راه اندازی اینترنت ماهواره ای :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

تو این پست از وب میخوایم یه کتاب معرفی کنیم که شاید یه خرده عجیب و غیر واقعی به نظر بیاد در حالی که تو ایران سازمان ها و برخی افراد و ... از این روش استفاده میکنن که اگه خودتون یه سرچی بزنین به جواب میرسین

اگه در این باره سوالی بود بپرسین

Download Image

دریافت

حجم : 1.27

نظر (۱۱)

خودت داری ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من فقط چند تا از وسایلشو دارم که تو خونه ی هر ایرانی پیدا میشه ، بقیشم خدا کریمه میرسونه راه میندازیم D:
ولی اگه خواستین راه بندازین سوالتون تخصصی بود کامنت کنین نگه میدارم ویروس جوابتون رو بده چون قبلا راه مینداخت برای ...
سلام
این آموزش دردسر سازه اگه این کارو انجام بدین احتمالا یه افراد خیلی خاص! میان سراغتون

من شنیده بودم از اوترنت دانلود نمیشه کرد چون یجورایی وقتی بهش وصلی اصلا آدرس ای پی نداری ولی شما نوشتی دانلود با سرعت 300 مگ بر ثانیه
رزبی پای گرونه نه؟؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز ، کاربرارو نگران نکن نرن سمتش D: نه کسی کاری نداره حتی تو سایت های ایرانی آموزشش پره در حالی که اگه غیر قانونی بود ، فتا تو همون ثانیه های اول فیلتر میکرد
چرا میشه دانلود کرد حتی من یبار یه فیلم دیدم تو یوتیوب که سرعت دانلودش تا 700 مگ بالا میره ، آره رزبری یه خرده گرونه
در مورد اینکه گفتین آی پی نداری ، راستش من خودم راه ننداختم که بدونم آی پی داره یا نه ولی غیر از این کتاب من چند تا کتاب رو که تا آخرش مطالعه کرده بودم در همین رابطه که تو یکیشون آخرش یه پینگ میگرفتن از آی پی که ببینن ارتباطش برقراره یا نه
یه اوترنت سرچ بزن بعدا از قسمت Video بعضی از فیلمارو که تو آپارات گذاشتن نگاه کن جالبه :)
راستی این کتابه رو من ننوشتم که گفتی من گفتم سرعتش تا 300 مگ میره :(
سلام من همه چیرو اوکی کردم فقط یه مشکل هست
http://archive.outernet.is/images/
فایل
http://archive.outernet.is/images/ORx-Raspbian-xxxxxx-AP.7z
این دوتا فایل رو نمیشه دانلود کرد اگه سایت خاصی یا برنامه رو دارید برام ایمیل کنید لطفا
Priestmoon500@yahoo.com
ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خواهش :)
نه تو خونه ما پیدا نمیشه
D:
اره
اون جوری که من میدونم
احتمالا دوروبرای 25 هس :|
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
همینجوری واسه خودتون میبافینا
آقا شما چیکار دارین که کی چند سالشه ؟ D:
سلام داداش کدر چه خبرا چه طوری داداش؟
راستی میخواستم بپرسم، اگه اینترنت ماهواره ای وصل کنی، پلیس میفهمه؟
چون تازه رفتم توو سایت فتا از اپراتور سوال کردم گفت غیر قانونیه.
ولی کسی اگه وصل کنه پلیس میفهمه؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
آره میفهمه
البته اگه براشون مهم باشه و بدونن که پشتش یه چیز مهم هست
سلام خوبی میخواستم بدونم که حالا هم از این روش میشه دانلود کرد یا نه میشه یه توضیحات بدین. ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
بله میشه دانلود کرد

درود به همه
سوالم این بود ک ایا این روش قابلیت استفاده از گوگل تلگرام و.. رو داره؟
و اینک کار رزبری پای چیه؟ و ایا میشه بجاش از سیستم های قدیمی استفاده کرد؟
 

Virus32 Black Hat :
بله میشه
پیشنهاد میکنم سری به این لینک بزنید
برای خرید هم میتونید از دیجی کالا استفاده کنید

الان بازم کارایی داره؟ یعنی الان هم میتونیم راه اندازیش کنیم آخه مقاله برا سه چهار سال پیشه

Virus32 ولم کنید (: :
اره

اینو نمیشه بدون رزبری راه اندازی کرد وصلش کرد به کامپیوتر یه جوری؟ 

Virus32 Virus 32 :
بله میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی