no se ha encotrado JumpStar en laruta speciificada :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

اخطار دامپر

No se ha encontrado JumpStart en la ruta especificada

اگر هنگام کار با دامپر با اخطار زیر روبرو شدین

برای رفع این اخطار در قسمت Ruta به Examinar رفته و جایی که Jumpstar در آن نصب است رو انتخاب کنید

Virus32

نظر (۳۹)

سلاااااااااااااااااااام استاد
سال نو مباررررررررررررررررررررررک
:)
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
سال نو توهم مبارک :)
سلام
خسته نباشید
ببخشید من هنگام اجرای جامپ استارت این اررور را دارم چیکارکنم ؟
کلا جامپ استارت کار نمیکنه بارم
jump start for wireless API can not initialize .pleze reinstall theapplication
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
برنامه رو از حالت فشرده خارج کن و دوباره نصبش کن
توی اخطار گفته باید دوباره نصبش کنی!!!
سلام ای دی ام من هر کاریش میکنم کرک نمیشه و همش ارور میده اینترنت دانلود منیجر شما با سریال جعلی ثبت شده
چیکار کنم ؟

Virus32 Virus 32 :
سلام
بد موقعی سوال پرسیدی دهنم روزه است حال ندارم بعدا بپرس ج بدم !!!
ناموسن دمت گرم
یک ماه پیش من اینو پرسیدم :|
دهن روزه دیگه نداشتیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هنگ کردم از هنگم یه چیز اون ور تر
خب بابا بزار بعد افطار بیا جواب بده
این کارا نکن ویروسی :|
خیلی قولا دادی عمل نکردی هنوز منتظرم ;)
میدونمم هیچوقت عملی نمیشن و موهامم مثل دندونام سفید میشن و خبری از تو نمیشه
ولی بازم همچنان منتظرم :)

حالا بازم میپرسم ولی نخون تا بعد افطارت بیا جوابمو بده دیدم یه جا دیگه جواب دادی ولی نمیدونم کجا بود ک بگردم پیداش کنم !؟

ای دی ام من هر کاریش میکنم کرک نمیشه و همش ارور میده اینترنت دانلود منیجر شما با سریال جعلی ثبت شده
چیکار کنم ؟
Virus32 Virus 32 :
خوب کرکش کنید
اینو نصب کن هر بار هم Yes \ No رو No جواب بده
داداش من این کارم میکنم اما بازم همین خطا رو میده
Virus32 Virus 32 :
سلام
حتما یجای کارت ایراد داره تنها راهکارش همینا هستن
سلام داش ویروسی
چیزی ک گفتی نصب کنم هر چی کلیک میکنم روش اینو میاره

چنین صفحه ای وجود ندارد (آدرس اشتباه است)

پلیز درستش کن
Virus32 Virus 32 :
سلام
لینک جدید
سلام .خسته نباشید.من وقتی که با جامپ استارت کار می کنم.یهو کامپیوتر ری استارت میشه چرا؟
Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
احتمالا سی پی یو تون خیلی ضعیفه
یا ویروس دارین
نت فریم ورک هم باید نصب باشه و شاید لازم باشه آبدیتش کنید.
فداییی دارییی

با سلام.

در هنگام نصب jumpstart  خطا میده که با ادارتون تماس بگیرین . چگونه میتونم حلش کنم. 

خطا : this app has been blocked for your protection.

Virus32 Virus 32 :
سلام
مگه شما تو کدوم اداره کار میکنید؟ D:
داداش فایروالت اجازه نصب این برنامه رو نمیده
قبلش آنتی ویروس یا فایروالت رو غیر فعال کن
این پیام یکی از پیام های ضدحاله Windows Defender هسسش که تو ویندوز 10 شورشو درآورده!

سلام داداش ویروس من وقتی jumpstart را دانلود کردم میرم نصبش کنم این پیام میده<an administrator has blocked you from running this app.for more information contact the administrator>چیکار کنم .لطفا راهنمای کن  

Virus32 Attrib32 32 32 :
با دسترسی ادمین باز کن

چگونه

 

Virus32 32 Attacker ‌ :
روی فایل نصبش راست کلیک کن و گزینه Run As Administrator  رو بزن... بعد هم yes رو بزن ;)

چنین گرینه ای نداره

Virus32 Attrib32 32 32 :
پسوند فایل نصبی شما چیه ؟ 

من اینطوری حالیم نمیشه میشه از اول مرا راهنمای کنید . ار مرحله دانلود

Virus32 32 Attacker ‌ :
عزیز دل همون فایلی بود که بازش کردی بهت ارور داد، این دفعه بازش نکن. روش راست کلیک کن بعد گزینه Run As Administrator رو بزن و بعد yes رو بزن و مراحل نصب رو طی کن.

همون پیام رو میده

همون ارور میده

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
امکان نداره

سلام کسی هست کمکم کنه؟؟؟؟

اصلا یکی که میتونه کمکم کنه شمارشو بده تا یک عکس از ارورش رو براش بفرستم

Virus32 Virus 32 :
windows defender یا آنتی ویرس هاتو غیر فعال کن
بعد برنامه رو از حالت فشرده خارج کن
بعد با Run as administrator نصب و اجراش کن
اینهمه دارن کمکت میکنن بیشتر از این چی میخوایی؟
میخوایی یکی رو بفرستم برات راه اندازیش کنه؟ D:

کسی نیست کمک کنه

اخه نمیتونم انتی ویروسم رو غیر فعال کنم .گزینه windows defenderخاموشه

ویندوز 10 هستش . اگه میتونی کمک کن انمی ویروس رو خاموش کنم

لطفا کمک کنین چطور انتی ویروسم رو غیر فعال کنم

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اینجا مو به مو توضیح داده
سوالت رو یکبار هم بپرسی کافیه
اسپم نکن :|

ممنون اما همیه این راه ها را رفتم اما هیچکدوم جواب نداد.گفتم شاید یکی از شما راهی رو بلد باشه اما نه . ممنون هیچی جواب نمیده.

Virus32 Attrib32 32 32 :
ویندوز ۷ نصب کن...

بله

Virus32 Attrib32 32 32 :
ویندوز ۷ نصب کن

یکی هست کمکم کنه آنتی ویروسم رو غیر فعال کنم. ویندوز 10 هستش.

Virus32 32 Attacker ‌ :
بستگی به آنتی ویروست داره، توو گوگل سرچ کن، غیرفعال کردن آنتی ویروس فلان
ننویسی فلان :/ به جاش نوع آنتی ویروست رو بنویس :(

مگه چند نوع انتی ویروس داریم

Virus32 32 Attacker ‌ :
اوو کلی :(

مال ویندوز 10چه نوعی است

Virus32 32 Attacker ‌ :
تورو خدا آدرس بده بیام حضوری واست درستش کنم😫
آخه آنتی ویروس چه ربطی به نوع ویندوز داره 😫

اخه گزینه wendows defender مال من خاموشه . نمیتونم آنتی ویروسم رو خاموش وروشن کنم

Virus32 Virus 32 :
آنتی ویروست چیه؟
تو گوگل سرچ کن پیدا میکنی
باید تو تنظیماتش یسری چیزا رو disable کنی که هر آنتی ویروسی تنظیمات خاص خودشو داره

چطوری

Virus32 32 Attacker ‌ :
به سختی
ببین عزیز دل من اگه بودم کلا قید اینکار رو زده بودم D:
ولی ما مخلص شما هستیم هرچقدر هم بپرسی بهت جواب میدیم
ویندوز سیستمت رو کی عوض میکنه؟ ازش بپرس چه آنتی ویروسی واست نصب کرد
اگه بهش اون شخص دسترسی نداری برو توو کنترل پنل Add/Remove یه اسکرین بده

منم مخلص شما .اگه میشه شکا فقط راهنمای کنید

اسمش اینه درسته real_timi proction اره

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
برای ویندوز Defender بله اینه

خوب چطوری این گزینه رو روشن کنم که بتونم ویندوز دیفیندرم رو غیر فعال یا فعال کنم

خسته نباشید کسی میتونه لینکه جامپ استارتو برام بفرسته اینجا. من هر کاری کردم نتونستم از google نصبش کنم.

خسته نباشید کسی میتونه لینکه جامپ استارتو برام بفرسته اینجا. من هر کاری کردم نتونستم از google نصبش کنم.اگر ممکنه سریع تر ممنون میشم . با تشکر.

Virus32 32 Attacker ‌ :
برنامش رو توو وب قرار داده بودیم بگردی پیداش میکنی...

سلام استاد  هنگام اجرای ستاپ جامپ استارت این اررو رو میبینم

this app has been blocked for your protection

باید چکار کنم 

اگر امکانش هست جواب رو برام ایمیل کنید

Virus32 MicRoB 32 :
اتنی ویروس و فایروال رو خاموش کن 

سلام برنامه جامپ استار نصب نمیشع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Virus32 Virus 32 :
سلام
تست شد
نصب میشه ایراد از سیستم شماست

سلام من می خوامjumpstart رو نصب کنم میزنم این برنامه رو دستگاه شما قابل نصب نیست.من آنتی ویروس و فایروال رو غیر فعال هم کردم ولی بازم خطا میزنه

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
من از ابزارهای کالی برای نفوذ استفاده کردم و چیزی راجب این نرم افزار نمیدونم
ولی خب یه اسکرین شات از پیغام خطا بدی شاید بچه های دیگه تو وب بتونن کمکت کنن

jumpstart for wireless api can not initialize. please reinstall the application  مشکلش چیه

Virus32 MicRoB 32 :
حذفش کن دوباره نصبش کن شاید اوکی بشه

میتونم رمز سایتتون رو داشته باشم؟

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی