تغییر تصویر زمینه با سی پلاس پلاس :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

شاید بخواین یه برنامه بنویسین که بشه باهاش تصویر زمینه یه کاربری رو تغییر داد ، یا اینکه اصلا بخواین بدونین چطور میشه اینکار رو انجام داد ، در کل توی این پست نحوه ی اینکار رو توضیح خواهم داد ...

روشی که توی این پست ازش استفاده میکنیم و تصویر زمینه رو تغییر میدیم یه مشکلی داره و اونم اینه که فایل تصویرمون رو باید به برنامه اضافه کنیم تا تو سی پلاس پلاس کنار پروژمون باشه و متاسفانه منم فعلا نتونستم اینکار رو انجام بدم و هنوزم که هنوزه دارم روش کار میکنم و هر از چند گاهی اگه بیکار بودین تو کامنتا بپرسین ببینین مشکلشو حل کردم یا نه تا اینکه بتونم پست رو آپدیت کنم :(

اما میتونیم یه کار خوب یا شایدم بد انجام بدیم و اونم اینه که میتونیم عکس رو کنار برنامه قرار بدیم و جای اینکه بخوایم به برنامه دستور بدیم که بره از فلان مسیر تصویر رو پیدا کنه و تصویر زمینه رو به اون تغییر بده ، یه اسم تو کد ها معرفی کنیم و تصویرمون رو کنار برنامه قرار بدیم که دیگه مشکل اضافه کردن فایل به پروژه رو نداشته باشیم

#include <iostream>
#include <windows.h>

using namespace std;

int main()
{

    string s = "C:\\Users\\Iranian\\Desktop\\ViRus32.Jpg";

    SystemParametersInfo(SPI_SETDESKWALLPAPER, 1, (void*)s.c_str(), SPIF_SENDCHANGE);
    
    return 0;
}

مقدار متغیر s رو تغییر بدین به مسیر مد نظرتون و اگه میخواین کاری که گفتم رو بکنین بهتره که اسم تصویر رو بدین به عنوان مقدار و فایل تصویر رو کنار پروژه قرار بدین ...

موفق باشید

نظر (۲)

از همین کد برای c# هم هست؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
بله عزیزم
سرچ که بزنی پیدا میکنی
_______________
من این کامنت رو دیدم گفتم الان ادمینا میان یه جواب مجذوب کننده میدن /:
BLIN یه سوال پرسیدم دیگه نمیام
:(
Virus32 ولم کنید (: :
من خودم دلم پره دادا ):
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی