نرم افزار باز کردن قفل گوشی اندروید بدون پاک شدن اطلاعات :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

حتما همه شما با نرم افزار Jurassic UniAndroid آشنایی دارید. نرم افزاری که یک مجموعه کامل برای هارد ریست و وایپ و ترمیم سریال گوشهای اندروید  را در اختیار شما قرار داده است لازم به ذکر است که این نسخه آخرین نسخه این نرم افزار است که تا به حال منتشر شده است.

(نرم افزاری با ویژگی های منحصر به فرد)

  • هارد ریسیت تمامی سری های آندروید
  • وایپ تمامی گوشی ها و تبلتها
  • ترمیم سریال تمامی سری ها (mtk , allwinner , spd و….)
  • ویرایش فایل فلشها ( اختصاصی کردن رام ها)
  • روت تمامی مدلهای شناخته شده و چینی
  • ایجاد بک آپ از رام ها
  • تست قطعات گوشی
  • دسترسی به بوت منو و ریکاوری مود
  • نصب و حذف برنامه ها
  • و بیش از چهل قابلیت تخصصی دیگر…
  • همراه با آموزش نرم افزار...
  • توجه:قبل از کار با برنامه درایور گوشی مورد نظر و فعال کردن
  • USB debugging را باید انجام دهید.
  • آموزش فعال کردن USB debugging کلیک کنید.

  • آموزش نصب درایور های گوشی Driver Android کلیک کنید.

نظر (۳)

سلام
چطور باید با این کار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
بزودی آموزش کامل رو قرار میدیم

داداش من بکاپ برداشتم فرمت کردم ریستور هم کردم گوشی رو ریستارت کردم الان دوباره رمز می خواد که :| رمزم ریستور کرده :|

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من از سوالایی که چه اینجا و چه اونجای دیگه پرسیدی سر رشته ندارم...
این پستارو قبلا یه ادمین دیگه نوشته که الان نیست
من و ویروس هم از اندروید اونقدری سر رشته نداریم :)

من میزنم دانلود می گه یافت نشد

Virus32 Virus 32 :
بله اینو یکی از نویسنده های کم تجربه مون نوشته بود
تو یه هاست غیر معتبر آپلود شده
*****
لینک رو پاک کردم اسم فایل رو تو گوگل جستجو کنید!
در اولین فرصت فایل رو در هاست خودمون آپلود میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی