اسکن دوربین مداربسته :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
درود و سپاس از صبوری شما دوستان عزیز. در ادامه راه های نفوذ به دوربین های مداربسته رو بررسی میکنیم. چند بار قولش رو داده بودم که تونستم به قولم عمل کنم. در این پست چندین روش رو مورد بررسی قرار میدیم تا بفهمیم که چطور و از چه راه هایی میشه dvr مورد عنایت قرار داد. در ابتدا لازم میدونم یسری توضیحات مقدماتی بدم تا دوستان دیگه هم از ساختار دوربین مداربسته سر دربیارن و لوپ مطلب رو بگیرن.
ببینید دوستان ساختار دوربین مداربسته اصلا چیز پیچیده ای نیست. همه میدونیم دوربین مداربسته برای اینکه از راه دور کنترل شه نیاز داره تا به شبکه متصل شه. دوربین مداربسته انواع مختلفی داره. ولی ما بیشتر با آنالوگ کار داریم. انواع مختلفی داریم که جدیدا دوربین ها از طریق وایرلس متصل میشن. ولی اکثرا الان با سیم هستن. یه سیم برای جریان برقه. و یه سیم دیگه که به دوربین وصل میشه برای اتصال اون به کارت دی وی آره. حالا دستگاه دی وی آر چیه؟ دستگاه دی وی آر هم یه دستگاه کوچولوهه که ما بتونیم با اون دوربین هامونو کنترل کنیم. دستگاه دی وی آر تصویر رو از دوربین دریافت میکنه و درون هارد ذخیره میکنه. و میشه با متصل کردن دی وی آر به مودم اون رو از راه دور کنترل کرد (با موبایل و کامپیوتر ...) خب دیگه حالم بد شد انقدر مقدماتی صحبت کردم خودتون یکم فعال باشین :/  به این شکل که اسکی رفتمD:  یه نگاهی بندازین متوجه میشین جریان رو :)
خب گفتم دوربین برای کنترل باید به شبکه وصل باشه. این ینی چی؟ آفرین ینی آیپی بهش اختصاص داده میشه. و ما برای نفوذ به اون باید چه کار کنیم؟ احسنت باید آیپی اون رو داشته باشیم. یکی از بهترین راه های کش رفتن آیپی رو هم که میدونین دونستن رنج اون منطقه و اسکن کردن با اسکنر آیپیه. که محبوب ترین اسکنر که ما میشناسیمش اینجاست.
این اسکنر رو نصب کنید و در ادامه راهنماییتون میکنم که چطور تنظیمش کنید برای اسکن کردن.
اول باید پورت هایی که برای دوربین مداربسته بیشتر استفاده میشه رو تنظیم کنیم برای اسکن. برای اینکار که میدونید در Tools گزینه Preferences رو بزنید و در تب Ports طبق تصویر زیر پورت های مورد نظر رو تنظیم کنید برای اسکن. که این پورت ها شامل: 80,23,8080,8081,8082 هست.


خب حالا باید یسری اطلاعات رو تنظیم کنیم که موقع اسکن به ما نشون داده بشه تا با اون بتونیم دیوایس ها رو از هم تشخیص بدیم و دی وی آر رو پیدا کنیم :) برای اینکار در همون قسمت Tools باید گزینه Fetchers رو بزنید و به طور دلخواه هرچی رو خواستین ادد کنید، مخصوصا گزینه Web detect برای تشخیص دی وی آر:


خب الان میرسیم به بخش مهم ماجرا که اسکن رنج منطقه مورد نظره. مثلا شما میخواین یه دوربین توو شهر خودتون و منطقه محل زندگیتون رو مورد عنایت قرار بدین. رنج آیپی منطقه خودتون رو تنظیم میکنید. اسکن رو شروع کنید تا من در اسرع وقت قسمت دوم این پست ینی مرحله نفوذ رو میزارم براتون چون این پست زیادی طولانی شد و خیلی مقدماتی بود.

فعلا...

نظر (۱۱)

بالاخره کامنت اولو گرفتم

هوراااااااااا

😛😵

Virus32 32 Attacker ‌ :
من این افتخار رو به همه بیانی ها تبریک عرض میکنم.
  • Virus32
  • یه بنده خدا
  • اول D;

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    با عرض پوزش رتبه اول رو گرفتن. دیر اقدام کردین :(
  • Virus32
  • یه بنده خدا
  • دمت گرم داداش خیلی دقیق توضیح دادی تو اینترنت گشتم و فقط یه دورک پیدا کردم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    قربونت. به زودی مرحله بعد و راه های نفوذ رو بررسی میکنیم. سعی میکنم به زودی بزارم
  • Virus32
  • تک تبر ان از
  • جنتب زودتر بزار بعد از شما کی‌ این مملکتو میگردونه؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    اوکیه

    با angry ip میشه آی پی سیستم های اطراف رو هم بدست آورد؟

    یه سوال دیگه

    بعد از استفاده برای نتم فاتحه بخونیم یا نه؟

    Virus32 Ax0o 32 :
    اره
    نه زیاد

    سلام

    یه سوال

    رنج آی‌پی منطقه رو از کجا میشه بفهمی؟

    Virus32 Ax0o 32 :
    سرچ بزن : Databse Iran Ip

    سلام

    دوتا سوال!

    1-رنج آی پییه منطقه خواص و (مثلا تهران یاکرج )رو از کجا میشه فهمید؟

    2- قطعا وقتی اسکن کنینیم چندین آی پی میاره. از کجا بفهمیم آی پی دستگاه مد نظر ما کدومه؟

     

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نمیشه دقیق فهمید

    سلام من چه شکلی میتوانم وارد سایت بشم

    سلام آقا خسته نباشید ببخشید اگر من نفوإ کنم و نفوذمم کامل اتفاق بیفته میفهمن که من نفوذ کردم یا نه

    سلام و عرض خسته نباشید ببخشید اگر من به دوربین یا مودمی نفوذ کنم نمی فهمن که من نفوذ کردم

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    چرا میشه فهمید ولی نه به این سادگیا
    کلی مراحل داره

     آیا یه نفر اینجا جواب مارو بده ۱۰۰ جا کامنت گذاشتم تو این وبلاگ آیاذمیتونم مقالات رو استفاده کنم تو سایتم مرسی

     

     

     

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    اینجا کپی آزاد هست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی