ظاهرشدن صفحه سیاه بعد از نصب کالی لینوکس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام عزیزان وب، سال 99 تونم پیشاپیش مبارم باشه ;) ، سال خوبی رو به دور از کرونا و آنفولانزا و ... و سرشار از سلامتی و تندرستی پیش خانوادتون داشته باشید ان شاء الله، خب نصب سیستم عامل لینوکس ( کالی و اوبونتو ) رو گفتیم. ولی بعضا امکان داره یه مشکلی بعد از نصب کالی پپیش بیاد که با یه صفحه سیاه مواجه بشین و نشانگر ماوس هی چشمک بزنه و سیستم عامل بالا نیاد که توو این پست دلایل و حل این مشکل رو بررسی می کنیم...


اینم اون صفحه سیاهه که میگفتم:

 

 

 

 

 

 

 

خب اول بگم که اگه با فلش لینوکس رو نصب می کنید، بهتره با برنامه Rufus ورژن جدیدش، فایل iso رو رایت کنید روو فلش و اینکه پیشنهاد من اینه که با DVD، کالی رو نصب کنید تا با هیچ مشکلی زیاد مواجه نشین.

- احتمال اول اینکه اگه این مشکل توو ماشین مجازی مثل ویرچوال باکس اتفاق افتاد، اول رم و CPU بیشتری به ماشینتون اختصاص بدین، چون احتمالا نسخه 64 بیتی کالی رو دان کردین ولی سخت افزارش رو در حد سیستم 32 بیتی تعیین کردین.

- احتمال دوم اینکه سعی کنید حجم swap رو به حداقل به اندازه رم و یا بیشتر تنظیم کنید.

- احتمال سوم که خیلی هم احتمالش وجود داره اینه که احتمالا موقع نصب بوت لودر گراب، گزینه /dev/sda رو انتخاب نکردین.

 

اگه بازم حل نشد، جزئیات بیشتری بگید تا ببینم چه میشه کرد، خب موفق باشید،  ما بریم، فعلا :)


   ایران همیشه سربلند :)

نظر (۱۱)

سلام

سال جدید خودتونم مبارک، پیشاپیش :-)

خیلی کم مطالب جدید میزارید، چرا؟

Virus32 32 Attacker ‌ :
سلام، فدات روح الله جان، شرمنده دیگه اینروزا یکم سرمون شلوغ پلوغ شد:(

سلام ویروس جان

چندین بار پیغام دادم ولی متاسفانه جوابی ندادی.

به  هر حال از سایتت خیلی راضی هستم و سوال داشتم.

میخواستم بدونم من چرا وقتی کالی رو نصب می کنم هیچ برنامه ای ندارم.

(من کالی رو بر روی ماشین مجازی امتحان کردم)

خیلی ممنونم

Virus32 Virus 32 :
سلام عزیزم
نمیدونم
مطمئنید برنامه ای نداره؟
شایدم مشکل از نسخه لینوکستون باشه
البته اگه خود سیستم عامل مشکلی نداشته باشه میتونید ابزارهایی که لازم دارید رو تک تک نصب کنید

سلام ویروس جان

ببخسید که دوباره مزاحمت شدم

لطفا به این سوال من هم جواب بده البته اکر ایرادی نداره و وقتش رو داری

من زمانی که کالی رو اجرا میکنم روی ترمینال بالا میاد باید چیکار کنم؟؟؟

باز هم از سایت خوبت تشکر میکنم.

Virus32 32 Attacker ‌ :
سلام عزیز، یعنی محیط گرافیکیش بالا نمیاد؟
اگه نمیاد کد Startx رو بزنی حله.

سلام ویروس جان دستوری رو گفتی زدم ولی بلز هم نشد.

خواهش میکنم کمکم کن.

من دستور رو زدم ولی ارور بهم داد

Virus32 32 Attacker ‌ :
دقیقا زدی startx ؟
چه اروری میده؟

جناب میگه که این دستور وجود ندارد

Virus32 32 Attacker ‌ :
یه عکس آپلود کن، چون اگه ترمینال بیاد حتما این دستور رو میشناسه.

ببخشید عکس نتونستم بفرستم ولی ارور اینه:

:bash-

     startx command not found 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

در ضمن ویروس جان من عکس رو برات به این آدرس ایمیل کردم:

********************@gmail.com

Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
عکس رو دیدم
تو الان داری از حالت tty استفاده میکنی که باید اونو به GUI تبدیل کنیم
مراحل زیر رو یکی یکی انجام بده
وارد حالت tty شو (نام کاربری و رمز رو بزن)
بهتره به وسیله ی کابل به لپ تاپت اینترنت برسونی
(کابل شبکه یا کابل usb گوشی)
بعد دستورات زیر رو یکی یکی اجرا کن
apt-get update
apt-get full-upgrade -y
apt-get install -f gdm3
اگه دستور بالا رو قبول نکرد دستور پایین رو بزن اگه قبول کرد هم که هیچی دستور پایین رو نزن برو بعدی
apt-get install lightdm
reboot
بعد از اجرای دستور بالا وارد حالت GUI میشی
اگه بعد از ورود صفحه آبی رنگ رو دیدی دوباره با زدن کلید های ترکیبی ctrl + alt + f1 وارد محیط tty شو و دستورات زیر رو بزن
apt-get install gnome
reboot
تمام

سلام  دستورifconfigمیزنم هیچی نمیاره قبلا اینطورنبود مشکلش چیه؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
از کدوم لینوکس استفاده میکنی ؟
اوبونتو یا کالی ؟
وقتی دستور رو میزنی چی توی خروجیش میاد ؟

سلام سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشی

یه مشکلی دارم توی ویژوال استودیو زامارین

موقع تست نرم افزار روی emulator این خطا رو میده

option--boot-class path not allowed with target 14

ممنون میشم کمک کنی

Virus32 Virus 32 :
سلام ممنون
vs چند؟
نسخه JDK چند؟
نسخه JDK رو کاهش بده
از نسخه 8 استفاده کن

سلام داداش میخاستم بگم که کالی رو موبایل هم نصب میشه از طریق ترموکس

Virus32 Attrib32 32 32 :
نصب میشه ولی نه از طریق ترموکس

سلام وقتتون بخیر من یه مدت بود از لینوکس اوبونتو استفاده میکردم یک روز وقتی سیستمو خاموش روشن کردم موقعی که میخواستم لینوکس روشن بکنم صفحش سیاه میشه و فقط یه خط اون بالا چشمک میزنه دیگه 

لینوکس رو توی VMware نصب کردم 

اون دستوراتی هم که بالا گفتید همشو زدم ولی همچنان همون‌جوری هست 

ممنون میشم اگه میدونید دلیلش چیه بگید 

Virus32 Virus 32 :
سلام
احتمالا مقدار رمی که برای ماشین مجازی قرار دادین کمه
شاید هم یکی از رم هاتون نیم سوز شده
شاید هم مشکل از نسخه اوبونتو تون باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی