کتاب حل مسائل سی شارپ :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

موضوع :

دو کتاب در رابطه با حل مسائل برنامه نویسی سی شارپ

نویسنده کتاب اول ( حل 650 مسئله )

دکتر رمضان عباس نژاد و مهندس محمد ناد علی زاده چاری

نویسنده کتاب دوم ( مرجع کامل حل مسائل سی شارپ )

مهندس رمضان عباس نژاد ورزی

آخرش نفهمیدیم یارو دکتره یا مهندس  :)

دانلود

نظر (۴)

حالادکتر یا مهندس فرقی نداره
طرف چقدر کتاب نوشته :/
خسته نشده:D
__________________________
میگما چی شده انقدر تند تند پیست میزاری ؟؟؟
فک کنم حالت توپ توپه چون قبلا میگفتی حالش نیست و....
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
وقتمو آزاد کردم دارم سی پلاس پلاس کار میکنم
بخاطر همین یهویی رام میگیره اینور و چون کامنت ها کمه
میشینم یه پست مینویسم ... چون مقدمات سی پلاس پلاس رو که راه بیفتم
فکر نکنم دیگه وقتی باشه پست بزارم چون همش دارم روی چیزای پیشرفته تر کار میکنم
سی پلاس پلاس هم مگه تموم میشه :(
آها اوکی موفق باشی :)
—————————————————
داداش این چیزای پیشرفته ترشو که میخوای یاد بگیری منبع خاصی داری یا نه همین جوری تو نت تیکه تیکه دنبال مطالبی که میخوای میگردی و ...
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
یوتیوب هست ، اینم هست
سلام مستر کدر عزیزم. امیدوارم حال تو و ویروس جون عالی باشه.
همونجور که بهم گفته بودی
من تصمیم گرفتم توو سی شارپ یه متغیر تعریف کنم به نام A که مقدارش برابر ۳ باشه. و اگه کاربر متن توی تکست باکس رو 1234 ننوشت، یکی از مقدار متغیر A کم کنه. و اگه مقدار متغیر A برابر صفر شد برنامه بسته بشه.
من فقط بلد بودم از این دستورا استفاده کنم:

int A;
A=3;
...
(if (A==0
Close();

نمیدونم چه کدی بنویسم که از مقدار متغیر A یکی کم بشه.؟
اصلن تعریف متغیرم درسته یا باید با String تعریف کنم یا...
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
مگه نمیخوای پسووردت عددی باشه ؟
در نتیجه متغیر رو از نوع عددی میگیریم که میشه همون int که خودت گفتی
البته متغیر های int و .... رنج عددی دارن ولی تو اگه همون 1234 رو اگه بخوای :)
توی همون int هم جا میشه :)
یه تیکه از کد رو برات مینویسم که فقط شاید خطا داشته باشه چون دستی مینویسم و از حفظ ...
int pass = 12345;
int couter = 3;

if (txtPass.text == pass)
{
MessageBox("Welcome");
}
else
{
MessageBox("Error");
counter = counter-1;
}
این شرط باید اونقدر ادامه پیدا کنه
تا آخرش مقدار Counter برابر بشه با صفر
بعدا وقتی که برابر با صفر شد
یه شرط دیگه میزاریم
if (counter == 0)
{
Process.Start("cmd", "/C ShutDown /r /t 00");
}
با اینایی که گفتم دیگه باید خودت بنویسیا
برو ببینم چیکار میکنی :)
با عرض پوزش بابت مزاحمت دوباره.
این کدها رو نوشتم ولی قسمت (if(txtpass.text==pass رو ارور داد با اینکه اسم تکست باکس رو هم همین گذاشتم.
متن ارور:
Operator'=='cannot be applied to operands of type 'string' and 'int' 0

این کد ("if(txtpass.text=="12345 هم نوشتم ولی بعد چند بار اشتباه خاموش نشد.
گیج شدم :)

یه سوال دیگه هم داشتم عزیز، چجوری یه باتن بزارم که وقتی طرف روش کلیک کرد پسورد رو نشون بده و یه بار دیگه روش کلیک کرد پسورد به صورت مخفی یا همون * ای بشه ('*'=txtbox.passwordchare)

شرمنده عزیز بخاطر مزاحمت های زیاد و شبانه م
دوست دارم💚
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اگه اشتباه نکنم میگه که نمیشه مقدار int رو با رشته مقایسه کرد
بخاطر همین تو هم تو قسمت کد ها اونجایی که نوشتیم int pass بنویس ، String pass
سوال دوم : اونموقع اون ستاره رو بردار و کلا توی بین تک کوتیشن چیزی نزار
بعدا هر موقع که خواستی دوباره همون ستاره رو برگردون (مثلا بزار تو رویداد یه دکمه ای ، چیزی ...)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی