this file does not have a program associated with it for performing this action :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام.وقتی روی یک برنامه کلیک راست میکنم و میخوام برنامه پیش فرض را از اپن ویت انتخاب کنم ارور میده . با خیلی از برنامه های تعمیر سیستم و ریجستری امتحان کردم ولی نشد که نشد در ضمن من نمی خوام ویندوزم عوض کنم چون برام گرون تموم میشه.

برای خلاص شدن از شر این ارور :

this file does not have a program associated
 with it for performing this action

1 - کلید های ترکیبی win+R را فشار دهید

2 - عبارت regedit را تایپ کرده وارد ریجستری شوید

3 - آدرس زیر را در ریجستری پیدا کنید

HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile

4 - در کادر سمت راست کلیک راست کنید و از New گزینه ی String Value را انتخاب کنید

5 - نام کلید ایجاد شده را IsShortcut قرار دهید

6 - صفحه ریجستری را ببندید و سیستم خود را یکبار ریستارت دهید

نظر (۰)

بدون نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی