تغییر پس زمینه با پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۶:۱۵ - hidden
    test

یکی از کارای جالبی که میتونیم توی ویروس نویسی از اون پیروی کنیم اینه که یه عکسی رو روی پس زمینه ی سیستم هدف جایگزین کنیم که میتونه هر تصویری باشه ، همچنین اینکار کلا توی دو خط کد ساده صورت میگیره که برای همه ی برنامه های پایتون صدق میکنه یعنی تو چند خط کد میشه برنامه های توپی رو نوشت :)

خیلی رک و پوست کنده میرم سر اصل مطلب

قبل از هر چیز باید بگم خوشبختانه نیازی نیست که کتابخونه ای نصب کنیم و فقط کدارو زحمتشو باید بکشیم :)

اول یه فایل با پسوند py. ایجاد کنین که برای فایل های پایتون هستش ، بعدا کدای زیر رو داخل اون کپی کنین تا بریم سراغ ادامه ی مطلب

import ctypes

ctypes.windll.user32.SystemParametersInfoA(20, 0, 'Picture Path', 3)

ما اینجا تو خط اول کتابخونه ی ctypes رو وارد برنامه کردیم و در خط دوم هم پارامتر های مربوط به تنظیم تصویر رو پس زمینه ، که فقط باید Picture Path رو تغییر بدین ، برای تغییر هم باید مسیرتونو به این شکل بدین ، مثلا :

D:\\Pictures\Virus32Bat.jpg

خب حالا اگه مسیر رو تغییر بدین و برنامه رو اجرا کنین (با کلید F5 از رو کیبورد یا زدن گزینه ی Run module از منوی Run تو محیط برنامه نویسی پایتون) میبینین که تصویر زمینه ی ویندوزتون تغییر میکنه ، اگه خواستین میتونین یه خرده تغییر هم داخلش ایجاد کنین مثلا از کاربر ورودی بگیرین و بزارین رو تصویر زمینه و ...

موفق باشید

نظر (۱۹)

بازم مرسی بابت نیاز نبودن به نصب کتابخانه و یک سوال چه کدی را باید اضافه یا تغییر بدیم تا مثلا از کاربر بخواد محلشو تعیین کنه اون عکس رو بیاره همون ورودی بگیره ؟!! :)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
تو که داشتی پایتون کار میکردی کلک D: چیشد جا زدی :| یه ورودی گرفتن کاری داره مگه ؟ کد کلیش به این شکله
import ctypes
path = raw_input('Enter your path ==> ')
ctypes.windll.user32.SystemParametersInfoA(20, 0, path, 3)

فقط خط دوم رو اضافه کردیم که یه ورودی بگیریم بعدش تو خط سوم اونجایی که قرمز کردم اسم متغیر رو میزاریم که مقدار گرفته شده از کاربر داخلشه
و یک سوال دیگه داداش من ویندوز رو تازه‌ ۱۰ نصب کردم وقتی میرم داخل پوشه ی Script شیفت رو نگه می دارم راست کلیک می کنم بجای اینکه بنویسه Open Cmd می نویسه Open Windows Power Shell چگونه تغییرش بدم ؟!!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
والا راستیتش به ویندوز ده دسترسی ندارم ببینم چی میاره ، البته نباید Open Cmd بیاره ، باید Open Command window here رو بیاره ، ولی مطمئنم که از طریق کلید های رجیستری میشه PowerShell رو تغییرش داد به Command prompt ، اگه میخوای سوئیچ کنی تو پوشه ی اسکریپت تا بتونی کتابخونه ای چیزی نصب کنی ، اینجوری عمل کن
Cd\Python27\Scripts
با دستور \Cd ، رفتیم داخل درایو سی ، بعد هم ...
سلام داداش مرسی این اموزشی که گفتی => cd\python27\Scripts من کتابخانه نصب کردم اونایی هم که نمیشد نصب کردم مر30 بازم پست های خوب از پایتون بزار ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، اوکی :)
دمت گرم
کلا میتونم بگم لایک داری نه فقط واس این پستت واس بلاگت
سلام داداش یک پست جدید بزار
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ؛ به احتمال زیاد تا فردا یه سه چهارتایی پست منتشر کنم :)) یه چند روزی بیکارم بخاطر همین میخوام بچسبم به وب
داداش کار نمیکنه آدرس رو وارد کردم با پسوند .pyهم سیو کردم ولی وقتی میزنم روش اررو میده
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آدرسی که وارد کردی رو بده ؟ مطمئنم مسیرتو اشتباه دادی !!!
جالب بود منم چند تا برنامه خوب نوشتم مثل پخش اهنگ و اسکرین شات گرفتن و چند تا ماژول برای استفاده در ویروس اگه خواستی بفرستم براتون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آره بفرست با اسم خودت بزارم ، البته امروز که نمیرسم اما تا چند روز آینده قرار میدم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام داداش نیاز نیست پیدا کردم بر اساس اموزشی که قبلا داده بودی یک بار این مطلبو ازت پرسیدم ببین درسته مثلا :
**** ****** ****** *****

************
**** * **************** **** **** *** **
**********************
******************

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آفرین :)
فقط عدد صفر ریتورن میکنه نمیدونم چرا
آأرس عکس هم درست دادم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
آدرسی که وارد کردی رو بده ببینم چه شکلی وارد کردی
برای اینکه مطمئن بشی ، عکس رو کنار اسکریپت قرار بده و از اسم فایل تصویرت مطمئن شو
چون بعضی مواقع ما خودمون هم میایم و jpg رو به تهش اضافه میکنیم که همین باعث میشه بعضی مواقع اینارو اشتباه بگیریم
یعنی اسم فایلمون این شکلی میشه FileNameJpg.jpg

این اعداد0و20و3که نوشته شدن چین؟

Virus32 Virus 32 :
دقیقش رو نمیدونم
جدیدا رو نخوندم
ولی مطمئنم معرف یه عملی هست
مثلا 20 = عملیات تنظیم کردن تصویر زمینه است
0 = احتمالا برداشتن تصویر فعلی
بعد مسیر تصویر جدید
3 هم احتمالا جایگزین کردنش باشه

سلام من کد رومیزنم ولی فقط پسزمینه سیاه میشه

Virus32 Virus 32 :
سلام
احتمالا لینک تصویرت مشکل داره

سلام جناب خواستم ببینم میشه کدی با پایتون نوشت که بدون داشت رمز قبلی رمز کامپیوتر رو عوض کنه؟

اگه امکانش هست میشه به اشتراک بذاری برام 

Virus32 Virus 32 :
سلام
میتونیم از این پست کمک بگیریم و همچین کدی بنویسیم :
import subprocess

subprocess.call("net users "+username+" "+password, shell = True)

سلام.

من نمیتونم کتابخونه

ctypes

  رو دان کنم. میشه راه را بنمایید؟

واقعا نیاز دارم. اگه سایتیو میشانسین که اینکارو انجام میده بگین. من از pycharm استفاده میکنم.

 

Virus32 Virus 32 :
سلام
ببین این به دردت میخوره

در بعضی حالات به جای تصویر منتخب شما، به رنگ مشکی تغییر پیدا میکند

در این صورت از

SystemParametersInfoW

به جای

SystemParametersInfoA

استفاده کنید.

Virus32 Attrib32 32 32 :
ممنون از هواداران پایتونی

سلام خسته نباشید | عالی بود فقط یک سوال داشتم من میخام یک عکس رو دانلود کنم و لینک مستقیمش هم دارم چطور عکس دانلود کنم که بعد ادرس دانلودی رو بدم با پایتون و بعد ست کنم رو پس زمینه | ممنون میشم کمک کنید

Virus32 Attrib32 32 32 :
مطلب کد های کاربردی در پایتون

بابا دمت گرم آموزش هات خیییییییلی باحال اند

بابا دمتون گرم خیلی باحالین 

آقا محمدرضا دم شما هم گرم. من دقیقاً این مشکل رو داشتم

 

 

سلام آیا میشه این اسکریپت رو در لینوکس هم نوشت‌؟

Virus32 Virus 32 :
سلام
import os
os.system("/usr/bin/gsettings set org.gnome.desktop.background picture-uri /home/user/Pictures/wallpapers/X")
بله

سلام من هرکاری می کنم متاسفانه نمی شه

می شه لطفا فایلی که درست کردید رو برامون بفرستید 

 

تشکر

Virus32 Virus 32 :
داداش دو خط پایتون نوشته شده دیگه چی شو آپلود کنیم برات؟
مسیر تصویرت رو بصورت کامل وارد کن
بجای 3 آخر صفر بزار
همه اسلش ها \ هم باید جفت باشن تو متن آموزش یجا اشتباهی یدونه نوشتن
دیگه چی بگم بهت؟
SystemParametersInfoA اینجا هم بجای A آخر W بزار
...
os رو هم اینپورت کن
اینارو تست کن یکی یکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی