رمز گزاری بیس در پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

به نام خدا

سلام بر همه عشاق وب ویروس 32 *_* با توجه به این پستم که یهویی این همه کامنت و ویو ناگهانی خورد، متوجه شدید که دارم از قسمت پایتون وب و کلا پایتون کناره گیری میکنم *_* و اینم از اخرین پستم در قسمت پایتونه، خب شاید با دیدن این پست بگید که منظور من از بیس همون بیس64 خودمونه، نه اینجا میخوام شما رو با رمزگزاری های بیس 58.64.16.31.85.91.32 در پایتون آشنا کنم

 

خب از بیس 64 شروع میکنم، بیس 64 کتابخونه ای هست که به ما قابلیت رمزگزاری بیس 64 و 16 و 32 و 85 رو میده، برای اضافه کردنش کافیه که به این شکل اضافه کنید **_** :

import base64

بعدش میریم سراغ رمزگزاری ها، خب برای رمز گزاری باید متنمون رو به داخل یه متغیر البته به صورت باینری انتقال بدیم، خب برای باینری کردن هم کافیه از تابع .encode() استفاده کنیم :

text = 'virus32'.encode()

البته به این شکل هم میشد نوشت اما من جوری نوشتم که شاید بخواین از کاربر یه مقداری رو بگیرید ... :

text = b'virus32'

بعدش میریم سراغ رمزگزاری، میتونیم پرینتش هم بکنیم، البته توجه کنید که مقداری که به ما برمیگردونه به صورت باینری هست :

base64.b64encode(text)
base64.b16encode(text)
base64.b32encode(text)
base64.b85encode(text) 

به همین راحتی (; اگر هم میخواید مقدار رشته برگردونه کافیست از تابع decode به این شکل استفاده کنید :

base64.b64encode(text).decode()
base64.b16encode(text).decode()
base64.b32encode(text).decode()
base64.b85encode(text).decode()

نتیجه :

dmlydXMzMg==
76697275733332
OZUXE5LTGMZA====
c4=~Tb2Bm

بعدش میریم سراغ بیس 58.... خب کتابخونه رو باید نصب کنید، از این به بعد باید هر کتابخونه ای اسمش رو اوردم نصبش کنید، خب به این شکل اضافه میکنیم :

import base58

بعد به این شکل رمزگزاری میشه :

print(base58.b58encode(text).decode())

ایزی ایزی *_* خب بریم سراغ بیس 91... اضافه اش کنید (: بعدش به این شکل رمزگزاری کنید :

base91.encode(text)

برای بیس31 هم همین کار رو پیش بگیرید *_* برای رمزگشایی هم بجای encode از decode استفاده شه *_*

چو ایران نباشد تن من مباد

بدین بوم و بر زنده یک تن مباد


نویسنده: Attrib 32

نظر (۹)

الوداععععع الوداععع یا پایتون

عرررر

Virus32 ولم کنید (: :
D:

اتریب اون سایته چطور بود؟ یا توش کلا غرق شدی؟🤣😃

Virus32 ولم کنید (: :
فعلا درس متد ها رو دیدم ):
خیلی خوب بود
راستی
حلقه ای وجود داره یا کاری میشه کرد که یه رشته بدیم توش کارکتر به کاراکتر بچرخه؟

نمیدونم اتریب ببینم تو حلقه ی for یا while داریم

Virus32 ولم کنید (: :
یه حلقه ای هست اگر اشتباه نکنم به اسم frotch یا fotch...
مطمنم هر دوتاش اشتب بود ولی خودت تحلیل کن 0_0

اها foreach رو میگی اره میشه اره خودت رشته میدی چاپ میکنه مث این



foreach(string name in Name)
{
console.writeline($"name is {name}");
}

قیافش که اینطوزیه ولی کاربرد زیاد و گسترده ای داره اگه اون اموزشارو نگا کنی تو ی قسمت اینو توضیح میده

Virus32 ولم کنید (: :
عه مرسی (;

سلام خوبی
 من میخوام  مثلا هم از 64/92/32 هر سه استفاده کنم
 کدی هست که بشه با   رندم  هر بار که اجرا میشه بیاد یکی از اینارو خودش شانسی   انتخواب کنه  و  برام  بیسی که شانسی انتخواب کرده رو پرینت کنه و نشون بده
 من خواستم با  کد رندوم اعداد اوکی کنم نتونستم گیج شدم
 مرسی بتونی راهنمایی کنی

Virus32 ولم کنید (: :
گیج شدی یا خودت نخواستی؟
این بیس 92 رو من خواستم نصب کنم رو پایتون دچار خطا شدم، بقیه هم که تو پست نوشتم چیزی نمونده
اینم برای بیس و رندوم :
import base64,random
bs = ['64' , '32']
r = exec(f'print(base64.b{random.choice(bs)}encode("virus32".encode()))')
print(r)

 دستت درد نکنه  نه خدایی گیج شدم

Virus32 ولم کنید (: :
خواهش میشه (:

یکی هم  از رو کدی که گفتی و یکم  تغییر یه کد جدید از توش دروردم
import random
bs=[base64.b16encode(text1),base64.b32encode(text2),base64.b64encode(text3),base91.encode(text4)]
Char=random.choice(bs)

 با اینم میشه اوکی کرد

Virus32 ولم کنید (: :
ممنون از شما (:

سلام خسته نباشید .

من میخواستم بدونم که میتونم اسم خودم مثلا hossein رو بدم و به صورت باینری در بیاره و بعد من باینری رو بدم به رفیقم و اون اون کد باینری رو تبدیل به اسمم کنه و اینجوری صحبت کنیم .

میشه ؟

Virus32 ولم کنید (: :
اگر توی پایتون منظورته که اولش یه b بزاری حله

اقا یه سوال من الان ی ه کدی نوشتم مثلا ما یه رشته بهش بدیم 

میاد تک تک با base64 , base16 خلاصه همه کد گذاری میکنه 

میشه باهاش یه فایل داد کد گذاری کنه 

و اگر بخواییم کل یک سیستم بگیم قفل کنه از چه چیزی باید استفاده کنیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی