پخش موزیک با html :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

کد پخش موزیک توی زبان نشانه گذاری Html ... به درخواست یکی از دوستان

چندین بار کدشو گذاشته بودیم تو کامنت ها ، اما چون بازم پرسیدن آخر گفتم بزار پستشو بگم و خلاص بشیم بره :))

اول روی سیستم خودتون یه تست بگیرین بعدش :

اگه خواستین میتونین بفرستین توی یه هاستی چیزی ... این کدها بدرد کسایی که صفحه دیفیس طراحی میکنن میخوره و ...

کد های پایین رو با فرمت Html ذخیره کنین و اول روی سیستم خودتون تست کنین

<audio loop autoplay hidden>
<source src="http://LinkMusic.mp3" type="audio/mpeg">
</audio>

اگه خواستین موزیک بصورت خودکار پخش نشه autoplay رو پاک کنید

اگه خواستین موزیک بصورت مخفی اجرا نشه به جای hidden بنویسید Controls

اگه خواستین موزیک بعد از تموم شدن مجددا تکرار نشه گزینه ی loop رو پاک کنید

موفق باشید

نظر (۸)

سلام داداش ببخشید میدونم نظرم به این پست ربطی نداشت ولی نتم ضعیفه تو سوالات عمومی به پایین صفحه نمیره داداش من اچ تی ام ال وسی اس اس رو بلدم ولی نظرم عوض شد می خوام با c# و java و php و Dream Veware رو کار کنم نظرت چیه خوبه یا بد ؟!
کدر جان نظر ندادی خوبه یا بد !؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
هر طور عشقت میکشه
نه داداش عشقه من که نمیکشه :) ولی چون تازه کارم در این مورد می خواستم کمکم کنی سی شترپ یا جاوا سوال داشتم کمکم می کنی ؟!
یک الان یک سوال داشتمن جاوا چطوری ورودی می گیرن ؟!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
با Html ورودیشو میگیرن
با جاوا هم برنامه نویسیشو میکنن که دقیقا چه اتفاقی باید رخ بده
مگه نگفتی Html و Css بلدی ؟
خب پس باید بدونی دیگه از تگ هایی مثل Form و ... استفاده میشه
اچ تی ام ال و سی اس اس رو بلدم چرا که نه ولی نه من فعلا دارم با برنامه ی NetBeans کار می کنم که چه کد هایی داره جاوا می خواستم ببینم عین پایتون ورودی رو با چی میگیرن ؟! فعلا نمی خوام تو وب به کارش ببرم یعنی می خواستم ببینم عین پایتون ورودی چطوری میگیرن در ضمن گاهی اوقات از کتابخانه های جاوا هم بزار کتابخونه هم داره دیگه مگه نه !؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
منظورت اون جاواست :))
من فکر کردم جاوای وب رو میگی :|
از جاوا زیاد سر رشته ندارم
الان چند وقتیه افتادم تو نخ سی پلاس پلاس
برای سوالتم
تو نت سرچ بزن هستش
من رفتم از بیرون اموزش خریدم گفتم که واسه وب می خوام یک بسته داده جاوا رو یاد میده نمیدونم مگه ماله وب با اون فرق میکنه !؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
یه جاوا داریم برای برنامه نویسی وبسایت هاست ( جاوا اسکریپت )
یه جاوا دیگه هم داریم اگه بلد باشی اندروید رو راحت تر یاد میگیری و برای ویندوز و ... ست
سلام
این کارو با جاوا اسکریپتم میشه انجام داد
a=new Audio(Audio Path)
a.play()
سمی کالن(;) و vat=r رو یادم رفت :|
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
var v32 = new Audio('test.mp3');
v32.play();

لایک

عالی بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی