دیدن افراد مخفی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
اکثر ما میدونیم که در چت رومها امکان مخفی وارد شدن برای مدیر ها و ناظر ها وجود داره.
در این ترفند یاد میگیرم تا این افراد مخفی رو بتونیم ببینیم و باهاشون حرف بزنیم (خصوصی)
برای اینکار ابتدا بهتره افزونه Fire Bug رو نصب کنید
البته میشه بدون این افزونه هم این کارو کرد
با فشاردن کلید F12 میتونیم سورس های صفحه رو ببینیم ولی بهتره فایر باگ رو نصب کنید.
وارد چت روم شده و منتظر لود شدن کامل سایت میشیم
سپس بر روی آیکون فایر باگ که شکل یه سوسک زرد رو داره کلیک میکنیم تا اجرا بشه
Virus32
بر روی مستطیل آبی رنگ کوچکی که در گوشه ی بالا سمت چپ برنامه قرار داره کلیک میکنیم
Virus32
با کلیک کردن بر روی این مستطیل فایر باگ بصورت اتومات مخفی میشه و ما صفحه چت روم رو میبینیم
Virus32
با کلیک کردن در هر یک از قسمت های مختلف صفحه ما میتونیم کدهای همون قسمت رو ببینیم
که برای دیدن افراد مخفی ، در قسمت لیست افراد آنلاین باید بر روی یکی از کاربرا کلیک کنیم.
Virus32
کدهای لیست کاربران به شکل زیر ظاهر میشن.Virus32

در بین این کدها به دنبال کدی که به display:none ختم میشه و کم رنگ تر از بقیه است میگردیم
و بر روی قسمت آخر آن یعنی display:none کلیک کرده و اون قسمت رو پاک میکنیم.
Virus32
به محض پاک کردن این قسمت تو لیست میتونیم مدیر یا ناظر مخفی رو ببینیم.
در اینجا Melisa_Teh مدیر مخفی بود
Virus32
این ترفند در تمام چت روم ها کاربرد داره.
با هر بار رفرش شدن لیست مدیر مخفی دوباره مخفی میشه که دوباره با همین روش میتونیم ببینیمش.

نظر (۱۶)

چطوری میشه بدون اینکه رمز اتاقی رو ذاشته باشیم بریم داخلش؟؟ دیدم چند بار همین کار رو کردن؟
Virus32 Virus 32 :
امشب آموزش میدم
سلام داش
روی چت روم دی چت جواب نداد
سوگلی چت مال خودمه امتحان کردم نشد
Virus32 Virus 32 :
سلام
شاید هیچ مدیر مخفی تو روم نبوده
خب من خودم مدیرم با گوشی رفتم با اسم مدیریت داخل با اسم عضو با سیستم رفتم ولی نشد
Virus32 Virus 32 :
کدوم روم؟
تو نظرات نوشتم که سوگلی چت
دادا روی دی سی طرح با ای تی چت کار نمی که نه رو پردیس چت نه نازنین چت
Virus32 Virus 32 :
بهشون سر میزنم
عااااااااااااااااااالے



رو همه روما کار میکنه

داش ویروس
دَمِت ************************


Virus32 Virus 32 :
;)
slm man barname ro down kardam vali file nasbi nist chikaresh koonam ???
Virus32 Virus 32 :
F12 رو بزن
نخودی خدایی تو چطور میگی رو همه چت روم ها جواب میده ؟
من هزار بار امتحان کردم رو چت روم پشتیبانی دی چت نشده
باید چیکار کنم داش ویروس ؟
*/ از الگوریتمی که به کار میبری خوشم میاد .تو طراحی سایتت میشه دیید.
در یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــک کلام دس خوش داره./*
Virus32 Virus 32 :
;)
سلام ویروس جان نشد یکی از مدیرامون میگه خودم هکرم خودم برنامه فایرو نوشتم میگه ای پیه من مدام تغیر میکنه و تو نمیتونی منو ببینی اما من کلا هیچ کدومشونو وقتی مخفین نمیتونم ببینم حالا چیکار کنم؟
Virus32 Virus 32 :
سلام
به اون استاد هکر بگو مخفی شدن ربطی به آی پیش نداره
این روش قدیمیه من خیلی وقته به روم ها سر نمیزنم شاید برنامه جدید نوشتن براش
در کل در هر صورت میشه دیدشون ربطی به آی پی و این چرت و پرتا نداره
سلام ویروس جان کی اموزشای جدید چت رومو میذاری تو رو خدا ی کاری بکن خواهش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ایول خوشم میاد دمت گرمممممممممممممممم گلی فقط دذاش ویروس عشقه خخخخخخ یکم پاچه خواری بکنیم بد نمیشه خخخخخخ
داش ویروس فدات عالی جوابشو دادی ببین از قول منم بهش بگو بیاد مسابقه هوش مصنوعی بدیم خخخخخ ببینم کی برندست داش

***** *****داری *** *** میگیه اون استاد هکرد خخخخخخ توروخدا ببین کی شده هکر استاد *** این باید به این داش ویروس *** ***** بگی هکر نه اون استاد ریز میزت خخخخخ من شکستش میدم خخخخخخویروس جواب این حرف منو بده خواهشا ...
بای یاحق
Virus32 Virus 32 :
فدات امیر جان
ولی بزار هرکی هرچی دلش میخواد خودشو معرفی کنه
جواب خیلی ها فقط یه لبخنده :) آزارشون به کسی نمیرسه بزا خوش باشن!!!
سلام داداش میشه یک رباط حمله کن توی خصوصی بزارید همه جا با هزینه بالا 100 تومن
سلام خسته نباشید
این روش و تست کردم اما جواب نمیده اصلا
سلام واسه چتروم چیزای بیشتر بزارین
هک لوکس بلاگ رو هم واسه ایمیلم بفرستین
r.manodel@yahoo.com
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام یه چت روم هست برا همه بازه ولی برا من فیلتر میاد چرا؟
***********.ir
سرویس دهندمم شاتله قبلا یه چت دیگه هم مثل این شده بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی