مسدود کردن آی پی دیگران :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
بعضی وقتا مجبور میشیم از ورود برخی از افراد به سایت خود جلوگیری کنیم
و یا هنگام طراحی ظاهر سایتمون ممکنه بخواییم پیامی به بازدید کننده ها نمایش داده و اونهارو به سایت دیگری شوت کنیم.
کدی که در پایین قرار میدم رو تو یه نوت پد کپی کرده و با فرمت php ذخیره کنید.
<?php
$ip = getenv("REMOTE_ADDR");
If ($ip=="1.1.1.1") //آی پی مزاحم
{
echo "سایت موقتا غیر فعال است";
}
else {
//Virus32.blog.ir
}
?>

که در کد بالا بجای 1.1.1.1 آی پی مورد نظر را قرار میدیم.
کد بالا تنها برای بلاک کردن یک آی پی بود
کد پایین برای بلاک کردن محدوده ای از آی پی هاست "چندین آی پی"
<?php
$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; // ip address
$ban = array("255.255.255.255", "255.255.255.000", "127.0.0.1");  
// check ip 
foreach($ban as $key => $val){
    if($val == $ip) {
        header("Location:http://www.Virus32.blog.ir"); // آدرس سایت شوت
       exit;
    }
}
?>
در خط سوم بجای آی پی های 255 رنج یا محدوده آی پی های مورد نظر را وارد میکنیم
که برای بلاک کردن تمام آی پی ها خط سوم را به شکل زیر تغییر میدیم

$ban = array("255.255.255.255", "1.1.0.0", "127.0.0.1"); 
بعد از ایجاد تغییرات و ذخیره فایل php را در هاست خود آپلود کنید.

نظر (۲۲)

سلام داداش این کدرو با فرمت php نمیشه ذخیره کرد راهنمایی میکنی؟
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
این پست رو خوب خوندین؟
یکم بیشتر توضیح بدین که چرا نمیشه و ...؟
داداش وقتی ذخیره میکنم اینجوری باید ذخیره کنم دیگه؟esm.phpموقعی ذخیره ارور میده و مثل taxtبازمیکنه
Virus32 Virus 32 :
شما روش هایی که در این پست توضیح دادم رو به صورت کامل انجام نمیدین.
یکی از اون دو روش رو انتخاب کنید و برای یک بار هم که شده مو به مو طبق آموزش جلو برین.
داداش همون کاررارو کردم ولی به صورت taxt بازمیکنه
Virus32 Virus 32 :
باهات سر هرچی بگی شرط میزارم اون کارهارو درست انجام نمیدی :)
دقت کن در روش دوم حتما باید گزینه save as  رو انتخاب کنی!
مرسـی داداش فایل رو درست کردم الان تو هاست چجوری باید آپلودش کنم؟
Virus32 Virus 32 :
خدایا صد هزار مرتبه شکرت :)
تو چه هاستی میخوایی آپلود کنی؟
اگه تو هاست خودت میخوایی آپلود کنی مثل آپلود ایندکسه دیگه
انگار مدیر چت رومی
از طراحت بخواه تا تو رو با سی پنلت آشنا کنه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
داداش چتروم دارم اونجا میخوام آپلود کنم اینم پنلمه راهنمایی میکنی؟
************************************
Virus32 Virus 32 :
خوب باید روی upload کلیک کنی و از سیستمت فایل رو پیدا کنی و ....
ولی داشی پنلت مسدود کردن آی پی رو خودش دار که چرا میخوایی از این فایل استفاده کنی؟
تحریم آی پی
داداش اخراجش میکنم هی میاد رنجشو میبندیم باز میاد فوش بارون میکنه
Virus32 Virus 32 :
خوب پس بایه ترفند باز طرفی
بهتره کاربر مزاحم رو غیر فعال کنی "تبدیل به مهمانش کنی"
بعد توی همون هاستت این فایل رو ویرایش کن CheckUserName.class.php
در خط 221 یا 222 عدد یک رو پاک کن و هرچی دلت میخواد بنویس
مثلا بنویس ورود ممنوع
که در این صورت مهمان ها نمیتونن وارد چت روم بشن
البته هرچقد هم سد بسازیم بازم راهکار هایی برای دور زدن وجود دارن!
مرسی داشی. داداش من با مروگرهام نمیتونم وارد سایتم بشم با فیلتر شکن وارد میشم فقط برا من اینجوریه.میدونی مشکل ازکجاست؟
Virus32 Virus 32 :
فقط با سی مانکی نمیتونی یا با بقیه مرورگرها هم نمیشه؟
باهیشکدوم نمیشه داداش
Virus32 Virus 32 :
نمیدونم والا
سلام
میشه لطفا در مورد بلاک مک ادرس هم توضیح بدی
چون ای پی هر دفعه عوض میشه
Virus32 Virus 32 :
سلام
درخواست عجیبی کردین
مگه تو شبکه هستین که میخوایین مک آدرس بلاک کنید؟
این پست رو مطالعه کنید
درباره عوض شدن آی پی هم میتونی رنج اون پروکسی که استفاده میکنن رو هم به لیست بلاک اضافه کنی تا کسی نتونه با چیز شکن وارد سایتت شه.
تشکر؛ در نوشتن اسکریبت جدیدم خیلی کمک کرد
مطالب خوب بود ممنون
به نظر من اینا الکی فقط باید یه راهی پیدا کرد که سیستم طرف طوری بشه حالا از طریق هارد رم گرافیک نمیدونم هر چیزی که دیگه اون سایت رو باز نکنه
این روزا دیگه بچه 4 ساله هم میتونه ای پی عوض کنه بره داخل
سلام داشیییییی



داداش یه سوال دارم من الان htmlرو کم و بیش بلدم و سایت برای خودم درست میکنم ولی بلد نیسم بزارم تو هاست:/ هاستمم پی سی شیر هستش میشه راهنمایی کنی عشقی؟؟؟ راستی اسکایپ و تلگرامم دارم
id skype:antiarabs79
id telegram:@mesfh
سلام داشیییییی



داداش یه سوال دارم من الان htmlرو کم و بیش بلدم و سایت برای خودم درست میکنم ولی بلد نیسم بزارم تو هاست:/ هاستمم پی سی شیر هستش میشه راهنمایی کنی عشقی؟؟؟ راستی اسکایپ و تلگرامم دارم
id skype:antiarabs79
id telegram:@mesfh
Virus32 Virus 32 :
سلام
باشه باشه
سلامممم


فداتتتتتتت قربانتتتتتت ممممممون

فقط داشی اینجا یاد میدی یا میای تو تلگرام یا اسکایپ؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
اینجا
سلام داداش ویروس
خوبی؟
میگم یه سوال
برنانه ای یا ترفندی سراغ نداری که باهاش بتونی آی پیتو هر چی که بخوای بزاری؟
مثلا من میخوام آی پیمو 1.1.1.1 بکنم هر چی که هست...میشه همچین چیزی؟ ممکنه؟
Virus32 Virus 32 :
سلام مرسی
کار نشد نداره
فقط برای اینجور کارا باید خیلی حرفه ای بشی
در حدی که باید بگم راحت ترین روش این کار هک کردن سرویس دهنده است
یا اینکه برنامه نویسی نت بلد باشی و بتونی ماسک درست کنی
سلام. خسته نباشی. میخواستم بپرسم آیا میشه کدبنرهای تبلیغاتی رو داخل پست در وبلاگ قرار داد؟ یعنی نمیخوام تو قالب وبلاگ بزارم میخوام به عنوان یک پست ارسال کنم.اگه میشه لطفا توضیح دهید.(برای بلاگ اسکای و میهن بلاگ)
Virus32 Virus 32 :
سلام
همون عکس رو آپلود کن و بنر رو به عنوان عکس بزار توی پستت و بهش لینک بده دیگه
لازم نیست کد رو قرار بدی که
مثل این
ویروس جان با استفاده از تور برووسر کسی نمیتونه ای پی مو پیدا کنه میتونی یک توضیح مختصر بفرمایید
Virus32 Virus 32 :
کی نتونسته پیدا کنه؟؟ O_o
ببخشید اگه ای پی یکی رو غیر فعال کنم بعد چی میشه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اونموقع اون آی پی دیگه نمیتونه وارد سایتت بشه
  • Virus32
  • VIRUS 955548752524554564654
  • سللام ویروس تو ویندوز چیکار کنم به هیچ عنوان نتونن ای پی مو پیدا کنن
    به هیچ عنواااااااااااااان
  • Virus32
  • سلام دوستان
  • سلام

     

    <link rel="stylesheet" href="http://bayanbox.ir/view/000000000000/ytk.php">

    من اینو به قالبم اضافه کردم کار نکرد؟ چرا؟

    چطور توی بیان میشه اسکریپ گزاشت؟اسکریپشو ندارید؟

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی