آموزش کرک کردن سرور های مجازی ویندوزی :: V i R u s Ʒ²

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

V i R u s Ʒ²

هک و امنیت

Virus 32

💢 دوستانم بی دفاع و دشمنانم بی جواب نخواهند ماند 💢

-->
آخرین نظرات
  • ۲۲ مرداد ۰۲، ۰۰:۳۴ - Sami
    مرسی
  • ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶ - farhad
    salam

توی این پست و این پست در مورد سرور مجازی و نحوه کار با پورت اسکنر برای پیدا کردن آی پی با پورت مورد نظر خودمون مفصل صحبت کردیم ، حالا توی این پست قراره که در مورد کرک شدن این سرور ها بحث کنیم خب بریم سر اصل مطلب

اول از همه میریم به این آدرس بعدا سرچ میکنیم NLBrute 1.2 چون ورژن 1.2 یه خرده سرعتش بهتر از ورژنای دیگه هستش ، خودمم چون نسخه سالمشو که آنتی ویروس بهش گیر نده نتونستم پیدا کنم بخاطر همین قرار ندادم که بعدا تو کامنت ها گلایه نکنین که من هک شدم و ... و مشکلی برای کسی پیش نیاد ، برای استفاده از اینکه برنامه ، مثل برنامه Kport Scan 3.0 نیاز داریم که آنتی ویروس رو روی سیستم یا سرور خودمون غیر فعال کنیم بعد از اینکه غیر فعال کردیم برنامه رو بازش میکنیم ، حالا ما نیاز به سه چیز اصلی توی کرک سرور مجازی داریم که شامل موارد زیر میشه

1- آی پی سالم که توی پست قبلی اسکن کردیم

2- یوزر اون کشوری که میخواین کرک کنین

3- پسورد درست و حسابی و مشتی

خب مورد اول که مشخصه برای مورد دوم هم هر کشوری که خواستین کرک کنین توی کامنت ها بپرسین تا یوزر کشورشو بهتون بگم ، البته شاید یه پست در موردش زدم و یوزر هر کشوری رو برای کرک گفتم ، برای مورد سوم هم که اصلی ترین عامل توی کرکه سرور مجازیه ، اگه پسوردتونو از اینور و اونور گیر آوردین بدرد نمیخوره چون معمولا به اون نوع از پسورد ها ، پسورد پابلیک یا عمومی گفته میشه ، چرا کاربرد نداره ؟ چون میبینی یه ده نفر دیگه اون کشور رو با همون پسورد کرک کردن ، اونموقع چه سودی میتونه برای شما داشته باشه ؟ ولی اگه پسوردتونو خودتون نوشته باشین و شخصی باشه حداقلش میدونین که تعداد خیلی کمی اون کلمه به ذهنشون میرسه و میتونن کرک کنن و ... پس سعی کنین یه پسورد توپ برای خودتون بنویسین البته من بعدا یه پست میزنم و یه لیست کامل از پسورد هارو میزارم تا ذهنیتتون برای نوشتن پسورد باز بشه چون یه مدت دیگه خودم سمت کرک نمیرم و برام مهم نیست که کی میخواد پسوردامو داشته باشه یا نداشته باشه ، البته منم زیاد سرور کرک نمیکنم ولی یه جورایی عصای دستمه و نمیتونم نداشته باشم بخاطر همین مجبورم هر از گاهی کرک کنم و برای زاپاس داشته باشم

خب اینم از مواردی که برای کرک نیازه ، حالا میریم سراغ برنامه تا ببینیم نحوه ی کار و ... اون چطوره

وقتی که وارد برنامه میشیم میبینیم که 3 تا TabControl با اسم های مختلف داره که ما موارد مهم رو برای کرک میگیم تا سرتون بدرد نیاد

خب وقتی که برنامه باز شد داخل TabControli قرار داریم که اسمش WORK FILES هست ، این بخش + Settings مهم ترین TabControl هایی هستن که داخل برنامه قرار دارن ، اما برای اینکه تنظیمات رو انجام بدیم جلوی Server روی ... میزنیم حالا میریم به مسیری که آی پی های اسکن شده قرار داره و لیست آی پی اسکن شده خودمون رو قرار میدیم ، بعدا یه فایل به نام User یا هر چیزی توی دسکتاپتون ایجاد کنین و داخل اون یوزر کشور مورد نظرتون رو قرار بدین ، بعدا داخل برنامه روبروی User دکمه با اسم ... بزنین و اون فایل رو وارد برنامه کنین ، حالا میمونه مورد آخر که اونم بعد از زدن دکمه با اسم ... باید فایلی که پسورد لیستتون توی اون قرار داره رو به برنامه میدین ، بعدا روی دکمه ی Generate بزنین حالا به TabControli که اسمش Settings هستش برین و مقدار هارو به این شکل  تنظیم کنین

Max Attempts : 1

Thread Count : باید خودتون مطابق با قدرت سی پی یو و سرعت اینترنت سیستم یا سرور خودتون تنظیم کنین

TimeOut : 20

Default Port : 3389

خب به موارد دیگه دست نزنین چون نحوه سیو شدن فایل و ... هستش ، حالا به Tabi که اسمش Brute هست برین و روی گزینه ی Start بزنین ، خب حالا وقتی آی پی و یوزر و پسورد جور در اومده باشه یک مورد به جلوی Good Count اضافه میشه ، البته به این Good Count ها وابسته نشین چون بعضی وقتا میبینین سرورایی که کرک میکنین رمز دوم هم دارن یعنی رمز رو که وارد کنی و وارد شی صفحه ی لاگین براتون باز میشه و مجدد یوزر و پسورد میخواد که اگه پسورد بدست اومده رو بزنین خطا میده

خب اینم از کرک کردن سرور های مجازی ، امیدوارم گوداتون 100 تا به بالا باشه xD البته نمیخوام نا امید کنم یه موقع فکر نکنین دارم مسخره میکنم ، نه اینطور نیست ، اگه شما پسورد لیست مشتی داشته باشین و کشورایی مثل چین و هند و هنگ کنگ و ... کرک کنین ، این صد تایی که گفتم براتون چیزی نمیشه

اگه سوالی بود تو قسمت کامنت ها بپرسین تا بگم چیکار کنین و ...

موفق باشید

نظر (۵۳)

داداچ عالی بود
ممنون از اینکه بالاخره آموزش کرک رو هم قرار دادی
سلام یوزر المانو میخواستم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
یوزر آلمان administrator و admin هستش ، برای پسورد هم از کلمه ی Control استفاده کن ، البته نه فقط همین یه کلمه ، اینو گسترشش بده بعد بزار توی پسورد لیستت ، گود دهی خوبی داره اگه صبور باشی و کل آلمان رو بخوای تو چند بخش اسکن کنی و بزنی کرک !!! ، یه جورایی  میشه گفت مستر پسورد آلمان رو بهت گفتم xD
دمتگرم داش ... مثل همیشه عالی
سلام ... من چنتا vps دارم که میره توشون و یوزرو مینویسه ولی رمزو میخواد
راهی هست که رمزشو بشکونم
هم ویندوز 10هست هم سرور 2003
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
اون چند تا VPS همونطور که توی پست گفتم صاحبشون براش یه رمز دیگه گذاشته بخاطر همین وقتی با یوزر و پسوردی که NLBrute یا هر برنامه دیگه ای بهت داده وارد میشی ، وارد میشه ولی مشکلی که هست ازت یه پسورد دیگه میخواد
منکه راهی براش پیدا نکردم ولی حتما یه راهی هست برای دور زدنش :)
مثلا یکیش اینه که شاید یه کرکر دیگه یه بکدور انداخته باشه روی سرور بخاطر همین خیلی راحت میتونی از اون بکدور سوء استفاده کنی و برای خودت یوزر بسازی ( بعضی بکدور ها ) ، برای اینکه ببینی اون سرور بکدور داره یا نه کافیه یه ریموت دسکتاپ ویندوز اکس پی دانلود کنی و وقتی وارد شدی و یوزر و پسورد ازت میخواد پنج بار Shift رو بزنی و ببینی چه اتفاقی میفته
راستی بعضا نمیشه با ریموت دسکتاپ ویندوز اکس پی وارد ویندوز سرور های جدید شد
سلام دادااش یوزر عربستانو میخام D:
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، این همه کشور هست حالا چرا عربستان ؟ D:
یوزر همون administrator هستش ، برای پسوورد هم بسم الله بزار یا بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا سبحان الله و اینجور کلمات (در کل ببین چی شبیه به اینا به ذهنت میرسه از اینجور چیزا بزار)،بعدا گسترشش بده ، قبلا خیلی خوب نتیجه میداد الان دیگه نمیدونم ، الان فقط آمریکا :))
اخه از ایکی از رفیقام شنیدم گف بچه پولداراشون سروری میگیرن کانفیگش بالاس :)
ی سوال دیگ ب نظرت برا ماین بزاریم خوب جواب میده ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کرک کلا به شانسه و بستگی به پسوورد هم داره اما ... خودت دوست داری با سرورایی که کرک میکنی ماین کنی یا نه ؟ اگه برای کارای دیگه کرک میکنی بهتره باهاشون ماین نکنی
ن کلا میزارم برای ماین D:
2-3 تا هم زاپاس میزارم برای کرک انیستا و استیم و... D:
خلاصه دمت گرم :))
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اوکی هر جور راحتی :) خواهش
سلام داش
دو سه تا سرور عربستان کرک کردم طبق چیزایی ک دیدم زیاد جالب نبود برخلاف گفته های رفیق من ک گفت خیلی خوبن حالا شاید شانس ما خوب نبوده....
میخاستم ببینم کدوم کشور ها ب نظرت برای ماین و کرک خوبن مثلا
فلان کشور هم ماین خوبه هم کرک
فلان کشور فقط ماین
فلان کشور فقط کرک
بازم کوچیکتم داشی :)
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
ماین و کرک فقط آمریکا ، برای تفریح میتونی کشورا یا دیتا های دیگه رو هم بزنی :)
دمت گرم
ی چیز دیگ بعد از اینک پیام بالاییو گذاشتم
ایپی رنج انگلستان و آلمان و رومانی رو اسکن کردم
فقط همون باور اول ک رنج المان زیر اسکن بود 50 تا گود داد ( با قندشکن)
بعد قند شکن رو خاموش کردم دیگ گود نداد حتی اون دوتا کشور دیگ رو
جایی اشتباه کردم یا راه حلی واس حل این مشکل هست :))
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
فکر کردم داخل کرک 50 تا گود گرفتی اصن یه لحظه بدبین شدم به کرک :)) ، مگه اون سروری که داری باهاش اسکن میکنی برای کجاست که فیلترشکن روشن کرده بودی !!! یا با سیستم خودت اسکن میکنی ؟ :|
با کامپیوتر خودم داشتم اسکن میکردم اون عربستان رو دادم ب رفیقم خیلی ذوق داشت ب سرور وصل بشه :||
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
قبلا گفته بودم با سیستم خودتون اسکن نکنین ، شانس آوردی مخابرات پورتتو نبست :(
فاک :| :| چ شانسی :|
پس ی سرور میگیرم کارارو رو اون انجام میدم :)
ولی جدی چ شانس خرکی xD
slm
خوبی ؟؟؟تلت هنوز هست اگ هست
ی پی ام بده ایدیم مشکل برام پیش آمده به شدت :/
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
مرسی تو خوبی ؟!
آره هست ولی تو تلگرام دیگه با کسی ارتباط نمیگیرم ، به غیر از ترمیناتور و چند تا دوست دیگه ، مشکلت چی هست حالا ؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
100% کل ای پی و مک اینا مو پیدا کردن .... سیستو کلا فرمت کردم (مال خودمو :/)
***** ***** ****** ***** ****

...
** ***** ***** ** **** *** **** *** *** **** **** * **** ** ****
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سیستمتو کلا فرمت کردی ؟ -_-
سلام وقت بخیر قضیه این این که میگین با سیستم خودتون کرک نکنین چیه بیشتر بگو مثلا من اگه اینترنت موبایل رو وصل کنم به کامپیوترم و شروع به کرک سرور بکنم به مشکل میخورم
یکم در این مورد توضیح بده عشقم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام عزیز
اگه دوست داری رو سیستم خودت تست کن و درصد سی پی یو و ... رو هم حین کرک ببین ، اینجور چیزارو خودت باید بهش پی ببری ، مثلا یه نمونش اینکه چون تازگیا کرک سرور مجازی یه خرده پیچیده شده و باید پسوورد درست و درمون بنویسی بخاطر همین ، سیستمت شاید نیاز باشه که برای مدت طولانی روشن بمونه ، حالا فرض کن به سی پی یو فشار بیاد و از یه طرف هم از نتت مصرف بشه و دلایل دیگه که فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه
با عرض سلام وخسته نباشید داداش گلم مستر پسورد رو از کجا میتونم گیر بیارم



ییا اگه داری چند کلمه برام ایمیل کن

جیمیلم دادم ممنون میشم یا اگه کسسی داره میتونه اینجا بده
داداش یوز امریکا چیه
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
administrator
دمت گرم خوب بود ولی رو شانس نبودم بیست تا پیدا کردم همشون رمز دوم داشت
خودت سرور کرک شده نداری بدی کارم راه بیفته
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
نه متاسفانه ندارم :(
حتما از پسوورد های پابلیک شده استفاده کردی
داداش نمیشه رمز دوم یا همون لاکر دستاپ دور زد?
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
چرا میشه
خب خودت نمی تونی اموزش بدی چطوری لاکر هک کرد
یا حداقل سایت خوب معرفی کن
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
خودم میتونم آموزش بدم
اما هر چیزی رو نمیشه عمومی کرد
مثلا شما بیست تا زدی
حالا فکر کن لاکرشو با آموزش ما دور بزنی
اونموقع یکی که وقت گذاشته روی ترفند دور زدن لاکر کار کرده ضرر میکنه یا نه ؟
یعنی هر چی اموزش تو این سایت دادی زحمت کشیدی ضرر کردی ?
من سرور مجازی می خواستم واسه اینکه هک شروع کنم ولی بدست نیاوردم
عیب نداره میرم برنامه نویسی حرفه ای شروع میکنم
ولی سایت خوبی داری
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من نگفتم ضرری کردم
اما اگه بخوام یادش بدم
کلی ضرره :(
چه برای من
چه برای همه ی کسایی که سرور مجازی کرک میکنن
سلام داداش خوبی
من رمز های اول و یوزر هارو همشو کرک کردم
ولی سرور ها همش رمز دوم دارن نمیشه رمز دوم را کاریش کرد
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
با چه رمزهایی زدی ؟
گفتم که ... 
یا باید دورش بزنیم یا اینکه بیخیالش شیم
سعی کن با پسوورد هایی مثل Admin و ... نزنی چون نتیجه هاش بیشتر دو مرحله ای داره که تنها چارش همون دور زدنه
نمیشه این دو مرحله ای را دور زد
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کامنت های قبلی رو بخون
خب با هزینه آموزش نمیدی ؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
اینجا ما از کسی هیچی نمیگیریم
و اگه نیازی باشه چیزیو یاد بدیم بدون دریافت هزینه اینکارو انجام میدیم
خب داداداش این دور زدن لاکر خیلی خیلی برام واجبه
اگه بشه پیام پایین کلا درسایت قرار نگیره
من 17 سالم هست از اون افراد پاچه .... نیستم و...
اگه بشه به من یه آموزش بدی دادااش
آیدی تلگرام @mohammadiran00
من از 11 سالگی تو این سایت بودم و هستم
خواهش می کنم داداش
داداش آموزشو میدی ؟
سلام یوزر المان می خوام و این که این یوزرو در Notepadباید ذخیره کنیم؟ و چطور چن تا یوزنیم و پسورد درست کنیم
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
همون administrator هستش
یوزر معمولا نباید بیشتر از دو سه تا باشه
اما پسووردت باید زیاد باشه
البته خیلی هم زیاد باشه آی پی رد میکنه
ببخشید پسورداشو با Controlبنویسم؟؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
دیگه نمیدونم با چی جواب میده
خیلی وقته که سرور مجازی کرک نمیکنم
ممنون از راهنماییتون
سلام ببخشید یوزر امریکا می خوام
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
همون یوزر پیشفرض
سلام
حاجی vps نداری؟
:|
چه سرور مجازی های بخرم که بشه راحت یه سرور مجازی دیگه رو هک کرد
ایا اجازه نصب برنامه هک میده
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من هک سرور مجازی بلد نیستم
اگه منظورت کرکه ، باید از سایت های خارجی بخری
یا اینکه حداقلش از سایت های ایرانی که سرور خارجی ارائه میدن تهیه کنی
بستگی به شرکت ارائه دهندش داره
قبل از اینکه خواستی بخری
به پشتیبانشون که ایمیل بزنی راهنماییت میکنن که سرور شرکتشون بدرد کرک میخوره یا نه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
سرور من قابلیت کپی پیست نداره باید چکار کنم؟
** *** **** *** *** **** *** ****** *** **** ***** *** *** ** *** **** ****** ****** *** ****** ***** ** *** ******* ********
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
داخل سرور ، rdpclip یا همون Remote desktop clipboard رو ببند
بعدا یه پروسس جدید ایجاد کن و بنویس rdpclip.exe
اون سوال آخرتو بعدا بهت میگم ;)
درست شد داداشی
برای اپلود از سرور به دسکتاب از حجم اینترنت کم میشه؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
بله...
لطفا رمز را ارسال کنید
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سه تا درخواست داده بودی که برای همین ایمیلت ارسال کردم ( حسین توی پست رمز مطالب + یدونه هم خصوصی ، اینم که سومیه :( )
سلام

من 200 گیگ نت بین الملل خریدم

الان اگر vpn بزنم تا مخابرات بلوکم نکنه نتم برا کرک تموم میشه؟

یه راه نداری که بشه vps کرکی بگیرم برا ی کرک D:
 
راستی میدونم جاش نیست ولی یه پست درباره پیدا کردن سایت های دیپ وب میزاری

اصلا نمیشه سایت هاشو راحت پیدا کرد.
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
بنظرم بهتره روی سیستم خودت کرک نکنی
حتی اگه یه ترابایت هم نت داشته باشی :)
بهتره از همون سرور کرکی استفاده کنی
من میشناسم اما نمیتونم معرفی کنم کیه
ولی بطور کلی بهتره تو مجازی بچرخی و یکی دو نفر که قابل اعتماد باشه پیدا کنی :)
شایدم خودم یه پست ایجاد کردم و هر چند روز یکبار چند تا سرور قرار بدم
سلام

میدونم باید یدونه سرور بگیرم اما حقیقتا عنکبوتا تو جیبم منچ بازی میکننD:

سرور کرکی هم گیر نمیاد چون بعضی دوستان زحمت کش رمز سرور های کرکی پابلیک

رو عوض میکنن.و بعد مدتی ادمین،سرور رو خاموش میکنه:)

بیزحمت اگر میتونی یه راه ارتباط غیر از نظر دادن بزار تا متن پیام هام پابلیک نباشه که

همه ببینن چون میخام یه سری چیزا بگم که اصلا اینجا جاش نیست.

اگر هم نمیتونی مشکلی نیست ما همه جوره نوکرتیم :)
سلام
کجا از همه بیشتر گود زدی؟
چه کشوری
چه شرکتی
چه یوزر پسوردی
...
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
آلمان و آمریکا و سنگاپور
شرکتی هم از آمریکا فقط مایکروسافت و فری دوم رو زدم بقیشو تست نکردم با هتزنر آلمان
با یوزر پیشفرض و یه پسورد خوب :)
واس المان چه پسوردی بهتر گود میده ؟؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
من دیگه خیلی وقته کرک نمیکنم....
دیگه نمیدونم چی خوبه و چه بد
سلام
وقتی nlbrute اجرا میکنم استاپ ورکینگ میده چکار کنم؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
چند تا داره....
مثلا برنامه مشکل داشته باشه
یا اینکه Thread رو زیاد گذاشته باشی
یا اینکه بعضی مواقع اگه رو سیستمت اجرا کرده باشی
و و و ....
سلام vps رایگان سراغ نداری که بشه باهاش کرک کرد؟
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام ، نه....
سلام ، تو vps ویندوز چطور می تونیم لاگ هامونو پاک کنیم که ردپایی نمومنه؟!
Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
نیازی به اینکار نیستش
یعنی میتونی از فیلترشکن های مناسب استفاده کنی
همچنین چیزی وجود داره به نام Event Viewer که میتونی از اون هم استفاده کنی
برای افزایش اطلاعات عمومی خودت ، راجب رجیستری و حذف ردپا از رجیستری و ... تحقیق کن

اقا یه سوال سرورم رو گوشیم کانکت میشه ولی رو pc ارور میده مگه رمز اشتباهه،کسی همچین مشکلی براش پیش اومده؟چطور میشه رفعش کرد؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
این مشکل قبلا برای من خیلی پیش میومد
مطمئنم خطایی که میگیری مربوط به پسوورد نیستش و احتمالا یه لینک هم داخل اون اروره باشه
اما متاسفانه چون خیلی وقته دیگه سراغ RDP نرفتم
بخاطر همین یادم نمونده که چطور میشد مشکلشو حل کرد...
متن ارورش رو که تو نت بزنی نحوه درست کردنشو گفته...

سلام 

امروز حین سرچ اتفاقی به این بلاگ برخوردم و تمام خاطرات پنج سال پیشم که شبانه روز پای مطالبش بودم  زنده شد 

نمیدونی هنوز خودت هستی یا نه ویروس جان ولی هرجا هستی موفق باشی 

داداش مگه با کامپیوتر کرک کنی مشکلش چیه؟؟؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
کامنت های قبلی رو بخونی قبلا جواب دادم

داداش روشی هست برای دور زدن قفل دکستاپ؟؟؟؟؟ 30 تا سرور دارم همه قفل

 

Virus32 Virus 32 :
نمی دونم داداش :( !!!

سلام ویروس دلم برات تنگ شده کی بشه دوباره بینمت

Virus32 ولم کنید (: :
ویروس بعد از کامنت شما خود را به دار آویخت D:

ویروس کجایی نیتونم بیش از این حجر و دوری تو رو بکشم دلم ارزو به دل موندم 1 میلاردم ثانیه هم شده شما رو بینم

Virus32 ولم کنید (: :
سلام ویروس هستم
دیدی دیگه
خدافظ

سلام من رو سرور خانگی وقتی استارت کرک رو میزنم هر بار روی یه زمان مشخص قفل میکنه و دیگه متوقف میشه  مشکل از چیه؟

Virus32 MR_C0D3R ‌ :
سلام
میتونه عوامل مختلف بستگی داشته باشه
به عنوان مثال Thread رو زیاد قرار داشته باشین
و چون اول کار برنامه هست ، برنامه زیاد هنگ نکنه و زمانی که برنامه به اوج کارش میرسه متوقف میشه
علت دیگه هم میتونه این باشه که شما اینترنتتون ضعیف باشه یا قطع لحظه ای داشته باشه و برنامه نتونه کار خودش رو به درستی انجام بده و متوقف بشه
یا اینکه کلا سرورتون روی اینجور کارا حساسه و وقتی بهش فشار میاد هنگ میکنه
و و و ....

سلام

یک متلب بگزارید در مورد vps های کرکی که باید چه کنیم و چه نکنیم؟

Virus32 MicRoB 32 :
یعنی چی چیکار کنیم چیکار نکنیم؟
هر دوست داری بکن دیگه :/

سلام داداش من می خواستم که سرور امریکا کرک کنم ای پی کدوم دیتاسنترو اسکن کنم

Virus32 Cracker 32 :
سلام
عزیز من خیلی وقته تو کار کرک نبودم
دیگه آمار کشورا و دیتاسنتر ها از دستم پریده
ولی دو سال پیش ساده ترین دیتا ها برای آمازون و علی بابا و اینجور چیزا بودن...

سلام داداش دمت گرم بابت اموزش...میتونم اینترنت گوشیو با کابل شارژ وصل کنم به کامپیوتر و کرک کنم یا مشکلی پیش میاد دمت گرم جواب بده به ایمیلم فقط یهجور سریع جوابتو بفهمم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی