معرفی نرم افزار های کاربردی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام دوستان در این پست میخوایم چند نرم افزار کاربردی برای ویروس نویسی معرفی کنیم که حتما به کارتون میاد. اگه نرم افزار کاربردی دیگه ای هم میشناسید زیر این پست بنویسید و مارو از تجربه هاتون دریغ نکنید.


______________________________________________________

نرم افزار cmder یا سی ام در جایگزینی برای خط فرمان (cmd)

نرم افزار بسیار عالی برای برنامه نویسان! این نرم افزار به صورت همزمان از دستورات لینوکس و ویندوز پشتیبانی میکند!!! مناسب برای افراد پایتون کار!
______________________________________________________

نرم افزار اول :: Bat to exe Convert تبدیل بچ فایل به اجرایی
نرم افزار فوق بچ فایل های شما رو به فایل اجرایی تبدیل میکنه و قابلیت هایی نظیر مخفی کردن کنسول و باز شدن با دسترسی ادمین و... رو داراست

______________________________________________________

نرم افزار دوم :: Exe Script تبدیل فایل های Vbs و بچ و جاوا اسکریپت به اجرایی
این نرم افزار به شما قابلیت تبدیل فایل های Vbs به اجرایی رو میده. از اونجایی که این نرم افزار دیگه آپدیت نشد و کسی هم معمولا دیگه تو سایتش آپلود نکرد دیگه این نرم افزار پیدا نمیشه اما من این نرم افزار رو از قبل داشتم و براتون آپلود کردم. حجم فایل : 7 مگابایت

______________________________________________________

نرم افزار سوم :: Resource Hacker نرم افزار تغییر جزییات فایل اجرایی
این نرم افزار به شما قابلیت تغییر آیکون فایل اجرایی، تغییر اسم و... رو به شما میده و واقعا به درد ویروس نویس ها میخوره خصوصا اونایی که کامپایلر هاشون قابلیت تغییر آیکون نداره.

دانلود Resource Hacker
______________________________________________________

نرم افزار Vb decompiler بدست اوردن سورس نرم افزار های ویژوال بیسیک
فقط یک نرم افزار نوشته شده با ویژوال بیسیک رو بهش بدید تا سورسش رو بهتون بده. مناسب برای کرکر ها.

لینک دانلود Vb Compiler
______________________________________________________

نرم افزار dnSpy بدست اوردن سورس نرم افزار های چارچوب .Net
مثل نرم افزار بالا ولی سی شارپ هم ساپورت میکنه

______________________________________________________

نرم افزار Sharp Develoop کامپایلر کامل و کم حجم سی شارپ

نرم افزار شارپ دولوپ، برای کسایی هست که نتونستن ویژوال استودیو رو با حجم 17 گیگیش دانلود کنن. این نرم افزار کامل و جامع هست و چیزی از ویژوال استودیو کم نداره.

لینک دانلود Sharp Develoop
______________________________________________________

نرم افزار Notepad ++ ویرایشگر فوق العاده

این نرم افزار رو قطعا دیده اید. این یک محیط ایده آل برای نوشتن برنامه هاتونه. تنها چیزی که نداره کامپایلرهD: همه زبان ها رو ساپورت میکنه. پیشنهاد میشه.

______________________________________________________

نرم افزار Dev C++ کامپایلر بسیار خوب برای سی و سی پلاس پلاس
همان طور که میدونید کامپایلر های سی پلاس پلاس، زبون سی رو هم ساپورت میکنند.
این نرم افزار دارای پروژه های کنسولی و گرافیکی می باشد این نرم افزار بسیار ساده و خوب است.

______________________________________________________

نرم افزار کد بلاکس Code Blocks
این نرم افزار دست کمی از نرم افزار بالا ندارد اما نرم افزار بالا نسبت به این بهتر است.
______________________________________________________
نرم افزار ویژوال استودیو یا Visual Studio
یک کامپایلر بسیار عالی برای زبان سی پلاس پلاس است و تنها نقطه ضعف حجم بالای اونه اما خب این کامپایلر چند زبانست.
______________________________________________________

این پست آپدیت خواهد شد

نظر (۹)

سلام

کارتون عالیه

کاش میتونستید یه عکس از برنامه ها بزارید و بعد هم یه لینک دانلود براشون ثبت کنید

اینطوری پستتون کامل تر میشد

البته ببخشید جسارت کردم حالا که وب داره بعد از هفته ها جون میگیره خواستم هم فکری کرده باشم 🎁

من دانشجوی آی تی هستم از طرفدارهای پرپاقرصتون ❤❤

Virus32 Attrib32 32 32 :
سلام نه این چه حرفیه.
اون نرم افزار هایی که پیدا نمیشن رو براشون لینک گزاشتم مثل همین Exe script اما بقیه با یه سرچ پیدا میشه ❤
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

من یه برنامه دارم که فرمتش exe هست و هرکاری میکنم رو ویندوز 10 باز نمیکنه

اگه میشه یه راهنمایی کنید

اسم برنامه هم ********** ***

Virus32 Attrib32 32 32 :
با چه زبونی نوشتی؟

ممنون از این پست خوب

برای  نرم افزار Sharp Develoop

میشه مثل ویژوال استدیو ویرایش گرافیکی کرد؟یعنی آیم ها رو بکشیم و روی فرم  رها کنیم و ...

من که نصب کردم  و راهی پیدا نکردم ولی عکس پایینی یه چیز دیگه میگه:

اگه راه حلی دارید ممنون میشم به من بگید

 

Virus32 Attrib32 32 32 :
برو قسمت فایل و new soloshen نمیدونم درست نوشتم یا نه و بزنش و windows application  رو بزن و مسیر و اسم به پروژه ات بده

سلام میشه لطفا رمز عبور رو بفرستید به ایمیلم؟؟؟؟؟
بی صبرانه منتظرم

Virus32 32 Attacker ‌ :
نه متاسفانه نمیشه :(

سلام میشه برنامه های مخصوص اندروید رو هم بگین

Virus32 MicRoB 32 :
توی اندروید هم یه چندتا برنامه خوب هست که بعدا توی یه پست معرفی شون میکنیم

سلام 

پستت عالی بود ،چیزای خوبی توش معرفی کردی D:

منم واسه اندروید یه برنامه پیدا کردم خیلی خوفه:)

اسمش (apk editor pro) هست.

هم امکان مشاهده سورس کد ها رو بهت میده

هم اجازه میده ویرایششون کنی D:

تو اندروید که خیلی بدرد من خورد.

امیدوارم بدرد شمام بخوره :)

Virus32 ولم کنید (: :
ممنون (:

سلام

پستت عالی بود،برنامه های خوبی توش معرفی کردی

منم واس اندروید یه برنامه پیدا کردم خیلی خوفهD:

اسمش  apk editor pro هست.

سورس کد هر چی بخوای رو بهت نشون میده.

حتی میتونی ویرایششونم کنی.

بدرد من که خورد...

امیدوارم بدرد شمام بخوره :)

سلام

sharp develope قابلیت کامپایل کردن هم داره؟

اکه داره کدوم قسمتشه؟ چون من الان یه ماتریکس پیچ با سی شارپ درست کردم ولی هر کاری میکنم بصورت فایلexe ذخیره نمیشه

Virus32 ولم کنید (: :
سلام
اره داره
F5 رو بزن
توی پوشه پروژه هم تو قسمت bin تو فولدر debug هست

سلام

چه سایتی برای آپلود کردن یه فایل خوبه؟

Virus32 ولم کنید (: :
این
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی