صفحه دیفیس های وورد پرس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

در این پست صفحه دیفیس های وورد پرس یا صفحاتی که فرمت php دارن رو قرار میدم

میدونید که صفحه دیفیس هایی که قبلا درست میکردیم همگی فرمت html داشتن.

هر از گاهی این پست رو آپدیت میکنم

صفحه دیفیس نور مخصوص وورد پرس


دریافت
حجم: 2.37 کیلوبایت
پس از دریافت ، فایل index.php را باید دستکاری کنید

بجای اسم و رسم من اسم خودتون رو بنویسید :)





نظر (۸)

ببخشید روم به دیوار مزاحمتون میشما
چیه خب میخواستی نری که انقدر عقده ای نشم
ایانارو از مهندس اجتماعی هکیدم :))
old-tra.rzb.ir
ramin7.blogsky.ir
sadrobot.blogsky.ir
این دوتا اخری تو یه اکانت بود :)))))
Virus32 Virus 32 :
:)
فدات عزیز
کارت حرف نداره ای ول
ramin7.blogsky.com
sadrobot.blogsky.com
ینی من روانی جملاتتم

« دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند »

یدونه ای به مولا
Virus32 Virus 32 :
عزیزی آرین جان
سلام.دعات می کنم اگه داری بفرست
منظرورم نرم افزار email hacker کرک شده یا email pass finder y چیزی ممنون
  • Virus32
  • رضا اسماعیلی
  • ویروس جان ویروس جان حمایتت میکنیم D:
    Virus32 Virus 32 :
    ممنون رضا جان
    داداش ببین اموزش ضد اخ شدن یا با درجه مهمان حرف زدن تو چت روم بزار
    یا اموزش هک سایت بزار اکثر پستات کار نمیکنه یعنی عملی نیست نمونشم همین دیداس های سایتت
    Virus32 Virus 32 :
    ترفندهای چت روم تو بحث هک و امنیت جایی ندارن
    باید یه ترفند باز حرفه ای و عشق روم باشی تا بتونی درباره اش مطلب بزاری چون هر روز یه ترفند جدید لازم میشه
    که من حوصله چت روم ها رو ندارم
    آموزش هایی که اینجا قرار میدم هم همه شون تست شده هستن
    اگه یکم بیشتر تلاش کنی بهت قول میدم به جواب میرسی.!
    داش اول اینکه دمت گرم مشتی بخاطر اموزشات...دوم اینکه من این صفه دیفیس رو میذارم میگه استفاده از کد های تبلیغاتی ممنوع مشکلش چیه مشتی؟
    Virus32 Virus 32 :
    خواهش
    شاید جاوا اسکریپت غیر فعاله
    شاید هم به بعضی از لینک هایی که من ازشون استفاده کردم گیر میده
    از کجا هاست گرفتی؟
    سلام داداش خسته نباشی اول از همه فدات خیلی بلاگت خوبه :*

    بعد ی سوال داشتم داداش فرق این دیفیس با html اش چیه؟
    خیلی ممنون
    Virus32 Virus 32 :
    خوب این با زبان php نوشته شده
    در اصل جفتش یکیه تنها فرق اصلیش اینه که اینو میشه راحت تر آپلود کرد
    در استفاده از شل ها بهتره از این دیفیس ها کمک بگیریم!

    سلام و وقت بخیر.

    میدونم سوالاتم خیلی مبتدی هستن ولی خیلی به جواب نیاز دارم ممنون.

    ۱.چطوری برای یک سایت دیفیس بگذرایم؟

    یعنی راه هکش چیه؟

    فکر کنم قبلا پرسیده بودم ولی یادم نیست

    فراموشی شدید گرفتم تازگیا!

    امان از مدرسه 

    من برم علوم بخونم فردا امتحان داریم

    :)

    بای

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    برگام ریخت از شدت کلی بودن سوالت. تو کلا آدم کلی هستی. اصلا وارد جزئیات نمیشی اینطور که من فهمیدم :/ D: 
    به نظرم راجب آسیب پذیری سایت ها تحقیق کن. انواع حملات و راه هاشون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی