ساخت تایپ خودکار در cmd :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

برای ساخت فایلی که به صورت خودکار در صفحه سیاه رنگ داس شروع به تایپ کردن کنه میتونیم از کدهای زیر کمک بگیریم

@echo off
title ViRus32.blog.ir
setlocal enableextensions enabledelayedexpansion
set lines=6
rem Virus32.blog.ir
set "line1=World FamouS! Virus 32 WaS HeRe"
set "line2=your system has been destroyed by Virus32"
set "line3=don't talk about me"
set "line4=you can't know what you don't know"
set "line5=you can't know ... "
set "line6=who i am"
for /f %%a in ('"prompt $H&for %%b in (1) do rem"') do set "BS=%%a"
for /L %%a in (1,1,%lines%) do set num=0&set "line=!line%%a!"&call :type
pause>nul
goto :EOF
:type
set "letter=!line:~%num%,1!"
set "delay=%random%%random%%random%%random%%random%%random%%random%"
set "delay=%delay:~-6%"
if not "%letter%"=="" set /p "=a%bs%%letter%" <nul
for /L %%b in (1,3,%delay%) do rem
if "%letter%"=="" echo.&goto :EOF
set /a num+=1
goto :type

این کدها رو در یه فایل txt کپی کنید و با فرمت bat ذخیره اش کنید

نظر (۲۴)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عالی بود:)
** ***** ** *** ** ** *** ***
***** *** ****
****** ***** ****
** ** *** *********
Virus32 Virus 32 :
هنوز معلوم نیست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عالی فقط یه لحظه 3 کلمه می نویسه
*** **** ** **** ** ** **** **** ***** ** **** **** ** **** ** *********
** ****** ***** ** **** **** ****** ** ***
Virus32 Virus 32 :
از آخر خط چهارم
با دستکاری عدد 3 میتونیم سرعت تایپ رو تغییر بدیم
lotfan ramz raa bede ghablam ham goftam...please
lotfan ramz raa bede ghablam ham goftam...please
سلام ویروس جان کمکم کن داداش من یک پرداخت انجام دادم ولی از پرداختم عکس نگرفتم یعنی پرینت زدم گرفت ولی یک صفحه ی دیگه هم اومد که باید از اونحجا هم می گرفتم هل شدم دوبار زدم اولیه دیگه رفت از دومیه پرینت گرفت چیکار کنم !؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اونیکه رفته دیگه برنمیگرده
نمیگم اگه مهمه از نرم افزار همراه بانکت استفاده کنی
سلام ویروس جان من می خوام یک برنامه لاگیمن با سی شارپ بسازم و مشکلی هم نداره ساختم و تموم شده و می خوام اگه رمز درست بود برنامه ی ماشین حساب رو باز کنه که کدشم بلدم ولی می خوام این کلی باشه یعنی می خوام همیشگی باشه هرکی ویندوز رو باز کرد رفت استارت ماشین حسابو زد رمز بخواد نه اینکه من برم برنامم رو استارت کنم بزنم ماشین حساب باز شه راهی براش هست ؟ نمیدونم منظورمو تونستم بگم یا نه !؟
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
ما نمیتونیم برنامه هایی که دیگران بصورت عمومی ساختن رو تصرف کنیم
ولی میتونیم اونها رو کنترل کنیم
مثلا میتونیم برنامه ای بسازیم که وقتی ماشین حساب و یا نوت پد یا هر برنامه ی دیگه ای اجرا شد بهمون پیام بده
که میتونه بجای پیام اون برنامه رو ببنده یا نمیدونم مخفیش کنه یا رمز بخواد یا هرکار دیگه.
که باز این هم نیازمند اینه که این برنامه مدام در حال اجرا باید باشه.
تو همچین چیزی میخوایی؟
سلام مستر 32
یه سوال داشتم
تو برنامه اندرویدی هم سررشته ای داری؟
من یه برنامه دارم که واسه هربار ورود لازمه ایمیل رو بدی بهش

حالا میخاستم ببینم میشه سورس برنامه رو دستکاری کرد که ایمیل تو برنامه ثبت کنم و هر بار وارد بشم 
برنامه خودکار همون ایمیل رو شناسایی کنه و لازم نباشه من همش بهش ایمیل بدم؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
سر رشته زیادی ندارم...
برای جواب سوالت 
میتونیم یه چیز تو مایه های کلید رجیستری درست کنیم داخل گوشی
بعدا بگیم اون پسورد داخل کلید ذخیره بشه
بعدا وقتی وارد برنامه شدیم
شرط بزاریم که اگر این فایل وجود داشت
اطلاعاتش خونده بشه و داخل کادر پسوورد قرار بگیره
داداش دمت درد نکنه ناموسا ایولا داری فقط یه سوال 
این دستورات بیشتر از 6 خط تایپ نمیکنه چکار کنیم خط های بیشتری تایپ کنه؟
Virus32 Virus 32 :
کاری نداره از اونجایی که نوشته set "line6= who i am بهش خط اضافه کن و عدد بده
اگه دقت کنی میبینی که من شش خط تعریف کردم و آخرین خطم هم عددش 6 هستش
حالا تو هرچندتا میخوایی لاین اضافه کن و بهش عدد بده
مثلا بیست تا لاین اضافه میکنی
بعد آخر سر هم در خط چهارم تعداد لاین هاتو باید بنویسی
سلام چطور سرعت تایپ را عوض کنم؟؟؟








































































Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
تو خط 19 که کد پایین قرار داره
set "delay=%delay:~-5%"
عدد پنج رو کمش کن تا سرعت مد نظرت بدست بیاد
  • Virus32
  • احمدرضا امیری
  • سلام کد زیر به چه درد میخورره
    pause>nul
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    باعث میشه اسکریپت متوقف بشه
    تا زمانی که کاربر یه کلیدی رو فشار بده
    در نهایت خروجیشو به هیچی پاس نمیده....
  • Virus32
  • احمدرضا امیری
  • سلام این کد چیکار میکنه
    setlocal enableextensions enabledelayedexpansion
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    این دستور در حلقه هایی مثل FOR یا WHILE بیشتر استفاده میشه (میشه خارج از حلقه هم استفاده کرد ولی به چش نمیاد زیاد)
    به کمک این دستور بجای تجزیه شدن زمانی دستور درون حلقه ، بهش ویژگیه افزایشی میدیم
    یعنی هم وقفه ایجاد میکنه هم رشته ای که قراره نمایش بده رو تک تک افزایش میده
    تو دسته های ساده شاید اصلا به چشم نیاد کاراییش ، ولی این پست شاید بهترین نمونه برای نمایش این دستور باشه
    اینجا این خط باعث میشه اولین کارکتر از مقدار متغییر رو بگیره (نه خود متغییر رو ) و این مقدار در هر چرخه افزایش پیدا کنه (که باعث میشه کارکتر بعدی از مقدار رو بگیره)
    در کل وقتی در دسته مون تاخیر (delay ) و گسترش (extensions ) مد نظرمون باشه بهترین روش استفاده از این خط هستش
    که ما تونستیم به کمکش هم تاخیر (حالت تایپ دستی ) و هم گسترش (نمایش کارکتر بعدی خط) رو بسازیم.

    واقعا ممنونم خیلی باحال بود ...

     

    یه سوال ؟

     

    چجوری باید کد افکت ماتریکس رو بهش اضافه کرد که باحال بشه یعنی یجوری باشه که مثلا بنویسه YouHacked! و بعدش افکت ماتریکس باید... میشه این کارو کرد ؟

     

    و اگه میشه رمز رو برام بفرستید چون تو اون پصت مربوط به دریافت رمز خیلی حجم پیاما بالا بود لودینگ نشد ... ممنون میشم

    Virus32 Virus 32 :
    اینم درست میکنم مینویسم

    سعلام ... من کد بالا رو یکم دستکاریش کردم و با کد ماتریکس ترکیبش کردم D:

     

    البته یجوری هست ترکیب من ... طرف که روی سیستمش باز کنه فک یه پیام براش میاد بعد که یکی از کلید های کیبوردش رو فشار بده کد ماتریکس براش میاد و الکی میگه اطلاعاتت داره برای من ارسال میشه ;|

     

    @echo off
    title ViRus32.blog.ir
    setlocal enableextensions enabledelayedexpansion
    set lines=6rem Virus32.blog.ir
    set "line1=World FamouS! Virus 32 WaS HeRe"
    set "line2=your system has been destroyed by Virus32"
    set "line3=don't talk about me"
    set "line4=you can't know what you don't know"
    set "line5=you can't know ... "
    set "line6=who i am"
    for /f %%a in ('"prompt $H&for %%b in (1) do rem"') do set "BS=%%a"
    for /L %%a in (1,1,%lines%) do set num=0&set "line=!line%%a!"&call :type
    pause
    @echo off
    :start
    color
    cecho Your Data Sending for me
    cls
    color C
    echo %Random% %Random% %Random% %Random% %Random% %Random%
    goto:start
    :type
    color 0
    set "letter=!line:~%num%,1!"
    set "delay=%random%%random%%random%%random%%random%%random%%random%"
    set "delay=%delay:~-5%"if not "%letter%"==""
    set /p "=a%bs%%letter%" <nul
    for /L %%b in (1,3,%delay% do rem
    if :%letter%"=="" echo.T&goto :EOF
    set /a num+=1
    goto :type

     

     

     

    و در ضمن یه سوال درباره  داشتم ...

     

    میشه یه کدی بدی که مثلا پسورد رو اگه درست بود فلان کار رو بکنه و اگه نبود ارور بده؟ بلدم خودم ک باید if , if not ولی تست کردم نشد خواستم بدونم میتونی کاریش کنی ؟

     

    و ... یه کدی هم میخوام که یه فایل بت تو استارت اپ بسازه (کپی منطورم نیست) یعنی مثلا من یه فایل بت رو باز میکنم این فایل بته ، یه فایل دیگه با پسوند بت توی استارت اپ ویندوز ایجاد کنه

     

    ممنون میشیم جوابمو بدی =]

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام جواب سوال اولت همون if و if not که خودت گفتیه، دوباره تلاش کن احتمالا یجا اشتباه میکنی
    سوال دومت هم چند بار گفته شد، برای ایجاد فایل از << استفاده میکنیم مثل زیر:
    @echo off
    echo start notepad >> "آدرس استارت آپ\namefile.bat"
    توو کد بالا آدرس استارت آپ رو با توجه به ویندوزت وارد کن. و یه فایل توو استارت آپ ایجاد میشه که اگه بازش کنی، نوت پد رو اجرا میکنه.

    سلام خدمت شما.

    دمتون گرم فقط دو تا سوال.

    اگه ما بیشتر 6 خط خواستیم بنویسیم باید چه کنیم؟

    اگه ما بخواهید بعد از نوشتن به یه قسمت دیگه برود باید چه کنیم؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    جواب سوال اولت :
    برای اینکار توی خط 4 به جای عدد 6 مقدار خط هامون رو مینویسیم ، با مثالی که پایین تر میگم من 7 تا خط دارم
    set lines=6
    بعدش به خط 11 میریم و زیر کد خط 11 ، کد پایین رو قرار میدیم
    set "line7=Matn khat-Jadid"
    اگر بخوام کل کدهارو هم برای تست نهاییت بگم این شکلی میشه
    @echo off
    title ViRus32.blog.ir
    setlocal enableextensions enabledelayedexpansion
    set lines=7
    rem Virus32.blog.ir
    set "line1=World FamouS! Virus 32 WaS HeRe"
    set "line2=your system has been destroyed by Virus32"
    set "line3=don't talk about me"
    set "line4=you can't know what you don't know"
    set "line5=you can't know ... "
    set "line6=who i am"
    set "line7=Matn khat-Jadid"
    for /f %%a in ('"prompt $H&for %%b in (1) do rem"') do set "BS=%%a"
    for /L %%a in (1,1,%lines%) do set num=0&set "line=!line%%a!"&call :type
    pause>nul
    goto :EOF
    :type
    set "letter=!line:~%num%,1!"
    set "delay=%random%%random%%random%%random%%random%%random%%random%"
    set "delay=%delay:~-6%"
    if not "%letter%"=="" set /p "=a%bs%%letter%" <nul
    for /L %%b in (1,32,%delay%) do rem
    if "%letter%"=="" echo.&goto :EOF
    set /a num+=1
    goto :type
    البته من چون وقت نداشتم که وایستم و ببینم درست کار میکنه
    یا نه بخاطر همین یه خرده سرعتشو بردم بالا که سریع تموم بشه :)
    که برای درست کردن اون هم میتونی از آخر خط چهارم به جای عدد 32 یه عدد زیر 10 مثل عدد 6 رو بزاری
    +++++++++++
    برای سوال دومت هم :
    میتونیم زیر خط شماره 13 کدمون رو اضافه کنیم
    یا اینکه یه کد بنویسیم که پاس بده به یه تابع
    مثلا من اینجا پاس میدم به تابع Msg و داخل تابع دستور نمایش پیغام رو میدم
    @echo off
    title ViRus32.blog.ir
    setlocal enableextensions enabledelayedexpansion
    set lines=6
    rem Virus32.blog.ir
    set "line1=World FamouS! Virus 32 WaS HeRe"
    set "line2=your system has been destroyed by Virus32"
    set "line3=don't talk about me"
    set "line4=you can't know what you don't know"
    set "line5=you can't know ... "
    set "line6=who i am"
    for /f %%a in ('"prompt $H&for %%b in (1) do rem"') do set "BS=%%a"
    for /L %%a in (1,1,%lines%) do set num=0&set "line=!line%%a!"&call :type
    Goto :Msg
    pause>nul
    goto :EOF
    :type
    set "letter=!line:~%num%,1!"
    set "delay=%random%%random%%random%%random%%random%%random%%random%"
    set "delay=%delay:~-6%"
    if not "%letter%"=="" set /p "=a%bs%%letter%" <nul
    for /L %%b in (1,32,%delay%) do rem
    if "%letter%"=="" echo.&goto :EOF
    set /a num+=1
    goto :type
    :Msg
    Msg * ViRus32 :)

    سلام ممنون از پست های خوبتون

    من یک سوال داشتم 

    کدی هست که بتونه فارسی بنویسه ؟ اگه هست بگین لطفا 

     

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    نه عزیز سی ام دی فارسی پشتیبانی نمیکنه چینی به جاش مینیویسه

    سلام منمنون از پستای خوبتون

    میشه این تایپ خودکار بایه رنگ دیگه هم بنویسه ؟

     

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    اره با دستور Color

    سلام لطفا فقط به همین پامم فقط جواب بدید من یک دستور میخوام که مثلا 

    من یک فایل بت دارم اگر توش بنویسیم 123 یک پوشه بسازه حالا من مثلا رمز 123 رو نمیدونم . مثلا باکد رندوم توی ی یک فایل بت دیگه میخوام اون رمزرو بدست بیارم حالا چجوری باید کاری کنم که هر بار کد رندومو توش وارد کنه بلدم رندومو دست کاری کنم که از یک مقدار عدد تصادفی بده  یا باکد callفراخانی کنه اینوکه هر بار اون مقدارو توش وارد کنه مشکلمه یا حداقل فقط بتونه اون مقدارو وارد کنه حتا من فایل بتشو ادیت کردم با فرو یک متغیر نامشخص و فراخوانی فایل بت که قراره اون یکیو هک کنه توش مقدار متغیرو ریختم با حلقه فور و کد رندوم نتونیتم . لطفا یک راهی بدید ک بشه یا فقط یک کد که یک مقدار عددیو از یک فایل بگیره تو یک فایل دیگه بنویستشو اینتر کنه 

     عاشق وب هستم 

    هروز چکش میکنم 

    دس بوس ویروس هستم که بودنش باعث شده که لپتابم ویروسی نشه مخصوصا اون مطلب موقع ویروس چیکار کنیم عالییییی بود 

    لطفا رسیدگی کنید تشکر فراوان

    Virus32 Virus 32 :
    سلام باید کدهاتو ببینم اینطوری نمیتونم کمک کنم
    از کدوم سوئیچ set استفاده کردی؟
    تنها چیزی که به ذهنم میرسه
    فایل اول test
    SET /p PASS=%random:~-1%%random:~-1%%random:~-1%

    فایل دوم

    @echo off
    :start
    call test.bat
    goto start
    pause
    رمز ورودی رو مساوی با رندم قرار بدی و فایل رو تو چرخه قرارش بدی
    تو بت نمیشه اینتر زد باید از اسکریپت کمک بگیری
    سلام ویروس جان من به این فایل های بت یه مشکلی داشتم:
    من فایل بتم رو اشتباهی با نوت پد باز کردم و از اون موقع تا الان تمام فایل های من فقط با نوتپد باز میشن چجوری فایل های بتم رو به حالت اول برگردونم که اجرا بشن؟؟
    لطفا کمکم کن
    Virus32 ولم کنید (: :
    کاری نداره
    برو روی بت راست کلیک کن
    و روی open with بزن
    و choose defult program رو بزن و برنامت رو انتخاب کن.
  • Virus32
  • سالار حسن زاده
  • سلام دوست عزیز میتونم بپرسم چطوری وبلاگ خودت رو ثبت و برروی صحفه اول قرار دادی

    Virus32 MicRoB 32 :
    کافیه اول از وبلاگتون رو توی گوگل ثبت کنین و بعد طبق یه سری قائده و قانون (که بهش میگن سئو) روی وبلاگتون کار کنین تا بعد از چند وقت کم کم به رتبه های خوب توی گوگل و... برسین.
    پ ن: تولید محتوای مفید و خوب یکی از اصلی ترین بخش های کاره 

    نه ویروس جان منظورم اینکه یک فایل که با دستور اتریب یک پوشرو مخفی میکنه بعد با دستور ست یک رمز میخواد تا پوشرو از حالت مخفی دراره بعد فایل دوم فایل اول رو باید اجرا کنه و رمز های تصادفی با دستور رندوم بزنه من تو ساخت فایل دوم موندم

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    من بصورت دست و پا شکسته منظورتو متوجه شدم
    یکسری کد در قالب سه فایل برات آماده کردم که امیدوارم به جواب سوالت برسی
    در غیر اینصورت سوالتو یکبار دیگه بصورت واضح تر بپرس تا دوزاری من بیفته که بتونم بهتر راهنماییت کنم
    -----
    فایل اول :
    این فایل میاد یک اسم و یک پسوورد ازت میگیره و فولدری با اون اسم برات ایجاد میکنه
    Echo Off
    Title 1
    Mode 60,20
    Color FC
    Cls

    Rem -+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

    Set /p folderName="Enter your folder name : "
    Cls

    Set /p folderPswd="Enter your folder password : "
    Cls

    MkDIR %folderName%
    Attrib +H %folderName%
    Echo %folderPswd% > %UserProfile%\Log

    Echo Folder Name : %folderName% *** Folder Password : %folderPswd%
    Echo.

    Pause
    فایل دوم :
    این فایل میاد اسم فولدری که ایجاد شده رو ازت میگیره
    و در صورتی که اون پوشه هنوز موجود باشه و رمز عبوری که قبلا وارد کردی رو وارد کرده باشی ، اون پوشه رو از حالت مخفی در میاره
    Echo Off
    Title 2
    Mode 60,20
    Color FC
    Cls

    Rem -+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

    Set /p folderName="Enter your folder name : "
    Cls

    IF EXIST %folderName% (
    Set /p folderPswd="Enter your folder password : "
    Set /p pswd=< %UserProfile%\Log
    ) ELSE (
    Echo Your entered folder not found !!!
    Echo.
    Ping "LocalHost" -n 4 > nul & Exit
    )

    IF %folderPswd% == %pswd% (
    Attrib -H %folderName%
    Ping "LocalHost" -n 4 > nul & Cls & Echo Ok.
    ) ELSE (
    Cls
    Echo Password Wrong !!!
    Ping "LocalHost" -n 4 > nul & Exit
    )
    فایل سوم :
    این فایل میاد اسم پوشه رو ازت میگیره و در صورتی که هنوز موجود باشه شروع میکنه به پیدا کردن پسووردی که از قبل وارد کردی و در صورتی که پسوورد کرک بشه یا به زبون ساده پیدا بشه ، اون پوشه از حالت مخفی در میاد
    Echo Off
    Title 3
    Mode 60,20
    Color FC
    Cls

    Rem -+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

    Set /p folderName="Enter your folder name : "
    Cls

    IF EXIST %folderName% (
    Cls
    ) ELSE (
    Echo Your entered folder not found !!!
    Echo.
    Ping "LocalHost" -n 4 > nul & Exit
    )

    Set /p folderPswd=< %UserProfile%\Log

    :start
    Set pswd=%Random%
    Echo %pswd%
    Ping "LocalHost" -n 1 > nul
    IF %folderPswd% == %pswd% (
    Cls
    Echo Password Found => %pswd%
    Attrib -H %folderName%
    Ping "LocalHost" -n 4 > nul & Exit
    )
    Goto start
    نکته :
    پسوورد وارد شده توی مسیر %UserProfile% که همون فولدر اکانت ویندوزمون هست در قالب فایلی به اسم Log ذخیره میشه که توی فایل دوم و سوم هم ازونا کمک گرفتیم برای پیدا کردن رمز عبور
    اگر سوال و مشکلی بود حتما بگین تا رسیدگی کنم
    امیدوارم تونسته باشم چیزی که میخواین رو بهتون گفته باشم

    عالی یود ۹۰درصد جوابمو گرفتم ولی برای خودتون بخوام بگم خدایی از این دقیق تر نمی توتم بگم این کد های زیر رو در قالب یک فایل بت ایجاد کنید بار اول که روش میزنید یک پوشه ایجاد میده یک قسمتش یک ایف داره که میگه اگر پس مساوی با اون قسمت بعدش میشه رمز ما خالا من اگر دقت کنید رمزمو گذاشتم ۱۲۳ حالا یک فایل دیگه لازم داریم که این فایل بت رو اجرا یا فراخانی کنه و بعد رمز ۱۲۳ توش بزنه تا پوشه از حالت مخفی در بیاد یعنی در اینجا انگار فایل اول یک گاوصندوق با رمز ۱۲۳ پوشه دوم یک هکره که تلاش میکنه رمز ۱۲۳ رو توش بزنه و در گاو صندوق باز بشه

    کد های فایل یک یا همون گاوصندوق :

    این لینکشه

    http://virus32.blog.ir/post/ایجاد-پوشه-مخفی-و-رمز-دار

    الان دیدم خودشما هم همچین پستی دارید حالا فرض میکنیم بجا ویروس رمزمون ۱۲۳ 

    حالا چجوری مثلا یک فایل بسازیم که رمز گاوصندوقو هک کنه و پوشرو از حالت مخفی دربیاره

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    اینو یه نفر دیگه پرسیده بود حدود 1 هفته پیش بگرد دنبال کامنتش (;
  • Virus32
  • ilia علیزاده
  • سلام باز هم ایلیا مزاحم هستم میشه بگید چی کار کنم که هر خط رو به یک رنگ بنویسه

    Virus32 ولم کنید (: :
    پستش توی وب هست ...
  • Virus32
  • امیر ناشناس ۳۲
  • چند تا سوال داشتم اگه کسی میدونه ممنون میشم

    ۱ تبدیل کننده کد داریم که کد یه زبان برنامه نویسی رو به یه زبان برنامه نویسی دیگه تبدیل کنه 

    ۲ کد های پایتون کجا دارید پایتون ۳ رو لازم دارم

    ۳ کد های مخرب رو میخوام بر عکسشون کنم یعنی میخوام یه کاری بکنم که اگه شناسنایی شدن برنامه بتونه حذفشون بکنه که تبدیل به انتی ویروس بشه انتی ویروس میخوام

    ۵ چه جوری واسه یه قطعه کد شرط بزارم که با کلیک روی این شی این کد وایسه با کلیک روی اون یکی شی مثلا دوباره شروع به کار بکنه بعضی جاها واقعا متوقف کردن کد لازمه

  • Virus32
  • امیر ناشناس ۳۲
  • میخوام بدونم حلقه  که مینویسم رو چه جوری محدودش بکنم چون تا بی نهایت تکرار میشه مثل ویوس حافظه پر میکنه میخواستم بدونم چی کار بکنم که کد های یه سری برنامه های مخرب حذف بشه

    Virus32 Virus 32 :
    حلقه ای که اینجا نوشتیم بی نهایت نیست
    منظورت در چه زبانی و چه حلقه ای هست؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی