تبدیل رشته یا متغیر به دستور در پایتون :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

به نام خدا

سلام بر همه ی عزیزان، بنده داشتم درباره اسکپی (scapy به ابزار شنود شبکه) تحقیق میکردم، دیدم میشه وسطاش متغیر تعریف کرد، فک کن مثلا برنامه میخواد ازت یه مقدار بگیره و اونو اجرا کنه!!!!!! خب شاید بگید اتریب پس چجوری اسکپی فرق دستور پایتونی با دستورات تعریف شده ی خودش تشخیص میده؟ خب مشخصه با استفاده از خطا ها یا try except ها، خب من یه متغیر دارم یه دستور پایتونی توشه مث این :

vrs32 = "print(16 + 16 , 'Virus32')"

بعدش باید یه همچین نتیجه ای بده :

32 Virus32

خب بریم سراغ مبحث اصلی، خب برای تبدیل دستور باید از تابع exec استفاده کنیم، و بهش ارگومانی که باید بدیم متغیر یا دستورست، اینجوری :

exec(vrs32) یا exec("print(16 + 16 , 'Virus32')")

به همین راحتی!!! خطا ها هم براتون پست بعدی خواهم گزاشت، خلاصه این خیلی بدرد بخوره، با تشکر

Virus32

نویسنده: Attrib 32

نظر (۱۸)

یه کار دیگه هم می‌تونی بکنی😁

 

بنویسی (eval(vrs32

 

من با تابع exec کار نکردم ولی با eval چرا

 

Virus32 ولم کنید (: :
اره من از این برای ساخت ماشین حساب استفاده میکردم مرسی که گفتی میگم پست رو ویرایش کنن.

ای خدا لعنتت نکنه اتریب که منو هر روز با این چیزات تو قعر سیاهی بیشتر میفرستی :)

یه رات داشتم میساختم

کامل شد ...

:)

اللروز آغر ماسن

درست گفتم؟D:

توی جاوااسکریپت هم با eval هست :)

Virus32 ولم کنید (: :
خیلی هم عالی (:

اتریب چرا اون پست  پاک شد؟اگه فضولیه ببخشید دیگه😂

در ضمن اون بالا یگی گفته اللروز اغر ماسن  اگر این اینطوره که هم زبون میشیم

Virus32 ولم کنید (: :
اون پسته گفتم دیگه اشتباه شده بود کلا نباید منتشر میشد...

#تو چرا انقد موقع حرف زدن با من هعی احتیاط کاری میکنی ؟ 0_O
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********** ******* *** ****** ****** *** ******* ******* *** ** **

راستی چرا احتیاط کاری میکنم ؟؟؟ خخخخ والا خودمم نمیدونم چرا ولی دمت گرم با پستات با ایینکه سی شارپرم ولی پایتون رو هم دوست دارم 

 

Virus32 ولم کنید (: :
اتفاقا من سی شارپی شدم، البته دو رگه ام، پایتونی - سی شارپی D:

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پس ****** مثل هم شدیم که خخخ

Virus32 ولم کنید (: :
خخخ
راستی تل داری؟

تل که دارم ولی زیر کنترل حالا نمیدونم چرا ولی این ایمیل رو دارم

Virus32 ولم کنید (: :
سلام
قسمت اسپم ایمیلت رو چک کن

راستی ایمیلت چیه؟ بیایم ایمیل

Virus32 ولم کنید (: :
tw6ndbvzh@tmails.net

اتریب اون ایمیل فیک بود ؟ یا temp ????

اتریب اون ایمیل فیک بود ؟ یا temp ????

Virus32 ولم کنید (: :
چرا نیومدی؟ ایمیل موقت بود... 1 ساعتم برات گزاشته بودم :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ******* مشکل واسه اکانت چسبی مایکروسافت پیش اومد حدود 1 ساعت بعد فهمیدم فرستادی ببخش😔😔😔 این بخش امنیت شون ادمو کلا درو میکنه😂😂😂

Virus32 ولم کنید (: :
الان اومدم دوباره بچک
اسپم رو چک کن

اگه بشه بیا سایتم 

Virus32 ولم کنید (: :
نمیشه بخدا فیلترشکنم هنگه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** *** ***** ** *** ****

**********************

 

اتریب !! الان واقعا کجایی😂

Virus32 ولم کنید (: :
سلام
بزار باشه برای بعد...

حتما داداش گوروشرز(حتما فهمیدی)

سلام بچه ها

میتونین اینجا یه دستی برسونین

دارم پایتونو یاد میگیرم توی یه تمرینی که خودم واسه

خودم جور کردم گیر کردم😂

 

ببین من میخوام به برنامه بگم که اگه مثلا استرینگ virus32 رو کاربر توی جملش

به کار ببره مثلا چاپ کنه   the best site   اگه این توی جمله نبود یه چیزه دیگه چاپ

کنه ، شاید بگی خوب از else  کمک بگیر ولی else تا اونجایی که من میدونم میاد و همه ی

شرطا رو بررسی میکنه و اگه همه برقرار نبودن اونوقت دستورات بعده خودشو اجرا میکنه

اما من میخوام چند تا شرط بزارم ..

الان تو این موندم چطوری به برنامه بگم اگه فلان متغییر با فلان مقدار تو جمله ورودی کاربر

نبود اینکارو کن..

با این شرایط که میخوام چندین ورودی از کاربر داشته باشم و اون برنامه بیاد و ورودی ها رو بر اساس

این شرط هایی که براش تعریف شده به دو قسمت تقسیم کنه. و مثلا اگه کاربر توی ورودی a و b 

ویروس ۳۲ رو توی جملش به کار  برد. این a و b رو توی لیست ۱ بزاره و بقیه که مثلا این ویروس ۳۲

توی جمله ورودیشون نبود برن توی لیست ۲ .

الان چطوری بگم اگه مثلا ویروس ۳۲ تو جمله ورودی کاربر نبود این کارو کن اون کارو کن؟

 

 

خیلی حرف زدم ببخشید ..

امیدوارم منظورمو رسونده یاشم

اگه میتونید کمکم کنید.

Virus32 MicRoB 32 :
توی پایتون رو دقیق نمیدونم ولی میتونی سرچ کنی عملگر های منطقی و از اونا استفاده کنی، مثل or, and, not و...

خدایییی دمتوننننن گرمممم شدیدا به همچین دستوری نیاز داشتم 

برناممو میگم ببینین بهترین راه همینه؟ ممنون

من یه دیکشنری دارم هر داده جدیدی ک قراره بهش اضافه بشه باید تو فایل ذخیره بشه ک اگر برنامرو دوباره اجرا کردم داده های قبلی توش باشه

 

حالا من امدم چیکار کردم؟

 

من امدم هر داده ای رو ک جدید وارد میشه تو دیکشنری رو تو فایل ذخیره میکنه و وقتی برنامه دوباره اجرا بشه کدای فایلو با دستوری ک تو این پست گذاشتین تبدیل میکنه بنظرتون راه بهتری هست؟

Virus32 Ax0o 32 :
سلام بله خواهش میکنم
راستش منظورتونو دقیق نفهمیدم ولی اگ اون چیزی میخواین که تو ذهن منه استفاده از فایل متنی خوب نیست، از sqlite استفاده کنید

با سلام من میخواستم یه چیز درست کنم برای مثال من یه یوزر پسورد میدم به برنام و اون یوزر پسور رو پاییتون به ایمیل من بفرسته میشه اموزش بدین بهم یا خیر
با تشکر

Virus32 Ax0o 32 :
سلام ارسال ایمیل با پایتون آموزش داده شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی