حل مشکل عدم بروزرسانی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
با باز شدن بحث لینوکس توی این وب

قراره نحوه ی حل یه مشکل رو بگم که موقع استفاده از لینوکس و بروزسانی ابزارها و غیره... پیش میاد

و میره تو مخمون و اعصابمون رو خط خطی میکنه

تک تک شما بعد از نصب لینوکس از دستور پایین برای بروزرسانی استفاده میکنید

apt-get update

ولی خب بعدش با ارور E: unable و بعضی از ارور های مشابه این ارور رو برو میشید

مثلا به جای E حرف N اومده باشه و و و ....

در کل ما توی این پست میخوایم کالی خودمون رو آپدیت کنیم

البته اینم بگم نسخه کالی من ۲۰۱۶ هستش که مال عصر دایناسوراست و اونموقع ها تازه بعد از اوبونتو رفته بودم سراغ کالی و روی یه سی دی  ریخته بودم که زاپاس داشته باشم

به هر حال از اونجایی که من سیستمم مال عصر دایناسوراست بخاطر همین یه خرده با نصب نسخه جدید کالی بد غلقی میکنه و یه خرده اذیت میکنه

بخاطر همین مجبور شدم همون نسخه ی قدیمی رو نصب کنم و نحوه بروزرسانی کردن رو توی همون توضیح بدم

اگه با این مراحل مشکل حل نشد

به احتمال زیاد باید طبق همین مراحل پیش برید

اما از یکسری مخازن دیگه که جدید باشن استفاده کنید

به هر حال برای حل این مشکل

اول از همه باید مخازن لینوکسمون رو درست کنیم که برای اینکار از دستور پایین استفاده میکنیم تا فایل sources.list برامون باز بشه

leafpad /etc/apt/sources.list

بعدا لینک پایین رو داخلش قرار بدید و ذخیره کنید بیاین بیرون...

deb http://http.kali.org/kali kali-rolling main non-free contrib

البته دقت کنید لینک های سالم و مطابق با نسخه ی لینوکستون رو داخل فایل قرار بدید که اونارم میتونید از سایت کالی گیر بیارید

همچنین دقت کنید این مخازن برای کالی هستش و توی اوبونتو متفاوته...

-----

بعدا به ترتیب دستور پایین رو وارد کنید که البته میتونید بین دستورات یه && هم قرار بدید که عملیاتش بیفته پشت سر هم و اگه دششوری داشتید برید به کارتون برسید D:

wget -q -O - archive.kali.org/archive-key.asc | apt-key add
apt-get clean
apt-get update
apt-get full-upgrad

حالا اگه بخواید پشت سر هم بیفته اینجوری میشه :

wget -q -O - archive.kali.org/archive-key.asc | apt-key add && apt-get clean && apt-get update && apt-get full-upgrade

دستور اول نمیدونم چه کوفتی هستش

ولی در کل هر کوفت و زهر ماری که هست من با همون اولی تونستم ارور های مختلفی که موقع بروزرسانی میداد رو بر طرف کنم

با اینکار لینوکستون میره زیر بار بروزرسانی ....

من با این روش مشکلم حل شده

ولی خب اگه کسی مشکلش حل نشد و طرز حل مشکلش به یه شکل دیگه بود نحوه ی اونکار رو کامنت کنه تا دیگران هم استفاده کنن

نظر (۱)

  • Virus32
  • پسرک غمگین:)
  • سلام سلطان خسته نباشی یه فایل فشرده میخام رو دسکاپ باز کنم اما همش هشدار میده میبرم هم رو دیسک یا میگه حجم ندرم یا هشدار میده چیکارش کنم؟؟

     

    Virus32 ولم کنید (: :
    سلام غمگین من
    حجم ندری دیگه !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی