مخفی کردن نوشته در عکس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
مخفی کردن نوشته در عکس رو قبلا در یکی از پست ھای آموزشی یاد گرفته بودیم
امروز قراره مخفی کردن نوشته در عکس رو در طراحی ھای گرافیکیمون یاد بگیریم
برای مثال تا به امروز شاید سعی کرده باشید که عکس آوارتار منو کپی کنید
اگه این کار رو نکردید پیشنھاد میکنم امروز برای تست اینکار رو انجام بدین
بعد از کپی متوجه میشین که نوشته ھایی روی عکس من وجود داره که این نوشته ھا وقتی عکس در وب بود دیده نمیشدن
این کار به کمک عکس ھای Png انجام میشن
نرم افزار مورد نیازمون ھم برنامه محبوب فتوشاپه
البته فرقی نیمکنه از چه ورژنی استفاده میکنید
من خودم از ورژن خیلی قدیمی این برنامه (ورژن ھشت) استفاده میکنم
روش کار به این شکله که ابتدا پس زمینه یا ھمون بک گراند عکس آوارتارتون رو ھم رنگ پس زمینه ی وبسایتتون میکنید
اینجا پس زمینه وب من مشکیه به ھمین خاطر پس زمینه ی آوارتارم رو ھم مشکی کردم
بعد باید روی عکسمون متن مورد نظرمون رو بنویسیم ولی این نوشته نباید یه نوشته معمولی باشه
برای این کار
روی آیکون متن یا ھمون T کلیک راست کنید
چھار تا گزینه بیشتر نداره
شما باید گزینه سوم یا ھمون
Horizontal Type Mask Tool
رو انتخاب کنید
البته میتونید با کلید ھای ترکیبی Shift + T ھم انتخابش کنید
به کمک این گزینه روی عکس ، متن مورد نظرتون رو بنویسید

بعد روی آیکون پاک کن یا
Eraser Tool
کلیک راست کنید
این قسمت ھم سه تا گزینه داره که باید گزینه آخری یا
Magic Eraser Tool
رو انتخاب کنید

به این قسمت ھم میتونید به کمک کلید ھای ترکیبی Shift + E دسترسی داشته باشید
در ھر صورت بعد از انتخاب این گزینه روی نوشته تون کلیک کنید تا رنگ درون نوشته بطور کامل پاک شه

خوب حالا عکس شما آماده است و فقط ذخیره سازیش مونده
بر روی فایل کلیک کنید و گزینه ی
Save for web …
رو انتخاب کنید

در صفحه باز شده ابتدا از قسمت Preset فرمت عکستون رو png انتخاب کنید و در آخر ھم Save رو بزنید

در نھایت عکس در حالت عادی نوشته ھا رو ھم نشون میده
البته اگه پس زمینه تون ھم رنگ پس زمینه ی برنامه ی نمایشگر عکستون نباشه
ولی وقتی از این عکس در طراحی استفاده میکنید چون پس زمینه صفحه تون ھم رنگ پس زمینه عکستون ھست این نوشته معلوم نمیشه

نه تنھا در طراحی قالب ھای وب ، در طراحی قالب نرم افزارھا ی تحت ویندوز ھم میتونید از این روش استفاده کنید
نه تنھا برای مخفی کردن نوشته ھاتون بلکه میتونید بعضی جاھا از این روش برای نمایش دادن نوشته ھا ھم استفاده کنید
برای مثال در برنامه ای میخواھید عکس متن تون با رنگ پس زمینه در ھر لحظه ھم رنگ باشه
و یا ....

نظر (۳۲)

مرسی خوب بود :)
عاااااااالی بود
سلام دادا...
امیدوارم خوب باشی...
کاکو سیو کنی صفحه رو هم آواتارت میاد این از اون در...
دمت گرم این پستتم مثه بقیه پستات عالی بود مرسی...
راستی یه پست راجب برنامه نویسی...با زبون سی شارپ بزار...فک کنم قبلنا گذاشتی ... یکی دیه هم بزاری ممنون میشم... فدا
جالب بود :)
سلام داش
از کدوم فتو شاپ استفاده می کنی؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
Adobe Photoshop CS
ورژن 8
سلام داش ویلوس خوبی؟
خب میشه لینکشو برام بزاری تا دان کنم
سلام داش ویلوس خوبی؟
خب میشه لینکشو برام بزاری تا دان کنم
Virus32 Virus 32 :
سلام ezel با اسم من چرا؟ هههههه
دیوانه :)
از اینجا دانش کن
سلام مگه چیه ؟
مگه من و تو داریم ها؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
نه راحت باش :)
دالم یه بوهایی لو حس میکنم



من بچه پاکم تل و اینجول چیزالو ندالنم داچ
Virus32 Virus 32 :
فکر بد نکن خواهر من
کسی هم اینجا جرعت نمیکنه بگه تو ناپاکی 
یه راه حل میتونی برام پیدا کنی بیام تل ؟
من تو کامپیوترم بلو استکس دارم اگه بتونی برام شماره پیدا کنی بیام تل ممونو میشم
Virus32 Virus 32 :
بلد نیستم
خب دیگه تنها راه همین وبسایت تو هس نه چیز دیگه
Virus32 Virus 32 :
:)
خب حالا کجا مسفلت لفتین ها؟
Virus32 Virus 32 :
؟؟؟
متوجه نشدم :(
میگم کجا رفتین مسافرت ها؟
Virus32 Virus 32 :
:)
الان تهرانم نوروز برمیگردم خونه خودم :)
یکی منو بگیره بابا اونجا چیکار داری اخه
Virus32 Virus 32 :
بازی سرنوشته دیگه
زودتر بیا داداش
Virus32 Virus 32 :
OK :)
سلام ویروس جان
یه سوال من از جایی که گفتی دان کردم ولی شبیه اونی که تو بالا باهاش کار میکنی نیس داش حالا چیکار کنم ؟
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
یه عکس از برنامه میدی ببینمش؟

برای اون درخواستت
چی میخوایی بنویسی توش؟
نکنه میخوایی نوشته های منو کپی کنی؟ :)
شاید اره
خب حالا من تو لوکس بلاگ یه وبلاگساختم والی تو وورد که مینویسم بعد میخوام تو وبلاگم کپی کنم میگه پیست کردن فایر فاکس فعال نمیباشد یعنی چی این داش
Virus32 Virus 32 :
با Ctrl + V پیست کن 
مرسی مشکلم حل شد ممنون از راهنماییت
Virus32 LORD 32 LORD 32 :
خواهش :)
سلام داش یه خواهش فوری
کدهای وبسایتت رو بهم میدی ترو خدا داش
میدی؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
نه
سلام
حداقل میتونی بگی از کجا تو بیان وبلاگ بسازم؟
************************************
*****************
****************************
8******************************
****************************8
*****************************8
8*************************************************
*********************************
***************************************
************************************88
****************************8
*****************************8
8*************************************************
*********************************
***************************************
************************************88
****************************8
*****************************8
8*************************************************
*********************************
***************************************
************************************88
Virus32 Virus 32 :
blog.ir
s مرسی
سلام داش یه سوال
MR.HIDEN کیه؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
نمیشناسمش
فک کنم اون تورو میشناسه چونتو رو با من اشتباهی گرفت
Virus32 Virus 32 :
با اسم من فعالیت نکن
نه با اسم تو نبود شمارش فرق میکنه
Virus32 Virus 32 :
با اسم من کامنتم نزار
پاکش کردم راحت شدی
  • Virus32
  • گرافیست ارشد
  • قالب وبلاگتون هم ترسناکه واقعا :)
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نظر لطفتونه :)
    سلااااااااااااام داداچ گلمممممممممم

    خوبی داداچ

    شناختی منو

    من تو این پست فقط نظر میزارم هاااا

    کجایی دلم بلات تنگولیده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    ممنون ؛ چه زود صمیمی شدی نه نمیشناسم D:
    همین دور و برام
    کی حالا با تو بود
    من عشقم ویروس لو میگم

    چیکا بو تو دالم اخه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اوهوم اوهوم
    اشتب شد :)
    افلین بچه خوب

    حالا عچق من توشش؟


    ویلوس جونم عزیزم کجاییی

    بیا منو از دست این ادمینت برهان
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    چرا اینجوری مینویسی :|
    عاغا قبول تو دختری ولی درست بتایپ دیه :)
    ویروس عچقته ؟
    خدا منو بکشه D:
    خدااااااااااااااااا

    باشه

    اره عشقمه عاشقشم



    ایشالله

    حالا کجاست خودش
    :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی