پورت اسکنر سی شارپ (گرافیکی) 1 :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
سلام، خوبین؟ خداروشکر منم خوبم، اومدم به قولم عمل کنم، همون قولی که توو پست قبلی دادم (ساخت پورت اسکنر گرافیکی) . خب راجب پورت اسکنر و مراحل نفوذ و اینا که توضیح دادیم پس جای بحثی نیس. حالا به نظرم هیچی گرافیکی نمیشه اینجا میخوام یه پورت اسکنری رو بهتون نشون بدم که حالشو ببرین، فقط آیپی رو بدین حالشو ببرین واستون پورت های باز رو لیست میکنه.  

البته چون ساخت پورت اسکنر گرافیکی یکم کدهاش زیاده و طولانیه مجبور شدم توو دو تا پست بگم. ان شاء الله قسمت بعدی این پست هم به زودی میاد فقط ببینم چقد طرفدار داره ;)
اینجا بهتون میگم چطوری فرم رو طراحی کنین و چه اشیایی نیاز داریم برای اینکار. 
شایدم چند تا کد بهتون گفتم ببینم چی میشع :( 
خب اول یه پروژه سی شارپ توو ویژوال استادیو استارت کنین (روو ساسات D:) راستی پروژمون گرافیکیه پس Windows From Application استارت کنین. اسمشم به عشق من بزارین اتک اسکنر دیگه :(
خب من اینجا اشیا رو لیست میکنم براتون:
- یه دونه باتن بستمونه Button
- یه لیست ویو listView
- ۵ تا تکست باکس textBox
- یه دونه هم progressBar
- ۱۱ تا هم لیبل حالا بیشتر هم دوس داشتین میل خودنتونه خدا بده برکت :(

خب حالا عکس پروژه ای خودم نوشتم رو بزارم کفتون ببره D: اشیا رو طبق عکس بچینین:

خب همونطور که دیدین این پروژه من بود راستی به قول ویروسکم ازم نخواین با تو بمونم، تو هیچی از من نمیدونی ... چی ببخشید پارازیت اومد D:  منظورم این بود ازم نخواین سورس برنامم رو براتون قرار بدم که نیمیدم D:
خود برنامه رو هم نمیزارم که شیطونی کنین دیکامپایلش کنین :| D:
راستی من بعضی اشیا رو واس خودم اضافه چیدم مثلا همون ضربدر که کنار هر تکست باکس میبینین برای پاک کردن مقدار اون تکست باکسه و... حالا دلخواه هرچی دوز دارین بهش اضافه کنین. با تچکر ;)

خب تکست باکس اول برای دریافت آیپیه که کاربر باید تووش آیپی تارگت رو بزنه
لیست ویو listView هم برای اینه که پورت هایی که بازه رو براتون تووش لیست کنه.
اون ProgressBar بی مصرف هم که برای نمایش مراحل اسکنه :/
بعد اون چهار تا تکست باکس دیگه هم که خودتون ببینین دیگه همه رو من نباید توضیح بدم که :| معلومه یکیش دوتاش برای تعیین رنج پورته که از چه پورتی تا چه پورتی رو اسکن کنه و یکی هم واس تعداد دفعات تکرار شدنه و اون یکی هم تعیین میکنه که چند تا تایم اوت داشته باشه و بیشتر از اون دیگه اسکن رو ادامه نده :(

خب من یکم راجب تولباکس ها بگم، آهان راستی یه نکته مهم: اینکه برای listView حتما باید سه تا ستون تعیین کنین. برای اینکار روی لیست ویو کلیک کنین و توو قسمت Properties و قسمت Cloumns برین و سه تا کلومز ادد کنین، اسم اولیش رو بزارین IP دومی Port و سومی هم بزارین Statues یا همون وضعیت، سعی کنین اندازه ستون ها رو طوری تنظیم کنین که بهم نریزه :( و اینکه خاصیت View رو هم بزارین روو Details

* راستی خیلی دقت کنین اگه این سه تا ستون رو برای لیست ویوتون تعریف نکین پروژتون با مشکل بر میخوره هاااا...  از ما گفتن.
خب حالا میخوایم طبق برای تکست باکس هامون مقدار پیش فرض تعیین کنیم که اینم که میدونین باید توو قسمت Properties اون تکست باکس مقدار Text رو دستکاری کنین. خب برای تکست باکس اول که آیپی رو از کاربر میگیره، مقدارش رو بنویسین: 127.0.0.1 که این آیپی پیشفرض سیستم خودمونه و پورت های باز سیستم خودمونو برامون ویو می کنه...
خب برای تکست باکس ۲ که برای تعیین حداقل رنج پورته باید عدد 0 رو بزارین و برای حداکثر رنج پورت هم 1000 رو تعیین کنین که میشه تکست باکس ۳. خب میمونه تکست باکس ۴ و ۵ که هردوشو بزارین روو 100حالا بازم هرطور میل خودتونه از ما گفتن. میتونین بعد از استارت پروژه هم مقدار ها رو دستکاری کنین...
خب مقدار ماکسیمم و مینیمم تابع f(x) =y اخ ببخشید یه لحظه یاد درسای ریاضی ۱ دانشگاه افتادم D: دبیرستان بود فک کنم حالا بگذریم علیه الحال ما دیزاین فرممون رو چیدیم که فک کنم من از همتون خوشگل موشگل تر چیدم، اگرم کسی از من خوشگل تر درست کرد، عکسشو آپلود کنه کامنت کنه ببینم کی از همه شاخ تره :| D:
جدا از شوخی یه خرده چرت و پرت گفتم که پست طولانی شه کسی نگه چه پست کوتاهی و اینکه پست بعدی خییلیی طولانیه و اگه این دو تا رو جدا نمی کردم جا نمیگرفت که :( کلی میشد :)
چون این پست فقط دیزاین مورد نیاز برای پورت اسکنرمون بود، پست بعدی فقط کده و کدنویسی.
حاجی من دیگه برم ویروس الان فکر کنم سرکوچه منتظر باشه D:   خدافس همگی 

  ایران فدای خنده و امیدت، رهایی رمنده ی تو ... 
بقیه ش رو خودتون بخونین من برم کدر الان دهنمو سرویس میکنه :0
راستی غلط املایی چیزی دیدین جان هرکی دوس دارین بگین وگرنه کدر ببینه دهنم سرویسه :/ پریشبم ساعت دو و نیم شب،  یه ساعت منو توو دشویی زندانی کرده بود :| 

نظر (۵)

#نه-به-خشونت-علیه-اتکر32

:|

Virus32 ولم کنید (: :
نه به خشونت اتکر با ما  |:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ** *** **** *****

** ** *** **** *** ** ******

***** **** ** **

***** *** ** ***** *** **** **** ** *** **** *** ** ***** ** ** **** **** ** ********

** *** *** ****** *** ******* *** *****

** **** ******

Virus32 ولم کنید (: :
دادا برچسب بهت یه چیزی گفته بودم
خبر خوب بهت داده بودم
اینجا نمیتونم بگم خواهشا حاشیه نکن ویروس خوشش نمیاد
بیا تو تل بهت بگم اوضاع از چه قراره

 داداش اکتر اسیرتیم به خدا 

=================

خب چه کاریه بره تو Propertis  روش کلیک کنه اون علامت play  رو بزنه  بعد اد کالمن بزنه یا ادیت کالمن بسیار راحت

توی  دفترچه تلفنم در یافتم

 دقت کردین p  ندارم؟

Virus32 Virus 32 :
?
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****

*******************

*** *** ******

** ** ** ** ******** *** *** **** ****

**** ** **** *****  **** ****** ** *******

سلام اتکر جون

اون تابعی که گفتی اصن درجه دو نیس مینیمم و ماکسیمم نداره :)

گفتم بیام پارازیت بندازم و برم

جون خودتون ک نه جون ما ممبرا زودتر بیاین

Virus32 Virus 32 :
سلام
عقاب ها به پرواز دراومدن
آشیانه خالیه
امیدوارم راه خونه رو گم نکرده باشن!
.
.
پیرمردی که نای پرواز ندارد! ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی