هوییز با پایتون 3 :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

به نام خدا

سلام عزیزان وب، از اونجایی که تا داداش کدر من، یه درس خوب بهم نده از رو نمیرم D:، بررسی های لازم رو کردم ((البته خیلی وقته بررسی کردم)) و دیدم که کلهم المجمعین هیج کدوم از کتابخانه های این پست در پایتون 3 وجود نداره این پست کمی کوتاهه ولی واجبه... خب در اینجا باید از یه کتابخونه جدیدی به اسم whois استفاده کنیم که اسم اصلیش اینه : pywhois، نمی دونم چرا اینا اول اسمای کتابخونه هاشون تو نصب py میزارن |: خب اونو اسم اصلیش کن ما هم انقد خطا دار نشیم دیگه |:، خب حالا شوخی بسه، برید سی ام دی رو باز کنید و کتابخونه رو نصب کنید :

pip install pywhois

توجه : در بعضی موارد ممکن است کتابخونه به صورت کامل نصب نشود، برای حل این مشکل، کتابخونه رو پاک و مجددا نصب کنید.

خب حالا منتظر نصب بمونید و بعد از نصب شدن یه اسکریپت وا کنین تا برناممون رو بنویسیم، کتابخونه رو اضافه میکنیم :

import whois

خب، کتابخونه اضافه شد، برای هویز گرفتن ، چه ای پی و چه سایت، باید از تابعی در این کتابخانه به اسم whois |: استفاده کنیم و مقدارش رو، ایپی و یا سایت مورد نظر بدیم و اونو حتما درون یک متغیر بریزید :

virus32 = whois.whois("google.com")

بعد از انجام اینکار ما میتونیم با دستور پرینت اون رو چاپ کنیم اما قطعا با یسری کد به ما نتیجه رو نشون میده، برای حل این مشکل باید از تابع text استفاده کنیم و اونو به متغیر خودمون ربط بدیم :

print(a.text)

دقت کنید من جلوی تابع text پرانتز باز و بسته نزاشتم، کد رو اجرا کنید و نتیجه رو ببینید، پورت اسکنر رو هم جلسه بعد انشالله بعد از دوره باج افزار نویسی پست میکنم ): با تشکر از تمامی آقایان اعم از کیلر 84، آقایان تاج سرم ویروس 32 و مستر کدر و اتکر و ، با تشکر فراوان از اقای بهادری و جناب امیر علی رجبی که ما در ساختن این سریال راهنمایی کرده اند |:  باتشکر

نظر (۸)

سلام

دیدم هیچکس زیر این پست کامنت نذاشته گفتم من یه چی بگم

خیلی خوب ولی برای من کار نکرد

Virus32 32 Attacker ‌ :
تو مگه سی شارپی نیستی
برو زیر پست های سی شارپ کامنت بزار
غیرتت روو سی شارپ اولین مرحله برای پیشرفتته
غیرتت کجاست مرد :/
D:

چرا

چشم الان میام الساعه

Virus32 32 Attacker ‌ :
آورین آورین D:

خانواده رجبی رو یادت رفت :)

Virus32 Attrib32 32 32 :
خانواده چیه خودش بود خخخ

من کتابخونرو نصب کردم 

هرچی ایمپورت زدم ارور داد

میگه نداریم همچین چیزی

پاک کردمش

دویاره نصبش کردم

دوباره همون آش و همون کاسه

Virus32 Black Hat :
پنجاه بار دیگه نصب مجدد بزنی درست نمیشه
این مشکل از کتابخونه ی subprocess میرسه و باید کدهای این کتابخونه درست بشه
گاهی اوقات کتابخونه های دیگه هم به مشکل میخورن ، مثل همین pywhois و و و....
برای شناخته شدن اونم از pythonwhois استفاده کن
  • Virus32
  • بهادری ام :/
  • بهادری رو چیکار داری 😒 مگ اصلن منو یادت میاد 😞

    😂😂😂😂 عشق منی توو

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    :|

    ولش کنید بابا

    بخاطر این از پرانتز استفاده میکنیم که معمولا برای text از @property استفاده میشه :)

    مگه نه اتریب جان 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی