بدست آوردن آی پی پابلیک با خط فرمان :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست از وب میخوایم بپردازیم به آموزش بدست آوردن آی پی پابلیک با استفاده از خط فرمان ، اینکار با یک خط کد انجام میشه و زحمت زیادی نیاز نداره ، البته راه های زیادی برای بدست آوردن آی پی پابلیک با خط فرمان وجود داره ولی ما امروز به یکی از اونها میپردازیم و شاید در پست های بعدی با دستورات دیگه آشنا بشیم ، همچنین گفتنیه بدست آوردن آی پی پابلیک توی ویروس نویسی کاربرد خوبی داره مثلا پورت 139 سیستم هدف رو باز کنیم و با استفاده از این روش بعد از اینکه آی پی اونو بدست آوردیم ، آی پی رو از طریق همون خط فرمان برای خودمون ایمیل کنیم و اون سیستم رو از راه دور مورد عنایت قرار بدیم 

خب وارد منوی Start میشیم و سرچ میکنیم cmd و بعد از پیدا شدن روی اون کلیک میکنیم تا باز بشه ، البته میتونین از راه های دیگه هم وارد خط فرمان بشین که اونو میزارم به عهده خودتون ، خب بعد از اینکه خط فرمان باز شد دستور زیر رو Copy میکنین و داخل خط فرمانتون Paste میکنین البته پیشنهاد میکنم بصورت دستی اینکار رو انجام بدین تا یادتون بمونه ، چون این دستور خیلی میتونه بکار بیاد و استفاده های زیادی میتونین از اون بکنین .

nslookup myip.opendns.com. resolver1.opendns.com

بعد از اینکه دستور رو اجرا کردین یه خروجی مثل خروجی زیر میگیرین

Server:  resolver1.opendns.com
Address:  208.67.222.222

Non-authoritative answer:
Name:    myip.opendns.com
Address:  91.98.29.219

توی خروجی بالا آی پی پابلیک ما با رنگ سیاه مشخص شده 

البته میتونیم از این دستور هم استفاده کنیم و خروجیمون رو داخل یه فایل متنی کنار برنامه بگیریم 

nslookup myip.opendns.com. resolver1.opendns.com >Esme-File.txt

اگه خواستین میتونین فایل ساخته شده رو هم به این شکل مخفی کنین 

Attrib +h Esme-File.txt

و در آخر هم یه اشاره میکنم به اینکه اگه میخواین خروجی رو جوری بگیرین که کاربر شک نکنه میتونین یه اسم جالب براش در نظر بگیرین مثلا app.data و بعد از اینکه فایل رو برای خودتون ارسال کردین میتونین پسوند فایل رو به TxT تغییر بدین .

موفق باشید 

نظر (۱۰)

سلام ویروس
من یک توضیحی قابل فهم درباره ای پی پابلیک و خصوصی میخوام
اگه اسماشون رو درست نگفتم لطفا تصیح کن توضیح مختصر میخوام
لطفا توضیح بدید
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نه درست گفتی ، توی پست های قبلی گفته بودم ولی اینجا هم یکبار یه مثال میزنم
فکر کن داخل سیستم خودت یه IPconfig میگیری به اونی که از اونجا بدست میاد آی پی خصوصی میگن و کاربردش اینه که میتونیم داخل شبکه های محلی به سیستم ها نفوذ کنیم مثلا شبکه هایی که داخل مدرسه ها درست میکنن و ...
آی پی پابلیک هم به اونی میگن که ازش استفاده میکنن تا از راه دور به سیستم ها نفوذ کنن و ... مثلا من از اینجا سیستم یه مدرسه ای رو مورد عنایت قرار میدم ، این نفوذ از طریق آی پیی بدست میاد که مخابرات یا ... به ما اختصاص میده و بعد از خاموش و روشن کردن مودم عوض میشه و توی این پست هم پرداختیم به نحوه ی بدست آوردن اون ، البته سایت هایی هم برای اینکار هستن مثلا MyIP، البته گفتنیه این آی پی برای سیمکارت یکبار برای همیشه در نظر گرفته میشه و غیر قابل تغییره اگه قابل تغییر هم باشه من بلد نیستم ، امیدوارم متوجه شده باشی .
Eyval Allly Bood Lotfan Endame Bedin
سلام من یک سوال در باره هک گوشی داشتم کجا بپرسم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
تو قسمت گوشی یا اندروید بپرس اگه بلد بودم جوابتو میدم اگر هم بلد نبودم کامنتتو تایید میکنم کسی که بلد بود جوابتو میده تا برات ایمیل کنم یا ...
زیاد از گوشی سر در نمیارم
یک سوال من نفهمیدم این پست چی کار میکنه اصلا آی پی پابلیک به چه درد می خوره ؟ یک توضیح مختصر هم میدی ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نقریبا وسطای این پست + جواب چند تا کامنت بالاتری رو بخون 
 اگه متوجه نشدی برو جستجو کن شاید یه جایی ساده تر توضیح داده باشن
داداش یه سوال , امکانش هست که بفهمیم آخرین تاریخ لاگین شدن توی یه یوزر چیه ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کار نشد نداره ، خط فرمان رو باز کن کد پایین رو بزن
net user Virus32 | findstr /B /C:"Last logon"
البته به جای Virus32 اسم یوزر مورد نظرتو بزن
اقا سلام. ببخشیدا من میخواستم بدونم چطور میشه با این ای پی وارد کامپیوتر طرف شد؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
روش های زیادی برای اینکار وجود داره
اما همونطور که خودت اطلاع داری یا نداری
امنیت سیستم ها کم کم داره بیشتر میشه
بخاطر همین یه نمه اینکار سخت شده
مثلا اینکه ببینیم چه پورتی روش بازه
یا اینکه فایروال رو دور بزنیم و ...
میشه یه اموزش از این کارو تو کانال تلگرامتون بزارید ممنون میشم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
تو کانال فقط لینک قرار میدیم
خو بالاخره یه جا اموزششو بزارید که ماهم یاد بگیرم، ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سعیم رو میکنم ;)

من اون خط کد بالا رو درست نفهمیدم می شه توضیح بدی داستانش چیه ؟ اگه ایمیل کنی ممنون می شم 

 
Virus32 Virus 32 :
هیدن میکنه فایل ساخته شده رو

داش سلام خوبی :)

 

من می خواستم تو cmd یک دیتایی رو تو یک api یا url. Post کنم :)))

 

بلدی؟ اگه بلدی می گی #)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی