مشکل فیلتر شکن ها در موزیلا :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

بعضی وقتا وقتی فیلتر شکن رو اجرا میکنیم ممکنه با موزیلا نتونیم باز هم به سایت های فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم.

برای رهایی از این مشکل از قسمت Tools بر روی Options کلیک کنید

Virus32

از صفحه باز شده به تب Advanced برین و از گزینه های Advanced به تب Network رفته اولین Settings رو انتخاب کنید

Virus32

در صفحه باز شده جدید تیک گزینه ها را بر روی Use system proxy Settings قرار دهید

Virus32

و در آخر هم Ok و Ok

نظر (۱۳)

عالی بود
سلام داش
مرسی از راهنماییت
ولی کل تنظیمات من همین طوریه بازم کار نمیکنه
چیکار کنم ؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
تیک رو بزار رو دومی ببین درست میشه
ن داش بازم درست نشد
Virus32 Virus 32 :
دیگه نمیدونم چه مشکلی میتونه داشته باشه
داداش یه پست داخل این وب دو شب پیش پیدا کردم پاک کردن برنامه های روی دسکتاپ وقتی اجراش کردم کل سیستمم ریخت به بهم ویندوزم 8 هست دسکتاپ و همه چیز از توی استارت رفته
هر چی برنامه هم توی taskbar بود ایکنش رفت سفید شد ک درستش کردم
بعضی از برنامه ها هم کلا پاک شد
چیکار کنم الان استارتم درست بشه ؟
Virus32 Virus 32 :
اون کد بت هرچیزی که تو دسکتاپ باشه رو پاک میکنه همونجا هم گفته بودم
احتمالا بیشتر برنامه هات پر تابل و توی دسکتاپ بوده که استارتت اینجوری شده
هرچیزی تو دسکتاپ بوده رو پاک کردی
چیزی که پاک شده رو چجوری پیدا میکنی؟
اینجا هم سوال کرده بودی که من تنها راهی که به ذهنم میرسید رو گفتم ، "ریکاوری" برنامه خوبش تو همین وب هست
بازم مثل همیشه عالی بود ممنون
سلام داش
نمیدونم چرا چند روزه هر سری ک سیستمم خاموش روشن میکنم هیچ کدوم از مرور گر ها هیچ سایتی رو باز نمیکنه
اولش موزیلا فقط سایت های خارجی رو باز میکرد کروم و اپرا هیچی رو باز نمیکردن.
دیشب کروم و اپرا رو پاک کردم دوباره نصب کردم درست شد و موزیلا رو از داخل تنظیمات ریسیت کردم درست شد
ولی الان دوباره ک این مشکل به هم زد اپرا و کروم درست نشد ولی موزیلا دست کاری کردم درست شد
این ارور اپرا http://s6.picofile.com/file/8179098884/opera.png
اینم ارور کروم http://s4.picofile.com/file/8179098900/chrome.png
ممنون میشم راهنمایی کنی
Virus32 Virus 32 :
سلام
این دوتا بخاطر فعال بودن پروکسی غیر معتبر هست
تو Run عبارت زیر رو بنویس
inetcpl.cpl
به قسمت Connections برو و روی LAN settings کلیک کن
از این قسمت باید تیک قسمت Proxy Server رو برداری
یعنی Use a Proxy ..... نباید تیک داشته باشه !!!
 در آخر هم ببین تو موزیلا افزونه ناشناسی نصب نباشه
از Tools بر روی Add Ons کلیک کن و ....
ایول داش مرسی حل شد
سلام اول ممنونم از مطالب خوبتون
مشکل باز نشدن سایت های فیلتر رو در مرور گر کرو دارم چیکار کنم؟؟؟
Virus32 Virus 32 :
سلام خواهش میشه :)
برای مرورگر های غیر از موزیلا یا فایر فاکس از روشی که برای دوستمون Killer در کامنت بالایی توضیح دادم استفاده کنید
سلام داش یه فیلتر شکن خوب واسه ویندوز 7 رو بم معرفی میکنی
Virus32 Virus 32 :
سلام اینجا رو بخون
با درود
داداش من سیستمم وقتی به اینترنت وصل میشم به طور فجیهی کاهش پیدا میکنه سرعت سیسنم!!!
مشکل کجاست
از شل ها و تروجان و کیلاگر ها میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
دمت گرم
ممنون از وبلاگ خوبت:)))))))))))
Virus32 Virus 32 :
سلام
ابن قسمت رو بخون
مخصوصا این پست رو
احتمالات که زیاده شاید هم تقصیر سرویس دهنده ات باشه :)
سلام دمتون گرم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، خواهش :)
چرا فایر فاکس من هیچکدوم از این گزینه هارو ندارع ؟:/
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اگه منظورت منوی بالای فایرفاکس هستش ، میتونی با زدن دکمه ی Alt به نمایش درش بیاری ، اما اگه منظورت تنظیمات و .. هستش ، آره یکم باید بچرخی تا گزینه هارو پیدا کنی چون یه نمه فرق کرده تو این ورژنای جدید چون این پست برای چند وقت پیشه بخاطر همین بالاخره شاید یه تغییراتی تو فایرفاکس ایجاد شده دیگه :(

خیلی ممنون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی