افزونه web developer :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

افزونه web developer

میشه گفت یکی از بهترین افزونه هایی است که تا به امروز ارائه شده

این افزونه در ساخت و طراحی انواع صفحات وب کمک خیلی زیادی به وب مستر ها و برنامه نویس های وب میکنه.

استفاده های خیلی زیادی میشه ازش کرد

در این پست به درخواست یکی از دوستان به یکی از کاربردهای این افزونه که غیر فعال کردن اسکریپت ها و تبلیغات یا همون پاپ آپ ها هست اشاره میکنم.

شما میتونید این افزونه رو از اینجا دانلود و یا نصب کنید.

ممکنه با غیر فعال کردن اسکریپت ها از خیلی از امکاناتی که برای زیبایی در صفحات گذاشتن هم بی بهره بمونیم ولی :

در سایت ها و یا وبلاگ هایی که کلیک راست ها غیره فعاله میتونیم کلیک راست کنیم.

در صفحاتی که در آن انتخاب متن و کپی غیره فعاله به راحتی کلمات رو انتخاب و کپی کنیم.

میتونیم پیام های مسخره خوش آمد گویی که وقتی وارد وب شدیم دیده میشن رو نبینیم.

و یا حتی اسکریپت هایی که برای هک نوشته شدن رو هم غیره فعال کنیم و ....

هزار تا مورد دیگه.

افزونه رو نصب کنید.

بعد از نصب مرورگر رو ببندید و دوباره بازش کنید که نوار این افزونه به مرورگر اضافه خواهد شد.

اولین گزینه ی این نوار Disable هست

روش کلیک کنید

و از منوی باز شده باید بر روی سه گزینه زیر کلیک کنید تا تیک دار شن

گزینه اول Disable Java

در قسمت Disable java Script

گزینه Disable All Java Script

و Disable Strict Java Script Warnings

Virus32

سپس از وبگردی بدون مزاحم لذت ببرید.

اگه از اینترنت محدود استفاده میکنید این روش حجم زیادی از نت شما رو حفظ میکنه و نمیزاره الکی به هدر بره.


نظر (۱۲)

:)
سلام
خوب این کار رو نباید همیشه انجام بدیم چون در بعضی جاها باعث ناقص بارگذاری شدن می شود و کسانی که به چت روم ها میروند نمی توانند داخل چت بروند و چون چت روم ها بیشتر امکاناتش از جاوا اسکریپت هست جلو ی همه ی اون ها گرفته می شود .
من اینو طور دیگه ای میگم انجام بدید :
از قسمت Disable
و در قسمت Disable java Script
گزینه ی Disable All Java Script را تیکش را بر میداریم
و هر وقت خواستیم راست کلیک یا متنی را انتخاب کنیم که مدیر جلوی از این قبیل کار ها را گرفته باشد دوباره تیک گزینه Disable All Java Script رو میزاریم و برای غیر فعال کردنش تیک رو بر میداریم و صفحه را رفرش می کنیم و بقیه ی تیک ها باید همان گونه که دوست عزیزم ویروس گفتن باشه
امیدوارم توضیحاتم مفید بوده باشه
Virus32 Virus 32 :
مرسی امیر جان مثل همیشه کامل کننده و بی نقصی :) ♥
سلام
ببخشید اما تازه یه راه به ذهنم اومد برا باز کردن کلیک راست در هر جایی با مرورگر فایر فاکس :
دو تا راست کلیک + shift
تو گفتی کعبه تیمو نابود میکنم
Virus32 Virus 32 :
خخخخ نه ولی یه نفر هم از طرف شما اومده بود به من دری وری گفته بود
فک کنم فیلمیم
تو یاهو پی ام بدین کارتون دارم
از طرف مننن کسی** خورده از طرف من پی ام دادده اسمش چی بودپ:؟
سایبر ترون نبود؟؟
Virus32 Virus 32 :
اسمشو زده بود کعبه تیم آدرس شمارو هم گذاشته بود
یا دشمن توئه یا دشمن من که انگار مامانش هم بهش گفته بچه زرنگ اینم باورش شده
من آی پی شو زدم به سیستمش اکسس دارم ولی همچین توحفه ای نیست
همون روز اومدم وب شما ولی هیچ آی دی یا ایمیلی ازتون پیدا نکردم
حوصله ثبت نام هم نداشتم
چرا نمیایی یاهو؟ آی دی منو ادد کن Virus_bad32
  • Virus32
  • هکر کورد
  • وب منو از کجا اوزدی؟؟؟؟
    من وبی ندارم
    پس سایبر ترون نببوده اون 10 تا انتی ویروس و فایروال داره یه بچه اسکریپتی بوده
    اسم منو اگه اورده بباشه دشمن منه
    چون من با این که تو کعبه عضوم مدیرا با هم لجم چون خودم یه مدتی مدیر بودم مدیر اصلی برکنارم کرد گفت اکانت های خودیو هک کردی وو جنگ داخلی به پا کردیی ... بگزریم
    من نه اسکایپ میرم دیگه نه یاهو چون خودم خیلی وقت ها اطلاعات طرفو از طریق ای دو زدم امنیتشون پایینه
    Virus32 Virus 32 :
    وب تو نه وب کعبه تیم
    همون رزبلاگ
    کاری ندارم کدوم یکیه من اندازه حرفاش جواب دادم
    تبریزیه. ویندوز اکس پی. فایر فاکس 33. کوکی هاش آزاده . رنج آی پیش 109.225 یکی از کاربرای اونجاست نام کاربری و رمز عبورش رو هم دارم
    به مدیر اصلی خبر بده اگه مشکل کلی باهاش دارین اکسس بدم بهتون
  • Virus32
  • هکر کورد
  • مدیر اصلی سالی یه بار میاد رمزو و یوزر و ای پیشو بده من
    Virus32 Virus 32 :
    الانشم نمیدونم با کی دارم میحرفم
    شاید توهم اصلا هکر کورد نباشی فقط میدونم یه نفر از کرمانشاهی
    شما چرا اینقد میترسین آی دی یا آدرسی از خودتون بزارید؟
    خوب نیست زیر این پست ها چت کنیم
    یه اکانت یاهو درست کن بیا یاهو. نگران نباش ما خودی نمیزنیم ;)
  • Virus32
  • هکر کورد
  • خب تو کعبه پی ام بده
  • Virus32
  • هکر کورد
  • جناب یوزرشو حداقل بده ببینم چه خریه
    میثم کورد هکر سایت اردوغان (رئیس جمهور ترکیه ) را هک کرد


    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    س داش
    یه اطلاعاتی راجب به خودت پیدا کردم از طریق سایت میخواستم ببینم درسته یان؟

    محل زندگیت : تهران/خیابان لاله زار/......

    ISP : Pars Online PJS
    IP Address : *****.29.219
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    صلوم
    نه داش مشخصات من نیس...

    سلام خدمت تیم ویروس جان

    یه افزونه دیگه هم هست میخواستم اونو هم قرار بدین

    multi-account-containers

    این اسمشه برای ورود چند اکانت به یک سایت هست

    ممنونم ازتون :))

    Virus32 ولم کنید (: :
    بسیار ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی