درست کردن دانلود منیجر با سی شارپ :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

از اونجایی که نرم افزار IDM یا همون Internet Download Manager پولی هست و برای استفاده از اون باید پول خرج کنیم (ما ایرانیا هم خرج میکنیم D: ) ، نیازه که کرک یا ... اون رو دانلود کنیم که حوصله میخواد و دلایل دیگه بخاطر همین تصمیم گرفتم نحوه ی ساخت یه همچین نرم افزاری رو بگم که صد البته از اون ساده تره ولی در کل کاراییش عین همون با اندکی تغییرات :)

یه پروژه به زبان سی شارپ ایجاد کنین و مواردیو که میگم با Text مورد نظر که مقابلشون قرار میدم اضافه کنین به فرم

اول دو تا برچسب با متن های :

label1 ==> Link Download
label2 ==> Download path

بعدا دو تا دکمه با Text های :

button1 ==> Get Download
button2 ==> Select download path

حالا موارد پایین رو بندازین تو فرم بدون اینکه تغییری ایجاد کنین :

textBox ==> 2 number

folderBrowserDialog ==> 1 number

progressBar ==> 1 number

حالا اگه موارد پایین رو اضافه کردین ، وقتش میرسه که اینارو مرتب کنین برای اینکار چیزایی رو که میگم پشت چیزای دیگه که میگم بزارین :

label1 پشت textBox1
label2 پشت textBox2

فکر کنم اگه دیزاین منو که پایین این خط میزارم ببینید متوجه جریان بشین

" برای نمایش واضح تر تصویر ، روی اون کلیک کنین "

در کل بعد از اینکه دیزاین خودتون رو اوکی کردین به قسمت Using برین و موارد پایین رو به اون اضافه کنین :

using System.Net;

حالا بعد از namespace و تیکه کد پایین :

public partial class Form1 : Form

یه آکولاد باز میشه که شما باید کد پایین رو بریزین اول اون آکولاد

WebClient wc = new WebClient();

خب حالا دوبار روی دکمه ی Get Download کلیک کنین و کدهای پایین رو توی رویداد اون قرار بدین :

try
            {
            wc.DownloadProgressChanged += new DownloadProgressChangedEventHandler(wc_DownloadProgressChanged);
            wc.DownloadFileCompleted += new AsyncCompletedEventHandler(wc_DownloadFileCompleted);
            if (textBox1.TextLength == 0 || textBox2.TextLength == 0) MessageBox.Show("TextBoxs is empty !!!");
            else
            {
                Uri imguri = new Uri(textBox1.Text);
                wc.DownloadFileAsync(imguri, textBox2.Text);
            }
            }
            catch
            {
                MessageBox.Show("Internet error", "Message");
            }

بعد از اینکه کدهای بالا رو توی رویداد button1 ریختین ، برین توی رویداد button2 یعنی Select download path ، بعدا کدهای پایین رو کپی کنین توی اون :

folderBrowserDialog1.ShowDialog();
            if (folderBrowserDialog1.SelectedPath != "") textBox2.Text = folderBrowserDialog1.SelectedPath + "\\Download." + textBox1.Text.Substring(textBox1.TextLength - 3, 3);

کدهای پایین رو هم توی خارج از یه رویداد بزارین چون بصورت متد اومدن

private void wc_DownloadProgressChanged(object sender, DownloadProgressChangedEventArgs e)
      {
          progressBar1.Value = e.ProgressPercentage;
      }

private void wc_DownloadFileCompleted(object sender, AsyncCompletedEventArgs e)
      {
            MessageBox.Show("Download completed","Message",MessageBoxButtons.OK,MessageBoxIcon.Information);
      }

حالا اگه کدهارو کپی کردین یکبار پروژتون رو در حالت Debug اجرا کنین و ببندید تا برنامتون کامپایل شه بعدا برین تو پوشه ی Debug و فایل اجرایی رو اجرا کنین تا نحوه ی کار رو هم بهتون بگم ، بعد از اینکه برنامه رو اجرا کردین اول از همه یه لینک به برنامه بدین بعدا روی دکمه ی Select download path بزنین در غیر اینصورت برنامه خطا میده چون قراره سه تا کارکتر آخر لینک رو بخونه و بعد از گذاشتن اسم Download روی فایل دانلودی با استفاده از TextLength ... سه تا کارکتر رو بخونه و کاری که گفتم رو بکنه ،اینم بگم فایل دانلودیتون میتونه چندین گیگابایت هم باشه و از این نظر هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت بعدا Get download رو انتخاب کنین که متوجه خواهین شد progressBar داره افزایش پیدا میکنه و بعد از دانلود شدن فایل یه پیغام مبنی بر دانلود تکمیل شده بهتون نمایش داده میشه و در صورتی که اینترنت شما قطع باشه و ... (هر اشکالی) برنامه بهتون پیغام Internet error نمایش میده

راستی توی این آدرس ، آموزش پیشرفته ساخت دانلود منیجر قرار داره که البته من اینجا یه آموزش ساده گفتم وگرنه اگه میخواستم اونو توضیح بدم خیلی طولانی تر از این بحثا میشد ولی در کل قرار دادم تا کسایی که دوست داشتن طبق اون آموزش ، یه دانلود منیجر پیشرفته برای خودشون ایجاد کنن

تصویر پایین هم تصویری از امتحان کردن برنامست که گفتم تست کنم و تصویرشو بزارم که بعدا نگین کار نمیکنه و ...

" برای واضح تر شدن تصویر روی اون کلیک کنین "

خب دیگه اینم از این پست

موفق باشید

نظر (۴۰)

  • Virus32
  • سروش الماسی
  • مثل همیشه عالییییی
    ممنون برای وب عالیی که داری
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ممنون فدات ;)
    سلام ببخشید
    خواستم ببینم چجوری میشه تو یه فایل بت بدون اینکه اسم یوزر طرف رو بدونیم مثلا بریم به دسکتاپش؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    تا اونجایی که میدونم اینکار امکان پذیر نیستش (من نمیتونم) برای چکاری میخوای بری دسکتاپ یارو ؟
    اما با استفاده از زبان های برنامه نویسی میتونیم اینکار رو انجام بدیم مثلا تو پایتون کاری که میتونیم انجام بدیم اینه که بجای اسم یوزر آکولاد بزاریم و ...
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • چرا خطای زیر رو میده ؟
    Error 1 The name 'wc' does not exist in the current context C:\Users\ALIREZA\Desktop\Internet Download Manager\Internet Download Manager\Form1.cs 30 17 Internet Download Manager
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ممنون که اطلاع دادی
    یادم رفته بود یه تیکه کد رو تو پست بنویسم ، در کل بعد از Using گفتم که چی باید اضافه بشه
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • الان ارور زیر رو میده :|
    Error 1 The name 'wc_DownloadProgressChanged' does not exist in the current context C:\Users\****\Desktop\Internet Download Manager\Internet Download Manager\Form1.cs 32 87 Internet Download Manager
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    عیبی نداره ما هم ارور رو رفعش میکنیم ، اینارو یادم رفته بود وگرنه حتما میگفتم ، بزار پنجاه تا خطا بده ما که نمیترسیم :/
    امکان داره برای تو دو تا ارور وجود داشته باشه یا شایدم یه ارور
    برای رفعش با اشاره گر برو روی اون تیکه کدی که زیرش خط قرمز کشیده شده یعنی (wc_DownloadProgressChanged)بعدا روش نگه دار و یه کلیک کن ، بعدش یه خط آبی کشیده میشه که مجدد با اشاره گر برو روی اون خطه و نگه داره بعدا یه کادر کوچیک ظاهر میشه که یه فلش هم سمت پایین زده ، با اشاره گر برو روی اون کادره بعدا یکبار کلیک کن و اشاره گر رو نگه دار روی اون ، حالا یه چیز میاره به نام Generate method stub for غیره ... که یکبار روی اون فلش کلیک کن
    اگه خطای دومی هم وجود داشت (wc_DownloadFileCompleted) ، برای این هم دقیقا اینکار رو انجام بده
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • به خط زیر هم ارور میده :
    if (folderBrowserDialog1.SelectedPath != "") textBox2.Text = folderBrowserDialog1.SelectedPath + "\\Download." + textBox1.Text.Substring(textBox1.TextLength - 3, 3);
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ارورشو بفرست ببینم ، این کد الان درسته
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • وقتی مسیر فایلو انتخاب میکنم برنامه متوقف میشه و توی استدیو میاد و توی یه پنچره متن زیر رو نشنون میده :
    An unhandled exception of type 'System.ArgumentOutOfRangeException' occurred in mscorlib.dll

    Additional information: StartIndex cannot be less than zero.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آهان
    تو پست هم گفتم برای اینکه خطا نگیریم اول باید یه لینک به برنامه بدیم بعدا مسیرشو مشخص کنیم چون قراره سه تا کارکتر آخر تکست باکس یک رو بخونه و بزاره بجای
    هم اینکه گفتم برنامه رو تو حالت دیباگ استفاده نکنین و بعد از کامپایل برین برنامه رو از پوشه ی Debug اجرا کنین
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • شرمنده .
    اون کارایی که گفتی رو انجام دادم . یه لینک دادم ، یکمی صبر کرد و بعد به کد زیر که ویژال استودیو اضافه کرده بود گیر داد . کدش رو پاک کردم بعد دیگه برنامه کار نکرد :\ کدی که خود استودیو خودش اضافه کرده :
    private void wc_DownloadFileCompleted(object sender, AsyncCompletedEventArgs e)
    {
    throw new NotImplementedException();
    }
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    یه خرده طول کشید تایید کامنتت !!! داشتم روی ارور کار میکردم تا اینکه حل شد
    این کدایی که میزارم رو هر چی داخل آکولادشون هست بردار و بزار جای کدهایی که تو کدهای خودت Generate شده اونموقع درست میشه
    private void wc_DownloadProgressChanged(object sender, DownloadProgressChangedEventArgs e)
            {
                progressBar1.Value = e.ProgressPercentage;
            }
    
            private void wc_DownloadFileCompleted(object sender, AsyncCompletedEventArgs e)
            {
                MessageBox.Show("download completed","Message",MessageBoxButtons.OK,MessageBoxIcon.Information);
            }
    اینارو به کل فراموش کرده بودم تو پست بزارم D:
    فعلا خودت خطاتو رفع کن منم تا چند دیقه دیگه اینارو تو پست جا میکنم :)
    اینا بخاطر اینه که value نوار پیشرفت کار کنه و دومی هم اینکه بعد از دانلود شدن پیغام دانلود کامل شده رو نشون بده که من یادم رفته بود اینارو بزارم ، از اونور هم چون پروژه ی جدید ساختم برای درست کردن دانلود منیجر (برای خودمو پاک کرده بودم) و کدهایی که تو وب گذاشته بودم رو گذاشتم ، یه نمه قاطی پاتی شد که اینا چرا اینجورین بعدا که کدهارو نگاه کردم دیدم سوتی دادم :)
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • یه سوال .
    میشه کاری کرد که اگه توی سر یه دکمه کلیک کرد یه فرمی دقیقا مثل فرم دانلود ایجاد بشه و باز شه ؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نرم افزاره دیگه ، نشد نداره که ، آره میشه
    میخوای تو برنامت یه دکمه بزاری و بگی هر موقع روی اون کلیک شد بره توی یه فرم دیگه که دانلود منیجر داخلشه دیگه ، درسته ؟
    فقط یه خرده باید به خودت زحمت بدی ، اونم اینکه هر چی تو فرم یک داری بریزی داخل فرم دو و توی فرم یک یه دکمه بزاری و کد های پایین رو بزاری داخلش که موجب میشه فرم شماره دو یعنی فرمی که فرم دانلود منیجره نمایش داده بشه
    Form2 f = new Form2();
    f.ShowDialog();
    البته این کد باعث میشه که فرم دوم روی فرم اول نمایش داده بشه که برای اینکه فرم یک رو مخفی کنیم میتونیم از کد پایین استفاده کنیم که همزمان بعد از مخفی شدن فرم اول ، فرم دوم نمایش داده بشه
    this.Hide();
    Form2 f = new Form2();
    f.ShowDialog();
    بعد از کپی و چیزای دیگه پروژتو کامپایل کن خودت جریانو متوجه میشی
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • نه . یه فرم مثل فرم ۱ باز شه . فرض میکنیم توی فرم ۱ ، یه باتن و یه تکست باکس داریم.وقتی روی باتن کلیک کنیم . یه فرم دقیقا مثل فرم ۱ باز شه . توی وی بی اینطوری بودش : ولی توی c# نمیدونم چطوری هست :
    Dim s as new form1
    کدی که توی باتن بود :
    s.Show
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    الان این کدی که گذاشتی موجب میشه فرم 1 نشون داده بشه ، الان تو هم میخوای با زدن یه دکمه مجددا فرم یک باز بشه ؟
    میتونیم از کد پایین پیروی کنیم ، اینارو بریز توی یه دکمه و ...
    Form1 s = new Form1();
    s.Show();
    الان این کد دقیقا کار کد خودت رو انجام میده
    واقعا افرین
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    ممنون :)
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • یه چیزی مثل این برنامه :
    http://bayanbox.ir/download/1452557240897689066/Project.exe
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    عادت ندارم تو مجازی از کسی فایل اجرایی بگیرم ، راهنماییت کردم ، عین کدی که برای وی بی گفتیو برای سی شارپ هم گفتم
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • یه برنامه برات فرستادم دان کن و اجرا کن ببین چطوری هست.
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نیازی نیست ، کدتو تست کردم دیدم چیکار میکنه بعدا کدی که گفتم عین همون عمل میکنه
  • Virus32
  • علیرضا آهنی
  • ممنونم . میتونم برنامه توسعه یافته رو توی وبم بزارم ؟؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره عزیز راحت باش
    یه سوال
    من خیلی وقته دارم برنامه نویسی میکنم اول php شروع کردم یعد سی پلاس بعد متوجه شدم اینت بدرد من نمیخوره چون برای وب باید همیشه بروز باشه فناوریهای جدید رویاد نگیری نمیشه مثلا زمانیکه من phpرو شروع کردم اجکس نبود و....دنبال هک رفتم فهمیدم برام خطرناکه....و فهمیدم سی پلاس هم پروژه های کوچیک که مد نظر من هست کاربرد ندارد میشه با سی شارپ مشکل رو حل کرد بالاخره بدلیل اینکه سی شارپ کمترین ایراد رو داشت و هم قایل اجرا بودن روی همه سکوها اونو انتخاب کردم
    اما یه سوال====>من هم کلاس حضور رفتم و هم فیلم های اموزشی دیدم مثلا اون متدها و کلاس ها و ... همه رو توی کنسول تجربه کردم اما تا بصورت عملی با( مثلا)کانستراکتور نداشتم
    سوال اصلی اینه نحوه یادگیری چطور باید باشه من کدها رو حفظ کدم اما درک php برام خیلی راحت تر بود بطوری که خدم تونستم یه سیستم پردازش از خودم بنویسم
    بزار اینطوری بگم من نمیدونم مثلا از پروتکل های وب چطور استفاده میکنن با وجود اینکه بهم گفتم مثلا tcp چیکار میکنه اما اون محل کاربردش رو نمیدونم میشه یه راههنمایی بکنید
    ممنونم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خب اگه واقعا پی اچ پی رو بهتر میفهمی همونو فعلا کار کن
    پی اچ پی خودش زبان قدرتمندیه که به جرعت میتونم بگم هر کاریو میشه تو دنیای صفحات وب باهاش انجام داد
    اونی که گفتی مثلا بهت گفتن Tcp و ... اینا مربوط میشه به شبکه
    شما که برنامه نویسی کار میکنی میتونی کنارش همین شبکه رو هم کار کنی
    بهتره اصطلاحات وب رو یاد بگیری و چیزای دیگه ...
    درخواست میکنم یه کدی بنویسید که این سی دی رام های کامپیوتر قربانی رو رترن کنه وقتی ویروس مینویسم تو کل درایواش میخوام یه فایل تکست بنویسم که بیا تو وبلاگم :))
    این درایو سی دی رامه فقط رو مخه هی ارور میده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    چه عجب سر عقل اومدی عوضش کردی D:
    خداییش نمیخواستم جواب بدم :(
    طبق درخواستت که توی اون کامنت گفتی صد در صد کنسولی باشه بخاطر همین بصورت کنسول توضیح میدم
    یه پروژه به زبان سی شارپ و از نوع کنسول ایجاد کن
    یه توضیح قبل از نوشتن کد بگم اینکه ما میتونیم بجای اینکه فقط لیست سی دی رام هارو بخونیم ، لیست کل درایو هارو بخونیم یعنی که مثلا شامل درایو D و C و .. هم باشه ، اینجوری هم میدونیم قربانی چند تا درایو داره و هم ...
    کد پایین رو بزن تو قسمت Using
    using System.IO;
    اینارم بزن تو Main ...
    DriveInfo[] Drives = DriveInfo.GetDrives();
    
                foreach (DriveInfo d in Drives)
                {
                    Console.WriteLine("Drive {0}", d.Name);
                    Console.WriteLine("  File type: {0}", d.DriveType);
                }
    توضیحات -> یه کلاس به نام DriveInfo تعریف کردیم با اسم Drives یعنی درایو ها که بصورت آرایه باشه و بعدا گفتیم که از طریق کلاس DriveInfo دست پیدا کنه به همه ی درایوها بعدا از طریق حلقه Foreach که برای آرایه ها استفاده میشه کلاس DriveInfo رو آوردیم و هر چی که توی اسم آرایه ی تعریف شده یعنی Drives بود رو ریختیم توی یه اسم دیگه به نام d بعدا با استفاده از Console.WriteLine دستور دادیم که اول از همه اسم درایو رو نشون بده بعدا تو دستور دوم مجددا با استفاده از کنسول دات ... دستور دادیم که نوع درایو رو مشخص کنه ، برای اینکه بیشتر در مورد کلاس DriveInfo بدونی پیشنهاد میکنم یه سر به این مطلب بزنی
    خودشم تو کامنت های قبلی تو یه چیز دیگه خواسته بودی چرا پس کامنتت سیر تا پیاز فرق کرد ؟:) مثلا اینکه فایل بزنی و ...
  • Virus32
  • مهرشاد فرزانه :))
  • مرسی مغزم باز شد واسه کاری که میخواستم انجام بدم
    دمت گرم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    فتات :)
  • Virus32
  • خودمم بازم :)
  • راستی بنظرت برنامه هایی که مینویسم و اثار مخربی رو دارن چیجوری تست کنم که خودمو یهو و یه وقت ضرری نبینم؟!
    بدم دست مردم تست کنن😂😂
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    برای اینکار بهتره یه تایمر بزاری یا اینکه توی مجازی ساز تست کنی و ...
    سلام
    یه سوال
    من یه برنامه ویزیت وب دارم --یعنی همون افزایش بازید --چند خط بیشتر نیست
    اما اشکار کار اینجاست من تعداد درخواستهایی که به یه سایت میفرستم از یک ای پی استفاده میکنم چطور میتونم ای پی زنده از خودم درست کنم یعنی تعداد بازدیدهای یک سایت 1000 که باشه 1000 تاهم ایپی مختلف داشته باشم؟؟
    ممنون داداش واقعا مطالب وبلاگت الکی نیست همش قابل خوندنه
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    برای اینکار بهتره از پروکسی استفاده کنیم یعنی هر موقع که میخوایم بازدید بزنیم
    از سایت هایی که پروکسی ارائه میدن یا نرم افزار هایی که پروکسی ارائه میدن پروکسی بگیریم و بعد از اسکن پروکسی های گراب شده
    این پست مربوط به اصطلاح پروکسی میشه که توضیحش دادم به علاوه نحوه ی بدست آوردن اون
    بعدا با استفاده از WebRequest و ... با استفاده از این پروکسی ها درخواست بفرست سمت وب
    اگه اطلاعات آنچنانی نداری تو یوتیوب آموزش های متصل شدن به پروکسی زیاده که میتونیم از اون روش ها استفاده کنیم و چون سی شارپ بلدی آخرش باید تغییرشون بدی که
    جای خوندن یه پروکسی و فرستادن درخواست با اون
    یه دکمه تو برنامه بزاریم و بگیم که با زدن دکمه این فایل رو بخون یا اینکه یه تکست باکس بزاریم و بگیم که این آی پی و پورت هارو تو حافظه یا متغیر خودت جا بده (آرایه ها و ...)
    لیستی از پروکسی هارو بخونه و با اونا درخواست بفرسته سمت وب
    بعدا میتونی توی مدیریت سایت یا وبلاگ و ... افراد آنلاین تو سایتت رو ببینی تا متوجه میشی که برنامه درست کار میکنه یا نه
    البته بهتره بگم -> این روش جزء سئو های کلاه سیاه محسوب میشه و اگه خدایی نکرده گوگل متوجه این چیز بشه اونموقع توی index یا فهرست مطالبش تورو آخر آخرا میندازه و تا ماه ها اونجا نگهت میداره :)
    بهتره از روش های کلاه سفید برای این روش استفاده کنیم
    این پست مربوط میشه به اصطلاح سئو و این پست هم مربوط میشه به ترفندهای سئوی کلاه سفید که بهتره ازش پیروی کنیم و خیلی از روش های سیاه سرترن :)
    در آخر هم اینکه ممنون نظر لطفته :)
    بسیار ممنونم
    مثل همیشه عالی و توضیح کامل Big LIKE
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام داداش من فعلا برنامه رو نساختم ولی می خوام بسازم ولی یک سوال اگه بخوام دانلود رو لغو کنم چیکار کنم ؟! وقتی دکمه ای رو اضافه کردیم چه کدی رو بهش اضافه کنیم مر30 اگه کمک کنی بالاخره وقتی پشیمان شدیم چطوری لغو کنیم و وقتی دانلود شد کجا میره ببخشید این همه سوال می پرسم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    برای لغوش دو تا راه داریم ، اولیش همین که گفتی یعنی برنامه رو لغو کنیم و ببندیم و دومی هم به این شکله که به برنامه دستور متوقف شدن دانلود رو بدیم ، کدومشو میخوای بگو کدشو بگم
    برای اضافه کرد کد به دکمه هم همونطور که تو پست گفتم (دقت نمیکنی /:)باید دو بار روی دکمه کلیک کنیم تا قسمت مربوط به رویداد اون باز بشه
    در آخر هم مجدد همونطور که گفتم اصلا پست رو نخوندی و فقط کامنت دادی :( تو پست گفتم یه دکمه گذاشتیم که با زدن اون میتونیم به برنامه مسیر ذخیره سازی رو بدیم
    سوال پرسیدن عیب نیست پس راحت باش ولی قبلش حتما یه مطلبی رو بخون بعدا سوال کن چون اینجوری اون نویسنده فک میکنده کسی به مطلبش اهمیت نمیده :(
    یک سوال فضای نام در سی سلام زیاده شما چطوری اونا رو حفظ کردین یا از کجا میدونی مثلا به کدام فضای نام نیاز دارید؟۰
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    بعد از یه مدت خود به خود ملکه ی ذهن میشن
    سلام داداش ببخشید من می خوام به یک ای پی اتک بزنم ماله سیستم دوستمه چطوری میتونم اتک بزنم !؟ در ضمن ای پی سیستم همون ای پی ipconfig درسی ام دی می باشد یا ای پی پابلیک یا ای پی و... مرسی اگه توضیح بدی ممنون میشم واجب D: من از اینترنت نگا کردم نوشته بود بزنید ping ip -t -l pucket ولی به سیستم تارگت فرقی نمی کرد میشه کمک کنید
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    برای اینکار میتونیم از حملات UDP-Flooder استفاده کنیم
    توی این پست قبلا یه برنامه نوشتیم و قرار دادیم
    برای بدست آوردن آی پی هم 
    باید آی پی پابلیک رو بزنیم دیگه :( آی پی لوکالو میخوای اتک کنی ؟ D:
    سلام .... خوبی cod3r جان .. خبراتت ...
    خبر داری بخوام مدرک ceh و ccnp بگیرم کجا آزمون برگذار میکنه .یکی دو جا تو ایران دیدم ولی غیر رسمیه :/ خو واس چیمه !!!
    ممنون خبر داشتی بگی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    نمیشناسم ولی مثل اینکه میگن دانشگاه شریف هم مدرک رسمی داره و هم مدرک داخلی
  • Virus32
  • الکساندر گراهام بل
  • سلام عزیز
    پست عالی هستش دستت درد نکنه
    داداش چیکار کنیم هر فایل با اسم خودش ذخیره بشه؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    ممنون نظر لطفتونه
    باید تو کدهای Button دو تغییر ایجاد کنیم
    اونجایی که نوشته Download\\ و...
    همونطور که اول پست گفتم دانلود منیجر پیشرفته ای نیستش و خیلی تغییرات اساسی نیاز داره
    اما یه لینک هم داخل پست گذاشتم که آموزش ساخت یه دانلود منیجر حرفه ای هستش به زبان سی شارپ
    دومین روش هم اینه وقتی که کادر های متنی رو پر کردی(تکست باکس)
    اسم فایل رو از کادر دوم تغییر بدیم
  • Virus32
  • الکساندر گراهام بل
  • ممنون
    نمیشه همون پیشرفته رو شما اینجا آموزش بدین؟
    با اینکه زیاد نظر نمیزارم ولی عادت ندارم برم سایت دیگه
    شاید منم بعضی چیزایی که میدونم رو براتون ارسال کنم
    البته هنوز جرعت حرف زدن از چیزایی که میدونم رو ندارم آخه خیلی ساده هستن
    مرسی که هستین ♥
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نه دیگه نمیشه
    البته اونم دلیل خودشو میخواد ، مثلا یه نمونش اینکه حوصله بخرج بدیم و دو ساعت بگیم فلان چیز رو پشت فلان چیز بزارین و این و بزار و ...
    همین باعث میشه آدم حوصلش سر بره ، اما ما کوتاهشو میگیم که شما اگه دانششو داشتین باهاش کار کنین تا بتونین به هدفتون برسین
    اگه وقت کردی عیبی نداره همون چیزای کوچیکم بفرست ، اگر تونستم قرار میدم :)
    قسمت using دقیقن کجاس
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    وارد قسمت کد نویسی که بشی
    میشه لینک آمادش رو بزارین
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نه
    چرا
    نمی شه کداشو به صورت کلی بزارید حتی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    نه
    اکو لاد کجاست
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    به اینا میگن آکولاد : { }
    اها :)
    کدهای پایین رو هم توی خارج از یه رویداد بزارین چون بصورت متد اومدن

    private void wc_DownloadProgressChanged(object sender, DownloadProgressChangedEventArgs e)
    {
    progressBar1.Value = e.ProgressPercentage;
    }

    private void wc_DownloadFileCompleted(object sender, AsyncCompletedEventArgs e)
    {
    MessageBox.Show("Download completed","Message",MessageBoxButtons.OK,MessageBoxIcon.Information);
    }
    اینارو کجا بزارم ببخشید زیاد سوال می کنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    زیاد سوال کردن عیب نیست
    ولی بهتر بود یه خرده از زبان سی شارپ سر رشته داشته باشی و بعدا ...
    من الان توضیح میدم ولی نمیدونم متوجه بشی یا نه
    اگه متوجه نشدی ، اگه علاقه داشتی سی شارپ کار کن و بعد ...

    میبینی وقتی روی یه دکمه دوبار کلیک میکنی یه سری کد نمایش داده میشه ؟
    با اینکار ما میایم و رویداد مثلا یه دکمه رو بازش میکنیم
    بعنی هر چی که قرار بدیم تو رویداد کلیک اون قرار میگیره
    و زمانی که ما برنامه رو اجرا کردیم و روی اون دکمه زدیم ، یسری دستورات اجرا میشه
    حالا ما تو کدهایی که قرار دادی
    اومدیم و یه سری رویداد تعریف کردیم
    بخاطر همین نباید داخل رویداد یه دکمه بزاریم چون خودش رویداده
    در نتیجه مثلا وقتی روی یه دکمه دو بار کلیک کردیم و قسمت کداشو باز کردیم
    میتونیم یه خرده بالاترش که کدی وجود نداره و ...
    کدایی که قرار دادی رو اونجا قرار بدیم که به این میگن قرار دادن یه سری کد
    که خارج از یه رویداد خاص هستش
    ممنونD:
  • Virus32
  • داداش عمو
  • اگه براش pause هم میزاشتی عالی میشد

    سلام من کد هارو که گفته بودین خارج از رویداد قرار بدین رو قرار دادم ولی دوتا خطا میده به دوتا کلمه void      خطاشم اینه:Error    1    Expected class, delegate, enum, 

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اون دو تا متد (کلاس) هستن باید بیرون از هر رویدادی باشه
    ببین تو ویژوآل استودیو خود کامپایلر به متد ها میگه کلاس
    ولی در اصل کلاس بزرگتر از متد هستش
    جوری که یه کلاس میتونه از صدها متد تشکیل بشه
    در حالت کلی ترکیب به این شکله که یه namespace داریم که اسم پروژه تونه که یه جفت آکولاد باز بسته میشه
    {
    بعد یه کلاس داریم که اسم فرم تونه و همه متدها رو تو خودش جا میده... دوباره یه جفت آکولاد
    {
    بعد انواع متدها که هرکدوم یه جفت آکولاد دیگه
    {

    }
    متد ...
    {

    }
    }
    }
    حالا دقت کن این دوتا متد رو باید کجا بزاری (داخل کلاس باید باشه)

    سلام یه سوال

    چطور کاری کنیم که مثل مرورگر ها وقت دانلود ( مثلا فایر فاکس ) توی تسکبار روی آیکون برنامه یه چیزی مثل پروگسس بار نشون بده؟؟؟؟؟

    اگه بد مطرح کردم بخشش..

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    فکر کنم قبلا مستر کدر یه پستی راجب دانلود منیجر گذاشته بود، اونو نگاه کن بعد مقدار پروگرس بار رو برابر با درصد دانلود قرار بده.
    Attacker 32 :

    فکر کنم قبلا مستر کدر یه پستی راجب دانلود منیجر گذاشته بود، اونو نگاه کن بعد مقدار پروگرس بار رو برابر با درصد دانلود قرار بده.

    -------------------------------------------------------------------

    نه منظورم اینه که توی تسکبار روی آیکون مقدار دانلود رو نشون بده

    میتونید توی دکمه 2 از این کد هم استفاده کنید:

     

                try
                {
                    string dllink = textBox1.Text;
                    int endname = dllink.Split('/').Length - 1;
                    folderBrowserDialog1.ShowDialog();
                    if (folderBrowserDialog1.SelectedPath != "") textBox2.Text = folderBrowserDialog1.SelectedPath + "\\" + dllink.Split('/')[endname];
                }
                catch
                {
                    MessageBox.Show("Error!", "error", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Error);
                }




    خودکار اسم فایل رو پیدا میکنه و نیاز نیست دستی تغییرش بدیم.
    دیگه هم واسه خالی بودن لینک ارور نمیگیریم ;)
    *به هم ریخته، کپی کنید درست میشه :)
    Virus32 ولم کنید (: :
    بسیار تنکس
    ای کاش از تگ pre هم استفاده میکردی ):

    خیلی خیلی عالی

    ممنون از آموزش خوبت

    ناموسن دمت گرم دادش خوب توضیح دادید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی