ساخت اسپمر با C# :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام.

تو این پست بهتون آموزش ساخت یه اسپمر برای همه ی مسنجر ها رو میدم.

این یه اسپمر سادست که با C# مینویسیمش.

1- Visual Studio رو باز کنید و پروژه ی خودتون رو بسازید.

2- یک عدد Timer دو تا Button و یک عدد TextBox ایجاد کنید.

3- نام دکمه ی اول Start و دکمه دوم رو Stop قرار بدید.

4 کد های زیر رو در بخش برنامه نویسی برنامتون قرار بدید :

Timer :

SendKeys.Send(textBox1.Text);

SendKeys.Send("{Enter}");

Button 1 :

textBox1.Enabled = false;

timer1.Start();

Button 2 :

textBox1.Enabled = true;
timer1.Stop();

Form Load :

textBox1.Enabled = false;

دیگه خوشگلی و کادر بندی برنامه هم به خودتون مربوطه :)

اینم برنامه ای که من نوشتم :

دریافت

نظر (۱۵)

  • Virus32
  • یارمه تی تکایه...
  • سلام داش سوالم مربوط نیس ولی کسی جز شما نبود جواب بده ....
    گوشی بد بخت منو دوبار هک کردن هنو نفهمیدم تا طرف خودش گف
    آیا امکا ن داره حرفش راست باشه؟
    همچین نشانه هایی نداره مـثلا ازطرف من به کسی اس بده واینجور چیزا چون فقط اطلاعاتشو میخاس ولی سرعتش خیلی کند شده
    چطوری بفهمم که هک شده یا نه؟
    Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
    رو گوشیت انتی ویروس نصب کن و هر برنامه ای رو نصب نکن ممکنه برنامه الوده ب ویروس باشه یا رت اندروید باشه ک میتونن ب تمام گوشی دسترسی پیدا کنن

    سلام داش ویروس چطوری از برنامه های سی شارپ یدونه فایل خروجی میدی بیرون یعنی فقط فایل exe ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    جایی که پروژه رو ذخیره میکنی پوشه
    bin/debug 
    برنامه خودش ایجاد شده هست
    سلام داداش خسته نباشی
    یه مشکلی وسم پیش اومده 😭
    تو قسمت سولوشن اکسپلورر از روی نام پرژه دیتا بیس نیو ایتم میکنم تو قسمت سرور اکسپلورر رو تیبل یا گزینه دیگه کلیک راست میکنم گزینه
    Add New Table و New query نیست , تقریبا همه چیزو چک کردم کانکت بودن دیتا بیس سیو کردنو بیلد کردن ، اما فق پراپرتی و رفرش بعد از کلیک راست رو تیبل میاد ، من تا هفته پیش به همین شیوه دیتا بیس ایجاد میکردم کد هم میزدم اما مشکل پیش اومد ویندوز عوض کردم ویندوز ١٠ نصب کردم بخاتر این نیست ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    نگفتی دیتابیست چیه؟
    احتمال میدم  SQL باشه
    دیتابیس رو از کجا فراخوانی کردی؟
    از محیط برنامه برنامه نویسی یا خود SQL ؟
    احتمالا  SQL Server رو درست نصب نکردی
    سلام داش Virus32 خودم
    خوبی خوشی سلامتی؟
    اگه هستی خداروشکر
    داش من یه مشکلی دارم
    بلدی چه جوری تو وبلاگ درگاه بانکی بزاری اگه بلدی بگو اگه نه خواهش میکنم بگرد برام پیدا کن اگه خودتم به سیستم دسترسی نداشتی به یکی از ادمین هات بگو
    ممنون فقط عجله ای هست
    درضمن من تو زرین پال هم ثبت نام کردم
    Virus32 DęЯǞqΦЦlǞ .. :
    سلام دوست عزیز درگاه پرداخت انلاینی ک من استفاده میکنم از http://20pal.org/
    هسته باید ثبت نام کنی شماره شبا رو از بانکی ک کارت داری بگیری شماره حساب شماره کارت و اسکن فتوکپی از شناسنامه و کارت کلی اینا رو داشته باشی میتونی درگاه پرداخت درست کنی.شاید آموزشش رو گذاشتم...
    سلام
    مرسی
    یه سوال.
    دستور sendkeys در واقع چیکار میکنه؟
    Virus32 Dark Killer :
    سلام گلم
    در اصل برای انجام دادن کار دکمه های کیبورد بدون فشرده شدن هست
    یعنی الان شما این رو ک نوشتی دقت کنی تکه اخرش به دکمه Enter اشاره شده یعنی کار دکمه اینتر رو انجام بده

    سلام حسین هستم میخواستم بگم چطوری میتوان در اسپمر ها مثلا ده تا متن در تکست باکس هست چطوری میشه انها را دونه دونه فرستاد یه میشه به عنوان کل کل مولتی منظورمه
    Virus32 Virus 32 :
    سلام حسین
    مینویسمش
    میتونیم به کمک دستور if با یه تکست باکس به برنامه دستور چت کردن بدیم :)
    سلام دوست عزیز ممنون بخاطر وبلاگ عالیتون و تشکر بخاطر مطالب
    یک سوال داشتم چجوری پروکسی لیست در داخل برنامه قرار بدیم؟
    ممنون عزیزم موفق و موید باشی
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام
    ای کاش دقیق تر میگفتی که میخوای چیکار کنی
    سعی میکنم وقت کردم
    نحوه ی اتصال به پروکسی تو سی شارپ رو بگم
    داخل لینکی که گزاشته progress bar داره؟
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    آره محمد جان
    1.ممد نیستم2.کدشو اگه میتونی بده
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    تو پرسش و پاسخ با اسم محمد کامنت گذاشتی ( خودت خوب میدونی کدوم سوال )
    بخاطر همین فکر کردم که اسم اصلیتم محمده
    نوار پیشرفتشو هم خودت باید شخصی سازیش کنی
    من فقط prpixel بودم
    اسم واقعیم مسعود آذرخشه این اسممو ***** این طوری کن
    ممنون که مثلن خط خطیش کردی X:
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    وقتی تو جای مناسب کامنت نمیزاری
    منم مجبورم اینجوری اذیت کنم دیگه :)
    ):):):):):):):):):):):):):):):):): کج ببین
    یه هکر هرگز اسمشو به کسی نمیده :|
    مثلا تو هکری منم نیستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی