آگاهی عمومی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

آگاهی عمومی

سلام خدمت دوستان عزیز

این روز ها که کرک یا ... شده مسخره بازی و هر کسی با یه برنامه میگه آقا من هکرم ، یا کرکرم و...گفتم یه پست بزارم قشنگ توضیح بدم :)

که هر کی گفت من آره شما نگید منم آره

همچین پستی قبلا گذاشته شده ولی چون توضیحات اضافه دیگه هم داشت و قدیمی هم شده بود گفتم بزارم واسه تازه وارد های عزیز

اول در مورد اصطلاحات بدونید

هک داریم و کرک

هک : دسترسی کامل به اطلاعات یک فرد یا یک سایت بزرگ یا ... بخوام واضح تر بگم میشه نفوذ حالا یا به سایت یا سیستم و یا گوشی هر کسی

کار هکر به طور کلی خرابکاری یا سرقت اطلاعات نیست چون چند نوع هکر داریم : کلاه سفید ، کلاه سیاه و.... پس به همه به چشم بد نگاه نکنید

کرک : رمزگشایی کردن برنامه و یا سیستم عامل و یا هر چیزی که ما بتونیم از محدودیت اون رد بشیم به عنوان کرک کردن شناخته میشه

مثل کرک کردن برنامه های انتی ویروس و یا هر برنامه دیگه ای که شما روی سیستم و یا گوشی خودتون نصب میکنین که باید پول داد ولی نمیدین

برای گوشی به عنوان نسخه مود شده میشناسن

این روز ها به لطف اقای X که اومد و کلیپ استفاده از برنامه کرک

رو پخش کرد یه مشت بچه 10 تا 16 ساله میان و ادعا میکنن که هکر هستن

* حتی نمیدونن دقیقا اسمش چیه *

و واسه خودنمایی هم اکانت اینستا کرک میکنن

در صورتی که اصلا نمیدونن چی به چی هست

و در ضمن هکر نمیاد پیج 2000 یا 3000 تا فالوئی شما رو هک کنه چون به درد هیچی نمیخوره :)

پس هر لمر یا همون تازه کار که اومد گفت من هکرم بگید باشه تو راست میگی و از هیچکسم نترسید

هیچوقت یه هکر نمیاد بگه من هکرم و یجوری بهتون ضربه میزنه که اصلا نمیفهمین از کدوم ور ضربه خوردین D:

امنیت خودتونو توی هر برنامه و یا هر جای مجازی که هستید بالا ببرید

و با خیال راحت به این جوجه ها بخندین :)

ایشالا که دیگه شاهد شنیدن این که فلانی هکره ، وای فای همسایمون رو هک کرد و یا فلانی هکره اومد پیجمو هک کرد نباشیم :)

به امید سربلندی ایران

نظر (۲۰)

عاقا دمت گدم خیلی وقت بود منتظر همچین چیزی بودم
هر وقت تو هر گروهی میرفتی یه بچه ۱۲ ساله بود میگفت من حححکککرررمممم😂😂
بعدم میگفتی چی هک میکنی می گفت اینستا حک میکنم
اصلا فرق هک و حک و نمیدونست
بعدم ادعا میکرد
مثل همیشه عالی بید👌👏
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
D:
سلام خسته نباشید.
لطف کن در مورد کالی لینوکس هم پست بزار. باتشکر
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ممنون
در مورد لینوکس پست نمیزاریم و بیشتر روی برنامه نویسی کار میکنیم ، اما سعیم رو میکنم منتشر کنم :) چون یه خرده دردسر داره
این جوجه ها واسه خنده خیلی باحالن xD
احساس غرور هم بهشون دست میده xD
تازه همشونم ی چنل فیک دارن
LOL xD
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
:)
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
اونقدری که من تو دوران دبیرستان به بقیه سر این موضوع میخندم تو کل زندگیم نمیخندیدم

واقعا حرف دلمو نشستی به صورت مقاله نوشتی
خداکنه برسه بدسته همه بچه های خوبی که با دوتا نرم افزار هم کرکر شدن هم هکر :)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اوهووم :)) البته بهتره بگیم با نرم افزار های آماده :( نه کسایی که برنامه های خودشونو مینویسن و فقط در موارد ضروری از برنامه های دیگه استفاده میکنن :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** *** ******** یادته ** **** ***** **** ** *** ****** *** *** ** ***** ** ***** ****
Virus32 Virus 32 :
نه یادم نیست
اشتباه گرفتی
اینجا از این کامنتا نزار
برای مشاهده مطالب رمز دار باید چیکار کنیم؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
پایین این صفحه ایمیلتو بزار -_-
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اها 0-0 باشه


*************************

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
حاج خانوم داری اچتباه میزنی :)
ندیدی رنگ کلمه فرق میکنه ؟؟؟ حداقل یکبار روش میزدی ببینی چی میشه
رمز مطالب ارسال شد !!!
سلام
ببخشید من ی اسپمر میخوام از نوع تایم دار نمیدونم دیده باشین یا نه میخوام از این کلیپ چت ها که همراه با یک آهنگ تایپ میکنه بسازم .... فک کنم بهترین راهش همین اسپمر زمان دار باشه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، نگرفتم چی میگی (شایدم من همچین چیزی ندیدم) ، واضح تر بگو شاید بتونم کمکت کنم
سلام
عالیه این وبت
دمت گرررررم
واقعا حرف دلمو زدی (احسنت)
سلام پیرو کامنت قبلی:
https://www.aparat.com/v/T3580/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE_%DA%86%D8%AA_%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87_%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87_%D8%B4%D8%AF%D9%87_%D8%AF%D8%B1_8%2F10%2F1396
این فیلمو ببینید ... این ی کلیپ چته احساس میکنم این چت ها با یک اسپر تایم دارنوشته میشه که با این سرعت و دقت تایپ میشه ...... میخوام یکی از اینا بسازم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، نمیدونم
سلام "علی رضا" اون کلیپ که فرستادین رو حالت عادی خودشون چت کردن و فقط سرعت کلیپ رو زیاد کردن و بعدش روی کلیپ آهنگ گذاشتن ...
ولی جدا از اون اگه خواستین فکر میکنم بتونم براتون یه اسپمر زماندار پیاده کنم ...
یه مورد در مورد پیام "آگاهی عمومی" خواستم یه چیزی بگم اینکه خود کلمه "هک" یه فاکتوری از تمام روش های نوفوذه ...
یعنی به هر روشی به یک نرم افزار یا سایت یا ... چه سمت کلاینت و چه سمت سرور نفوذ بشه بهش میگن هک.
ولی حالا اینکه از چه روشی هک میکنند متفاوته ، ممکنه با مهندسی اجتماعی باشه ، ممکنه روش فیشینگ باشه ، ممکنه با کرک باشه یا حتی ممکنه با اسکریپت نویسی و یا پیدا کردن باگ های ساده و هر روش دیگه ای وجود داره باشه ....
خب داداچ همون کرک اینستا رو بزار ماهم فیض ببریم یا حداقل بتونیم فالور اضافه کنیم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
باشه
دمت گرم ولی اون موقع اتحاد خوبی داشتیم یادش بخیر ولی حیف یادت نیست بیخیالش
سلام داداش میتونی رمز فایل هارو بفرستی لطفا

  • Virus32
  • محمد پارسا
  • با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی

                              تا بی خبر بمیرد از درد خود پرستی

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    :)

    سلام اسپمر چیه؟

    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    اسپمر برنامه ایه که باعث میشه مثلا تو یک ثانیه یک پیام 50 بار ارسال بشه
  • Virus32
  • کلارا کیتسونه
  • واقعا که خیلی زشته فقط ادعا کردن و هیچی بلد نباشن

    ممنون از پست خوبتون^^

    راستی یه پست در مورد Tor بذارین و توضیح بدین دقیقا چیه؟

    ممنون میشم^^ 

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام ممنون قبلا گزاشتیم عزیز
  • Virus32
  • قهرمان ناشناس
  • ولله من 16 سالمه و ادعایم ندارم . 

    ب کسی نگفتم چیزی کوچیکی از هک بلدم 

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی