حرفایی از جنس ما :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam
این پست یه پست آموزشی نیست امیدوارم ازم دلخور نشین
یسری چرت و پرت نوشتم که شاید شبیه یه وصیت نامه هم بشه
میدونم خیلی هاتون دنبال مطالب و موضوعات متفاوت تری هستین و به پست های جدیدی که قرار میدم  زیاد اهمیت نمیدین

دنبال مطالبی مثل نفوذ به سیستم دیگران ، یا هک سایت یا وبلاگها و غیره... هستین
یعنی کلا دنبال یه آموزش کامل و به قول خودتون باحال میگردین و هرچی هم اصرار میکنید منه بی بخار از این مطالب ها قرار نمیدم و یا هرچی میگردین تو سایت های دیگه هم پیدا نمیکنید.
منم یه زمانی مثل خیلی از شماها بودم. یعنی تنها چیزی که تو مجازی منو عصبی میکرد این بود که چرا لاقل یه نفر ؛ رک و پوس کنده یه آموزش درست و حسابی قرار نمیده؟ جواب این سوالم رو خودم بعد از سالها متوجه شدم.
روند کار آدمایی مثل من و شما اینجوریه که :
1 - پله پله میریم بالا. اول ترفندهای ساده و مزخرف یاد میگیریم و همه جا جار میزنیم که عاغا ما هکریم.
2 - بعد یسری ترفندهای بهتر پیدا میکنیم "مثلا گوگل هکینگ" در این دوره یه سکوت سنگین معنا دار وجودمون رو میگیره که نشون دهنده اینه که عاغا ما جدا هکریم و شما رو نمیتحویلیم حواستو جم کن.
خوبیش اینه که یکم سرسنگین میشیم. البته شاید تو یاهو سایت های در پیتی که هک میکنیم رو هی سند بدیم که این هم باعث شادی روح بزرگان هک که تو لیست داریم میشه :)

3 - بعد از اون یکم بیشتر با دنیای هک آشنا میشیم "مثلا چیزی به نام sql به گوشمون میخوره" یا اگه به دنبال هک سیستم بوده باشیم یه کلمه ساده مثل دو دو یی کل تفکراتمون رو بهم میزنه. این دوره باعث میشه خیلی از رفیقامون مخشون هنگ کنه و بیخیال شن و به قول معروف بای نت بدن، اونایی که میمونن هم اینبار کلا ساکت میشن.
4 - بیشتر که آشنا بشیم تازه میفهمیم بلانسبت شما چقد خنگ بودیم و هستیم. سعی میکنیم این موضوع رو پیش کسی بیان نکنیم و بریم دنبال مطالب تخصصی تر.
5 - مطالب تخصصی زیادی گیر میاریم ولی آخر متوجه میشیم که هیچی متوجه نمیشیم از اینا. اینجاست که مجبوریم بریم سراغ ریشه بحثمون.
 6 - برنامه نویسی :
اگه دنبال هک سایت باشیم با html شروع میکنیم و اگه تو کار هک سیستم های خانگی باشیم با دستورات ساده ای مثل همین cmd یا bat ها شروع میکنیم تا برسیم به بالاتر
و استارت کار ما از اینجا شروع میشه ، با این فرق که دیگه هیچ جا نمیگیم عاغا ما هکریم ، هیچوقت قهقه نمیزنیم ، به اونایی که الکی ادعا میکنن بجای کل کل فقط لبخند میزنیم و به اونایی که ما رو یاد گذشته مون میندازن تا جایی که میتونیم آموزش میدیم
هیچوقت به کسی که این دوران رو سپری نکرده آموزش های دردسرساز رو یاد نمیدیم. چون هنوز یا جنبه یادگیری شو ندارن یا هنوز مطلب رو نمیتونن درک کنن چون اطلاعاتشون پایینه.
با آدمای مجازی اندازه شعورشون حرف میزنی و با آدمای بیشعور اصلا حرف نمیزنی ... حتی شاید نزاری اونام حرف بزنن
و خیلی حرفای دیگه ....
بعضی ها میخوان یه شبه یا یه ماهه این مسیر رو طی کنن در حالی که خودشون هم باور دارن که این کار خیلی دشواریه.
اینو باید رک بگم که امثال ما هیچ آموزش های درد سازی مثل روش های هک وبلاگ ها یا نفوذ به سیستم ها و... رو به این سادگی ها به کسی یاد نمیدن و نباید هم یاد بدن مگه اینکه خیلی پول لازم باشن یا به آموخته های خودشون کلا پشت کرده باشن.
اینارو بعدا خودتون درک میکنید
امثال ما فقط پله هارو براتون آماده میکنن
فقط کمک میکنن تا زودتر و بهتر اون مراحل رو طی کنید.
چون در هر صورت باید تمام این آموزش ها رو یاد بگیرین باید تمام این مسیرها رو رفته باشین.
من هکر نیستم ولی چون مدت طولانی رو به دنبال هک و امنیت و برنامه نویسی بودم سعی میکنم به امثال کم تجربه تر از خودم کمک کنم
چون احساس میکنم اگه اینارو با کسی به اشتراک نزارم چیزایی که یاد گرفتم بلااستفاده موندن یا اندازه زحمتهایی که براشون کشیدم ازشون استفاده نمیشه
و تنها آرزوم دیدن پیشرفت ایرانی هاست.
امیدوارم نوشته هام مفید بوده باشن.!
#و در آخر#
روز 18-12-93 برای من روز مهمی خواهد بود
در این روز من خوشحال یا ناراحت باید با خیلیها خدافظی کنم
باید از خیلی از چیزام دل بکنم و برم
ممکنه تا یه مدت طولانی یا برای همیشه نباشم
دلیلش رو نپرسید!!!
  مسلماً کامنت های بعد از اون روزتون رو احتمالا خیلی دیر پاسخ میدم
اینجا هم میگم من کنار نکشیدم
فقط یه مشکلی برام پیش اومده که امیدوارم برای شما هیچوقت پیش نیاد
در هر صورت بازم برمیگردم
اگه تو این مدت کسی رو ناراحت کردم از همینجا ازش عذر خواهی میکنم
امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشید.
#التماس دعا#

X - no comment -X

ایرانی همیشه سرافراز

نظر (۳۵)

سلام داشی
همیشه برات دعا میکنم
من تو رو مثل برادر واقعیم دوست دارم و حاضرم بخاطرت هر کاری بکنم.
از دست من کمکی بر میاد ناراحت میشم اگه بهم نگی
امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهت باشه.
Virus32 Virus 32 :
سلام سهیل جون
مرسی عزیز
منم تو رو جای داداشم میدونم
امیدوارم هرچه زودتر به اون آرزوهات برسی :)
salam dashi
man behet iman daram
in moshkelet ro ham mesle baghiye moshkelatet mizari posht sar o 2bare mesle ghabl azshoon jok misazi.
omidvaram khoda poshto panahet bashe.
ba inke azam delkhori vali man hamishe doset daram dashi.
arezoye mofaghiyat barat daram
Virus32 Virus 32 :
سلام الیاس امیدوارم خوب باشی
مرسی کاکام حرفات باحال بود
من ازت دلخور نیستم رفیق بیخیال گذشته ها گذشته

واقعا جز سکوت و ناراحتی چیزی ندارم بگم داداشی
شرمندتم ب خاطر فشارهایی که اوردم
واسه اینکه ب ی جایی برسم همه امیدم تو بودی
چون ن مسخره میکردی ن اینکه خودتو بالاتر ما میدونستی
ب هر حال هرجا هستی موفق باشی :'(
Virus32 Virus 32 :
عزیزی ممد جان
دشمنت شرمنده
از اینکه کاربری مثل تو داشتم خیلی خوشحالم
ممنون امیدوارم توهم همیشه موفق باشی
سلام داشی

من که نابود خودتو بزرگواریتو وبتم همیشه هم سر میزدم و میزنم

امیدوارم هر جا هستی موفق باشی و هر مشکلی هم داری خیلی خیلی زود

بر طرف بشه تا بازم از وجود شما کلی چیز یاد بگیریم :)

ارادتمند شما :)
Virus32 Virus 32 :
سلام داشی
ما کوچکتیم بابا این حرفا چیه؟ :)
ممنون عزیز امیدوارم تو هم همیشه پیروز و سربلند باشی ;)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ویروس جان
نبینم خم رو ابروهات باشه داداشی
میدونی که چقد خاطرتو میخواییم کمکی از کسی بربیاد رو صد در صد من حساب کن عزیز.
جدی میگم حاضرم تیکه تیکه وجودمو بزارم جلو روت
فقط اراده کن داشی.
همیشه پشتتیم رفیق
اگه جریان **** *** * ***** *** ** ***** بهم بگو خودم ردیفش میکنم
اگه جریان **** **** * **** *** ***** که امیدوارم هرجا میری همیشه خوش و سرزنده و سلامت باشی.
ایمیل هاتو جواب بده ببینم چته
به عنوان یه برادر بزرگتر دارم بهت میگم پس طفره نرو
البته اگه قبولمون داری!
همیشه دعات میکنم داشی
خدا پشت و پناهت باشه.
Virus32 Virus 32 :
سلام داداش
فدای مهربونیات خیلی عزیزی
من تو رو خیلی قبول دارم هرجا گیر کنم اولین کسی هستی که یادش میوفتم خودت میدونی که
فقط اینو ازم نپرس !!!
این همون دیواریه که قبلا درباره اش کلی حرف زدم.
منم امیدوارم زندگی همیشه اونجوری که میخوایی باشه برات
دنیای دستها ازهردنیایی بی وفاتراست.....
امروزدستهایت رامی گیرند..قصه عادت ک شدی همان دستهارابرایت تکان میدهند.....




سلام...ازرفتنت خ ناراحتم همچنین ازخودت......چون ی کامنت گذاشتی ورفتی...برات ارزوی موفقیت دارم...انشاالله مشکلت هرچی زودترحل بشه...خدااااااااااااااااااااافظ


Virus32 Virus 32 :
سلام آجی
ممنون
منم امیدوارم همیشه موفق باشی .
داشی میری و تنهامون میزاری؟؟
ایشالله مشکلت برطرف بشه تا حالا تو جامعه مجازی و مخصوصا بین هکر ها با معرفت ترینشون تو بودی دادا
امیدوارم مشکلت درست شه و برکردی
Virus32 Virus 32 :
مجبورم برم ولی دلم اینجاست همیشه :(
فدات داشی من معرفت رو از شماها یاد گرفتم ;)
مرسی :)
** عجب رسمیه!!! رسم زمونه!!!**
**میره ویروس 32!!! میاد ویروس 42!!!**
ا** از ویروس 32 یه سری اموزشا به جا میمونه!!!
**قصه ی برگ و انتی ویروسه!!! خودم میدونم ربطی نداشت شما ادامه بدید


من خودم وب رو میچرخونم تو غصه نخور عزیزم!!! خیالت راحت وقتی برگردی میبینی پلیس فتا همه رو گرفته هر کس اومده تو این سایت رو دستگیر کرده !1!شاید دنبال خودتم بیان واسه پیدا کردن من!!خخخخخخ اخه من که گفته بودم **نه دشمنانم و نه دوستانم در امان نخواهند بود**!!!خخخخخ راستی خدا اون روز رو نیاره زبونم لال اکه خدایی نکرده افتادی زندان بگو بچه اشنا هستنا اونجا تنها نیستی!! اصغر تروجان"حسن بدافزار"ممدتلنت"علی SQL" خلاصه تیم تکمیله اصن قصه نخور فقط حواست به این خره باشه فرزاد AVAST رو میگم بیچاره همش فکر میکنه انتی ویروسه میخواد اسکنت کنه! ولی زیاد بهش اهمیت نده اخه از وقتی رفته تو دیگه اپدیت نشده!!خخخخخخ خلاصه مطلب رو بگم اینا که دوستای من بودن اخرو عاقبتشون ای شد عزیز دلم وای به حال دشمنام!!! به من میگن VIRUS 42 یو هاهاهاهاااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!

الکی مثلا شما بترسید!!! افرین
Virus32 Virus 32 :
این باز قرصاشو گم کرده خدایا خودت کمکش کن خخخخخخخخ
دمت گرم روحیه دادی با بچه ها آشنام کردی ولی کاش خودت هم میومدی پیش ما اینجوری حوصله ام سرمیره ههههههه
میومدی یه شعری چیزی میخوندی زندانبان از دستت کلافه میشد خودکشی میکرد میخندیدیم بهش
سلامت رو به تک تک دوستای بدبختت میرسونم ذکر شرت هر روز خواهد بود بین ما :)) هاهاهاها
  • Virus32
  • داداش نخود(mAHyaR)
  • ما برای آنکه ایران خانه‌ی خوبان شود
    رنج دوران برده ایم
    ما برای آنکه ایران گوهر تابان شود
    خون دلها خورده‌ایم
    ما برای بوییدن بوی گل نسترن
    چه سفرها کرده‌ایم
    ما برای نوشیدن شورابه های کویر
    چه خطرها کرده‌ایم
    ما برای بوسیدن نام گلی ناشناس
    چه سفرها کرده‌ایم
    ما برای بوسیدن خاک سر قله‌ها
    چه خطرها کرده‌ایم
    ما برای خواندن این قصه عشق به خاک
    رنج دوران برده‌ایم
    ما برای جاودان ماندن این عشق پاک
    رنج دوران برده‌ایم.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    داداشــ ویروس برات همیشــــــه دعا میــــکنم


    ایشاال.. مشکل برطرف بشه بازم ببینیمــــــت


    دوســــــــــتـ دارــــــم







    ایرانی همیشه ایرانی همیشه سرافراز
    Virus32 Virus 32 :
    خوشحال شدم اسمت رو دیدم داشی
    ممنون عزیز
    منم از خدا میخوام همیشه خوب و خوش باشی
    چه پایانه مزخرفی داشتیم
    Virus32 Virus 32 :
    :(
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    نیستی رفیق،
    از زور تنهایی قاطی گرگ ها شده ام،
    دیگر وقتی دلم میگرد گریه نمیکنم،
    بر فراز بلندترین قله زوزه پر درد میکشم
    شاید صدایش برسد به گوش آنهایی که میگویند گرگ ها دل ندارند ...!
    *********
    خیلی میخوامت داشی
    آرزوی بهترین هارو دارم برات و بی صبرانه منتظرت میمونم
    خدا پشت و پناهت *** ****
    Virus32 Virus 32 :
    تن به مرگ میدهند
    سر به قلاده نمیدهند
    گرگ ها را دوست دارم...
    ****
    فدات داشی
    0--1--1--0--1--1--0--0
    Ex0896d
    Ex00001
    Ex1~70d
    ds0019%
    E-zep
    تو یه روانی تمام عیاری :))
    0--0--0--0--0--0--1--0
    E-dep
    normal dep
    Em0035d
    En0k641
    EE
    Errer
    E-dem
    1--1--1--1--1--1--0--1
    Virus32 Virus 32 :

    گم شو
    هیچ وقت فراموش نمیشی با این که خیلی همدیگرو اذیت کردیم فوش دادیم ولی خیلی دوستدارم :(

    هیچ وقت یادم نمیرهه چقد باهم ملتو مسخره میکردیم:(
    یادته بم میگفتی یونجه:(
    اااه من دلم میخاد بازم باهم بگیم و بخندیم
    هیشکی مث تو پایه مسخره بازیام نبود و نیس:( هعیییی:(
    بهتـــــریــــن دوستـــی کــه تو عمـرم داشتم تویی :(
    ببخش درمورد اشتباه قضاوت کردم خییلی پشیمونم...
    Virus32 Virus 32 :
    بدیه خاطرات خنده دار اینه که بعدا گریه دار میشن :(
    دوران خوبی بود ...
    زود گذشت ...
    دعا میکنم همیشه بهترین اتفاق ها برات بیوفته
    بهترین اتفاقا با این ک مجازی بود وقتی افتاد ک تو بودی
    تا این که یه نفر که خیلی باهاش صمیمی شدم پیدا کردم از دستش دادم :( نمیدونم چرا...
    خییـــلیییی حرفاااا بات دارم اما...:(
    فقط اینو بدون هیچ وقته هیچ وقت فراموش نمیشی
    بهترین دوسته من همیشه خوشحالیو سلامتیتو میخوام:)
    Virus32 Virus 32 :
    :(
    ممنون
    توام هیچوقت فراموش نمیشی
    داداش خسته نباشی دمت گرم ایشالا هرجا میری موفق بشی.زودتر برگرد که باید حسابی برنامه نویسی یادمون بدی خخخخخخخ یا اگه رفتی وقتی بیا که من درس برنامه نویسی رو تموم کرده باشم خخخخخ دوست دارم داداش با ارزوی موفقیت.
    Virus32 Virus 32 :
    قربانت عزیز
    ممنون
    امیدوارم توهم همیشه موفق باشی
    یدونه ای (;
    Virus32 Virus 32 :
    فدات ;)
    یکی از بهترین سایت هایی هستی که پیداش کردم .

    امیدوارم مشکلاتت حل بشه :*
    Virus32 Virus 32 :
    ممنون ;)
    سلام ویروس جان
    من هم همون اول می خواستم بگم که چرا رک و پوس کنده راه های هکو نمیزاری ؟
    بعد فهمیدم
    و امید وارم مشکلت حل بشه
    اگه خواستی می تونم برات یه چند تا چیز میز بفرستم هر چند که استاد مایی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام امیر جان
    ممنون عزیز
    دمت گرم
    سلام چی شده ؟ من بهت مدیونم چون خیلی چیز ها ازت یاد گرفتم تو از دادش ام هم بهتری من دوست دارم
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داشی
    فدای مرامت عزیز آقایی
    geriam gereft....... vagean ras migy

    خودتو عشقه



    در کل منم مشکل دارم خیلیم دارم اما وجود شما آرامــــــــــــــــش ماست داداش .یا علی
    Virus32 Virus 32 :
    عزیزی داداش وجود شما هم دلخوشیه منه ;)
    تمام چیز هایی که گفتی واقعیته
    دل آدم ازین میگیره که بدونی داری درست میگی اما کسی حرفتو قبول نکنه
    امیدوارم زندان نرفته باشی
    من شروع هکم از این وب بود
    با دیدن این وب ب هک علاقه مند شدم
    ایشالا زودتر آزاد شی
    به RZ04
    سلام برسون :d
    Virus32 Virus 32 :
    فدات عزیز
    سلام خیلی ناراحت شدم ک رفتی امیدوارم هرچی زود تر مشکلت حل بشه وبرگردی وبازم بما ترفندیادبدی
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    ممنون
    داداش عاشق این حرفاتم هر بار میام یبار میخونم
    هر هر هر هر :( دوباره هر هر هر من رشتم کامپیوتره دوم دبیرستانم هر چی با Revenger 32 گفتینو ترجمه کردم هر هر هرO.o
    این ویروس 42 هم خیلی باحال بودا خخخ کامنتش اصن ضایع بود با جوابت همه فهمیدن چه خبره خو:| همون خبر بود آره؟
    هوعف توهم مثل مهردادی پس! خیلی دردناکه تو مرحله 4 و 5 باشی ( من 1 و 2 و 3 نداشتم! ؟!:| ) ولی کسیو نداشته باشی!!! یعنی نه اینکه نباشنا... باشن ولی به حال خودت بذارنت! خیلی بده خیلی!
    نمیدونم برای تو چه اتفاقاتی تو دنیای سایبری (نه مجازی) افتاده که الان اینی...
    ولی شماها (تو، مهرداد، پیمان و...) هیچکدوم نمیتونید نه من نه کسایی دیگه که تو مرحله 3 جا نمیزننو کنترل کنین...
    چون این یه کار ساده و مسخره و گذرا نیست، بقیه رو نمیدونم ولی برای من همه زندگیمه، وجودمه، دارُ ندارمه!
    میدونی چرا؟ چون به این نتیجه رسیدم که آدما تو دنیا فقط چند روزی متعلق به قومیت، ملیت، مذهب و... خاصی هستند و در انتها این فقط بُعد روحانی انسانه که باهاش به اون دنیا میره. پس هدفم باید چیزی باشه که هیچ خط و مرزی نشناسه... به این نتیجه رسیدم که شادی حقیــقی زندگی ایــنه، صرف عمر در راه هــدفی عظیــم. بجای ایــنکه یه آدم حقیــر و خودخواه و مظطرب باشـم و از ایــنڪه طبیــعت هــم خودشو وقف خوشبختی من نمیــڪنه شڪایــت ڪنم، بهــتره وجودمو بخشی از نیــروی طبیــعت بدونم!
    به این فکر کنم ڪه حیــاتم متعلق به جامعه ست و تا زمانی ڪه زنده م از ایــن امتیــاز برخوردارم و هــرچی بتونم برای اون انجام میــدم. دلم میخواد وقتی مردم، تمام وجودمو بطور ڪامل صرف ڪرده باشم چون هــرچی سخت تر ڪار میــڪنم بیــشتر زندگی میــڪنم. فهمیدم شادی زندگیم، به خاطر خود زندگیمه نه فرعیاتش.
    دیدم راجع به زندگی مثل یه شمع ڪوچیڪ نیست، بلڪه مشعل باشڪوهــیه ڪه همین حالا در اختیــارمه و میخوام تا زمانی ڪه به نسل بعدی تحویــلش میـدم اونو با اقتدار و قدرت، فروزان نگه دارم!
    وتنها چیزی که حد و مرز و خط قرمز نداشت، فضای وحم و غیر واقعی بود. فضای مجازی یا همون "دنیای سایبری".
    دوساله من تو بحرانم. تو بحران شخصیتی. ولی 9 ماهه تقریبا روبراه شدم... یهو پریدم مرحله 4 ... اتفاقی با کسایی آشنا شدم که تو این کارا استاد و نخبه که نه "رهبر" بودن... ولی هرکدوم یه دلیلی برای ادامه ندادن و کنار کشیدن داشتند... چون هنوز وابستگی به این دنیا داشتند، برخلاف من! که همونطور که گفتم بودُ نبودم این دنیاس، چون به اون نتیجه رسیدم و افتادم تو این راه....
    الانم افکارم اونقدر بهم ریختس و خودم نمیتونم کنترلشون کنم به خاطر همین خواستم بیارمشون رو کاغذ...
    خلاصه
    اگه مشکلت اونی بود که من فکر میکنم امیدوارم مشکلت حل شده باشه (البته اون مشکلا حل شدنی نیست...!)
    هیچوقت کنار نکش
    هیچوقت تسلیم نشو
    و البته نگو "ایرانی همیشه سرافراز" چون ما عاشقا و فداییهای این راهیم و مطلعق به قومیت یا ملیت یا جامعه یا قشر خاصی نیسیم... ما خلاصه میشیم تو خودمون و دنیامون و السلام...
    امیدوارم حوصلت سر نرفته باشه:))
    الیـ هسمـ، الههـ:) ("الهه")
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز خیلی خوشحال شدم حرفاتو دیدم
    خیلی جالب بود
    با افکارت کاملا موافقم من هم طرز فکرم اینجوریه!!!
    صمیمانه بگم با حرفات حال کردم :)
    بخاطر ابراز همدردیت هم ممنونم دارم دست و پا میزنم تا هرچه زودتر بتونم با این مشکلم کنار بیام ولی ...
    برات آرزوی موفقیت دارم نویسنده ی جوان ;)
    سلام آقا موضوع چیه یه سال گذشته من تازه اینارو میخونم؟؟؟چی به چیه؟؟مشکلت چیه؟؟حل شده؟؟/:/:
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داشی
    داستانش طولانیه
    هنوز نه
    سلام میحواستم بگم اون اون پله هایی رو گفتی ما چه احساساتی میگیریم کاملا و دقیقا درسته منم الان رشته ای تی میخونم ولی پیش بعضی ها مثل علی دارتی نمیتونم بگم یه کاره ای هستم دوستمه ها یه بار برا شوخی یه ویروس متنی فرستاد از تلگرام کل دستگاه هایه متصل به تلگرامم دیفیس شده بودن رسما دیفیس پیجشو نشون میدادن اینو گفتم برا اونایی که با یه چندتا برنامه ویا کالی و اینا شاخ میشن.
  • Virus32
  • محمد جواد
  • ایول حرف دلمو زدی دمتگرم
    یک ساعتیه که با وبلاگت اشنا شدم
    متنت رو که خوندم یهو دلم گرفت
    امیدوارم که مشکلت حل بشه
    منم درگیر تلخ ترین روزای زندگیمم
    معمولا مشکلات من حل نمیشن، باهاشون کنار میام.
    امیدوارم برای تو اینطور نباشه
    Virus32 Virus 32 :
    ممنون داداش ♥
    سلام
    میشه از همون پله ی اول بهم بگی چیکار کنم چه جوری پا رو پله ی بعدی بزارم کتاب هارو معرفی کنی از کدوم برنامه ها استفاده کنم
    لطفا برام جوابتو ایمیل کن
    ezal.201592@gmail.com
    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    من خودم برنامه نویسی رو دارم پله پله آموزش میدم
    یسری مطالب ساده هک هم گذاشتم که زیاد خسته کننده نباشه
    برنامه نویسی رو شروع کنی بهتر پیش میری
    ایمیل هم نمیتونم بفرزدم براط :)
    سلام الان دوسال گذشته ولی من یه حرفایی زدم نه واسه دوسال پیش بلکه واسه همیشه.اصلا هم چیزایی که گفتین چرت وپرت نیست .
    شما آقایی هرچیزی که شما میذارید مطمِئنم لازمه که یادبگیریم وآروم آروم جلوبریم.این آموزش های شما یعنی برآورده کردن آرزوی بعضیا وامیدوارکردن من....
    امیدوارم اینوهرگزنشنوم که برای همیشه همیشه نباشی.نه الان ونه هیچوقت کنارنکش چون خیلیای دیگه هم کنارمیکشن قطعاهیشکی مثل شمااینقدر دلسوزانه برنامه نویسی یادنمیده...من نمیدونم که چه مشکلی دارین ولی ازته دل واسه بهترین معلم دنیا آرزو دارم که تمام گرفتاریاش نابود بشن وبتونه بااونا بجنگه طوری که اگه ازهفت کیلومتری دیدنش فرار کنن!!!
    آنکه باورت داردیک قدم جلوترازکسی است که دوستت دارد...گوته
    من باورت دارم ....
    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیز 
    دوستایی مثل تو دارم که باعث میشن سرپا بمونم
    حرفات خیلی بهم روحیه داد
    ممنونم ازت
    امیدوارم تو زندگیت بهترین باشی 😉
    درسته من باتو چند وقته اشنا شدم ولی خیلی آقایی چون تویی هر وبلاگی که مربوط به یه هکر بود می رفتم خودشونو دست بالا می گرفتند اما تو .......
    خلاصه اگر بری فکر نکنم کسی دیگر بتونه جای تورو تو جامعه ی مجازی بگیره !!!!!! هر کی که تورو باور نداشته باشه من باورت دارم.
    ایرانی همیشه سرافراز
    Virus32 Virus 32 :
    فدات امیرجان
    مرسی نظر لطفته 
    سلام و عرض ادب
    امیدوارم این آخرین کامنتی نباشه که میزارم
    اشکو تو چشام جمع کردی داش ویروس....:(
    من خیلی دوستت داشتم و دارم و خواهم داشت
    امیدوارم اگه ناراحتت کردم(سوال زیاد پرسیدم و...)حلال کنی
    میدونی چیه
    من هک وای فای ام دی اس ال رو بلدم
    حالا که اینطور شد
    منم چن تا هک میکنم بیافتم زندون بعد بیام پیش شما
    (5سال میافتم زندون...)
    جدی میگم
    یه روزی که داشتم کامنتارو میخوندم فهمیدم که (اگه اشتباه نکنم)فتا بهت گیر داده...باخودم گفتم ...من که بالاخره میافتم زندون چ بهتر که پیش شما باشم....من آروزوم این بود که یه روز شمارو ببینم.....حداقل نه فقط صداتو بشنوم......نمیدونم این چه جور معجزه ای که مارو از دور عاشق خودت کرده
    موفق باشی
    فراموشت نمیکنم
    یاعلی

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️........
    Virus32 Virus 32 :
    سلام داداشم
    واقعا ممنون
    خیلی لطف داری
    دوستانی مثل شما هستن که هنوزم سرپام
    یه مدتی هست فتا گیر داده ولی شکر خدا به کمک دوستان بیان تقریبا حل شد
    خدا نکنه بیوفتی زندان یا جایی مثل زندان
    به آدم احساس پوچی میده
    آرزو میکنم همیشه آزاد و سرزنده باشی
    امیدوارم همیشه سربلند باشی عزیز
    سلام دادا

    من ک فک کنم همین الانشم تو زندانی.
    زندان ک نه
    گیرت انداختن ی جای اشغال گفتن برا اینکه حبست نکنیم باید برامون کار کنی

    آره؟؟؟؟
    امیدوارم این دوران لعنتی هممون تموم شه.

    با قدرت ادامه بده.

    یا حق
    Virus32 Virus 32 :
    سلام :)
    نه اینطور نیست
    برعکس کار خوبی گیرم اومده
    چون هنوز مدرک تحصیلیشو ندارم یکم سخت گیری میکنن
    ولی جام خوبه
    مرسی با مایی :) :*
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام داداش

    ****** **** ******

    ****** ******** ****

    Virus32 Virus 32 :
    سلام
    بد نبود