوس دارم وارد این حرفه بشم اما نمیدونم باید از کجا شروع کنم .چی بدونم . چیکار کنم
    حاظرم بیشتر وقتمو صرفش کنم اما نمیدونم از کجا شروع کنم
    واقعا ممنون میشم یکم منو راهنمایی کنید یا اینجا یا با ایمیل
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    این پست رو بخون
    یه چرخ هم تو وب بزن
    بارها و بارها جواب این سوال رو دادیم
    دیگه خسته شدیم از بس جواب این سوال تکراری رو دادیم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام.من یه همکاری کوچیک ازت واسه یه کار سی شارپ میخوام.برای اینکه با من در ارتباط باشی تو تلگرام ایدی @********** بزن یا بهم ایمیل بزن. یه پروژه دارم مطمئنم وقتتو نمیگیره .
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    تو مجازی برای کسی کاری انجام نمیدیم
    خب خوندم
    اونجا نوشته ما کمک میکنیم یا پله هارو اماده میکنیم
    پ این پله ها کجان
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اینجا و بالاترین درجش هم اینجا
  • Virus32
  • ایلیا علیزاده
  • سلام خیلی خوب بود ممنون 

    فقط یک سوال من برنامه رو دانلود کردم وقتی نصبش کامل شد کامپیوترمو خاموش کرد 2باره روشن کرد اما ظاحر ش که هیچ خرابی نشون نمیده این برنامه مخرب نیست 

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام ممنون (:
  • Virus32
  • ایلیا علیزاده
  • ویک سوال دیگه شاید سوالم خیلی بدرد نخر باشه که اگه ببینیش بخندی ولی خوب اگه خواستی جواب نده 

    سوالم اینکه از کجا ip مشکوک رو پیدا کنیم ممنون

    Virus32 ولم کنید (: :
    باید زیر نظرش بگیری تا بفهمی چیکار میکنه بعد بگی مخرب هست یا خیر.
  • Virus32
  • ilia علیزاده
  • اها ممنون خیلی زود جواب میدید 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی