چرت و پرت :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام

امیدوارم همه خوب باشین و سال جدید رو هم با خوبی و خوشی شروع کرده باشین و تو این سال پیروزی های زیادی رو تجربه کنید

بعد از ماه ها در به دری و درگیری با آدمای خوب و بد باز برگشتم به اتاق کوچیک و ساکت خودم :)

سه سال از شروع ماجرای جنجالی و پر دردسرم گذشت و من باز همون کیبورد رو دست گرفتم و باز به همون صفحه قدیمی خیره شدم

ولی اینبار خیلی چیزا فرق کرده

نمیدونم از کجای ماجرا ها شروع کنم

اهل فاز منفی دادن هم نیستم

ولی الان لحظاتی از زندگی رو دارم تجربه میکنم که ...

در این لحظات شلوغا ساکت میشن

(تو دنیای واقعی)

...

همین ساکت شدن بی اختیاری خودش همه چیزو تغییر میده

به زبان ساده ی خودمون

حس هیچی نی

خودمم نمیدونم چرا !!!

حوصله گفتن جزئیات رو ندارم
...
این پست جدید رو شروع کردم تا فقط به دوستای عزیزم که همیشه همرام بودن گفته باشم :
ویروس32 هنوز زنده است :)
فقط سر بعضی دوراهی ها گیر کرده و همینا باعث میشه سکوت کنه :)
نمیدونم چه اتفاقایی داره برام میوفته
بعضی وقتا فکر میکنم اینم حتما یه دوره است و عادیه
یه دوره ای که آدم فکر میکنه پیر شده و فقط دوست داره یه جای آروم بشینه و کسی کاری به کارش نداشته باشه
یه دوره ای از سن که باعث میشه آدم به هیچی ذوق و شوق نداشته باشه
دست و دلت سمت کاری نره
فقط نمیدونم این دوره کی تموم میشه
تا الان توی سیستمم بالای بیست تا پروژه ی برنامه نویسی رو شروع کردم و ناقص ولشون کردم
تو مدیریت اینجا هم یازده تا پست تو پیش نویس ها قرار داره چون یه زمانی نوشتم و چون هنوز تکمیل نشده منتشر نکردم
منی که هیچوقت نمیذاشتم چیزی ناقص بمونه
این شرایط عذابم میده
شاید باید یجوری خودمو رستارت کنم :)
یا اینکه یه راه جدید انتخاب کنم
شاید هم ...

حتما با خودتون میگین بابا اینم یه فازی گرفته ول کنشم نی :)
باید بگم این فاز لعنتی منو گرفته ول کنم نی

برای استارت دوباره ...
یکم دیگه صبور باشین

شاید این پست رو هم باز آپدیت کنم یا پاکش کنم
چون خودمم از نوشته هام خوشم نیومد چه برسه به شما:)
تا این پست رو هم پیش نویس نکردم دکمه انتشار رو بزنم :)

با آرزوی موفقیت برای همه تون

ایرانی همیشه سرافراز
    ۲۳۷۸ نمایش

نظر (۳۶)

سلام ویروس جان
خیلی خوشحالم که برگشتی
اتفاقا نوشته جالبیه دیلیتش نکنی یه وخ
بای
سلام
اینک دوباره برگشتین نشونه خوبیه😊
اره ادما بعضی وقتا تو حالتی قرار میگیرن ک حوصله حتی خودشون رو هم ندارن, یه چیز جدید میخان ک حالشون رو خوب کنه اما اون چیز جدید چیه نمیدونن 🤔🙄😏احتمالا همه این حالت رو تجربه کردن , هیچ کاریشم نمیشه کرد هااا فقد باید زمان داد 😇
این دوره ای ک الان در اون قرار دارین به خاطر کار و بدو بدو زیاد بوده به نظر من یه مدت به خودتون استراحت بدین درست میشه
ان شاءالله ک اون حال خوب رو پیدا کنین😃👍
Virus32 Virus 32 :
سلام دوست خوبم
حرفتون کاملا درست بود
خداروشکر الان شرایط بهتری دارم :)
سلام داداش ویروس خب تا حالا نظرات منو که جواب ندادی حالا هیچی وللش
خب تو هم که مثل ما تنبل شدی اونم به کنار
ایندفعه اومدیم از تو با اسم واقعیم حلالیت بطلبم
از بابت اینکه نوشته های وبلاگتو بدون اجاز (البته نبودی که اجازه بگیرم) کپی کردم تو بولاگم البته نه برای اینکه بگم منم هکرم برای این که میخواستم تو دسترسم باشه برا خودم بمونه (منظورم اینکه تو بعضی از پست هاتو پاک میکنی دیگه اونارو نمیشه پیدا کرد)راحت دم دسترس خودم باشه
من دیگه از فکر برنامه نویسی و اینجور چیزا هم گزشتم ودارم کلا اینجور چیزارو ول میکنم دارم میرم تو تنهایی خودم تو اتاق تاریک و ترسناک و سیاه و سفید خودم تنها بمونم
داش ویروس بعضی از مطالبت بدردم خورد زیاد واز بابت اونا هم ممنونم
حلالم کن خداحافظ تو و تمام ادمینات
بای
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
یه مدت هیچ کامنتی رو تایید نمیکردم شرمنده
اینجا کپی آزاد بوده و هست داش راحت باش :)
آرزوی موفقیت دارم برات
سلام داداش ویروسه منم حستو درک میکن:) بعضی وقتا آدم اینجوری میشه...حالا توی هر چی.من خودمم اینجوری شدم.حسشو نداری که انجام بدی .ولی برو سمتش ادامش بده میبینی که دوباره علاقه مند میشی.هم من هم خودت میدونی که عاشق هک و برنامه نویسی و اینجور چیزایی.پس ینی هنوزم عاشق این چیزایی:).برو سراغ یکی از پروژه هات میبینی به سمتش کشیده میشی.اینم واسه خودش یه رستارته ؛)
راستی من نیاز داشتم که باهات چت کنه یه سوالایی داشتم.یاهو هم ندارم.اگه حس و حالشو داری به جیمیلم پی ام بده یه کاریش میکنم.خوشحال میشم جواب بدی
اگر هم جواب نه هست بم بوگو ک بدانم
یادم رف بگم من سیزده سالمه:|


Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
ممنون بخاطر همدردی
بزودی تو تلگرام گروه میزنم و موقعیت چت درست میکنم
سلام برادر

نگران شده بودیما... البت میدونستیم نمردی ولی رفقات ک هیچی نمیگفتن کلا انگار نمیبینیشون

بازگشتت رو تبریک یا تسلیت نمیدونم کدوم... میگم

عاشق شدی؟؟؟ خخخخخخخ الکی گفتم بابا ب دل نگیر.

منم ی چند مدته حس درسیدن و شخمیدن ندارم شاید ب خاطر اینه ک از ایندم نا امید شدم... اینجوری شدی؟؟

راستی راستی حالت بده ها باید بگم ممد بیاد حال و هوای اینجا رو عوض کنه D:

ممد، اعلام خطر
بدو بیا اینجا داش ویروس حالش بده

Virus32 Virus 32 :
سلام رفیق
فدایی داری
مرسی D:
سلام داداش خوش حالم دیگه کارت درست شده وراحت شدی. اینارو که نوشتی چرت و پرت نیست واقعیت ادم اگه زده بشه واقعا حس میکنه پیر شده ودوست داره تنها باشه امیدارم که هر چه زود تر ازین حالو هوا در بیای وبه کارت ادامه بدی (موفق باشی)
Virus32 Virus 32 :
سلام
ممنون
ممنون از تمام مطالبت
فرزادم
میشه کمی از کالی مطلب بزاری ممنون یه سری هم به سایت نابغه ها بزن
سیستم عامل ویندوز دیگه برا نفوذ و تست نفوذ جواب نمیده جاش تو کالی
اگه یه راه بسته باشه هزار تا راه دیگه وجود داره
  • Virus32
  • pc freak (شاید) 32
  • درود.

    چرت و پرت ب نظرم اسم خوبی برا این پست نیستش
    آدما هر چند وقت یبار برا اینکه خالی بشن باید درد و دل کنن.
    حالا یکی با رفیقش درد و دل میکنه و یکی مثل شما پست میزاره ( منم رو کاغذ باطله مشکلامو مینویسم و درد و دل میکنم بعد پارش میکنم!!!)

    این صفحه قدیمیتون آرزوی خیلی از ماهاست، (شایدم بقیه وضعشون خوب باشه صفحشون جدید باشه من صفحم مال عهد شتره!!) منظورم صفحه نبود منظورم جایگاهتون بود البته.

    ما منتظریم برادر

    فقط مراقب باش چون بعضیا وسط ری استارت، شات دان میشن








    ب جیمیلت هم سر بزن منتظریم

    شما ک پیر نیستی من پیرم D: پیر شدم از بس جواب نگرفتم :))))))) شوخی کردم شما راحت باش

    نظر قبلیم چرا گم شد؟؟؟ مال همه درج شده مال من نشده؟؟

    بدرود
    سلام داداش ویروس
    ببخشید من هی مزاحم میشم 😑😕
    دو تا سوال داشتم
    اول اینکه وقتی پروژمون توی سی شارپ تموم شد چجوری به فایل اگزه تبدیل کنیم؟
    سوال دوم اینکه چرا من انقد سوال می پرسم 😀😕
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    دکمه تست رو که میدونی ؟ start اینو که بزنی خود به خود یه  فایل اگزه تو پوشه Debug تو مسیر ذخیره شدن پروژه ایجاد میشه
    پرسیدن عیب نیست :)
    slm dash khobi khoshi rastesh kheili narahat shodam....

    mano bebakhsh babate uon roz ke bahat bad har zadam uon roz ye masalei pish uomade bood ke az hame chi hata az zendegi sir shode bodam va faghat arezoye marg mikardam...be har hal mano bebakhsh ag uontori raftar kardam uomidvaram tamame moshkelatet hal beshe va u ham ye zendegi aroom dashte bashi...
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش
    من ازت دلخور نیستم رفیق
    برات آرزوی موفقیت میکنم همیشه ♥
    ویروس خان غمت نباشه من اینجام :دی یعنی از اولش بودم از پسری هست هنوز اینجام :)) دکمه ریستارت لازم نیست کافی و اون ارور پایین صفحه رو تیک آپدیت رو بزنی دوست داریم مرد .
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    مرسی که هستی :)
    سلام
    خوش اومدی ویروس
    salam dadash virus ishala ke halet khub bashe va ba posthaye jadidet maro shegeftzade koni
    man 2salonimi mishe miyam weblaget va harchegadr ham mikhunam khaste nemisham vagean bayad ba kalame ostad sedat konim
    khaste nabashi ostad
    Virus32 Virus 32 :
    ممنون سعید جان نظر لطفته
    :(((((((((((((((((((((
    Virus32 Virus 32 :
    :(
    سلام داداش

    چطوری ؟؟؟ با این پستت فکر نکنم .
    اگه جزئیات رو نگی که نمیتونیم کمکت کنیم که فکرم نکنم کاری از دستمون بر بیاد( البته شوخی کردم چون جزئیات زندگی خصوصی شما به ما ربطی نداره فقط اگه خواستی مثلا شاید بخوای ... )

    نفهمیدم منظورت از راه جدید چیه ... (وبلاگ جدید ، کار جدید ، شهر جدید ، دوستای جدید حال جدید ...)
    ماجرای جنجالی هم فکر نکنم تأسیس ( :| ) این وبلاگ باشه ، قضیه همون دیواریه که قبلا هم در موردش صحبت کرده بودی؟؟؟

    این حرفایی ک گفتی علائم افسردگی ان ( بعضیاشون ) . [عه مگه ما مردیم ک داداش ویروس ما افسردگی بگیره؟؟؟؟ ]

    با رفیقات بگرد ، حالتو خوب میکنه باور کن. یکم باهاشون حرف ک بزنی حالتو بهتر میکنن کلا خاصیت رفیق همینه. مثلا لرد 32 یا همون پنج حرفیه ک گفته بودم ( تا جوابم رو ندی اسمشو نمیگم :)))))))) )

    اهداف کوتاه مدت برای خودت بساز ( با تشکر از گوگل :| )


    دوراهی O_O
    منظورت *** عه؟؟؟ فکر نکنم D:

    قصد فضولی ندارم فقط بدونین هنوز کسایی هستند ک ب نکته های مخفی پستات دقت میکنن.

    درست میشه انشاءالله
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش
    زیاد مهم نیست دیگه
    حل شد
    اونموقع ها عجیب غروب جمعه شده بودم :(
    در این بین
    تو چقد عجیب غریبی "دیواریه که قبلا هم در موردش صحبت کرده بودی" من خودم اینقد نوشته های خودمو حفظ نیستم
    و اون پنج حرفی هم اصلا مهم نیست
    میخوام این بازی برای تو هم جنجالی تر باشه ♀ داداش :)


    هیچیشو نخوندم :)
    Virus32 Virus 32 :
    ای ول
    بهترین کارو کردی D:
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش. خوبی ؟(؟؟؟)
    نبینم خم ب ابروت افتاده :| چیزی شده ، مشکل خاصی بجز این چیزی ک گفتی پیش اومده؟

    نمیدونم چی بگم هر چی میدونستم و هر کاری ک میتونستمو تو کامنتای قبلیم گفتم ک فکر هم نکنم درجشون کنی ...

    خب
    .
    .

    فقط میخواستم بگم هنوزم خیلیا به یادت هستن و یه گوشه منتظرن... راه خیلی هارو بهشون نشون دادی ( منظورم پست " حرف هایی از جنس ما " هستش )

    نیازی بهمون داشتی بگو در خدمتیم ( هر چند کار زیادی ازمون بر نمیاد )

    الان یکساله تو مرحله 6 هستم و دارم یه چیزایی یاد میگیرمو به یه جاهایی میرسم و قراره جای داش ممدو پر کنم :) ( تو پرسیدن سوال )


    امیدوارم وقتی برمیگردی مرحله 6 رو تموم نکرده باشم :|


    همچنان منتظریم ........
    ******** ******** ** * ** **** ***** *** ** *
    Virus32 Virus 32 :
    سلام دوست خوب و وسواسم
    مشکل کوچیکی نسبت به انفجار فوتون های فشرده در فضا بود که حل شد رفت :)
    عزیز تو لب تر نکرده ثابت شده ای دمت گرم
    مرسی که هستی ♥
    سلام دوست عزیز|
    خیلی وقته به وبلاگت سر می زنم |
    ولی نیستی ! |
    یه سوال دارم |
    خوش حال میشم جوابش رو بگی :)
    تو ایمیل جواب بده که اومدی
    ممنون
    Tnx | We Love U Virus32
    سلام
    ویروس جان نیستی چرا؟
    دلمون تنگ شده واست. زودتر بیا
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ویروس خدایی دمت گرم *** ******* ** *** ** ***** ****
    اخه **** **** تو که میدونی من زندگیم رو هواس منتظر خبر تو **** **** چرا جواب نمیدی پیامای منو ؟
    شنیدم شرکت زدی مبارکه
    احتمالا واس همینه کلفت شدی جواب نمیدی
    جواب همه رو میدی جز ما
    دیمن *** ** هم که هر چی بهش میگم از ویروس چ خبر هیچی نمیگه
    بیا ** ** * *** **** *** ** *** *** ** ** *** **** کارت دارم زندگیم رو هوا هست ویروس
    ***********
    این شماره جدیدمه
    منتظرتم
    جان عزیز ترین کست پیام بده برنامه تابستونم رو اوکی کنم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام کیلر
    من خدا وکیلی نبودم به پیر به پیغمبر نبودم مسلمون
    همین الان اومدم
    اون خطی که داشتم باهاش کانال زده بودم رو هم مجبور شدم بندازم دور
    من شرکت زدم؟ من تا سرکوچه قایمکی میرم میام ..... شرکت زدم؟
    از دیمن هم خبر ندارم
    بهت پیام میدم
  • Virus32
  • «sαεεd» ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌
  • سلام داداش / منم ارزوی موفقیت دارم برات
    امیدوارم هر چه زودتر این فاز لعنتی هم ولت کنه مثل قبل و حتی بهتر از قبل بشی :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ممنون
    روشی برای دور زدن یوزر پس مودم میکروتیک داری داش؟دمت گرم
    Virus32 Virus 32 :
    میکروتیک به تورم نخورده
    TEST


    سلام داداش
    این TEST رو نوشتم ببینم کامنتی تو این پست درج میکنی یا نه تا حالا نزدیک 12 تا کامنت تو همین صفحه گذاشتم برای همین پست :(

    خوب میشی انشاءلله
    ایول :)
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    ای بابا هههههههههه
    شاید بتونم از فاز غم درت بیارم پس به حرف هام از طریق تل گوش کن
    سلام داداش داداش نرو لطفا چرا توی تلگرام یه کانال نمیزنی میدونیم تو هم یه سنی ازت گذشته اما من میتونم کمکت کنم تو بهترین کسی بودی توی دنیای هکینگ بهم کمک کردی لطفا نروووو
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    نمیرم
    رفتنم مرگمه
    اینایی ام که بعضی وقتا میرم ....
    زنگ تفریحه :)
    مرسی که هستی ;)
    حس خیلی مزخرفیه
    درکت میکنم منم قبلا یه مدت همینطور بودم
    برای خلاص شدن از دستش کافیه فقط یه پروژه رو تموم کنی و به اتمام برسونی ، حتی اگه خیلی بازدید نشه ازش یا کسی خوشش نیاد
    فقط یه پروژه بدون اینکه فکر پول یا ... باشی تموم کن
    باقیش حل میشه خودش
    Virus32 Virus 32 :
    حق با تو بود
    الان خیلی بهتره
    داداش ای چیزا عادیه من خودمم 20 سالمه ولی سن تو رو نمیدونم ...الان حس هیچ کاری نیست روز و شبم به خودم میگم کار اینده جی؟چطور خونه بسازم؟؟؟وای سربازی چی؟خدای من چطور از پس اینا بر بیام؟؟از ی طرفم چهارتا بچه مایه رو که میبینم کامل شل میشم و نمیدونم چیکار کنم ...خلاصه بگم از زندگی حالم بهم میخوره ایشالله روزی مث من نشی
    Virus32 Virus 32 :
    :(
  • Virus32
  • DęЯǞqΦЦlǞ ..
  • سلام ویروس خوش حالم برگشتی...

    (ممد فاکر)


    دادا منم حس تو رو دارم دقیقا...
    Virus32 Virus 32 :
    سلام دوست قدیمی
    خوشحالم که اسمت رو میبینم باز :)
  • Virus32
  • DęЯǞqΦЦlǞ ..
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ممنون...

    ی سوال کانالی ک زدی مال خودته؟ یا لرد زده؟

    و اینکه این بنده خدا رو میشناسی گفت یکی از دوستات هسته و بهش گفتی ک ادرس کانالتو بزارم کانالم؟

    ************
    Virus32 Virus 32 :
    کانال رو خودم ساختم :(
    لینکش رو تو وب هم گذاشتم
    مصطفی دوست صمیمیه و تنها همکاریه که هنوز باهم کارمیکنیم
  • Virus32
  • DęЯǞqΦЦlǞ ..
  • دادا عضو کانالتم بیا پیویم کارت دارم... ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    صبور باش
  • Virus32
  • DęЯǞqΦЦlǞ ..
  • باشه منتظرم ممنون...

    ی سوال تا حالا رم و یا فلش خراب رو درست کردی؟

    من ی رم دارم با هر روشی ک تو نت بود انجام دادم ک درست بشه ولی نشد...

    ولی ی فلش دیگه داشتم با دستورهای ک تو DOS زدم درست شد.. نمیدونم اینو چیکار کنم اگ روشی بلدی ممنون میشم بهم بگی..
    Virus32 Virus 32 :
    باشه
    داش خودت خسته نمیشی این همه کامنت سسشر میخونی ؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    چی شده رو فرم نیستیا
  • Virus32
  • DęЯǞqΦЦlǞ ..
  • خب میشه بگی بهم؟

    ایدیم..

    @DERAQOULA
    سلام برادر ویروس :)
    چه خبر
    میبینم همه کاربرا هم سن ماعن که:| احتمالا چون بزرگترا حالشو ندارن بگذریم.
    داداش من سی شارپو میخوام یاد بگیرم از رو وبت اما ب محض شروع یه پست پیشرفته میزاری هیچی نمیفهمم :(
    اگه روش ماهیگیریت اینجوریه پس سعی میکنم بندازمش تابستون :| وقت نمیشه
    راستی هنوز تخم مرغ عید پاک تو وبت هست؟ یه چی شبیه منابع تو دوران قدیم:)
    آقا قضیه یوسی چیه؟؟ دوسی؟ دوستی؟؟ کوتاه شده ای مخفف چیزیه؟؟
    UC؟؟ :))))

    همچنان ایول داری
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    هرجا متوجه نشدی همونجا بمون
    بپرس دنبالش بگرد متوجه شدی ادامه شو برو
    سوال کنی بهتر یاد میگیری
    تخم مرغ عید پاک خیلی وقته تو وب گذاشتم و خیلی وقت هست که دارم بهش اضافه هم میکنم کسی کشف نکرده هنوز :)
    یوسی مخفف یه کلمه احمقانه است
    سلام.
    تازه اینجا رو دیدم. اتفاقا همه بهم میگن تو چقدر عجیب غریبی D:
    تازه یه چنتا چیز جدید هم پیدا کردم :)
    مثلا تیمی که مال خودت بود ولش کردی و فعلا هم خبری ازش نیست
    داش چقدر اینجا سوت و کوره
    صدای زوزه باد و لولای زنگ زده میاد:/ . خوبی؟ بازی جنجالیی چیزی در راهه؟ The game is on؟ D:
    یه مدتیه از برنامه نویسی زده شدم راهکاری چیزی نداری؟

    فعلا حاجی
  • Virus32
  • محمد پارسا راسته
  • زمین گرده داداش هر وقت حس کردی به آخر خط رسیدی بدون اول خطی و بدون یکی بالاسرته 
    موفق و پیروز و سربلند باشید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی