دستکاری کردن برنامه ها :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

امروز میخوام درباره یه ترفند جالب بحث کنم که به نظر خودم در مواقع بیکاری برای سرگرم شدن ، از چت یا بازی کردن بھتره ....
به کمک کارھایی که در ادامه قراره درباره اش توضیح بدم ... ما میتونیم کارھای زیر رو انجام بدیم

  • دستکاری کردن منوی برنامه ھا
  • دستکاری کردن رنگ و تصاویر یا تم برنامه ھا
  • دستکاری کردن شکل موس
  • دستکاری کردن اسم و رسم و ورژن برنامه ھا
  • دستکاری کردن پیام ھای اخطار
  • دستکاری کردن و یا حذف کردن رمز یا شماره سریال
  • اگه حرفه ای باشید میتونید سورس برنامه ھا رو ھم دستکاری کنید و ....

خلاصه شما میتونید دل و روده برنامه ھارو بریزین بیرون
برای اینکارا برنامه ھای زیادی وجود داره ولی اکثرا ناقص ھستن و اونجوری که انتظار میره کارایی ندارن به ھمین خاطر من نرم افزار محبوب خودم یعنی ویژوآل استدیو رو بھتون معرفی میکنم.

اینجا برای مثال نرم افزار یاھو رو دستکاری میکنم
خوب بریم سر آموزش :
ابتدا فایل res_msgr.dll رو باید پیدا کنید.
این فایل احتمالا در مسیر زیر وجود داره

C:\Program Files\Yahoo!\Messenger\resources\en-US

اگه آدرس درست نبود میتونید اسمش رو res_msgr.dll توی درایو سی یا درایوی که یاھو رو توش نصب کردید جستوجو کرده پیدا کنید
بعد از پیدا کردنش یه کپی ازش بگیرید
(یادتون باشه در اینجور مواقع ھمیشه از فایل اصلی تون یه بک آپ بگیرید)

خوب حالا ویژوآل استدیو رو اجرا کنید

فایل اصلی رو با موس بگیرید و بندازید روی ویژوآل استدیو

لیست موضوعات رو میتونید ببینید :

اگه یکی یکی به موضوعات سر بزنید خودتون احتمالا متوجه کارھایی که میتونید انجام بدین میشین.
اینجا من منو رو دست کاری میکنم تا با روش کلی کار آشنا شین
توی لیست ، Menu رو انتخاب کنید

میبینید که زیر مجموعه ھای زیادی داره.

این زیر مجموعه ھا ھرکدوم منوی قسمت ھای مختلفه
برای مثال زیر مجموعه 546 منوی اول و بیرونی یاھو ھسش
یعنی این :

حالا برای دست کاری کردن این قسمت ھا به ویژوآل استدیو برگردین و بر روی نوشته کلیک کنید و در قسمت Properties عنوان (
Caption) رو عوض کنید


بعد از انجام دادن تغییرات دلخواھتون از گزینه File بر روی Save All کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شن.

دقت کنید اگه توی ھمون پوشه ذخیره نکرد شما درایو دیگه ای رو برای ذخیره کردن انتخاب کنید مثلا درایو دی D بعد فایل دستکاری شده رو به پوشه ی یاھو انتقال بدین و اسمش رو با دقت درست کنید
خلاصه در نھایت باید فایلی که دستکاری کردین با اسم res_msgr.dll در آدرس زیر

C:\Program Files\Yahoo!\Messenger\resources\en-US

باید قرار گرفته باشه
دقت کنید ھنگام تغییر دادن اسم و کپی کردن ویا حذف کردن فایل ھا ازتون چند بار سوال میشه که شما باید بر روی Yes و Continue کلیک کنید
(نترسید اتفاق بدی نمیوفته)
و در نھایت منوی یاھو رو به این شکل تغییر داده اید :

امیدوارم مفید بوده باشه ....

نظر (۱۵)

  • Virus32
  • امید ابراهیمی
  • سلام یعنی میشه فوتبال پی اس ۲۰۱۶ رو هم ویرایش کرد؟؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    اون رو نمیدونم با بازی ها رابطه خوبی ندارم :)
    اگه به یکی از زبان های ویژوآل استدیو نوشته شده باشه میشه اینکارو کرد (سی ، سی شارپ ، وی بی و ....)
    احتمالا با سی نوشته شده
    سلام استاد
    رو سیستمم برنامه Xampp نصبه,و وقتی میخام با سی شارپم کار کنم(در اصل با بانکش)ارور میده.
    ارورشو با ایمیلتون فرستادم,میشه بگین ارورش مربوط به چیه؟؟
    راسی SQL Server هم رو سیستمم نصب نیست.
    Virus32 Virus 32 :
    سلام رفیق
    سورساتو دان کردم برم خونه مشکلش رو میبینم بهت میگم
    چند روزی باید صبور باش
    سلام ویروس
    کار جالبیه!!! ایول
    فقط ویروس وقتی میخوام یه برنامه رو دستکاری کنم تو هر برنامه ای حتما دنبال این فایل res_msgr.dll باشم؟ (یعنی تو بقیه برنامه ها هم باید دنبال این فایل باشم یا یه فایل دیگه؟؟ )
    سلام داش ویروس
    :) دمت گرم ب خاطر سایت خوبت..♥
    میگما با این ترفند میشه تلگرامو هم دس کاری کرد؟ :)
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداش
    نمیدونم نویسنده این پست من نیستم :(
    سلام ویروس جان
    دوتا سوال داشتم
    یکی اینکه از کجا باید بفهمیم که چه فایلی رو توی برنامه باید وارد ویژوال کنیم ؟
    و اینکه تلگرام دسکتاپ رو میشه اینجوری ادیت کرد ؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز
    همه فایل هایی که فرمت dll دارن رو میشه دستکاری کرد تنها فرقش اینه که بعضی ها فایل های ساده هستن و بعضی ها گیج کننده
    از من میپرسی در مواقع بیکاری همه فایل ها رو اینجوری تست کن
    ایرادی که پیش نمیاد!!! :)
    احتمالا تلگرام هم بشه O_O
    سلام داداشی امیدوارم خوب باشی باوفا
    لطفا بدون هماهنگی هیچ کامنتی رو تایید نکن
    اونجایی که گفتی نویسنده این پست من نیستم با اسم من جواب دادی هاااا D:
    آبرو واسم نذاشتی که شلوخ :) ههههههههههه
    صبور باش تا من بیام داشی
    Virus32 Virus 32 :
    ههههههههههههه
    سلام
    من هنگ کردم این چجور مدیریتیه تو داری؟ خدایی خودت گیج نمیشی؟
    بلد نیستم درست کنم خودت اومدی درستش کن دیگه خخخخخخخ
    سلام من از Visual C# 2100 Express استفاده میکنم اما فرمت dll رو پشتیبانی نمیکنه

    منظورم اینه که کلا فایل هایی که فرمتشون dll هست رو open نمیکنه باید چیکار کنم؟
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    راستش اینو نمیدونم
    ممنون از آموزش خوبتون!
    دوستان سوال کردن که تلگرام هم میشه؟
    نیازی به به اینکارا نیست!خود تلگرام اپن سورسه و
    سورس نسخه اندروید و ویندوزش در گیت هاب موجوده!
    با استفاده از API تلگرام میشه ویرایشش کرد!
    Virus32 Virus 32 :
    تشکر عزیز
    سلام استاد
    میشه رمز مطالب رو بدی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    عالیه به وبلاگ من سربزن
    ****************************
  • Virus32
  • سلام ویروس
  • شلام ویروس من یادت میاد درباره دوربین هی ازت میپرسیدم یک سوال داشت خودت تو یکی از پستات گفتی تمام کارات با بک ترک هست میشه هک جمیل با هیدرا رو به من. یاد بدی پورت جیمیل رو میخوام کمکم میکنی دیگه مطمئنم
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام آره یادمه ، راستیتش حق ندارم تو هیچ کدوم از ابزار لینوکس به کسی کمک کنم یا پست بزارم،بخاطر همین نمیتونم نحوه استفاده این برنامه رو بهت بگم ولی اگه خواستی میتونی از گوگل کمک بگیری برای پورت های جیمیل هم تا جایی که یادم میاد پورت 587 برای TLS و پورت 465 برای SSL هستش
    سلام :)
    دوست عزیز گوگل سال 2015 ی سری کار های امنتیتی انجام داد و حملات هایدرا کاملا غیر فعال شدن .. خلاصه رمز اشتباه میدن .درحال حاضر بهترین راه ها کیلاگر و رات (رت) هستن.............
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    سلام ممنون که گفتی ، البته من روی گوگل کار نکردم با هایدرا :(
  • Virus32
  • سلام ویروس
  • یعنی دیگع نمیشه روی جیمیل
    Virus32 MR_C0D3R ‌ :
    چرا میشه ولی باید کپچاهارو دور بزنی یا به اصطلاح بایپسشون کنی 

    سلام من وقتی res-msgr.dll رو تو ویژال میزارم این صفحه میاد باید کدوم رو بزنم؟

    http://uupload.ir/files/lemf_screenshot_(45).png

    Virus32 ولم کنید (: :
    سورسش دستته دیگه عزیز!

    الان من باید چی کار کنم؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی