شیشه ای کردن وب با css :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
شیشه ای کردن قسمتی از وب خیلی قشنگه ، باعث میشه که شما رنگ پشت منو یا باتن یا هر عنصر دیگه ایت معلوم بشه:)
توی بلوک مورد نظرتون این کد رو بزارید :
background-color: rgba(0, 0, 0, 0.7);
توضیح :
این کد rgb هست که آرگومان های مختلفی رو میگیره و بر اساس میزان اون شفافیت رنگ رو ایجاد میکنه ، آرگومان آخر که آلفا نام داره برای شفافیت هست و هرچقد بیشتر باشه شفافیت بیشتر خواهد بود.
مثال کد :
<body bgcolor="green">
<div id="V32"><button style="background-color: rgba(0, 0, 0, 0.2);" type="button">VIRUS32</div>
</body>

نظر (۶)

  • Virus32
  • مردیکه کرونایی
  • وای بالاخره تونستم کامنت اول رو بگیرم. واقعا از این موضوع خوش حالم و این موفقیت رو به خودم و خانوادم تبریک میگم. انشاله موفقیت های بیشتر در زمینه کسب کامنت اول بدست بیارم. راستش رو بخوای اتریب از بچگی دوست داشتم کامنت اول باشم اما عشق چند سالم گرفتن کامنت اول پستی توی این وبلاگ بود. مرسی که هستی و منو به این آرزوی چندین و چند سالم رسوندی. الان دیگه میتونم راحت برم و بخوابم و موفقیت های بعدیم فکر کنم و برای اونا رویا پردازی کنم. فعلا دوستون دارم.

    Virus32 MicRoB 32 :
    این بازی های کثیف رو وارد وبلاگ نکنین ناموسا :D

    سلام داداش

    خیلی باحاله😃 بازم پست های اینجوری بزار چون دارم css یاد میگیرم بکارم میاد. ممنون

  • Virus32
  • 32 𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙 𝑜𝑓 𝑎𝑡𝑡𝑟𝑖𝑏
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ******...بیا تل...لطفا...

    حوصله اش رو ندارم :| :/

    تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم

    7 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

    Virus32 Ax0o 32 :
    متشکر

    سلام بعضی از اموزشا نوشته شده باید رمز عبورو وارد کنیم تا اموزش نمایش داداه بشه 

    این رمزه عبور چیه؟ باید اشتراک بخریم  ؟ 

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اینجا چیزی پولی نیست

    چشم هارا باید شُست جور دیگر باید دید!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی