دیفیس تصویری در cmd :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

سلام به بروبچ خوشگل خودمون، این پست رو تقدیم میکنم به 0 جون خوشگلم و اتریبکم و بهادری عشق ایکس من و دکی جون خودمون و بد ویروس و میکروب جون و برو بچ دیگه که الان حضور ذهن ندارم :( و همه ی شما کاربرای عزیز دل خودم ♡❤♡  گفتم با این پست یه حالی بهتون بدم که فک کنم خیلیاتون مثل این پست رو ندیدین D: دیگه گفتم از توو آستینم این پست رو دربیارم تا حالشو ببرین ;) خیلی ساده و شیک و مجلسی میگم. توو این پست فقط قصد دارم طرز ساخت یه دیفیس تصویری توو cmd رو بگم و هم شما رو با یه وب آشنا کنم که بهتون بچسبه :-)


خب فرض کنین یه عکس داریم مثلا این تصویر:
حالا میخوایم اینو توو cmd نمایش بدیم.
میدونید که اینکار غیرممکنه چون توو cmd رسانه و فایل های تصویری و گرافیکی یوخدی :(
ولی میشه یه کاری کرد که اون تصویر رو به شکل متن درآورد.
برای اینکار اول برین به این آدرس که میگم:
www.text-image.com  بعد توو قسمت convert برین (لینکش نکردم چون توو سئو وب تاثیر منفی داره D: )
حالا عکستون رو آپلود کنین تووش و دکمه !convert رو بزنین ( این وب ویژگی های ASCI و Matrix و html هم داره که خودتون سر بزنین :( 
حالا میبینین که عکستون رو به صورت کد اسکی دراورد و بهتون داد D:
حالا اینو کپی کنین و توو نت پد پیست کن و بعد خط اول نت پد @echo off رو بنویسین و اول هر خط یه echo  بنویسین. و خط آخر هم با دستور set/p= یه مکث ایجاد کنین :
@echo off
Color 02
title 32
rem Virus32.blog.ir
echo `..----..` ``.----..`` echo `./shdmNNNNNNmmdho:. `:oydmNNNNNNmmdhs+-` echo .odNMMMMMMMMMMMMMMMMMNh/` -smMMMMMMMMMMMMMMMMMNds- echo `dMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMd: -hMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNy. echo .dMMMMMNmddddmmMMMMMMMMMMM+ oNMMMMMMMMNmddhdmmNMMMMMMMMMm- echo `sMMdo-. .:sNMMMMMMMMM- omMMMMMMmo-` `-sNMMMMMMMMm echo /:` /MMMMMMMMMs `:yNMN+` :MMMMMMMMM: echo hMMMMMMMMh .+- NMMMMMMMMo echo yMMMMMMMMy `MMMMMMMMM/ echo .NMMMMMMMM: +MMMMMMMMN` echo `:mMMMMMMMMs -NMMMMMMMMo echo /++oshNMMMMMMMMNo .mMMMMMMMMh echo dMMMMMMMMMMMMNs. -mMMMMMMMMh` echo dMMMMMMMMMMMN/` /NMMMMMMMMh` echo dMMMMMMMMMMMMMNy- sMMMMMMMMMs echo -///+sdMMMMMMMMMMy` .dMMMMMMMMN/ echo `+NMMMMMMMMm. /NMMMMMMMMm- echo `dMMMMMMMMd `sMMMMMMMMMh` echo .MMMMMMMMM: .dMMMMMMMMMo echo NMMMMMMMMo /NMMMMMMMMN: echo `MMMMMMMMM+ `sMMMMMMMMMd. echo /- sMMMMMMMMM- .dMMMMMMMMMs` echo `sMNh/. -yMMMMMMMMMh /NMMMMMMMMN+ echo .hMMMMMmds+////oydNMMMMMMMMMd` `sNMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmm+ echo -mMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMNs` .hMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMo echo .smMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmy- :mMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMo echo `:ohmNMMMMMMMMMMMMNmds:. hMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMo echo .-:/oosssoo+/:-. -::::::::::::::::::::::::::::::::.
Set/p=
rem Virus32.blog.ir
حله حالا اینو با پسوند bat سیو کنین و اجراش کنین. ایناشش:

حالشو ببرین، حالا هی بگین اتکر بده :|                                 کامنت D:

 ایران هم که میدونید طبق معمول همیشه سرافرازه :)   خدافس :@

نظر (۱۶)

ایوولللا سلطان D:

بازم پستای اینطوری بزن XD

 

Virus32 32 Attacker ‌ :
عه دکی جون چاکریم. لطف کردی ♡

خیلی هم عالی :)
 

Virus32 32 Attacker ‌ :
فداتشم میکروب جونم ;)

عجب پیشرفتی کردی تو پسر 
از همون زمان که با هم داشتیم تو شرکت اپل کار میکردیم من بهت میگفتم تو یه اسطوره ای 
الان هم باعث افتخارمه دوستی مثل تو داشتم

Virus32 32 Attacker ‌ :
ای داداش یاد قدیما کردی دلم تنگ شد واسه قدیم :(
فداتشم لطف داری باعث افتخار یه دورانی کنارت بودم :) ♡

اقا دمت گرم من یه ساله توی این وبلاگ عضوم همچین چیزی ندیده بودم (:

بهترین پستی بود که توی این وبلاگ گذاشته بودین دمت گرم

به ویروس بگو یکم ازت یاد بگیره

Virus32 32 Attacker ‌ :
اقا اختیار دارین ویروس استاد بندست
ما شاگردیم، لطف کردین با این نظرات گرمتون D;
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اتکر داداش ایمیلتو چک کن برات دعوت نامه فرستادم 
تو این جا داری حیف میشی فرار مغز ها کن بیا پیش خودم که مدیریت مایکروسافتو بهت بدم

راستی اینم شمارمه بدخواه داشتی زنگ بزن ;)
**********

Virus32 32 Attacker ‌ :
عه سلام داداش بیل نوکرم. چشم عزیز به پیشنهادت فکر میکنم فردا زنگ میزنم... D:
لطف داری عزیز شاگردیم♡

پسر من با این که 20 ساله دارم حرفه ای برنامه نویسی میکنم تا حالا همچین پستی ندیده بودم
اگه افتخار بدی باهات توی قسمت بعدی رادیوگیک مصاحبه کنم(البته اگه وقت خالی دارین و منو قابل بدونین)

 

Virus32 32 Attacker ‌ :
اقا شرمندم کردین. چیزی نبود که نظر لطفتونه
چشم اگه وقت کردم حتما به پیشنهاد شما هم فکر میکنم.♡

good job man :)

i love that...

best post.

i`ve ever seen tricks like this

Virus32 32 Attacker ‌ :
Oh !
thank you very much
I hope you enjoy in this web ♡

____________________
سلام الیوت چطوری ؟ دوگانگی شخصیتیت خوب شد؟
اتریب

به به دست مریزاد 

خیلی کم دیده بودم کسی بیاد تو Cmd اینکارارو کنه

ایشالله همیشه اینجوری بدرخشی

Virus32 Attrib32 32 32 :
اره مخصوصا تو نوشتن ابزار های لینوکس خیلی کاربرد داره
اتکره دیگه کلا از بیخ میزنه D: یه روش هایی میگه کرک و پر ادم میریزه

 Attacker 32 :
سلام ممدجون، فدات لطف داری همچنین ;)

چگونه عی اتکر؟
حاجی ترکوندیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دمت گرم بازم از این پستا بزار حال کنیم :)

Virus32 Attrib32 32 32 :
آره ویروس و کدر عاشق این شدن D:
 Attacker 32 :
سلام عزیزم قربونت چشم حتما :)
  • Virus32
  • محمدصالح کامیاب
  • سلام

    سایت خیلی باحالیه

    ممنون از پستتون

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    سلام محمدجان قربونت 

    سلام داداش خیلی لطف کردی با این پستت . اصن مارو از ظلمات و تاریکی های جهل و نادانی بیرون کشیدی . کجاین استیو جابز و برادران که این هوش و نبوغ تورو ببینن پسر . من به تو تا آخر عمرت افتخار میکنم

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    عی بابا سلام بهادری جون. شرمنده کردی خبر میدادی گاوی گوسفندی شتری میزدیم جلو پاتون D:
    برو برو میدونم وقت نمازتو گرفتم. التماس دعا ;)

    hi dear attrib :)

    yeah i`m OK

    thank you

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    I'm not attrib  :| 
    I'm Attacker 32

    ________________________-
    انگلیسی بلد نیستم
    اتریب

    so why do you anwer me?

    Virus32 32 Attacker ‌ :
    \: Because this is my post
    ?How are you Dr 

    خیلی عالی بود :)

    حظ کردمممم

    من خودمو میکشتم تا یه چیز بنویسم به این شکل!

    دیدم اینو کلا پنچر شدممممم

    عیول داری!

    کپی کنم مشکلی نادارا؟؟؟

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    نه نداره
    من همون لحظه حفظ کردم باحاله
    ویکیپدیا بهش میگه هنر نمایی با اسکی خخخ
    Attacker 32 :
    قربونت کیلر جون، خداروشکر به دردت خورد.
    کپی حلاله، از شیر مادر حلال تر، نوش جونت D:

    بی نظیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Virus32 MicRoB 32 :
    دلتون به اینا خوشه ها

    علی 8 ساله از تهران
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی