اسکن پورت برای کرک vps :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

تو این پست از وب میخوایم بپردازیم به آموزش اسکن کردن پورت برای کرک سرور مجازی ، فقط اگه این پست رو مطالعه نکردین اول اینجا رو بخونین تا نکات اولیه رو بدونین ، راستی من نمیتونم لینک دانلود برنامه رو قرار بدم چون آنتی ویروس بهش گیر میده منم که روی این گیر دادنا خیلی  حساسم بخاطر همین اسمش رو میگم خودتون سرچ بزنین بعدا دانلودش کنین ، ولی سعی کنین رو سیستم خودتون استفاده نکنین و طبق گفته ای که داشتم ، سعی کنین اولش یه سرور مناسب برای اسکن و کرک برای خودتون جور کنید خب بریم سراغ اصل مطلب

اول از همه میرین به این آدرس بعدا سرچ میکنین Kport Scan 3.0 بعدا برنامه ی مورد نظر رو برای شما میاره و شما روی سرور مجازی یا سیستم خودتون دانلودش کنین ، چند نکته اینکه آنتی ویروستون خاموش باشه چه سرور چه سیستم خودتون روی هر کدوم که دارین برنامه رو استفاده میکنین باید حتما آنتی ویروسش غیر فعال باشه تا برنامه پاک نشه نکته بعدی اینکه برنامه های زیادی برای اینکار وجود داره ولی از اونجایی که کار با این برنامه راحت تره من خودم بیشتر وقتا از این مورد استفاده میکنم بخاطر همینم آموزشمون رو با همین برنامه ادامه میدیم

خب بعد از اینکه برنامه رو دانلود کردین نیازی به نصب نیست چون برنامه بصورت پرتابل هستش ، خب حالا برنامه رو بازش کنین تا به معرفی قسمت های مختلف برنامه بپردازیم 

توی سمت چپ برنامه یه TextBox بزرگ میبینیم که برای وارد کردن آی پی رنج به برنامه استفاده میشه 

توی سمت راست در ابتدا یه Threads و Port داریم که برای کرک سرور های ویندوز باید پورت رو روی 3389 قرار بدیم و Threads رو باید طبق سرعت اینترنت و Cpu سیستم یا سرورمون تنظیم کنیم که تنظیم کردن Threads رو میزارم در اختیار خودتون ، پورت هم اگه خواستین کارای دیگه ای انجام بدین میتونین عوض کنین ولی از اونجایی که پورت پیشفرض ریموت دسکتاپ 3389 هستش ما هم باید اونو 3389 بزاریم

خب در پایین Threads و Port چهار تا Radio Button قرار داره که توضیح هر کدوم به این شرحه

1- with port : با انتخاب این گزینه وقتی یه آی پی با پورت 3389 یا پورت مورد نظر شما فعال بود و خواست داخل فایل ذخیره بشه ، در کنار هم قرار میگیرن و با مساوی از هم جدا میشن 

2- withoup port : با انتخاب این گزینه پورت مورد نظر ما به آخر فایلی که ذخیره میشه نمیچسبه

3- append to file : با انتخاب این گزینه هر چی که آی پی و پورت سالم توی رنجمون قرار داشته باشه بعد از اسکن شدن توی فایل ذخیره میشه

4- clear file and add : با انتخاب این مورد بعد از اینکه آی پی و پورت مورد نظر پیدا شد و داخل فایل کنار برنامه ذخیره شد بلا فاصله از داخل اون فایل پاک میشه

خب بعد از RadioButton یه ComboBox میبینیم که وقتی روی اون بزنیم لیست همه کشور هارو برای ما میاره و ما میتونیم کشوری که آی پی رنج اونو میخوایم اسکن کنیم انتخاب میکنیم .

بعد از ComboBox چهار تا Button میبینیم که دو تای اونا فعالن و دو تاشون غیر فعال

1- Start : بعد از اینکه تمامی موارد رو انجام دادیم بعد از اینکه روی Start بزنیم برنامه شروع بکار میکنه

2- Clear : با زدن این دکمه هر چی که آی پی رنج داخل TextBox سمت چپ قرار داده باشین همشون پاک میشه

3- Slow Stop : بعد از اینکه کار برنامه شروع شد این دکمه فعال میشه و با زدن اون برنامه بعد از اینکه اون رنج رو تمومش کرد متوقف میشه

4- Fast Stop : بعد از اینکه برنامه شروع به کار کرد این دکمه فعال میشه و بعد از زدن اون رنجی که در حال اسکن هستش سریع پاک میشه و برنامه از اسکن دست بر میداره و متوقف میشه

بعد از تمام دکمه ها دو Label قرار داره که توضیحاتش به این شرحه

Count Of Goods : بعد از اینکه برنامه شروع بکار کرد وقتی که یک آی پی و پورت در اون رنج شناسایی شد عددش جلوی این Label قرار میگیره مثلا من اگه شصت هزار تا آی پی سالم داشتم جلوی Label هم مینویسه 60000 

Current Range : در جلوی این Label اون رنج آی پیی قرار میگیره که در حال اسکنه

خب بعد از این موارد دو تا ProgressBar داریم که توضیحاتشون به این شرحه

Current Progress : نشون میده رنجی که الان در حال اسکنه تا کجا پیشرفت کرده 

Main Progress : مقدار رنجی که اسکن شده رو نشون میده مثلا 10 هزار تا رنج گذاشتیم برای اسکن ، بعد از اینکه یک رنج تموم شد ProgressBar ما پیشرفت میکنه

خب این از توضیح محیط برنامه 

خب حالا میریم برای شروع کار اسکن ، برای شروع کار ما اول از همه باید رنج آی پی گیر بیاریم 

برای گیر آوردن آی پی رنج سایت های زیادی وجود داره اما من خودم بیشتر از این سایت استفاده میکنم اگه براتون بالا نیومد از قند شکن استفاده کنین

بعد از اینکه وارد سایت شدین یه کشور رو انتخاب کنین از پایین بین RadioButton هایی که وجود داره IP Range رو انتخاب کنین و بعدش روی دکمه Create ACL کلیک کنین و بعد از چند ثانیه میبینین که آی پی رنج هارو توی سمت راست براتون به ترتیب آماده کرده ، حالا برای کپی کردنشون چون اذیت نشین روی اول آی پی رنج اول بزنین حالا کلید Shift کیبوردتون رو پایین بگیرین و توی همون جدول اسکرول باری که وجود داره رو تا آخر پایین بکشین بعدش روی آخر آی پی رنج آخر بزنین و با روش هایی  که وجود داره اونارو کپی کنین ، مثلا من عادت دارم با Ctrl+X همشونو از جا بردارم 

بعد از اینکه کپی کردین وارد برنامه پورت اسکنر میشیم و تنظیمات خودمون رو اعمال میکنیم مثلا کشور ، سرعت اسکن ، پورت و ... ، آی پی رنج هارو توی TextBox سمت چپ Paste میکنیم و در آخر هم یه بسم الله میگیم که سیستم یا سرورمون آف نشه و روی دکمه Start میزنیم البته از اینکه گفتم سیستم یا سرورتون آف نشه ، نگران نباشین خودتون یه خرده که تو کرک راه بیفتین میفهمین چه سروری به این کارا حساسه و چه سیستمی اصلا حساس نیست ، بعد از اینکه اسکن کردین منتظر پست بعد باشین که آموزش کرک کردن سرور های مجازی ویندوزی و بعدشم کرک سرور های لینوکسیه البته بنظرم بهتره که صبر کنین آموزشش بیاد بعدا اسکن کنین چون احتمال داره بعضیاشون خاموش بشه و موقع کرک هم الکی پسورد تست بشه .

و در آخر هم اینکه اگه میخواین سرور های لینوکسی کرک کنین ، باید تمام مراحل رو مثل قبل پیش برین ولی بجای پورت 3389 ، پورت 22 رو وارد کنین چون این پورت برای سرور های لینوکسیه

موفق باشید

نظر (۱۱)

tozihatetam alii boodan
dadash lotfan sari tar amoozesh crack kardan server ham ok kon damet garm
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
یه خردشو نوشتم مثل این پورت اسکنره میخوام همه چیز رو توضیح بدم بخاطر همین یه خرده طول میکشه
سلام داداش
چجوری بدون طی این مراحل یه سرور براخودمون جور کنیم؟
اخه اولش گفتی روی سیستم خودتون اینو بالا نیارید چون چوب تو استینتون میکنن
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام باید بخری دیگه
کانال های کرک زیادی در رابطه با فروش سرور مجازی وجود دارن
اما تو مجازی به هر کسی برای خرید اعتماد نکن
دوست عزیز تو سیستم خودت اسکن کنی درد سر میشه و پلیس فتا میفهمه و پدر سیستم در میاد اسکن و کرک فقط باید توسط سرور باشه لطفا یکم بیشتر مطالعه کنید تا اطلاعات غلت در اختیار مردم نزارید و براشون دردسر درست نشه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کاملا درسته و حق با شماست
یادم نبود توی این پست بگم
اما اگه کامنتای این پست رو بخونین متوجه میشین که خیلی اشاره کردیم به این موضوع 
اگه ما اطلاعات غلط میدیم ، یه لطفی کن دیگه به اینجا سر نزن :)
داش گلم البته ک سر نمیزنم الانم ک اینجام اومدم ببینم جواب دادی یا نه 
بعدشم شما از چی ناراحتی من فقط گفتم این کار غلطه طی این سالی ک کرک کردم و تجربه بدست اوردم فقط خاستم ک مطلب اصلاح بشه این ناراحتی نمیخاد قربونت

ببخشید من این کارها رو می کنم ولی وقتی استارت می کنم برنامه ارور stoped working میده و خودش میاد بیرون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
احتمالا Thread رو بیش از اندازه گذاشتی...
یا اینکه بعد از استارت سه بار از دکمه Fast Stop یا Slow Stop استفاده کردی
که یادم نیست کدوم بود چون خیلی وقته دیگه با این اسکنر کار نمیکنم
اما بطور کلی وقتی سه بار استوپ میشه این خطارو میداد
یا اینکه همون مشکل Thread....
من آی پی رنج سالم میدم بهش ولی تا آخر هیچ چی گود نمی ده.
رو سرور آلمان اسکن می کنم .
به نظرتون شرکت فروشنده می تئنه اسکن پورت رو ببنده ؟
و خودم می تونم بازش کنم؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
مهم نیست گود بده یا نه
خب شاید اون رنج آی پی سالم نداشته باشه که پورت 3389 رووش باز باشه
سعی کن رنج های بیشتری تست بشه
اگه واقعا شک داشتی ، از myip.ms آی پی شرکتی بردار و بزن اسکن
myip.ms از همین جا آی پی مایکروسافت رو گرفتم بعد همونا رو با سرور های موقت خود مایکروسافت اسکن کردم (که اینجا میده) و گود گرفتم اما خب سرورا 1 ساعتست و وقتی که با سرور خودم اسکن می کنم هیچی گود نمی گیرم. سرور های هنترزم اسکن کردم اما گود نمی ده.
تازه بعدش هم تو nlbute ، بروت می دم ولی remaining کم نمی کنه و بعد چند دقیقه صفر می شه.
از اینجا سرور مجازی گرفتم . ممکنه که کلا سرورم به کرک و این جور کارا حساس باشه ؟
خودت از کجا سرور می گیری که جواب می ده اگه می شه معرفی کنی!
ممنون
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سرورت مشکل داره
به احتمال زیاد اسکن پورت رو روی سرورت بستن ( از طرف همون دیتاسنتر )
از یه سرور دیگه استفاده کن خب...
خب من این vps رو خریدم و فروشنده هم پس نمی گیره
اگه خودت یه سایت خوب و ارزون یا کسی که بفروشه می شناسی یا همین جا بگو یا برام اگه می شه ایمیل کن
یا اگه خودت کرک شده ای چیزی داری می شه بهم قرض بدی یه مدت؟
این بار ایمیلمم گذاشتم...
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من به هیچکس سرور نمیدم
قبلا از اینجا سرور شرکتی میخریدم
رووش تونستم کرک و اسکن کنم و گیر نمیده
اما تنها مشکلش اینه که با پول ایران نمیتونی تهیه کنی...

چجوری سرور گیربیاریم؟

سلام وقت بخیر.ببخشید این فایل ها کجا ذخیره میشن؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کنار برنامه داخل یه فایل متنی

سلام می خواستم ببینم برنامه دیگه وجود داره که مثل kport scan کار کنه یا یه اسکریپت پایتونی که همچین کاری بکنه سورسش رو می خوام توش یه تغییراتی بدم چطوری میشه یه همچین کاری کرد باید از چه دستوراتی استفاده کرد؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
بله وجود دارن
به عنوان مثال نرم افزار Mass Scan متن باز هستش
و سورس اون داخل گیت هاب قرار داره که میتونین دانلود و تغییرات مورد نظرتون رو روووش اعمال کنید ( اینجا کلیک کنید )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی