بدست اوردن فید ار اس اس وبلاگ و سایت :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

در این روش یاد میگیریم که چطور فید ار اس اس سایت یا وبلاگمون رو بدست بیاریم

ابتدا وارد سایت یا وبلاگمون میشویم سپس طبق عکس زیر کلیک راست کرده

گزینه View Page Info را انتخاب میکنیم.

 در صفحه ظاهر شده به تب Feeds میرویم و ار اس اس سایت یا وبلاگمون رو مشاهده میکنیم.


موفق و سربلند باشید

نظر (۳)

سلام به همه ی داداشای خوبم
راستش من یه پسر پانزده ساله هستم و یه جورایی عاشق هک و امنیت و برنامه نویسی هستم
چون می خواستم شغل های ایدمم در همین زمینه باشه به نظرتون بهتره برم سراغ برنامه نویسی اندروید و ای او اس یا کامپیوتر ؟؟؟البته الان یه خورده ویژوال بیسیک بلدم
ممنون میشم اگه راهنمایی بکنید
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
من خودم برنامه نویس سیستمم از شغلم هم راضی ام
ولی بیشتر دوستان اعتقاد دارن زبان های گوشی آینده بهتری داره !!!
سلام

اولا خیلی تشکر از سایت خیلی عالی تون
ببخشیم کن قستی هایی رو میبنم ک رمز میخواد رمز پی بزنم تا باز شه بهش احتیاج دارم

ممنون
داداش به نظرم باید زبان سی شارپ و پایتون و اچ تی ام ال رو یاد بگیری چون اگه ایناو بلذ باشی تو همه جا برات کار هست اگه به وبسایت های بزرگ جهان نگا کنید تو همشون از html و phyton کمک گرفته شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی