ساخت ماشین حساب ساده :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
تو این پست ساخت یه برنامه کاربردی ساده رو یاد میگیریم
سعی میکنم تو پست آینده ماشین حسابمون رو حرفه ای ترش کنیم
یه پروژه سی شارپ رو شروع کنید
اگه هنوز تو استارت کار مشکل دارین پست های قبلی سی شارپ رو یه نگاه بندازین قبلا تصویری شو نوشتم :)
به پروژه تون 19 تا دکمه اضافه کنید Button
یه تکست باکس Text Box
و یه لیست باکس List Box
فرمتون رو شبیه شکل زیر درست کنید

اسم دکمه ها و اندازه هاشون رو دستکاری کنین تا شبیه ماشین حساب شه
طرح و زیبایی قالب کار با خودتون ...
خوب قیافه شو درست کردیم حالا بریم سراغ کد نویسیش :)
تکست باکس و لیست باکسمون که دریافت کننده هستن
پس باید برای دکمه ها تک تک کد وارد کنیم
ابتدا باید چند تا متغییر تعریف کنیم
میدونیم که برای انجام عملیات چهارگانه ریاضی ( - + * / ) ما نیاز به سه تا متغیر داریم
متغیر اول عدد اول رو میگیره متغیر دوم عدد بعدی رو میگیره متغییر سوم جواب رو در خودش جا میده
ترجیحا این متغییر ها رو بصورت رشته ای تعریف میکنم
برای اینکار روی صفحه ی فورم دوبل کلیک میکنیم و بعد از کد زیر
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
متغییر هارو به کمک کد زیر تعریف میکنیم
private String a, b, c;
دوتا متغییر از نوع double هم لازم داریم تا به کمکش بتونیم چند تا عدد رو باهم جمع کم ضرب یا تقسیم کنیم
private double abc = 1 , cba = 0;
متغییر abc با مقدار یک برای ضرب و تقسیم و متغییر cba با مقدار صفر برای جمع و کم
یه متغییر دیگه از نوع عدد صحیح با مقدار یک هم اضافه میکنیم
int i = 1;
توضیحات این متغییر رو هنگام استفاده بیان میکنم
بهتره یه متغییر منطقی هم به عنوان کلید به برنامه مون اضافه کنیم تا جلوی ایراد های احتمالی رو بگیریم
private bool key = false;
متغییر های bool متغییر های منطقی هستن که فقط دو حالت دارن (یک یا صفر ، درست یا نادرست )
اینجا متغییر key رو اختیاری نادرست تعریف کردم میتونستیم true یا درست هم تعریفش کنیم
در ادامه کار بیشتر متوجه ماجرا میشین ;)
حالا بریم سراغ دکمه هامون ...
ساده ترین کد برای دکمه CL هستش ... روش دوبار کلیک کنید و کد زیر رو براش تعریف کنید
textBox1.Clear();
این دستور تکست باکسمون رو خالی میکنه
دکمه بعدی دکمه بک اسپیسی که درست کردیم هستش
روش دوبل کلیک کنید تا بریم سراغ کدهای این دکمه
( دیگه هر دکمه ای که بحثش شد خودتون بدونید که باید روش دوبل کلیک کنید تا برین قسمت کد نویسی اون دکمه دیگه D: )
textBox1.Text = textBox1.Text.Substring(0, textBox1.Text.Length - 1);
اگه یکم انگلیسی تون خوب باشه زود متوجه میشین که این کد دستور میده از طول نوشته های تکست باکسمون یکی کم کنه که این خودش باعث میشه کارکتر به کارکتر عمل پاک کردن انجام بشه
کد ساده ی بعدی مال نقطه هه هسسش (همون که کار ممیز رو انجام میده) :)
if (textBox1.Text == "")
textBox1.Text = "0.";
else
textBox1.Text += button57.Text;
شرط کردیم که اگه تکست باکسمون خالی بود توی تکست باکس عبارت .0 رو نمایش بده اگه خالی نبود هم به نوشته های تکست باکس نوشته دکمه که . هستش رو اضافه کنه
کد نویسیم هم یکم حالت خسته داره آکولاد ماکولاد خبری نی شما خوشتون اومد خودتون بزارین :)
حالا بریم سراغ عدد ها :
کد عددها شبیه همه فقط فرق خیلی کوچیکی داره اونم اینه که عدد دکمه رو تو کدها عوض میکنیم
من برای جالب تر شدن کارم عدد یک رو برای دکمه یک عدد دو رو برای دکمه دو و .... در نظر گرفتم
برای مثال کد عدد یک به شکل زیر میشه :
if (key)
{
textBox1.Clear();
key = false;
}
textBox1.Text += button1.Text;
شرط کردیم اگه منطقی که تعریف کردیم پا برجا بود (یعنی اگه نادرست بود)
تکست باکس رو خالی کن و منطقمون رو هم همچنان نادرست قرار بده (هیچ کاری انجام نده)
ولی اگه تعریفمون صحت نداشت (یعنی عملی که داریم انجام میدیم درست بود)
به نوشته های موجود در تکست باکسمون نوشته دکمه رو اضافه کن
ما میتونستیم به شکل زیر هم بنویسیم
if (key)
{
textBox1.Clear();
key = false;
}
textBox1.Text += "1";
و یا میتونستیم جای شرط هارو هم عوض کنیم
در کل سلیقه است دیگه هر مدلی میشه نوشت
این کد رو برای همه دکمه های عدد (صفر تا نه) تعریف کنید (کد بالایی یا پایینی)
فقط دقت کنید عدد هارو تغییر بدین
در نهایت کدهای تمام ده عدد رو به کمک این تکه کدها تکمیل میکنیم
حالا کد دکمه مثبت منفی رو باید بنویسیم
خوب این دکمه کارش اینه که عدد وارد شده رو منفی یا مثبت کنه
کد زیر رو براش تعریف کنید :
if (textBox1.Text == "")
{
MessageBox.Show("هیچ عددی وارد نشده است");
listBox1.Items.Add("Error");
listBox1.Items.Add("================================");
}
else
{
textBox1.Text = (double.Parse(textBox1.Text) * -1).ToString();
}
شرط کردیم اگه تکست باکس خالی بود پیام اخطار نمایش بده و تو لیست باکسمون هم اخطار رو ثبت کنه
ولی اگه تکست باکس خالی نبود عدد موجود در تکست باکس رو ضرب در منفی یک کنه
حالا کد دکمه های چهار تا عمل ریاضی رو باید وارد کنیم
اول کد دکمه تقسیم :
if (textBox1.Text == "")
{
MessageBox.Show("هیچ عددی وارد نشده است");
listBox1.Items.Add("Error");
listBox1.Items.Add("================================");
}
else
{
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("÷");
if (i == 1)
{
abc = double.Parse(textBox1.Text);
i++;
}
else
{
abc /= double.Parse(textBox1.Text);
}
textBox1.Clear();
a = (abc).ToString();
c = "/";
}
قسمت اول شرطمون همون شرط خالی بودن تکست باکس هست که بالاتر راجبش گفتم
قسمت دوم (در غیر این صورت = else )
به لیست باکسمون ابتدا محتویات تکست باکس رو اضافه میکنه
بعد علامت تقسیم رو اضافه میکنه
اگه اولین عدد ورودی بود
مقدار موجود در تکست باکس رو برای مقدار abc قرار میده
اگه اولین ورودی نبود
مقدار جدید رو تقسیم بر مقدار قبلی میکنه
تکست باکس رو تمیز میکنه (خالیش میکنه)
به متغییر a که قبلا تعریف کرده بودیم مقدار abc رو نسبت میده
و به متغییر c هم علامت تقسیم رو نسبت میده (عملی که قراره بعدا انجام بشه)
کد دکمه ی ضرب به شکل زیر هست
if (textBox1.Text == "")
{
MessageBox.Show("هیچ عددی وارد نشده است");
listBox1.Items.Add("Error");
listBox1.Items.Add("================================");
}
else
{
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("×");
abc *= double.Parse(textBox1.Text);
textBox1.Clear();
a = (abc).ToString();
c = "*";
}
میبینید که فقط علامت ها عوض شدن ( علامت تقسیم / تبدیل به ضرب شده * )
کد دکمه تفریق :
int i = 1;
if (textBox1.Text == "")
{
MessageBox.Show("هیچ عددی وارد نشده است");
listBox1.Items.Add("Error");
listBox1.Items.Add("================================");
}
else
{
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("-");
cba -= double.Parse(textBox1.Text);
if (i == 1)
{
cba *= -1;
i++;
}
textBox1.Clear();
a = (cba).ToString();
c = "-";
}
ابتدا متغییر i از نوع عدد صحیح رو تعریف کردیم و بهش مقدار یک دادیم
این کار برای انجام دادن یک عمل برای یک بار در چرخه هستش
خوب شرط اول که ثابت هست (اگر تکست باکس خالی بود...)
شرط دوم ابتدا مقدار تکست باکس و علامت - رو به لیست باکس اضافه میکنه
سپس مقدار موجود در تکست باکس رو از مقدار متغییر cba تفریق میکنه
همونطور که میدونید مقدار اولیه ی این متغییر صفر بود
پس وقتی ما اولین عدد وارد شده مون رو از صفر کم کنیم اولین ورودی ما منفی خواهد شد
برای رفع این ایراد ما دوباره شرط میکنیم که اگر مقدار i یک بود (که هست)
مقدار متغییر cba رو ضرب در 1- کن
(که در این صورت اولین عددی که وارد کردیم دیگه علامتش عوض نمیشه)

بعد به i یکی اضافه میکنیم تا دیگه این شرط تکرار نشه
و ....
کد دکمه جمع :
if (textBox1.Text == "")
{
MessageBox.Show("هیچ عددی وارد نشده است");
listBox1.Items.Add("Error");
listBox1.Items.Add("================================");
}
else
{
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("+");
cba += double.Parse(textBox1.Text);
textBox1.Clear();
a = (cba).ToString();
c = "+";
}
کد دکمه جمع هم مثل کدهای دکمه ی تفریقه با این فرق که اینجا دیگه نیازی به شرط یکبار مصرف i نداریم!!!
حالا میرسیم به دکمه قولشون :)
کدهای دکمه مساوی :
b = textBox1.Text;
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("=");
switch (c)
{
case "+":
textBox1.Text = (double.Parse(a) + double.Parse(b)).ToString();
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("================================");
abc = 0;
key = true;
break;
case "-":
textBox1.Text = (double.Parse(a) - double.Parse(b)).ToString();
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("================================");
abc = 0;
i = 1;
key = true;
break;
case "*":
textBox1.Text = (double.Parse(a) * double.Parse(b)).ToString();
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("================================");
abc = 1;
key = true;
break;
case "/":
textBox1.Text = (double.Parse(a) / double.Parse(b)).ToString();
listBox1.Items.Add(textBox1.Text);
listBox1.Items.Add("================================");
key = true;
abc = 1;
i = 1;
break;
}
آخرین ورودی رو به متغییر b نسبت میده
و ...
توضیحات این قسمت رو بعدا مینویسم
دیگه خسته شدم :/

قصد این نیست که ماشین حساب بسازین و ازش استفاده کنید و ...
امروزه ماشین حساب ها پیش پا افتاده ترین برنامه ها هستن و ما میتونیم خیلی راحت بهترین و پیشرفته ترین برنامه شو به دست بیاریم
قصد من از توضیح دادن و نوشتن این پست ، فقط آشنا شدن شما با کدها هست و دوست دارم یجوری از یه گوشه ی این بازی جالب شروع کنید به نوشتن و ساختن
اگه کد نویس قدیمی باشین متوجه میشین که من اینجا از کدهای ماشین حساب معمولی استفاده نکردم
کدهایی که در این آموزش استفاده کردم قسمتی از کدهایی بود که تو پروژه های بزرگ حسابداری ازشون استفاده میشه

امیدوارم مفید واقع شده باشه :)

نظر (۴۵)

ویروسی
عشقم
مردشور قیافتو ببرن
دلمم نمیاد فحشت بدم :(
تو اگه میخوای اعضای این وب کاری بشن
کد نویسی سی شارپ رو از ابتدا شروع کن آموزش بده طرز استفاده و طرز قرار گیری و ...... تا از اونجا استارت بزنیم
منی ک نمیدونم هر کدوم از این تگ ها چیه و به چه دردی میخوره چطور حفظ کنم و یاد بگیرم و ...... ؟
راستی هنوزم سر حرفم هستم واس اومدن نظرت چیه ؟ چیکار کنم ؟ بهت امیدوار باشم یا ن ؟
یه شماره تماس بهم برسون بهت زنگ بزنم بیشتر بحرفیم
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز دلم
هههههههههههههه دهنت سرویس

سلام داداش مرسی ک انقد به فکر کاربرایی =)
فکرشم نمیکرم ب این زودی بزاری..مرسی
انشالله زودتر گرفتاریات تموم شه
=)
راستی یه سوال
من یه مبتدی هستم و یه ک سی شارپ میفهمم
یه کتاب آموزش سغور هزهر صفحه ای گرفتم
مشکل اینه که کتاب برای ویژوال سی شارپ 2013 ست
ولی از من 2015ه
میخواستم ببینم فرقی ندارن یا برم عوض کنم
سوال دو اینکه {ویژوال سی شارپ}با {سی شارپ}فرقی داره؟؟؟
ببخشید انقد حرف میزنم:/
Virus32 Virus 32 :
سلام
خواهش میکنم
کتاب رو عوض نکن جفتش یکیه
سوال دومت هم نه هیچ فرقی باهم ندارن
خیلی نکته ب نکته توضیح دادین 👍
منم قبلنا خیلی قبلنا ماشین حساب ساخته بودم اما کدایی خیلی ساده تر از این رو ب کار رفته برده بودم.
عالی بود
داداش سلام
داداش اگه حوصله داشتی یه نگاهی به ماله ماهم بینداز
اینم لینکش
http://uupload.ir/filelink/l2G1Sjr2KOxn/645a_calculator.zip
داداش مرسی مثل همیشه پستات عالیه
ساخت پروژه ی دیتا دار و کیلاگر رو هرچی زود تر بنویس
بازم ممنون
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
بزودی شروع میکنم :)
سلام داش ویروس
خب من یه برنامه سراغ دارم که از سفحه دسکتاپ کاپیوتر فیلم میگیره اسمش
bandicam
اگه خواستی به دردت میخوره
منم دیگه خداحافظ
البته یه درخواستی داشتم
بلدی اون وبسایت های خارجی که باید توش پول بدی تا عضو شی رو هک کنی تا رایگان عضو بشیم؟

Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
نه بلد نیستم
سلام داداش
مرسی بابت آموزش عالی و قابل فهم
من تا مرحله آخر رفتم تمومش کردم
ولی یه مشکل هست
مثال:
3=1+2
=========
4=1+5

جواب مثال اولی با عدد اول مثال دوم جمع میشه
اگه بخوام دکمه کلر clear لیست باکسم خال کنه چه کدی بدم؟؟
برا کلر بجای :()textBox1.Clear
میزنم :()textBox1.listbox1.Clear
از کلمه ی لیست باکس ایراد میگره یه کدی میخوام که لیست باکسم خالی کنه
مرسی D=
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
خوشحالم که با کدها درگیر شدین
با دستور زیر میشه لیست باکس رو خالی کرد
listBox1.Items.Clear();
سلام خسته نباشی ویروس جان
داداش ی سوال درباره اندروید داشتم تو کامنت های قبلی گفتی زیاد تو اندروید وارد نیستم
خواستم بگم دوستی داری که تو کار اندروید باشه
اگه هست ممنون میشم یا ایمیلشو بدی یا ایمیل منو بهش
واقعا ضروریه ویروس جان
ممنونم ازت
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز ممنون
فعلا با کسی در ارتباط نیستم :(
سلام ویروس جان چرا کامنت من تایید نشده؟ :(
نکنه با من قهری؟ :)
راستی وقت نشد با هم آشنا
من سیزده خمین :)
تو هم که اصل نمیدی چون هکرا انانیموسن درسته؟
با نام roham هم مزاحمت میشم
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز
نبودم یه مدت :)
خوشبختم :)
اشکال نداره
ولی خواهش میکنم ازت ویروس جان اگه کسی از دوستاتو دیدی حتما ایمیلمو بده بهش
ممنون
ارزوی موفقیت
داشی راستی رمز مطالب عوض شده؟؟؟بی زحمت برام بفرستش
واینکه یه پستی بزار که بتونیم یه ویروسو یریزیم رو فلش تا وقتی وصل کردیم به سیستم اطلاعاتو بکشه ترجیحا سی شارپ.خیلی دارم سعی میکنم یاد بگیرم سی شارپو.سیزده سالمه بنظرت به جایی میرسم؟؟
واینکه include ینی چی ؟و چه کاربردی داره؟فک کنم ینی اضافه کردن نه؟
واینکه...چقد حرف میزنم -____-
واینکه عضوگیری ندارید؟؟
ببخشید انقد حرف میزنم امتحان مدرسع تیزهوشانمو خوب دادم قراره سیستم جدید بگیرم جوو گیر شدم:)
و ببخشید که انقد خودمونی حرف میزنم. اگ شما راضی نیسی بگو
بدرووود.:) بلخره تمام شد
اها یچیزه دیگه=| میتونیم از طریق تلگرام در ارتباط باشیم؟
سوالات زیای دارم
ازون مفت خورا هم نیسم که فقط دنبال کد باشم
قصدم یادگیریه کلی کتاب برا سی شارپ گرفتم
سختمه هی بیام کامنت بزارم واسه سوالا
ممنون میشم ازت.
ناموسا تمام؟؟؟؟ -_-
Virus32 Virus 32 :
سلام عزیز رمز مطالب هیچوقت عوض نمیشن
بعضی مطالب رمزشون فرق میکنه چون مخاطب خاص دارن
ویروسی که میگی رو تو یه پست با عنوان حافظه جاسوسی بحث کردم سی شارپش رو هم مینویسم به زودی
include در لغت به معنی شامل بودن هست تو برنامه نویسی هم گفته خودت درسته (برای فراخوانی یا همون اضافه کردن کتابخونه ها ازش استفاده میکنن)
عضوگیری ندارم عزیز (فرقی بین کاربر عضو و غیر عضو نیست)
از طریق تلگرام نمیتونیم صحبت کنیم !!!
امیدوارم همیشه موفق باشی ;)
  • Virus32
  • محمد قربانعلی پور
  • داداش ماشین حساب VB من از مال تو خیلی پیشرفته است.این هم لینک دانلودش:
    http://bayanbox.ir/info/2058802047436411476/Calculator
    Virus32 Virus 32 :
    خوبه
    سورسشم میدادی دیگه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    یعنی واقعا تو همون **** قدیمی ؟
    واقعا نمیدونم چی بگم
    دیگه حتی کامنتی هم ک میزاریم جوابم نمیدی
    عامو دس خوش
    دلمون به کی خوش کرده بودیم ناموسن
    دلم بهت خوش بود گفتم تغییر رشته بدم بعد از این همه سال بد بختی کشیدن و ..... ک جایی گیر کردم تو هستی پشتم ولی ......
    Virus32 Virus 32 :
    نبودم کیلر تازه برگشتم
    سلام✋
    میشه اموزش کار کردن با Ip watcher 1.2 رو بدین؟؟🙏
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    برای چه کاری لازم داری؟
    احتمالا میدونین که یه برنامه است برای کنترل دقیق شبکه هم از لحاظ امنیتی هم از لحاظ اتصال و انتقال داده ها
    من با این برنامه کار نکردم
    ولی زمانی دیدم که یکی از دوستانم برای مدیریت شبکه اش که مزاحم زیاد داشت از این برنامه استفاده میکرد
    اگه ضروریه درباره اش تحقیق میکنم :)
    سلام اقا ویروسه ببخشید خواستم بدونم اگه رمز ایمیل را فراموش کرده باشیم و رمز ایمیل پشتیبان را فراموش کرده باشم سوال امنیتی هم قرار نداده باشیم ایا میتونیم وارد ایمیلمون بشیم اگه راهی هست ممنون میشم بگید
    رمز ایمیلم را فراموش کردم این جیمیل را ساختم
    ایا میشه اون ایمیل را دوباره باز کنم با تشکر
    سلام ویروس جان
    من ی نظری دارم امید وارم باهام موافق باشی
    الان شما داری ماهی رو اماده میدی بهمون بیا ی کاری کن ماهی گیری رو نوشونمون بده
    منظورم اینه ی پست بنویس که از کجا برنامه نویسیو شروع کنیم
    با چه کتابایی شروع کنیم پیشنیاز هامون چی باشه
    که خودمونم درگیر کار شیم راستش من بیشتر پروزه هایی رو که داری اموزش میدی انجام دادم ولی واقعا چیزی از کد هاش نمیدونم فقط دارم کپی پیست میکنم
    ((نمیدونم ایمیلی که بهت دادم. چک کردی یانه ولی من نمیتونم برم رشته کامپیوتر راستش اولین و اخرین امیدم الان وب توه.لطفا کمکم کن.مرسی))
    اگه میشه حرفای توی گیومه رو هم ستاره بزن ممنون.((خیلی خیلی دوست دارم))
    Virus32 Virus 32 :
    سلام دوست خوبم
    من سعی دارم چیزایی که یاد گرفتم رو با روشی که یاد گرفتم رو با دوستان درمیون بزارم
    خوب روش ماهی گیری من یکم عجیب غریبه :)
    من رو صندلی نمیشینم تا قلاب رو بندازم منتظر شم ماهی خودش بیاد
    تو روش من شیرجه میزنی تو آب ماهی رو با دوتادست میگیری و از آب میکشی بیرون
    اعتقادی به سوسول بازی نیست چون اون مدلی حوصله آدم سر میره
    منظور من خودم هیچوقت نمیتونم یه زبان برنامه نویسی رو از الفبا شروع کنم به یاد گرفتن
    یه پروژه سورس باز رو میگیرم بارها و بارها ویرایش میکنم و یه پروژه جدید و متفاوت از اون سورس میساختم
    الفبا رو برای ساختن یاد نمیگرفتم میساختم تا الفبا یاد بگیرم
    با همین روش از خیلی ها برای خودم همکار ساختم ؛)
    سلام.
    خسته نباشید.یه سوال داشتم به این مطلب مربوط نمیشه ولی مجبورم اینجا بگم.
    من دوتا برنامه نوشته ام با زبان سی شارپ.......که یکیش کلاینت هست و دومی سرور
    همه چیش حله و جواب میده.فقط من یه چک باکس اظافه کردم،میخواستم وقتی دکمه باتون رو میزنم،نام چک باکس بره به سرور و داخل تکست باکس سرور نوشته بشه.
    لطفا کمک کنین
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    دوتا برنامه تون کانکت هستن (یعنی مشکل کانکت نداری)
    برای ارسال مقدار متغییری از کلاینت به سرور یا برعکس
    ابتدا باید یه سندر درست کنی
    Socket sender = new Socket(ipAddr.AddressFamily, SocketType.Stream, ProtocolType.Tcp);
    کد ارسال :
    string ersali = checkBox1.Text;
    byte[] msg = Encoding.Unicode.GetBytes(
    ersali + "<Client Quit>");
    int bytesSend = sender.Send(msg);
    کد دریافت :
    int bytesRec = sender.Receive(bytes);
    String daryaft = Encoding.Unicode.GetString(bytes, 0, bytesRec);
    while (sender.Available > 0)
    {
    bytesRec = sender.Receive(bytes);
    daryaft += Encoding.Unicode.GetString(bytes, 0, bytesRec);
    }

    textBox1.Text = "پیام دریافت شده از سرور: " +
    daryaft ;

    سلام لطفا رمز رو بفرستید
    سلام
    ببخشید میشه آموزش هک وای فای بدون نرم افزار رو بدید ؟؟؟
    ممنون
    سلام ویروس کجایی دلم برات تنگ شده😔😔
    سلام
    روز معلم و بهت تبریک میگم ویروس جان💙❤💙❤
    Virus32 Virus 32 :
    مرسی حدیث جان :)
    سلام
    ویروس کجایی دلمون برات خدایی تنگ شده:(
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    یکم درگیر بودم برگشتم :)
    مرسی هستی D:
    سلام
    در صورت امکان قصد ورود به صفحه ی اینستاگرام یکی از اقوامم را داشتم در صورت امکان کمک کنید تا رمز ورودش را به دست بیارم.اگر هزینه هم خواستید با کمال میل پرداخت میکنم.
    با تشکر
    داداش ویروس کجاااااااااااااااااااایی؟؟
    دلمون واست تنتگ شده خدایی
    هر روز کارم این شده به وبت سر بزنم ببینم هستی یا نیستی
    مثل همیشه منتظر اومدنت هستیم
    سلام بالاخره برگشتی خیلی خوشحال شدم :)
    سلام ویروس

    چه خبر :) ایام به کام باشه انشاءالله
    نیستی :(

    ببینم کنار کشیدی؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ممنون
    نه
    سلام...
    :) امیدوارم خوب باشی
    راجب پستت مرسی خوب بود...دستت درد نکنه...
    راجب خودت...نیستی پسر...کجایی؟ حالت خوبه؟
    رو ب ر اهی؟ :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    علی جان من اکانت اینستاگرام هک میکنم خواستی بیا تلگرام
    0930*****59
    داداش نیستی ، ولی خب ، عیدت هم مبارک 💞💞💞💞
    سلام خوبی ویروس عزیز
    خوشحالم برگشتی:)
    مشکلاتت حل شد؟؟
    سلام داداش ویروس

    همچنان نیستی :(
    خواستم بگم که یکی از دوستان غیر نتی تون گفته هردوی شما کنار کشیدین:|

    هنوز منتظرتیم به ایمیلم هم یه نگاهی بندازین لطفا :)

    حق یارت
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    نه استراحت بودیم :)
    الکی مثلا p: .....
    سلام
    این وب هم داره خاک میخوره دیگ
    با امید روزی ک خونه تکونی کنه.....
    Virus32 Virus 32 :
    :)
    سلام استاد خیلی وقته که از مطالبت استفاده میکنم
    واقعا ممنونم
    تازگی ها علاقه دارم به تامین امنیت لطفا راهنماییم کنید
    فقط میتونم بهت بگم حیف اسم رفیق که روی تو گذاشته بشه
    Virus32 Virus 32 :
    O_o

    سلام رفیق(اگه مارو رفیق خودت میدونی)

    دلمون تنگ شده برات ...

    همین :(
    Virus32 Virus 32 :
    سلام وسواس جون :)
    تو نباشی دل منم میگیره اینجا :) *: D:D:
    سلام

    قضیه چیه?? =|
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    سوتفاهم ....
    سلام ویروس اینو بخونی بدک نیست
    خیلی ناراحتم که واقعا دیگه نیستی
    امروز 9/6/96ازت نا امید شدم بعد6ماه...
    با چند تا دوستات در ارتباط بودن(دارک کیلر ترمیناتورو...)ازشون خواستم بخت بگن دلم برات تنگ شده.
    خلاصه اینو بگم من تازه باهات اشنا شدم و خیلی ناراحتم میخوام قطع امید کنم.خدانگهدارت باشه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    چرا آخه؟ :(
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    یه چیزی هست به نا* *** ** *|

    چته این طور نگا میکنی ؟

    ازت توقع نداشتم این کارا رو بکنی

    میخواستم بیام پیشت ب محسن گفتم بهت بگه در اومدی گفتی بگو نیاد ؟!

    بعد تعجبم میکنی از حرفم ؟!
    Virus32 Virus 32 :
    چیکار کردم مگه کیلر؟
    از اون موقع تا حالا کز کردم یه گوشه کاری ام به کار کسی ندارم
    من محسن رو هم هنوز ندیدم که بهش حرفی گفته باشم
    ماهی یه بار نیم ساعتی میام اینجا فقط
    دیدم اونو نوشتی تعجب کردم
    بالای هشتصد تا کامنت تایید نشده هست حتی از کامنتای قبلیتم خبر ندارم
    ..... آروم باش .....
    کلیر نبود بابا من بودم
    رضام
    :|
    مرسی ک منو این قد یادته :|
    خوب زنگ زدی اقای خوش قول
    بیای بهت میگم چرا این قد عصبانیم
    پلیز زود تر بیا
    رمز پست دموی برنامه آموزش رمز بقیه پستا نیست چرا ؟
    Virus32 Virus 32 :
    تو کانال عضو شو بهت پیام بدم
    اون مال صاحب یکی از پروژه هامه دیگه ... فقط برای اون گذاشتمش
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    عضوم
    این شمارم
    ***********
    اینم یوزرم
    ****_m713
    Virus32 Virus 32 :
    باشه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    باشه ** *** **** ** ***** ** ** :/
    بهونت کارم باشه کلا 1 دقیقه بیشتر وقتت نمیگیره ک فک کنم این وقتو زمانی ک میخوای بری دستشوییم داری و میتونی تو راهتم این کارو انجام بدی اگه واقعا خیلی خیلی درگیری
    Virus32 Virus 32 :
    صبور باش

    سلام ویروس جان ، خسته نباشی.

    من تو یه سوالی به مشکل برخوردم گفتم شاید بتونم ازت کمک بگیرم.

    یدونه ListBox داریم که داخلشون اسامی چند تا فایل تصویری با پسوند png وجود داره و میخوام که وقتی روی یک دکمه کلیک بشه با استفاده از حلقه Foreach و تایمر عکس پشت سر هم به نمایش دربیاد.

    مرسی

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    نفهمیدم وقتی روو دکمه کلیک شد چی کار کنه دقیقا؟ عکس ها همینطور پشت هم تکرار بشه؟ ادامه دار باشه؟ یا یه بار کل عکس ها رو نشون بده بعد متوقف شه؟

    یکبار کل عکس ها نشون داده بشه و متوقف بشه

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    منظورت رو درست نگرفتم چون خیلی جوانب باید در نظر گرفته بشه، مثلا عکس هات رو به صورت لوکیشن میدی یا توو ریسورس برنامه میریزی، و اینکه میخوای وقتی روو دکمه کلیک شد این فرآیند رو انجام بده پس چه ربطی به لیست باکس داره و... هیمنا باعث شد منظورت رو خوب نگرفتم، وگرنه میخواستم واست پست بنویسم، به هرحال یچیز بدم که دست خالی نری: برای نمایش پشت سر هم عکس توو پیکچر باکس از کد زیر استفاده می کنیم،
    اول متغیر a رو به صورت گلوبال تعریف کن بعد کد زیر رو توو رویداد تایمر قرار بده:
    a++;
    if (a == 1)
    {
    pictureBox1.Image = global::WindowsFormsApp3.Properties.Resources.picture1;
    }
    if (a == 2)
    {
    pictureBox1.Image = global::WindowsFormsApp3.Properties.Resources.picture2;
    }
    if (a == 3)
    {
    pictureBox1.Image = global::WindowsFormsApp3.Properties.Resources.picture3;
    }
    توو رویداد باتن هم باید دستور روشن شدن تایمر رو بدی :
    timer1.Enabled = true;
    بازم فکر نکنم اون چیزی که میخواستی باشه، ولی توو کامنت بعدی دقیق تر و واضح تر بگو واست پستش میکنم...
    ____________________________
    تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
    6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

     مرسی ازت اکتر جون 

    کلا قضیه از این قراره که دو تا لیست باکس داریم که اسم چند فایل تصویری مثلا 1.png  و... داخلش هست. و یه پوشه هم داریم که که چند تا عکس داره داخلش که اسماشون مثل item های listbox هست.

    و الان من میخوام کاری بکنم که کاربر هر چند تا ایتمی که میخواد از لیست باکس اول به لیست باکس دوم add کنه و تا اینجا مشکلی ندارم.

    مشکل جایی هست که میخوام با کلیک روی یک Button آیتم های اضافه شده لیست باکس دوم که اسم چند تا فایل تصویری هست در یک Picturebox با یک مکث 5 ثانیه ای به نمایش دربیاد.

    من درون رویداد Tick تامیر با یک حلقه Foreach ایتم های داخل لیست باکس رو دراوردم و به لوکیشن picturebox دادم. الان خب حلقه Foreach اینقدر سریع عمل میکنه ‌که فقط عکس آخری به نمایش درمیاد و میخوام این حلقه یجوری محدود بشه که عکس ها پشت سر هم با تایمر نمایش داده بشن.

    واقعا نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم تو این یکسالی که با این وبلاگ آشنا شدم خیلی چیز های جدیدی یاد گرفتم مرسی از همتون 😘

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    قربونت، لطف داری. این کدی که توو کامنت قبل بهت گفتم، به کارت نیومد؟
    این پروژه رو واسه تو نوشتم ببین چیزی ازش به دردت میخوره.
    ____________________________
    تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
    6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

    سلام اکتر جون 

    مرسی

    اره خیلی چیز جدید ازش یاد گرفتم.

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام فدات خداروشکر
    ____________________________
    تولد وب ویروس 32 رو به همه عزیزان تبریک عرض میکنم
    6 ساله شدن وب استاد بزرگوارمون ویروس32 رو تبریک عرض میکنم

    عالی اتکر ولی...

    چجوری در Devcomponent  در رویداد MouseEnter رنگ دکمه حا رو عوض کنم؟

    من نوشتم

    ((ButtonX)sender).BackColor = Color.Red;

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی