تغییر رنگ هر خط در خط فرمان cmd :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست کدهای تغییر رنگ هر خط توی خط فرمان رو قرار میدم

این پست رو به درخواست یه بنده خدایی نوشتم بخاطر همین زیاد توضیح نمیدم

کدهای پایین رو با پسوند bat یا cmd ذخیره و اجرا کنید...

@Echo Off
Title ViRus32-MR_C0D3R
Mode 50,20
Cls

For /F "tokens=1,2 delims=#" %%a in ('"prompt #$H#$E# & echo on & for %%b in (1) do rem ViRus32.Blog.IR"') do (
    set "DEL=%%a"
)

Call :RangMatn 0a "SABZ"
Echo. && Pause
Call :RangMatn 0C "GHERMEZ"
Echo. && Pause
Call :RangMatn 0E "ZARD"
Echo. && Pause
Call :RangMatn F "SEFID"
Echo. && Pause
Goto :eof
:RangMatn
echo off
<nul set /p ".=%DEL%" > "%~2"
findstr /v /a:%1 /R "^$" "%~2" nul
del "%~2" > nul 2>&1
Goto :eof

موفق باشید

نظر (۱۴)

حیف حال ندارم بخونمش:|

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کدای اصلیش کلا 6 تاس دیگه :(
چیزی تو ذهنت نیست پست کنم ؟
تا فردا شب هستم و بعدش تا چند ماه نیستم :|
بخاطر همین نشستم پای بلاگ :)

سلام

میتونی یه آموزش هم برای اجرای کد های C++ در قالب یه عکس بزاری؟ :) منظورم اینه که فرمتش هم یه چیزی مثل jpeg یا png باشه

مرسی 3>

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اتفاقا اون دو تا پستی که توی پرسش و پاسخ گفتی سایت خارجی براشون معرفی کنم
یکیشون راجب همینکار هستش که یه ویروس در قالب تصویر درست میکنیم و از طریق لینک میدیم به کاربر
و بدون اینکه کاربر متوجه بشه قایمکی روی سیستم قربانی دانلود و اجرا میشه :)
اون چند تا دستاورد چندین ساله منه و به راحتی در دسترس قرار نمیدم

خواهش میکنم -_- D:

چجوری به سورس نرم افزارها ی تحت اندروید میشه دسترسی داشت؟ وقتی اوپن سورس نیست مثل تلگرام؟ نمیشه؟ مثلا میشه یه چیزی بهش اضافه کرد هربار که گوشی روشن میشه یا اون برنامه اجرا میشه یه بسته از اطلاعاتی که می‌خوایم مثلا اس ام اس ها، تماس ها یا عکس های جدید گرفته شده و اینا بفرسته برامون!؟

یا کلا یه کد جدید زد و پشت یه نرم افزار یا لینک قایم کرد فرستاد، که این قضیه ارسال لینک  راه اندازی مخرب قبلا توضیح داده شده اینجا

سوال سر کدشه

حالا اگه آیفون باشه چی؟

سوال حرفه ای بلد نیستم ببخش D:

راستی قبلا خواهش کردم با بیان اینجا درباره پول مجازی ( طبیعتاً اینکه چیه کدومش بهتره چجوری میشه بدست آورد و این حرفا ) بنویسی گفتی تو نت هست، حالا چی، باز نمینویسی؟ D:

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
چجوری به سورس نرم افزارها ی تحت اندروید میشه دسترسی داشت؟
وقتی اوپن سورس نیست مثل تلگرام؟ نمیشه؟
*****
چرا میشه دسترسی پیدا کرد
یه چیز هست به نام مهندسی معکوس که از طریق اون میتونیم به کدهای یه برنامه دسترسی پیدا کنیم ( اپلیکیشن کرکینگ )
البته من وارد بحثش نشدم و به برنامه ی Apk Editor پسنده کردم که کارامو راه میندازه...


مثلا میشه یه چیزی بهش اضافه کرد هربار که گوشی روشن میشه یا اون برنامه اجرا میشه
یه بسته از اطلاعاتی که می‌خوایم مثلا اس ام اس ها، تماس ها یا عکس های جدید گرفته شده و اینا بفرسته برامون!؟
*****
اگه منظورت اینه کاری که گفتی رو قابلیتاشو به یه برنامه مثلا اینستاگرام اضافه کنیم
آره میشه اینکار رو انجام داد
ولی من یه کار دیگه انجام میدم که راحت تر و کار راه انداز تره
دو تا برنامه آماده میکنم که یکیش فایل مخرب هست و اون یکی فایل اصلی مثل تلگرام
در نهایت میام این دو تارو با هم بایند میکنیم که با اینکار اگه تلگرام روی گوشی نصب بشه برنامه مخرب ما هم در کنارش نصب میشه


حالا اگه آیفون باشه چی؟
*****
من برنامه نویسی آیفون بلد نیستم
اما قبلا از یه برنامه نویس آیفون پرسیدم گفت نمیشه برای اپل رت یا همون ریموت کنترل ساخت که گوشی رو از راه دور کنترل کنیم
البته راست و دروغشو نمیدونم ولی فکر نکنم نشه :|

=====

راجب ارز دیجیتال رو ولش کن
چیزای دیگه به ذهنت میرسه بگو جواب بدم
فقط امروز رو اینجام و تا میتونین ازم استفاده کنین وگرنه از دستتون میپرم :)

سوالام یادم رفت:))

ممنون برا جوابا، امیدوارم مشکلتم حل بشه

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خودت مشکل داری D:
من مشکل ندارم فقط یه چند ماهی نیستم :)

سلام مجددツ

تو که به راحتی یاد نمیدی راه سختو بگو D:

کار آموز که قبول نمیکنی، میکنی؟

اگر یاری کردی {

مرسی :)

}

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اگه عمری باقی باشه یه پنج ماه دیگه ایشالا D:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نه من اگه حال داشتم کامنت قبلیتو کامل می خوندم امان از *****:\

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
مشکل از چیزی که گفتی نیس
مشکل از یه چیز دیگست که من فعلا موذب شدم چیزی نمیگم :)

بعله بعله :/

  • Virus32
  • پرینازم ...
  • سلام
    خیلیم عالی :)

    @echo off
    color 0b
    title "Shutdown Program"
    :list
    cls
    echo                                                                             HI!
    echo 1) shutdown
    echo 2) hibernate
    echo 3) log off
    echo 4) restart
    echo 5) cancle
    echo                                                                           "Created by AM"
    set/p c=
    if %c%==1 goto sh
    if %c%==3 goto lo
    if %c%==4 goto rt
    if %c%==5 goto c
    if %c%==2 goto hi
    if not %c%==1 goto er
    pause
    :hi
    shutdown -h
    :c
    exit
    pause
    :sh
    shutdown -p
    exit
    pause
    :lo
    shutdown -l
    exit
    pause
    :rt
    shutdown -r -t 00
    exit
    pause
    :er
    cls
    echo What?!
    echo                                                                           "Created by AM"
    ping localhost -n 2 >nul
    cls
    echo What?!
    echo Please select at list!
    echo                                                                           "Created by AM"
    ping localhost -n 4 >nul
    cls
    echo What?
    echo Please select at list!
    echo Press any key to go back list.
    echo                                                                           "Created by AM"
    pause > nul
    goto list

    Virus32 Virus 32 :
    بدون اطلاعات کافی تست نشود !
    عملیات خاموش شدن سیستم

    یه سری کد فرستادم چطوره؟ خودم نوشتم :)

    Virus32 Virus 32 :
    خوبه :)

    سلام ویروس جان

    میشه درباره قسمت For یه توضیحی بدی؟

    من خیلی نمیتونم مفهوم Tokan و Delims درک کنم

    ممنون

    Virus32 Virus 32 :
    سلام عزیزم
    for که احتمالا میدونی یک حلقه است
    tokens در حلقه ها یا دسته ها استفاده میشه و وظیفه ی اینو دارن که مشخص کنن کدوم مقدار به کدوم متغییر اختصاص داره
    برای مثال :
    @set matn=virus coder attacker
    @for /f "tokens=1-2*" %%A in ("%matn%") do @(
    @echo A = %%A
    @echo B = %%B
    @echo C = %%C
    )
    خروجی دستور بالا
    A = virus
    B = coder
    C = attacker
    Delims هم همون delimiter هست یعنی جدا کننده که اکثر با tokens و امثالش میان
    وظیفه شون اینه که مشخص کنن با چی بین مقدار ها فرق بزاریم !!!
    برای اینکه بهتر متوجه شی فرض کن دو سری مقدار به شکل زیر داریم
    a+b+c
    و
    d,e,f
    برای اینکه این مقدار ها رو در یک خط نشون بدیم میتونیم به شکل زیر بنویسیم
    a+b+c+d,e,f
    و در دستورات از delims به شکل زیر استفاده کنیم
    delims=,+
    یعنی هر + و , نشانگر مرز مقدار ها هستش
    که در حلقه به شکل زیر درمیاد
    @for /f "tokens=1-5* delims=,+" %%A in ("%matn%") do ...

    سلام 

    من میخوام توی هر ثانیه به صورت رندوم این دستورها اجرا شه که رنگ عوض شه

    Color 3a

    Color 35

    Color 74

     

     

    Virus32 Attrib32 32 32 :
    سلام یه متغیر تعریف میکنیم که اعداد رندوم زیر 10 داره و میگیم اگه مساوی با فلان عدد بود این رنگی کن
    @echo off
    :coloring
    set /a colori = %random% %%9
    if %colori% == 1 color 8
    if %colori% == 2 color A
    if %colori% == 3 color B
    if %colori% == 4 color C
    if %colori% == 5 color D
    if %colori% == 6 color E
    echo virus32 soltan ast..
    goto :coloring

    سلام

    یه سوال

    من چند تا متغیر دارم از char1 تا char30 که هر کدوم دارای مقدار های مختلفی هستن، حالا من میخوام یه عدد رندوم هم تولید کردم و میخوام‌ وقتی برنامه باز شد یکی از این متغیر ها رو رندوم نمایش بده، ولی خودم هر چی تلاش کردم نشد میشه کمک کنی چجوری انجام بدم، خودم اینطوری مینویشتم که جوای نمیده

    %Echo %char%random

    Virus32 ولم کنید (: :
    توی دستورات سی ام دی یه چرخ بزنی دستور if رو میبینی میتونی اونجا تنظیم کنی که عدد رندومت از 0 تا 30 تولید شه و اگه فلان بود فلان شه و...

    یه سوال دیگه هم داشتم.

    من یه فایل txt دارم مثلا به شکل زیر:

    A

    B

    C

    حالا چجوری این فایل رو جوری  batch درست کنم که وقتی مثلا با for/f بازش کردم فاصله های حذف بشه و همش توی یه خط نمایش داده بشه مثلا

    ABC

    Virus32 ولم کنید (: :
    فک نکنم همچین کاری امکان پذیر باشه ولی توی گوگل سرچ کن how to split string in batch فایل و سایت ها رو ببین...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی