پنج میلیون ایمیل هک شده :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

یکی از کاربران انجمن روسی بیت کوین اقدام به انتشار پسورد و نام کاربری حدود ۵ میلیون آدرس ایمیل در این فوروم کرده است.

Virus32

هکری با نام مستعار tvskit ، شناسه و رمز عبور ۴.۹۳۰.۰۰۰ آدرس ایمیل را در انجمن بیت کووین منتشر کرده است

شما میتوانید با وارد کردن آدرس ایمیل خود در این سایت بدانید که آیا اکانت شما هم هک و منتشر شده است یا خیر

اگر ایمیل شما نیز در لیست هک شده ها وجود داشت هرچه زودتر رمز خود را عوض کنید

نظر (۱۱)

سلام داش نه برا من هک نشده بود ممنون از اطلاع رسانیتون یا علی موفق باشین
  • Virus32
  • مهدیار گرامی
  • مال من نبود:-)
    سلام مرسی از مطالبت خوبتون میشه اموزش روت گوشی رو هم بدین؟ از من گلکسی گراند هست ولی هر کار میکنم روت نمیشه
    nokaretam b mola
    هستی باهم کار کنیم؟دو نفری
    اگه هستی بیا یاهو بحرفیم
    ایمیل نده جواب نمیگیری
    NewWizard91@yahoo.com
    Or
    chatroom_designer@yahoo.com
    منتظرم!
    سلام رفتم سر زدم !!! زد با بچه های شیراز کاری نداشته@!!!!!!خخخ
    Virus32 Virus 32 :
    پرچم شیرازم بالاست :)
    سلام داشم
    این برنامه akelpad رو من دانلود کردم
    این مدلی نیست که
    چطوری کار میکنه ؟
    اصلا کارش چیه ؟
    با این برنامه هک کرده ؟
    اینا از کجا اومده ک نوشته ؟
    :|
    Virus32 Virus 32 :
    سلام رفیق
    این برنامه تقریبا همون نوت پد خودمونه
    کار زیاد خاصی نمیکنه یعنی نرم افزار هک نیست
    نوت پد سیستم عامل مچین بود که انگار نسخه ویندوزش هم اومده
    اونجا دیتابیس رو با این برنامه نمایش دادن
  • Virus32
  • بدبوی پسربد
  • ب مولا نوکرتم داش
    Virus32 Virus 32 :
    به مولا عزیزی داش :)
    salam
    dadash mamnon az mataleb khobeton :)
    az 12 ta acc man 1 dar on site bod :(
    raftam Password avaz kardam
    misheh in file 5m Email hack shode ro barayeh man befrestid ;)
    mamnoooooooooooooooooooooooooooon
    اینا پنج میلیون تا پنج میلیون تا هک کنن اونوقت من بدبخت گیر اینم که ایمیل خودم پریده و نمی تونم برش گردونم.
    :(
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    خوش بحالت :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام دوستان |

    برای همکاری با تیم امنیتی (...) با ما در ارتباط باشید

    بچه اسکریپتر یا نوب نیاد حوصله ندارم لطفا :|

    ___________________

    ******** * ***************

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی