اموزش ساخت صفحه دیفیس سیستم :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

حتما شما هم پست دیفیس سیستم رو توی وبلاگ دیدین، برنامه های ساده ای که با یه alt + F4 بسته میشن، توی این پست قراره به شما یاد بدیم که چجوری یه برنامه ساده برای دیفیس سیستم درست کنین.


 این برنامه ها برای وقتی به کار میره که می خواین طرف بفهمه که سیستم شو هک کردین یا این که به یه روشی برنامه رو به دوسستون بدین و بترسونینش و...


خب اول از همه بگم که قراره این برنامه ها رو با زبان شیرین سی شارپ درست کنیم :) البته با زبان های دیگه هم میشه این برنامه ها رو درست کرد ولی برای بیشتر شدن پست های سی شارپ و اسون تر بودنش با همین سی شارپ میریم جلو ^_^


ویژوال استودیو رو استارت کنین و یه پروژه ویندوزی جدید درست کنین، برای پس زمینه برنامه می تونین از عکس، فیلم و... استفاده کنین. توی این برنامه من از این عکس استفاده می کنم.


FormBorderStyle رو بزارین روی None تا دیگه کاربر نتونه دکمه های بالای برنامه رو ببینه، بعد از اون WindowState  رو بزارین روی حالت Maximized تا برنامه ما تمام صفحه باز بشه.

بعد TopMost رو هم True کنین تا برنامه ما روی همه برنامه ها باز بشه :)


تقریبا اینا کارای پایه ای بود و الان شما یه برنامه دارین که به صورت تمام صفحه روی همه برنامه ها باز میشه.

حالا می ریم برای خوشگل کاری برنامه، یه پیکچر باکس بزارین و  dockـش رو روی Fill بزارین که همه صفحه رو پر کنه و هر عکسی که می خواین رو بزارین توش.


می تونین چند تا لیبل بزارین و اسم و رسم و چند تا شعار و فوش بنویسین که طرف ببینه :))) من اینجا توی این برنامه چند تا لیبل میزارم واسه کپی رایت وب و یه چند تا چرت و پرت دیگه.


برای جذابیت بیشتر می تونین برای این برنامه یه اهنگ خفن هم بزارین که تا برنامه باز شد اون اهنگ هم پخش بشه. برای این کار می تونین از این پست و این پست کمک بگیرین.


خوب این جا تقریبا کار تمومه و شما یه برنامه دارین برای دیفیس سیستم که هیچ چیز مخربی هم نداره و با alt + F4 یا تسک منیجر هم بسته میشه.


ولی اگه می خواین می تونین توی این برنامه چند تا کد مخرب هم بزارین مثلا:

  1. طرف نتونه برنامه رو ببنده، که برای این کار می تونین کد های این پست رو با این پست من ترکیب کنین.
  2. تا سیستم روشن شد برنامه ما هم اجرا بشه، می تونین برنامه رو توی استارت اپ سیستم کپی کنین تا هر وقت کاربر سیستمو روشن کرد با اسم زیبای شما روبه رو بشه که توی این پست قشنگ این کار توضیح داده شده.
  3. و هزاران کار دیگه که بستگی به خلاقیت شما داره...

و اینم پروژه ساده ای که ساختیم:


دانلود


پ ن: اگه حالش بود در اینده یه چند دیفیس سیستم جدید به همون پست صفحه دیفیس های سیستم یا همین پست اضافه میشه.




نظر (۴)

سلام عزیز

من ویژوال استدیو رو دانلود کردم روی سی شارپ زدم چندتا پروژه داره روی کدومش بزنم تا اینو بسازم؟

Virus32 32 Attacker ‌ :
سلام Windows Form Application

اگه زحمتی نیست از این به بعد توی پست هاتون اینم اضافه کنید واسه مبتدی ها مثل من مرسی ازتون :)

Virus32 MicRoB 32 :
چشم توی پست های اینده اینم اضافه میشه

سلام

دو تا چیز ویروس عزیز :

1_ من میتونم براتون رایگان سایت بزنم بیاید یه سایت بسازیم و مخفیش کنیم فقط برای اعضای ویژه بعد اونجا هرچی میخوای راحت آموزش بده که من خودم یکی تا الان که خیلی حال کردم با آموزشات D:

2_ چیکار کنم کیبورد و ماوس از کار بیفته :(

Virus32 ولم کنید (: :
۱- نه ممنون (:
۲- پست های اولیه ی سی شازپ رو برو ببین هست 

اوکی

 

آقا یه سوال داخل صفحه های دیفیس بچه های خودتون یه کارایی میکردن مثلا مینوشت coping drive c به صورت تایپ کردن و انگار داره اون کارو زنده میکنه میخواستم بدونم چه شکلی میشه این کارو کرد؟

 

Virus32 ولم کنید (: :
مشتی تایپ خودکارو که دو تا پست واسش گزاشتیم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی