ساخت ربات ضد اسپم تلگرام :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام خدمت دوستای گلم

امروز آموزش ساخت ربات ضد اسپم تلگرام همراه با سورس کامل رو میخوایم در اختیارتون بزاریم

به صورت رایگان :)

به دلیل طولانی بودن آموزش اون رو توی یک فایل PDF درست کردم و در اختیارتون گذاشتم


دانلود فایل


موفق و سربلند باشید

نظر (۸)

سلام
آقا بابت آموزش بسیار دمت گرم.
ولی فقط یه مشکل کوچولو هست.
این متن قرمزا که زدی virus32 و اینا فک نمیکنی بد جایی زدی آخه خط زیرش دیگه قابل خوندن نیست عزیز. اینا رو واترمارک باید میزدی. الان هیچی معلوم نیست که.
Virus32 Dark Killer :
سلام عزیز دلم
شما بقیه متن ها رو در نظر بگیر بی خیال اون تکه هایی ک معلوم نیست :)

سلام داداش ویروس و همه ی ادمینای عزیز
سال نوی تک تک شما مبارک باشه
داداش ویروس سال نوهم که رسید
منتظر پستای خوبت هستیم
Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
سلام عزیز ممنون سال نو شما هم مبارک سال خوب و خوشی داشته باشین..
سلام
سال جدید رو تبریک میگم
بنده شخصی رو بلاک میکنم تو تلگرام
ولی بلافاصله تو سکرت چت پی ام میده بدون اینکه دیلیت اکانت کنه
چطوریه داستانش
Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
شاید به تلگرامت دسترسی داره و وقتی که بلاک میکنی خودشو از بلاک خارج میکنه...البته شاید

داداش پس چرا الان هر چی کلیک میکنم چیزی نمیاره لطفا درستش کنید
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نویسنده این پست خیلی وقته رفته....

داداش لینک دانلود خرابه

 

Virus32 32 Attacker ‌ :
شرمنده عزیز، نویسنده این پست خیلی وقته رفته، لینک دانلود رو هم با خودش برده :(

ببخشید داداش.من نمیتونم فایلشو دان کنم..چیکار کنم؟

Virus32 ولم کنید (: :
نویسنده این پست خیلی وقته که رفته!

سلام میشه تو ی زمینه ای کمکم کنی؟ ربطی به پست نداره سوالی که میپرسم:(

ی اپ ایپی گوشیم و مسدود کرده بعد من قبلا با نرم افزارهایی مثل اپ کلونل و پرلل شبیه سازی میکردم اپ و و دوباره میتونستم وارد شم ولی چند مدته که با هر کلونلی کلون میکنم حدود نیم ساعت بعد یهو مسدود میشم چطوری اینطوری میشه شما میدونی؟ میگفتن با ریست فکتوری هم عوض میشه ایپی ولی من اون و هم قبلا امتحان کردم و نشد شما ایده ای نداری برای دور زدن این انسداد؟:(

سلام میشه تو ی زمینه ای کمکم کنی؟ ربطی به پست نداره سوالی که میپرسم:(

ی اپ ایپی گوشیم و مسدود کرده بعد من قبلا با نرم افزارهایی مثل اپ کلونل و پرلل شبیه سازی میکردم اپ و و دوباره میتونستم وارد شم ولی چند مدته که با هر کلونلی کلون میکنم حدود نیم ساعت بعد یهو مسدود میشم چطوری اینطوری میشه شما میدونی؟ میگفتن با ریست فکتوری هم عوض میشه ایپی ولی من اون و هم قبلا امتحان کردم و نشد شما ایده ای نداری برای دور زدن این انسداد؟:(

Virus32 ولم کنید (: :
سلام
نگرفتم راسیت!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی