پورت اسکنر سی شارپ (کنسول) :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

عرض سلام و درود خدمت شما عزیزان دل و کاربرای گرامی این وب. راستش توو این پست قصد دارم یکی از قدم های مهم برای نفوذ رو خدمت شما عرض کنم و همچنین یه برنامه ساده بسازیم که بتونیم پورت های باز یه آیپی رو ببینیم. این پست رو به عشق Mozahem 32 بزرگوار نوشتم که بسیار عزیز و دوست داشتنی هستن ایشون ( بین خودمون بمونه مزاحم ۳۲ خودم بودم که قبلا (آذرماه ۹۷)  این کامنت رو داده بودم و ساخت پورت اسکنر با سی شارپ رو درخواست کرده بودم حالا دارم خودم جواب خودم رو میده D:  هعی دنیا چقد کوچیکه :(  همانطور که مستحضرید برای نفوذ ما باید پورت های باز سیستم یا سرور تارگت رو اسکن کنیم و مورد بررسی قرار بدیم. 


 بعد از اسکن از طریق پورت های باز اونو مورد عنایت قرار بدیم درغیر اینصورت به فکر چاره ی دیگه برای موردعنایت قرار دادن باشیم. خب حالا چطور باید بفهمیم کدوم پورت آیپی تارگت بازه؟ خب ما برای اینکار از Telnet استفاده می کردیم ولی خب تلنت زدن داستان داره باید هی تک تک پورت هارو تست کنی و ..... اووو حال داری حاجی :(

پس برای اینکار بهتره از ابزار پورت اسکنر استفاده کنیم. اینجاست که هی میگیم برنامه نویسی یاد بگیرین هی شما ناز میکنین واس ما :|

بارها گفتم مهندس کامپیوتر یا هکری که برنامه نویسی بلد نباشه مثل سرباز یا جنگجوییه که سلاح نداره و حتی نمیتونه به دشمن نزدیک شه :/

پس یه تجدید فراشی کنید لطفا تا گفتیم باید برنامه نویسی یاد بگیرید، فورا لباتونو کج و کهله نکنید بعد بگید عی بابا حال داری عمو :|

دیگه زیاد این حرفا رو نمیزنم چون زیاد گفته شد و دیگه حسش نی :(

خب بریم سر عسل متلب. ما توو این پست میخوایم یه پورت اسکنر کوچولوی جیبی درست کنیم با کنسول :)

خب اول باید بگم این پروژه تحت شبکه ست ینی بهش میگن سوکت چون ما با شبکه کار داریم. اول ویژوال استادیو رو هندل بزنین بزارین روشن بشه (فقط اگه ویژوال استادیوتون کاربراتیه و انژکتور نیست، قبل استارت زدن  زیاد گاز ندین بنزین زیاد میره توو کاربرات خفه میکنه اگرم خفه کرد بزارین روو ساسات استارت بزنین D: اقا اقا اقا  کجا داری میری؟ ناموصا داشتی میرفتی توو گوگل سرچ کنی استارت زدن ویژوال استادیو از روو ساسات؟!؟ بیا بیا حاجی شوخی کردم D: اینو واسه بچه های مکانیک گفتم یه حالی بهشون بدم ;)

خب یه پروژه کنسول ایجاد کنین. اسمشم به عشق من بزارین اتک اسکنر D: خب همونطور که گفتم پروژه ما تحت شبکه ست پس کتابخونه سوکت رو  ادد کنین تا با شبکه ارتباط بگیریم:

Using System.Net.Sockets;
خب بعد از ادد کردن کتابخونه فورا میریم سر عسل متلب کد زیر رو توو قسمت main بنویسین:
TcpClient tc = new TcpClient();
tc.Connect("ip",int.Parse("port");
if(tc.Connected == true)
{
Console.WriteLine("Open :)");
}
else
{
Console.WriteLine("Closed :(");
}
Console.ReadKey();
خب حله، کدهای بالا رو دستی نوشتم اگه جایی غلط بود یا کار نکرد بگین :( 
باورتون میشه پورت اسکنر، پورت اسکنر که میگن همینقدر کد بیشتر نداره D:
البته میدونم خیلی هاتون الان دارین فحش و نفرین  نثارم میکنین چون تلنت زدن راحت تر از این بود D: 
به جای ip باید آیپی تارگت رو بنویسین به جای port هم پورتی که میخواین چک کنین. البته من به جای شما بودم برای پورت یه متغیر تعریف میکردم و اونو از کاربر دریافت میکردم که دیگه انقد نیایم بین کد ها.
اونطوری تند تند پورت رو میزنیم و اینتر می کنیم و نتیجه رو میبینیم :) 
درسته این فرق آنچنانی با تلنت نداره ولی نه این یکم راحت تره D:
بعد اینکه این کنسول فقط مقدمه بود، میخوام توو پست بعدی بهتون ساخت پورت اسکنر گرافیکی رو یاد بدم که انقدر کد داره دهنتون سرویسه :/  ولی اون خیلی راحته، آیپی رو میدی درجا واست پورت های باز اون آیپی رو لیست میکنه ;) دقیقا مثل ابزار های پورت اسکنر که اینجا قرار دادیم...
اوه خسته شدیم بزارین یکم استراحت کنم به زودی براتون ساخت اونو میزارم که کفتون ببره و یه حالی هم داده باشم به دوستان.
خب پس منتظر پورت اسکنر گرافیکی باشین من دیه برم خدافس شما 0:
وطنم پاره ی تنم ای زادگاه و میهنم  بر خاک تو .... 
حال داری حاجی بقیه رو خودتون بخونین :(

نظر (۴)

واقعا عالی بود :)

اگه توی حلقه for بزاری و یکی یکی تک تک پورت هارو اسکن کنی مثل nmap خیلی بهتر میشه :)

 

Virus32 32 Attacker ‌ :
فدات دکی جون
اونم به زودی گرافیکیش رو میزارم ;)

راستی جریان گروهه به کجا رسید که حذف کردین؟

من نبودم :|

Virus32 32 Attacker ‌ :
آره بچه ها همراهی نکردن حذف شد

(:

انشاا... پست بعدی سخت افزار 😅

 

Virus32 32 Attacker ‌ :
عه تو هنوز اونو یادته D:

دمت جیز عالی بود

Virus32 32 Attacker ‌ :
فدات جیگر ;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی